Frühstück, Mittagessen und Abendessen

Bewertungen von Wangcome Hotel

4 out of 5
Wangcome Hotel
869/90 Pemawibhata Rd., A. Muang, Chiang Rai, Chiang Rai

Bewertungen

7.8

Gut

39 von insgesamt 161 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
71 von insgesamt 161 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
37 von insgesamt 161 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
10 von insgesamt 161 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 161 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.0/10

Sauberkeit

8.0/10

Personal & Service

7.0/10

Ausstattung

7.0/10

Zustand der Unterkunft

7.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

alles startup, ro schweiz

Gut: Sauberkeit
Altchinesisches hotel in der jungen stadt chiangra
Monumentale empfangshalle ohne viel charme, zimmer gross aber nicht mehr ganz taufrisch, fruehstuecksbuffet naja

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
4 Sterne
In die Jahre gekommenes 4 Sterne Hotel ohne Zimmersafe, die voraus bezahlte Buchung lag dem Hotel beim Check in nicht vor. Ärgerlicher Zeit Verlust nach langer Anreise. Preis Leistungsverhältnis nicht in Ordnung.

6/10 – Okay

Thomas, Switzerland

Gut: Personal & Service
Worth the money inside city
Good location inside city all in walking distance . A bit old stile Hotel but price and service O.K. Internet is working good breakfast O.K. all in all good place to stay.

8/10 – Gut

Sherry

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Comfortable, clean room. Bathroom could use updating. There was a kettle but no coffee or tea, etc. available. in the room. Pool was cooler than we prefer and was located in a shaded area in the middle of the building. Staff were very friendly and helpful.Can't beat the location - short walk to the night market, the Clock Tower and lots of restaurants!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Victor

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A grand older hotel, with nice rooms and easy walking distance to the sights around town.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Michael, Corvallis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent location, lots of shops and restaurants close by. Excellent hotel staff at the front desk. Property a little dated but great value for your $.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

john

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

vorapong

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Il Sang

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

Graeme

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Old, once Grand Hotel. Rooms are in good condition however bathrooms need a thorough renonvation. Public are good.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Steven

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good time
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von cathy am 19. Okt. 2023
Thanks you very much

8/10 – Gut

Josephine

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Mary am 19. Okt. 2023
Thank you very much

10/10 – Hervorragend

TAKAO

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

6/10 – Okay

Akira, MITAKASHI SHIMORENNJYAKU

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
室内にあったWi-Fi接続の説明書きが、今使用されていない古いもので、フロントで聞かなければ分からなかったこと。
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

6/10 – Okay

tetsuyuki

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
何度か利用しているが、建物設備が古いので、日本人の宿泊者は少ない。 3年ぶりに宿泊しましたが朝食の種類が減っていました。
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Sefer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Barbara

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

8/10 – Gut

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel review and local Irish pub.
Room was good staff helpful and friendly breakfast was not so good we only went in once did not bother for the remaining 3 days of our stay. Hotel is in a great location close to the night market bars and restaurants. The Irish pub turn left out of the hotel and left on the first street serrves a good combination of thai and Irish pub food. Staff very friendly with quick service. Also a good Italian restaurant on the corner.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023

8/10 – Gut

Peter

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
I centrala Chiang Rai
Vistelsen var bra och läget är utmärkt. Hotellet börjar bli till åren, men med tanke på priset så är det helt ok.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022

8/10 – Gut

Douglas

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It was nice central to everything nice staff I would stay again .
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2022

4/10 – Schlecht

Toru, Singapore

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All facilities are very old.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Reservation am 6. Apr. 2022
Dear Guest, Thank you very much for your friendly comments after staying with us. We have certainly enjoyed looking after you and I hope you have a chance to visit us again in the near future. Best regards, Reservation

8/10 – Gut

Patrick

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location was excellent, easy walk to market, walking street, bus station etc. Hotel is old but nice, bathroom was outdated, but everything was clean.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Reservation am 6. Apr. 2022
Dear Mr. Patrick, Thank you very much for your friendly comments after staying with us. We have certainly enjoyed looking after you and I hope you will have a chance to visit us again in the near future. Best regards, Reservation

