Tagungsbereich

Bewertungen von Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen

5 out of 5

Bewertungen

9.2

Wunderbar

675 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
239 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
59 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
13 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
17 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.4/10

Sauberkeit

9.2/10

Personal & Service

8.6/10

Ausstattung

9.0/10

Zustand der Unterkunft

9.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Claudia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Uns hat es sehr gut gefallen. Wir sind außerordentlich freundlich empfangen worden. Die Aussicht ist super im 13 Stock. Man ist Nahe der Innenstadt. Direkt beim Tivoli Garten und am Bahnhof. Perfekte Lage um Kopenhagen kennenzulernen !
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Rashlin Kaur, Service manager am 11. Apr. 2024
Dear Claudia, Thank you so much for a great review and for rating us 5 out of 5. It is always nice when a guest recognizes our efforts and for that we thank you. We look forward to welcoming you back in the near future.

8/10 – Gut

Shuhui

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Christopher am 8. Apr. 2024
Dear Shuhui,We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and thank you for taking the time to leave a review.We hope to see you soon!Best regards,Christopher KrugerRadisson Collection Royal Hotel

10/10 – Hervorragend

Luis

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
top
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von The Front Office Team am 12. Nov. 2023
Dear Luis,We are happy to hear that you enjoyed your stay here with us and thank you for taking the time to leave a review.Best regards,ChristopherRadisson Collection Royal Hotel

10/10 – Hervorragend

Richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Andrej, Front Office am 24. Sept. 2023
Dear Richard,Thank you for the review. We are glad to hear that you had a nice stay with us.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Tenzen Khalden

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Unterkunft. Die 5 Sterne hat das Hotel mit dem super Fitness verdient. Ansonsten könnte man sagen, dass es ein gutes 4 Sterne Hotel ist.
Antwort von Simon am 31. Dez. 2022
Thank you so much for a great review and for rating us 5 out of 5. It is always nice when a guest recognizes our efforts and for that we thank you. If we can be of any further assistance, please do not hesitate to get in touch. We look forward to welcoming you back in the near future. Thank you. Best regards,SimonFront OfficeRadisson Collection Royal Hotel, Copenhagen

8/10 – Gut

Marlies

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von Front Office am 21. Okt. 2021
Tak for din feedback vi håber at se dig igen.

10/10 – Hervorragend

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Arne Jacobsens Gesamtkunstwerk
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021
Antwort von The Front Office Team am 20. Okt. 2021
Dear Stefan, Thank you for your review! It is great to see we have provided an excellent experience for your time in Copenhagen. We look forward to welcoming you back! Best regards,

10/10 – Hervorragend

Willi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Radisson Blu Collection Royal SAS Hotel war wahrscheinlich das teuerste Hotel, in dem ich je war – aber auf jeden Fall das beste! Es war einfach alles perfekt: Die Zimmer waren wunderschön und komfortabel von Studio Space Copenhagen designt und ausgestattet mit den Sesseln von Arne Jacobsen. Das Bett war sehr bequem. Trotz der sehr zentralen Lage war das Zimmer effektiv genug gedämmt, auch die Zwischenwände zu den anderen Zimmern waren gut gedämmt. Die Fernbedienung war sogar extra desinfiziert! Das Badezimmer war auch sehr luxuriös. Das Frühstück habe ich an zwei meiner drei Aufenthaltstage dazu gebucht, wodurch es noch etwas teurer war als normal – aber die 34€ war es tatsächlich wert! An meinem Wochenende gab es sogar Brunch. Zusätzlich zu dem (auch für Vegetarier) üppigen Buffet konnte man sich nach Belieben Speisen von einer speziellen Frühstückskarte bestellen. Das French Toast werde ich nie vergessen! Der Frühstücksraum und vor allem die Bar waren sehr gemütlich. Auch in der edlen Lobby habe ich mich gerne aufgehalten! Der Service war absolut erstklassig und zuvorkommend. Man hat mein Rad jeden Abend mit einem Lächeln in den Aufbewahrungsraum geschoben, aber vor der Haustür gab es auch ein großes Angebot an Leihrädern. Tipp an alle Gäste: Wer sich für Design und Arne Jacobsen interessiert, sollte nach einer Tour des Zimmers 606 fragen. Dies ist das einzige, das noch im Originalzustand geblieben ist!
Mein Zimmer, ein normaler „Collection Room“
Swan Chair und kleine Sitzbank
Die Spiegel vergrößern clever den Raum
Tour des Zimmer 606 im Originaldesign von 1960!
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von The Front Office Team am 20. Okt. 2021
Dear Willi, Thank you for your kind words! We are delighted to hear that you had enjoyed your stay with us and the visit of room 606. We really hope to welcome you back on your next visit to Copenhagen. Best regards,

