Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von Nimb Hotel

5 out of 5
Nimb Hotel
Bernstorffsgade 5, Copenhagen

Bewertungen

9.8

Aussergewöhnlich

235 von insgesamt 272 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
27 von insgesamt 272 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
6 von insgesamt 272 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 272 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 272 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.8/10

Sauberkeit

9.8/10

Personal & Service

9.4/10

Ausstattung

9.8/10

Zustand der Unterkunft

9.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Anne, Krefeld

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great with access to Tivoli, very friendly staff. Not great breakfast experience and quite expensive for the overall facilities.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war tip top und genau wie auf den Fotos abgebildet.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hervorragende Reaktion auf meine Reklamation wegen einem lauten Zimmer an der Hauptstrasse. Für die zweite Nacht kriegte ich ein Luxus-Zimmer mit Aussicht zum Tivoli und ein kostenloses Frühstück. Für die Sportlichen: Das Gym ist hervorragend ausgerüstet. Die Lage des Hotels ist natürlich sowieso top.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Hannibal, Concierge am 19. Jan. 2019
It is great to hear that you had an enjoyable stay with us, despite the inconvenience you experienced. We thank you for your kind review and hope to see you again!

10/10 – Hervorragend

Carlos, Miami

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Camilla

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Michael

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Amalie

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Ashley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They really hosted you as if you were a guest in their home. I would stay here again in a heartbeat. Every single person i interacted with went above and beyond.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Kim

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Andy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Incredible hotel and attention to detail. Nothing was too much hassle. Will be back!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

James

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent location. The complimentary Tivoli tickets were a nice surprise.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Mark

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A must
Great staff with great rooms overlooking tivoli gardens
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Gitte just

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Andy, Cerritos

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

YU, Newton

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is wonderful. Service is excellent
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Alisha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Extremely guest focused and genuine in all interactions. They pay special attention to what’s important to you and make the stay amazing!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

john

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Brilliant staff!
Great stay here for a few days with extremely welcoming staff found in all areas of the hotel. I must call out the breakfast waiters as they were always very cheerful and happy first thing. The location is excellent and enabled a great visit to Copenhagen.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel next to the Gardens. Good location. Rooms were very nice, comfy bed, nice views. Centrally located. Can’t go wrong staying here.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Anna Finderup am 30. Aug. 2023
Dear Peter,Thank you very much for the nice rating of your stay.We hope that we can welcome you back at Nimb in the future. All the best, Anna

10/10 – Hervorragend

Jane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Superb staff and restaurants!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Anna Finderup am 30. Aug. 2023
Dear Jane,Thank you very much for the rating of your stay.We hope that we can welcome you back at Nimb in the future. All the best, Anna

10/10 – Hervorragend

Carina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Anna Finderup am 30. Aug. 2023
Dear Carina,Thank you very much for the wonderful rating of your stay!! We hope that we can welcome you back at Nimb in the future. All the best, Anna

10/10 – Hervorragend

Ann

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nimb gave us personal service from the beginning- it’s a boutique hotel and they made us feel special from offering us coffee, to escorting us to our rooms. The property is lovely with views of the gardens outside and antiques everywhere. Everyone was kind and helpful and we had an incredibly delicious lunch in the restaurant! You won’t go wrong with this sweet hotel!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Anna Finderup am 30. Aug. 2023
Dear Ann, Thank you so much for your kind review! We are glad to hear that you enjoyed your stay and I will make sure to share your feedback with my lovely colleagues around the hotel and the restaurant. We hope to see you at Nimb again in the future. All the best, Anna

10/10 – Hervorragend

Tamara

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Such a beautiful boutique hotel! I highly recommend this place. Plus, free entrance into the Tivoli Gardens is a plus!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Anna Finderup am 30. Aug. 2023
Dear Tamara, Thank you so much for taking your time to give us this wonderful feedback. We are so happy to hear that you enjoyed your stay and hope that we can welcome you back at Nimb again some time. All the best, Anna