8/10 – Gut

Natthawee, Bangkok

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
อาหารเช้าดีอร่อย เจ้าของรร.ดี พนักงานดี ห้องสวยงาม แอร์เย็น ห้องน้ำดี เสียอย่างเดียวที่ไม่ค่อยเก็บเสียงครับ ห้องข้างๆพูดอะไรมาได้ยินหมด แต่ก็ยอมรับได้
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von ฝ่ายสำรองห้องพัก am 10. Jan. 2022
ขอบคุณสำหรับคำติชมที่ให้มา เราจะนำข้อมูลที่ได้รับนำเสนอให้ฝ่ายบริหารพิจารณาปรับปรุงต่อไปค่ะ ถ้าท่านมีโอกาสมาเชียงราย เราหวังเป็นอย่างยิ่งที่จะได้ให้บริการท่านอีกครั้ง ขอบคุณค่ะ ฝ่ายสำรองห้องพัก

10/10 – Hervorragend

M A

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wangcome is an excellent hotel with wonderful staff.
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Reservation am 10. Jan. 2022
Thank you very much for your great feedback. I am so glad to hear that you had a great time with us, please hesitate to let us know. Thank you again for taking the time to share your feedback. Best regards, Reservation team

2/10 – Ungenügend

Jeejo

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel is in very bad condition. no proper maintenance
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Phkakaew

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy to walk around town. Friendly staff. Breakfast buffet was very nice.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Reservation am 29. Dez. 2021
Dear Khun Phkakaew Thank you very much for your friendly comments after staying with us. I am pleased to see that we managed to impress you during time with us. We have certainly enjoyed looking after you and I hope you will have a chance to visit us again in the near future. Best regards, Reservation Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2021

6/10 – Okay

sumate

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
โรงแรมค่อนข้างเก่า เเต่โดยรวมก็เหมาะสมกับราคาครับ
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von ฝ่ายสำรองห้องพัก am 12. Dez. 2020
สวัสดีค่ะ ขอบคุณสำหรับคำติ-ชม โรงแรมเปิดมานาน ฝ่ายบริหารมีนโยบายปรับปรุงห้องพักทุกปีค่ะ ถ้าท่านมีโอกาสมาเชียงราย โรงแรมหวังเป็นอย่างยิ่งว่าท่านจะกลับมาใช้บริการของโรงแรมอีกค่ะ ขอบคุณค่ะ ฝ่ายสำรองห้องพัก

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Reservation Team am 25. März 2020
Thank you very much for your friendly comments after staying with us at Wangcome Hotel Chiangrai. I am pleased to see w managed to impress you during stay with us.We have certainly enjoyed looking after you and I hope you will have a chance to visit us again Best Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Near to fun places. Friendly staff. Nice breakfast
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Reservation am 27. Feb. 2020
Thank you very much for your friendly comments after staying with us. We are pleased to see that we managed to impress you during time with us. We have certainly enjoyed looking after you and we hope you will have a chance to visit us again in the near future. Best regards, Reservation Team

8/10 – Gut

Yvonne

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bra och centralt
Perfekt läge på gångavstånd till nattmarknaden och centrum. Rent, vänlig personal, helt ok frukostbuffé. Stort dubbelrum med en extrasäng då vi var tre pers.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Resevation Team am 14. Feb. 2020
Thank you very much for your friendly comments after staying with us at Wangcome Hotel Chiang Rai. I am pleased to see that we managed to impress you during time with us. We have certainly enjoyed looking after you I hope you will have a chance to visit us again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Ismet, Melbourne Australia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location friendly staff good breakfast clean room
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Reservations Team am 11. Feb. 2020
Dear Guest Thank you very much for your friendy comments after staying with us. I am pleased to see that we managed to impress you during time with us. We have certainly enjoyed looking after you and I hope you will have a chance to visit us again in the near future. Best regards, Reservations Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Reservations Team am 11. Feb. 2020
Dear Guest Thank you very much for your friendly comments after staying with us. We have certainly enjoyed looking after you and I hope you will have a chance to visit us again in the near future. Best regards, Reservations Team

8/10 – Gut

Rikard

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Reservation Team am 29. Jan. 2020
Thank you very much for your kind comments after staying with us at Wangcome Hotel Chiang Rai. I am pleased to see that we managed to impress you during time with us.We have certainly enjoyed looking after you and I hope you will have a chance to visit us again in the next future.