8/10 – Gut

Karsten

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von The Front Office Team am 20. Okt. 2021
Dear Karsten, Thank you for your feedback, we really appreciate the high rating. Hopefully we can provide you with an even better experience on your next stay! Kind regards,

8/10 – Gut

Karin und Wolfgang

Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2021
Antwort von The Front Office am 7. Sept. 2022
Dear guest, Thank you so much for taking the time to tell us about your stay. We hope to welcome you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im August 2020
Antwort von Royal Team am 11. Sept. 2020
Thank you very much for the lovely rating. We hope to have the pleasure of welcoming you another time soon!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Zunächst muss die Freundlichkeit des Personals und der tolle Service erwähnt werden. Ein late check-out um 18.00 war ohne Probleme und zusätzliche Kosten möglich. Was allerdings sehr gestört hat, waren die undichte Fenster. Es hat gezogen und es hat so stark reingeregnet, dass sich grosse Pfützen überall gebildet haben.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Best regards, Royal Front Office Team am 24. Jan. 2020
Dear guest, Thank you for taking the time to leave a review. We pride ourselves on giving the best service. We are currently working on our window situation so thank you for giving us constructive feedback. We hope to welcome you back in the future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal! Lobby ist sehr düster gehalten. Top Lage!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Best regards, Royal front office team am 24. Jan. 2020
Dear guest, Thank you for taking the time to write us a review. We are so happy that you enjoyed your stay. Thank you for the constructive feedback. We hope to welcome you back to the Royal soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
sehr zentral, äussert freundlicher Service, gute betten, tolles Frühstück. Das Hotel ist von Aussen ein grauer Klotz. Aber innen alles Design vpom dänischen Stardesigner Arne Jacobsen. Super Aufenthalt in Traumstadt Kopenhagen
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Brian Gleeson am 2. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for rating us so highly. On behalf of the entire team, I hope it is not long before we can welcome you again. Kind regards, Brian Gleeson General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Unterkunft liegt sehr zentral. Das Personal war sehr freundlich. Das Zimmer sehr ruhig, das Bett sehr bequem, die Ausstattung genau was man braucht mit Nespressomaschine, Wasserkocher und Minibar.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Best regards, Royal Front Office Team am 24. Jan. 2020
Dear guest, Thank you for taking the time to write us a review. We are so happy that you enjoyed your stay. Thank you for the constructive feedback. We hope to welcome you back to the Royal soon.

10/10 – Hervorragend

Silvan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best Hotel
Just the Best Hotel in Copenhagen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von The Front Office Team am 21. Sept. 2022
Dear Silvan,Thank you so much for your feedback.We look forward to welcoming you back!Kind Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Alessandro Mosca am 23. Apr. 2019
Dear Anonymous, Thank you for your positive feedback and kind words. We hope to welcome you back again soon at the Royal for another excellent experience! Kind regards, Alessandro Mosca Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Sandra, Salzburg

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Einzigartig war die Aussicht. Wir wurden im 19. Stock untergebracht und konnten so die Stadt von oben betrachten.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Alessandro Mosca am 23. Apr. 2019
Dear Sandra, Thank you for reviewing your stay at the Royal and for the excellent rating. Looking forward to welcoming you back in Copenhagen! Kind regards, Alessandro Mosca Guest Relations Manager

8/10 – Gut

SHOTA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Service Manager, Radisson Royal am 30. Apr. 2024
Dear Shota, Thank you for the great review. We are glad to see you enjoyed staying with us and we hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

