Springbrunnen

Bewertungen von Novotel Charleroi Centre

4 out of 5
Novotel Charleroi Centre
Place Verte 17, Charleroi

Bewertungen

8.6

Hervorragend

146 von insgesamt 314 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
120 von insgesamt 314 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
32 von insgesamt 314 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 314 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 314 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

8.6/10

Ausstattung

9.0/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Sabrina

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 17. Apr. 2024
Sehr geehrte Sabrina,wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im Novotel Charleroi Centre.Über Ihre lobenden Worte freuen wir uns sehr. Ihre positiven Würdigungen werden wir selbstverständlich gerne an die betreffenden Mitarbeiter weiterleiten. Ihre Zufriedenheit ist für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen

10/10 – Hervorragend

Bernhard

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 12. Apr. 2024
Sehr geehrter Bernhard,wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im Novotel Charleroi Centre.Über Ihre lobenden Worte freuen wir uns sehr. Ihre positiven Würdigungen werden wir selbstverständlich gerne an die betreffenden Mitarbeiter weiterleiten. Ihre Zufriedenheit ist für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen

6/10 – Okay

Basilio

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 17. Jan. 2024
Dear Basilio,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon.Sincerely,

8/10 – Gut

Niklas

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 3. Jan. 2024
Dear Niklas,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
schade, dass das Novotel in charleroi kein hilton ist das wäre mir am liebsten
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 8. Mai 2023
Sehr Gast,wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im Novotel Charleroi Centre.Über Ihre lobenden Worte freuen wir uns sehr. Ihre positiven Würdigungen werden wir selbstverständlich gerne an die betreffenden Mitarbeiter weiterleiten. Ihre Zufriedenheit ist für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen

8/10 – Gut

Armin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 11. Okt. 2022
Dear Armin,We very much appreciate your notation regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,ArnaudFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Annette

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

8/10 – Gut

Susanne

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

6/10 – Okay

Yunus Emre

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gepflegte Zimmer, Privatsphäre wird gewahrt. Frühstück könnte etwas vielseitiger ausfallen, was aber eine tiefere Bewertung nicht rechtfertigen würde, weil sonst einfach alles top war.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von David am 27. Juli 2021
Gutentag, wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im Novotel Charleroi Centre. Über Ihre lobenden Worte freuen wir uns sehr. Ihre positiven Würdigungen werden wir selbstverständlich gerne an die betreffenden Mitarbeiter weiterleiten. Ihre Zufriedenheit ist für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung. Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen David Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Hotel immer wieder gerne
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von David am 11. Okt. 2020
Hello! Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, David Assistant Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Christophe am 18. Aug. 2020
Cher client, Merci beaucoup de nous avoir noté. Cordialement,

8/10 – Gut

Hyundai Mnsoft

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von The reception am 17. März 2020
Dear Thanks for rating us ! Hope to see you again soon Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Christophe am 27. Jan. 2020
DearGuest, Thanks for rating us! See you soon,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von David am 5. Okt. 2019
Hello, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, David Assistant Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019
Antwort von Christophe-Front Office Manager am 21. Feb. 2019
Dear guest, thank you for rating us Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Christophe- Front Office Manager am 21. Feb. 2019
Dear guest, thank you for rating us Kind regards,

8/10 – Gut

Thiago

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good new hotel
This is brand new hotel in the best part o Charleroi. The price can be a little high, but it is the best hotel in the city.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Christophe - Front Office Manager am 21. Feb. 2019
Dear Thiago, thank you for rating us Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Harald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angenehmer Aufenthalt
Sehr schönes Hotel. Freundliches Personal und sehr gutes Frühstücksbuffet
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Clean Hotel with nice staff
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2018

8/10 – Gut

Sebastian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel ist noch relativ neu und daher modern eingerichtet und gut ausgestattet. Der Service entsprach meinen Anforderungen und lief problemlos.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018