8/10 – Gut

ZaVue, Atlanta, GA

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel Views not so great. Many local shops around. Best if you stay Sunday night to visit the Sunday Night Market. This was our main reason we booked the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Reservation Team am 30. Dez. 2019
Thank you very much for your friendly comments.I am pleased to see that we managed to impress you during time with us.Please hesitate to let us know .Thank you again for taking the time to share with us. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Reservation Team am 30. Dez. 2019
Thank you very much for your friendly comments after staying with us at Wangcome Hotel Chiang Rai. I am pleased to see that we manage to impress you during time with us.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Very clean and the rooms are rather large. Great location for eating drinking and walking around
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Reservation am 14. Dez. 2019
Thank you very much for your friendly comments after staying with us at Wangcome Hotel Chiang Rai. We are pleased to see that we managed to impress you during time with us. We have certainly enjoyed looking after you and we hope you will have a chance to visit us again in the near future. Best regards, Reservations Team

10/10 – Hervorragend

Mark

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I watched this hotel being built 40 years ago so wanted to stay there. For an older hotel, it is very nice and very affordable.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Reservation Team am 3. Dez. 2019
Thank you for your kind comments,after staying with us at Wangcome Hotel Chiang Rai . We are pleased to see that we managed to impress you .We have certainly enjoyed looking after you and we hope you will a chance to visit us again in the near future.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
Antwort von Sherry am 26. Nov. 2019
Dear guest, Thank you so much for feedback after your recent stay with us. I was very happy to see that you really enjoyed your time with us and that the team took good care of you! I would love to welcome you back during your next holiday. All the best from Chiang Rai ! Sherry ; General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
事前の問い合わせにホテルスタッフが丁寧に回答してくれ、現地での様々な予約をとってくれた。スタッフが最高のホテルでした。
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Warm regards, Reservation Team am 22. Nov. 2019
Thank you very much for your friendly comments after staying with us at Wangcome Hotel CHiang Rai. I am pleased to see that we managed to impress you during time with us.We have certainly enjoyed looking after you and I hope you will have a chance to visit us again in the next future.

8/10 – Gut

M Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Reservation Team am 15. Nov. 2019
Thank you very much for your friendly comments, after staying with us at Wangcome Hotel Chiang Rai. I am pleased to see that we managed to impress you during time with us. We have certain enjoyed looking you and I hope you will have a chance to visit us again in the near future.