Mahmoud, Cambridge

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The suspended light over the small table in the corner is not convenient. I bumped my head several times on it
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Rashlin, Radisson Collection Royal Hotel am 24. Apr. 2024
Dear Mahmoud, We are delighted to hear that you enjoyed the stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Michael william

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
very friendly staff
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Christopher am 23. Apr. 2024
Dear Michael,We are delighted to hear that you enjoyed the stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon. Best regards,Christopher KrugerRadisson Collection Royal Hotel

8/10 – Gut

Kendrick

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The concierge (specifically the jovial 71-year-old gentleman) was extremely helpful and very engaging, one of the best I've experienced in my more than 3 decades of global travels. The hotel is exactly as I remembered it 7 years ago during my first stay, kudos to the team for maintaining it well up to this day!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Christopher am 18. Apr. 2024
Dear Kendrick, We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and the service that was provided. As well, thank you for taking the time to leave a review with us.We hope to see you again soon.Best regards,Christopher KrugerRadisson Collection Royal Hotel

10/10 – Hervorragend

Cheryl

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property. Central location to relevant sites. Easy to take train from airport to hotel. Concierge very helpful
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Christopher am 15. Apr. 2024
Dear Cheryl, We are delighted to hear that you enjoyed your stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon! Best regards, Christopher Radisson Collection Royal Hotel

10/10 – Hervorragend

Karla Margarita

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personal amable, excelente limpieza e inmejorable ubicación a 1 cuadra de estación central, por lo que fácilmente llegamos en tren desde el aeropuerto
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Christian Gazzano am 29. März 2024
Estimada KarlaGracias por sus comentarios respecto a su estancia en Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen. Nos complace saber que ha disfrutado del tiempo que ha pasado con nosotros y esperamos volver a darle la bienvenida en nuestro hotel en un futuro próximo.Si podemos ayudarle, no dude en ponerse en contacto con nosotros.Saludos cordiales, Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen

10/10 – Hervorragend

Jacqueline

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel staff are very pleasant.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Andrej, Front Office am 22. März 2024
Dear Jacqueline,Thank you for the review. We are glad to hear you had a nice stay with us and we hope to welcome you again.Kind regards,

8/10 – Gut

Cyrille

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super friendly and helpful staff. Onsite restaurant and great breakfast. Right in the middle of everything, so it's super easy to walk anywhere or there is always a cab right outside
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Christopher am 16. März 2024
Dear Cyrille,We are delighted to hear that you enjoyed your stay here with us and thank you for taking the time to leave a review.We hope to see you again soon. Best regards,ChristopherRadisson Collection Royal Hotel

10/10 – Hervorragend

JUAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel, friendly staff
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Christian Gazzano am 4. Feb. 2024
Dear Juan,Thank you so much for a great review and for rating us 5 out of 5. It is always nice when a guest recognizes our efforts and for that we thank you. We look forward to welcoming you back in the near future. Thank you.Kind regards,Christian GazzanoService managerRadisson Collection Royal Hotel Copenhagen

6/10 – Okay

Jonas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Værelset ikke klar.
Værelset var ikke klar før kl 17:30, det er ikke optimalt når man har indtjekning fra kl 15 og ankommer med små børn.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Christian Gazzano am 4. Feb. 2024
Dear Jonas,Thank you for taking the time to share your feedback, we are grateful for your observations as this gives us the opportunity to better improve our service offerings in the future and sincerely hope that this has not deterred you from staying with us again. We are always looking for ways to make improvements and to continue being the best and it is with feedback like yours which we are able to do this.Kind regards,Christian GazzanoService managerRadisson Collection Royal Hotel Copenhagen

10/10 – Hervorragend

Alberto

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Andrej, Front Office am 2. Feb. 2024
Dear Alberto,Thank you for the great review. We are glad to hear you had an enjoyable stay with us and we hope to see you again.Kind regards,