8/10 – Gut

James, Longboat Key

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
I’m not sure what rating to give the hotel. Many aspects were excellent but a few were very disappointing. The staff were the highlight of the hotel. Every person we interacted with from front desk, the spa and breakfast restaurant were amazing friendly. The hotel breakfast was wonderful. Lots of options and all delicious. The spa is very nice! The negatives, 2 of the 3 nights we stayed had a rock concert playing. One night from 10pm-11:30pm. It was LOUD! I tried sleeping with ear plugs and pillows over my head. My husband, who does business in US, had to take his business call in our bathroom. The second night was a biggest hits concert from 9pm-10:30pm and fireworks from 11:30pm-12pm. Having a peaceful nights sleep was IMPOSSIBLE. None of this was mentioned on the website, nor when we booked the hotel. The first time we were told about concerts was at checkin. When paying over $900 per night this is really unacceptable. Another downside was the bathroom. Our shower leaked onto the floor soaking a towel or rug every single time. It was the design not a clogged drain. Cleaning up water on the floor of the bathroom isn’t luxurious. Lastly the room was lacking. It didn’t feel luxurious or well thought out. We didn’t have drawers for clothing and no place to put a luggage rack. Poorly designed. We did mention the loud concerts and our leaking shower to the front desk. They brought us some extra towels and offered apologies. Unfortunately we would not return or recommend.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Anna Finderup am 30. Aug. 2023
Dear James, Many thanks for taking the time to give us feedback on your visit to Nimb Hotel.It is important and useful knowledge for the management, so we can continue to provide the excellent service we want. We strive to always give our guests a very special experience when they visit Nimb.We are happy to read that you found the hotel staff friendly and our outlets pleasant, however we are sorry to hear that the noise from the concerts hampered your nights rest and made it difficult for your husband to work. It is both a gift and a challenge to be located in the Tivoli Gardens and we will definitely take this feedback very seriously. We have taken your comments to heart. I hope that you might change your mind and decide to try and visit us again in the future so that we hopefully can give you a more relaxing Nimb experience. All the best, Anna

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Anna Finderup am 30. Aug. 2023
Thank you very much for the wonderful rating of your stay!! We hope that we can welcome you back at Nimb in the future. All the best, Anna

6/10 – Okay

James, Longboat Key

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Anna Finderup am 30. Aug. 2023
Dear James, Thank you for your feedback. We hope that we can welcome you back at Nimb for another occasion. All the best, Anna

8/10 – Gut

W.P.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Too noisy
Beautiful location in/at Tivoli gardens. Beautiful hotel an decoration. Extremely friendly staff. But,….location on street side (rooms 38) is terrible due to noisy location (no sound insulation). This seriously hampers a good night rest and this makes the price-quality balance wrong. Early (false) evacuation alarm at 07:30 can happen, but a small gesture (cup of coffee?) or personal note from hotel manager would have been considerate. Parking fee of 85 (!!) euros is prohibitive.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Marjorie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
So relaxing I love staying here
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023
Antwort von Anna am 19. Juli 2023
Dear Marjorie, Thank you for your feedback. We hope that we can welcome you back at Nimb in the future. Please do let us know if we may assist with anything. All the best, Anna

10/10 – Hervorragend

Laurie

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel and staff and so friendly with my dog.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Jon Valdemar

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Alexandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Palatial stay in the heart of a magical wonderland
Without a doubt the best hotel I’ve ever stayed in. Simply superb!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Anders

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great as always
Fantastisk hotel. Nok landets lækreste hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Ben

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Marcus

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

ken arvid risa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

MIGUEL

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The most memorable copenhagen hotel
It was the most amazing, welcoming, luxury, beautiful, and delicious stay! I will definitely be back! And i would recommend this hotel 5 star! The staff are so friendly and accommodating we felt right at home. The hotel is so beautiful and the room was the best! We got a one bedroom suite and it was perfect. It had absolutely everything! My wife and i already miss it and we cant wait to be back
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Shikhar

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Kim

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Raisa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing accommodations! Five star services from beginning to end. But the staff, the staff is what makes this hotel experience above all we have stayed.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2023

8/10 – Gut

Annie

10/10 – Hervorragend

Rachael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Absolutely beautiful, room , staff and service was lovely, bed a little hard for my liking.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A once in a lifetime stay (but must go back)
This is a stay of a lifetime hotel- if you are looking for somewhere special and can afford to stay here I would heartily recommend - the staff are very friendly and the access to tivoli is an awesome extra - thought we would only stay this once but is back on our list for the future as it was so lovely.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Paula

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel maravilhoso, super bem localizado, quarto grande com cortinas blackout muito boas! Vista linda do parque mas sem nenhum barulho. Além de poder visitar Tivoli já entrando pelo próprio hotel, sem filas! Voltaria mil vezes.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Brian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022