8/10 – Gut

BRUS

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Regards, Reservation Team am 1. Nov. 2019
Thank you very much for your friendly comments after staying with us at Wangcome Hotel Chiang Rai.I am pleased to see that we managed to impress you during time with us.We have certainly enjoyed looking after you and I hope you will have a chance to visit us again in the near future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
スタッフが素晴らしいホテル。
とても良いホテル。スタッフが親切で快適でした。
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Reservation Team am 31. Okt. 2019
Thank you very much for your friendly comments after staying with us at Wangcome Hotel Chiang Rai. I am pleased to see that we managed t o impress you during time with us.We have certainly enjoyed looking after you and I hope you will have a chance to visit us again in the near future.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Yasuaki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Sherry am 29. Okt. 2019
Dear Yasuaki-san, thank you very much for your friendly comments after staying with us at Wangcome Hotel Chiang Rai! I am pleased to see that we managed to impress you during time with us - the team and I are hard at work to make sure that we provide all our guests with a consistently great experience and - it is rewarding to see comments like yours because they show that we are doing the right thing and that the training that the team is exposed to is working! We have certainly enjoyed looking after you and I hope you will have a chance to visit us again in the near future! All the best, Phornpaka L. :: General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
快適に滞在できた。周囲に怪しげなマッサージ屋が多いので注意せよ。
26年ぶりにチェンラーイを訪れるにあたって、過去に宿泊したことのあるウィアンインを予約しようとしたところ、満室だった。 このホテルにチェックインした時の印象は、フロントのスタッフもベルスタッフもとても愛想がいいと思った。 しかし、滞在中フロントにいる男性スタッフは終始無愛想で残念だった。タイのサービス業でも、フレンドリーではない人もいる。当たり前だが。 ホテルの内装は、廊下などやや古びているもなの、宿泊した部屋の中はとてもきれいで、リフォームされた後のようである。 窓も大きく眺望も良い。内装も品が良い。調度品もとてもシックで、落ち着いた雰囲気である。アメニティも充実している。ヘアドライヤーが備え付けられていない点は、残念。 朝食は、ビュッフェだったり、アメリカンブレックファースト式のアラカルトだったりした。閑散期なので、ゲストの数によって調整しているのであろう。 このホテルの周囲には、チェンラーイ中のマッサージ屋を集めて来たのではないかと思えるほどマッサージ屋が乱立している。 そのせいか、正面玄関を出て右に行った角にあるマッサージ屋の前を夕方通りかかると、長い黒髪のタイ美人が店舗の外の椅子に腰掛け、艶然と微笑んで声をかけてくる。かなり危険な雰囲気である。近寄らないようにすべし。
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von Sherry am 11. Okt. 2019
Dear sir,   Thank you so much for feedback after your recent stay with us. I was very happy to see that you enjoyed your time with us and that the team took good care of you! Our housekeeping team acknowledge and already put hair dryer in your room. Hope everything will be ok until you check out next few days.   All the best, Sherry ; General Manager

8/10 – Gut

larry

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Just ok
Was ok good location decent price the staff at the front desk not very friendly but was ok for 1 night
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Fai (Reception) am 8. Okt. 2019
Dear Khun Larry, Thank you very much for your feedback. We apologize for the bad experience we have given you. We will use this feedback as a learning point on how to better improve ourselves. Once again, we hope you had a nice stay and apologize for any rude behavior that was exhibited during your time here.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
This hotel should not be rated 4 stars. More like 2.5 to 3 stars. It is old and dated. No air conditioning in guest floor hallways. Rooms are also dated. But Room are clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Sherry :: General Manager am 18. Sept. 2019
Dear Anonymous guest, thank you very much for your feedback after your recent stay with us. I was obviously very disappointed to read your feedback and I would like to apologises for the negative experience you have had during your time with us. The team and I are committed to deliver a great guest experience at every point of contact and it's sad to see that we did not manage to deliver on this promise during your stay. However, we would like to you to let you know that we are in the room renovation period. We are now having newly renovated room on the 4th and 5th floor. You can choose from our Deluxe Executive room type. For your next stay, we are so pleased to give you a free upgrade to our new room on high floor. Please do not hesitate to let us know your name and check in date. Let me thank you again for your feedback that helps us to get better - we would love to welcome you back during your next stay to show you that we have listened to you and that we can absolutely provide you with the guest experience that you rightly expect at any hotel around the world. All the best from Chiang Rai!!

8/10 – Gut

Kian T

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
New person in the town
The hotel is in the civic center. Many shops are near by. At night there are many streets hawkers and food stores providing good food.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Reservation Team am 13. Sept. 2019
Thank you so much for your kind comments,We are very happy to hear about your positive comments and also happy that you enjoyed your stay with us.We hope to serve you even better next time.

8/10 – Gut

Alejandro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Reservation Team am 11. Sept. 2019
Thank you for so much your kind comments.We are happy to hear about your positive comments,and also happy that you enjoyed your stay with us.We hope to serve even better next time.