8/10 – Gut

Desiree van den, Seattle

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Prima slaap en badkamer, ook uitstekend ontbijt en locatie is op steenworp van het centraal station en Tivoli. Minpunt qua entertainment (was wel gecommuniceerd bij de receptie bij inchecken: niet alle streaming diensten werken (o.a. Netflix maar ook NPO app deed het niet). Minder was de restaurant diner service: het eten zelf was prima maar service kwam niet checken en na lang wachten ben ik zelfs van tafel moeten gaan om een ober aan te spreken dat ik wilde afrekenen. De receptie heeft dat wel netjes opgelost met uitchecken (korting voor het ongemak).
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Christopher am 29. Jan. 2024
Dear Desiree, We are delighted to hear that you enjoyed your stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon! Best regards, Christopher Kruger Radisson Collection Royal Hotel

10/10 – Hervorragend

Alicia

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Christopher am 29. Jan. 2024
Dear Alicia, We are delighted to hear that you enjoyed your stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon! Best regards, Christopher Kruger Radisson Collection Royal Hotel

10/10 – Hervorragend

Kazuya

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
調度品が素晴らしく落ち着ける部屋でした。
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Christopher am 25. Jan. 2024
Dear Kazuya, We are delighted to hear that you enjoyed your stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon. Best regards,ChristopherRadisson Collection Royal Hotel

8/10 – Gut

Gabriel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bom hotel
Quarto agradável, mas pequeno. Tem uma excelente localização, com ótimo serviço de bar. A limpeza poderia ser melhor, mas não compromete.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Christopher am 23. Jan. 2024
Dear Gabriel,Greetings from Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen. I am reaching out to you personally as we would like to thank you for taking the time to complete the survey. It is always encouraging to learn that our guests enjoyed the services we provided, as same as sharing guests' feedback if any concerned area needs to be improved. We would like to express our sincere apologies for any dissatisfaction you may have experienced during your stay. We value your feedback and would be grateful for any additional information you could provide us with regarding areas in which we can improve. Your opinion is of utmost importance to us, and we will make every effort to address your concerns. We appreciate your patronage, and we truly hope that you will give us a second chance to show our improvement. We are looking forward to welcoming you back to our Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen in the near future. Sincerely, Christopher Edelmann KrügerRadisson Collection Royal Hotel, Copenhagen

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very poor value
Very poor value. Rooms were too hot to sleep even with the air con at the lowest setting. My colleagues who stayed here complained about this too. Breakfast is of poor quality. Cheap coffee. Fresh fruit - only pineapples, melons and cheap grapes. Omelette made to order is made from a mixture out of pre-made carton and probably full of UPFs. I felt unwell after eating it. Luckily, bread herring and salmon were great. Dinner was expensive and not the best ingredients one would expect at this price. For the room rates they charge one would expect at least 4 star service, not 2.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Christopher am 23. Jan. 2024
Dear guest,Greetings from Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen. I am reaching out to you personally as we would like to thank you for taking the time to complete the survey. It is always encouraging to learn that our guests enjoyed the services we provided, as same as sharing guests' feedback if any concerned area needs to be improved. We would like to express our sincere apologies for any dissatisfaction you may have experienced during your stay. We value your feedback and would be grateful for any additional information you could provide us with regarding areas in which we can improve. Your opinion is of utmost importance to us, and we will make every effort to address your concerns. We appreciate your patronage, and we truly hope that you will give us a second chance to show our improvement. We are looking forward to welcoming you back to our Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen in the near future. Sincerely, Christopher Edelmann KrügerRadisson Collection Royal Hotel, Copenhagen

10/10 – Hervorragend

Maria Sol

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Christian Gazzano am 18. Jan. 2024
Dear Maria Sol,Thank you so much for a great review and for rating us 5 out of 5. It is always nice when a guest recognizes our efforts and for that we thank you. We look forward to welcoming you back in the near future. Thank you.Kind regards,Christian GazzanoService managerRadisson Collection Royal Hotel Copenhagen

10/10 – Hervorragend

Joel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Christian Gazzano am 18. Jan. 2024
Dear Joel,Thank you so much for a great review and for rating us 10 out of 10. It is always nice when a guest recognizes our efforts and for that we thank you. We look forward to welcoming you back in the near future. Thank you.Kind regards,Christian GazzanoService managerRadisson Collection Royal Hotel Copenhagen