10/10 – Hervorragend

Nazarii

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Mathilde

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
L'équipe de cet hôtel est tout simplement exceptionnelle ! De l'accueil au bar en passant par le petit-déjeuner, chaque membre du staff est aux petits soins pour les clients ! Les chambres sont ultra propres, modernes et bien équipées. Localisation parfaite au coeur de la ville. Petit-déjeuner parfait (en salle comme en chambre). Agréable bar avec un joli toit terrasse. Mon 2ème séjour et pas le dernier.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Markus

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice clean modern hotel and a very very good breakfast. Beds to our taste, firm snd with selecrion of pillows.
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 6. Mai 2024
Dear Markus,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

8/10 – Gut

Derek

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The property was good but the Area was run down & very limited thing to do
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 17. Apr. 2024
Dear Derek,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Monique

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Heel fijn en schoon hotel. Aardige en behulpzame mensen.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 7. Apr. 2024
Geachte Monique,Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Novotel Charleroi Centre erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.Hoogachtend,

6/10 – Okay

Vasileios

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 4. Apr. 2024
Dear Vasileios,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Charleroi Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Barry

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 27. Feb. 2024
Dear Barry,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Adam

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 13. Feb. 2024
Dear Adam,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

8/10 – Gut

Jean-Luc

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 15. Feb. 2024
Cher Jean-Luc,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour au Novotel Charleroi Centre.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, cher Jean-Luc, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

10/10 – Hervorragend

Michèle

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tout était très bien!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 25. Jan. 2024
Chère Michèle,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour au Novotel Charleroi Centre.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, chère Michèle, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

10/10 – Hervorragend

Roelof

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 17. Jan. 2024
Dear Roelof,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hotel was nicer than most chains I've stayed in. Right next to a shopping mall, so parking is available and there are numerous shops and things to do. The cost of breakfast is exorbitant, but there are quite a few cafés/boulangeries in the area that deliciously solve that particular problem. Overall, would recommed.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 17. Jan. 2024
Dear Guest,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

8/10 – Gut

Antonio

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Struttura molto grande. Abbiamo prenotato una quadrupla con descrizione di 4 letti ma purtroppo erano un letto matrimoniale e due lettini molto scomodi. Devo pur dire che il prezzo pagato era ottimo e sicuramente non potevo pretendere di più. La zona non mi ispirava molta tranquillità anche se ben controllata dalla polizia.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 17. Jan. 2024
Dear Antonio,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Luciano

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 3. Jan. 2024
Dear Luciano,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

4/10 – Schlecht

MARIE

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
J’avais réservé une chambre familiale, je me suis vue attribuer une chambre standard double et on a rajouté un petit lit d’une personne. La chambre était minuscule , lorsque je suis aller me plaindre on a pas fait d’effort pour me changer de chambre juste me faire comprendre Qu’il n’y avait rien de disponible. Vraiment pas professionnel et mauvais service . Je ne recommande pas du tout .
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 9. Feb. 2024
Chère Marie,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour à Novotel Charleroi Centre.Nous sommes désolés que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses.Les hôtels Novotel sont désireux de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, votre avis est très précieux.Vous avez été logée dans une chambre familiale comme spécifiée dans votre réservation. Nos chambres comportent un lit double et 2 lits simples comme toutes nos autres chambres familles. Le soir de votre arrivée, nous étions complets et n'étions pas en mesure de vous transférer dans une autre chambre.Dans l’attente de vous accueillir prochainement, nous vous prions de croire, chère Marie, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

10/10 – Hervorragend

Olivier

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 2. Jan. 2024
Cher Olivier,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour au Novotel Charleroi Centre.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, cher Olivier, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

6/10 – Okay

David

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 31. Dez. 2023
Cher David,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt!Veuillez agréer, cher David, nos salutations distinguées.

10/10 – Hervorragend

Mathilde

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hôtel très bien situé (tout walking distance), magnifique à l'intérieur belle terrasse. Personnel très agréable ; chambre neuve et très confortable. Légèrement déçue par la variété du petit-déjeuner par rapport à d'autres Novotel mais ravie de mon séjour !
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 31. Dez. 2023
Chère Mathilde,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour au Novotel Charleroi Centre.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, chère Mathilde, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

10/10 – Hervorragend

Antonio

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 31. Dez. 2023
Estimado Antonio,Le agradecemos enormemente sus comentarios en relación a su estancia en Novotel Charleroi Centre. Es siempre un placer recibir comentarios positivos.Haremos extensivos sus agradables observaciones a nuestro equipo. Estoy seguro que estos comentarios servirán de estímulo a todo nuestro equipo ya que continuamente se esfuerza en mejorar la calidad de nuestros servicios.Agradeciéndole una vez mas que haya compartido su experiencia con nosotros y esperando que su próxima visita sea tan agradable como la previa.Reciba un cordial saludo.

10/10 – Hervorragend

Nathan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Central, clean and convenient.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 5. Dez. 2023
Dear Nathan,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

8/10 – Gut

Sandra

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 5. Dez. 2023
Dear Sandra,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

8/10 – Gut

Cyrille

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ma haine à jus d’orange en panne, machine à café en panne, plus de ravitaillement de petit dej à 10h30 alors qu’il termine à 11h
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 29. Nov. 2023
Chère Cyrille,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour au Novotel Charleroi Centre.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Nous avons noté vos remarques sur les machines du petit déjeuner.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, chère Cyrille, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

10/10 – Hervorragend

kenneth

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 23. Nov. 2023
Dear Kenneth,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

8/10 – Gut

Francis

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good hotel. The breakfast was pratically the same every day and some items missing from day to day (serving spoons, fruit...). Nice staff and decentbproperty. Fitness room rudimentary and without natural light.
Aufenthalt von 8 Nächten im November 2023
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 23. Nov. 2023
Dear Francis,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

8/10 – Gut

Van Haele -

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 23. Nov. 2023
Dear Van Haele,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Elena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Estancia de 10
Solo estuvimos una noche, pero la estancia fue genial. La habitación grande, la cama estupenda...yo suelo tener problemas con las almohadas, me es complicado encontrar una que me vaya bien, pero aquí no tuve ningún problema. No hubo ruidos, la habitación estaba limpia, en el baño había productos de rituals. El hotel disponía de bar y restaurante. Comparado con el resto de hoteles en los que estuvimos, un 10. La pena no haber pasado más noches allí.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Lucie - Welcomer am 15. Nov. 2023
Estimada Elena, Gracias por sus comentarios tras su estancia en el Novotel Charleroi Centre. Es un gran placer para nosotros recibir sus elogios. Nos aseguraremos de compartir sus comentarios con todo nuestro equipo. Su satisfacción es la mejor recompensa para nuestro personal que trabaja día tras día para ofrecerle un servicio impecable. Esperamos volver a darle la bienvenida. Atentamente

10/10 – Hervorragend

PIERPAOLO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
BUON HOTEL IN CENTRO CITTA'
PERSONALE MOLTO GENTILE E DISPONIBILE, CAMERA PULITA E CONFORTEVOLE, POSIZIONE CENTRO CITTA'. SAREBBE CONSIGLIABILE, PER CHI ARRIVA IN AUTO, FORNIRE L'INDIRIZZO DELL'INGRESSO GARAGE, CHE PERMETTE DI ACCEDERE DIRETTAMENTE IN HOTEL, EVITANDO INUTILI GIRI IN AUTO VISTO I SENSI UNICI ED I LAVORI IN CORSO.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 17. Okt. 2023
Signor Pierpaolo,Desideriamo ringraziarla per gli apprezzamenti espressi a seguito del suo soggiorno presso Novotel Charleroi Centre.E’ con grande piacere che riceviamo i suoi complimenti. Non mancheremo di condividere i suoi commenti con tutta la nostra equipe. La sua soddisfazione è la migliore ricompensa per il nostro personale che lavora giorno dopo giorno per offrire un servizio impeccabile.In attesa di accoglierla nuovamente, Signor le porgiamo cordiali saluti.

8/10 – Gut

Elena

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Not nice smeel in the room
The room didnt smell nice at all... and it was not possible to open the window to ventilate...
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Arnaud, Front Office Manager am 17. Okt. 2023
Dear Elena,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.For safety reasons it is not possible to open windows in rooms.We are sorry for the smell in your room, due to an AC issue, fixed now.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,