8/10 – Gut

Ari

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sänky vinossa
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Christopher am 9. Jan. 2024
Dear Ari,We are delighted to hear that you had a delight full stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon.Best regards,ChristopherRadisson Collection Royal Hotel

10/10 – Hervorragend

Elin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Utrolig hyggelige ansatte, betalte litt for tidlig innsjekk og fikk nydelig hjørnerom med super utsikt. Det var -5 ute, så ovner sto på fullt. Godt og varmt på rommet men kaldt i restauranten i 1. etg om kvelden
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Christopher am 9. Jan. 2024
Dear Elin,We are delighted to hear that you had a delight full stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon.Best regards,ChristopherRadisson Collection Royal Hotel

8/10 – Gut

Xiaoding

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Christopher am 9. Jan. 2024
Dear Xiaoding,We are delighted to hear that you had a delight full stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon.Best regards,ChristopherRadisson Collection Royal Hotel

2/10 – Ungenügend

Yousef

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Antwort von Christopher am 9. Jan. 2024
Dear Yousef,Greetings from Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen. I am reaching out to you personally as we would like to thank you for taking the time to complete the survey. It is always encouraging to learn that our guests enjoyed the services we provided, as same as sharing guests' feedback if any concerned area needs to be improved. We would like to express our sincere apologies for any dissatisfaction you may have experienced during your stay. We value your feedback and would be grateful for any additional information you could provide us with regarding areas in which we can improve. Your opinion is of utmost importance to us, and we will make every effort to address your concerns. We appreciate your patronage, and we truly hope that you will give us a second chance to show our improvement. We are looking forward to welcoming you back to our Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen in the near future. Sincerely, Christopher Edelmann KrügerRadisson Collection Royal Hotel, Copenhagen

2/10 – Ungenügend

Christian

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Christopher am 9. Jan. 2024
Dear Christian,Greetings from Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen. I am reaching out to you personally as we would like to thank you for taking the time to complete the survey. It is always encouraging to learn that our guests enjoyed the services we provided, as same as sharing guests' feedback if any concerned area needs to be improved. We would like to express our sincere apologies for any dissatisfaction you may have experienced during your stay. We value your feedback and would be grateful for any additional information you could provide us with regarding areas in which we can improve. Your opinion is of utmost importance to us, and we will make every effort to address your concerns. We appreciate your patronage, and we truly hope that you will give us a second chance to show our improvement. We are looking forward to welcoming you back to our Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen in the near future. Sincerely, Christopher Edelmann KrügerRadisson Collection Royal Hotel, Copenhagen

10/10 – Hervorragend

Lars

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Christopher am 9. Jan. 2024
Dear Lars,We are delighted to hear that you had a delight full stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon.Best regards,ChristopherRadisson Collection Royal Hotel

10/10 – Hervorragend

Sydney

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was above and beyond helpful and accommodating to my grandmother and I. VERY happy with our stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Christopher am 9. Jan. 2024
Dear Sydney,We are delighted to hear that you had a delight full stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon.Best regards,ChristopherRadisson Collection Royal Hotel

8/10 – Gut

Stefan

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Christopher am 9. Jan. 2024
Dear Stefan,We are delighted to hear that you had a delight full stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon.Best regards,ChristopherRadisson Collection Royal Hotel

10/10 – Hervorragend

Mattias

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Christopher am 9. Jan. 2024
Dear Mattias,We are delighted to hear that you had a delight full stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon.Best regards,ChristopherRadisson Collection Royal Hotel

8/10 – Gut

Antonio

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Christopher am 9. Jan. 2024
Dear Antonio,We are delighted to hear that you had a delight full stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon.Best regards,ChristopherRadisson Collection Royal Hotel

10/10 – Hervorragend

Johannes

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Christopher am 9. Jan. 2024
Dear Johannes,We are delighted to hear that you had a delight full stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon.Best regards,ChristopherRadisson Collection Royal Hotel

8/10 – Gut

Anne Karin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Flott hotell
Veldig fornøyd med både rom, frokost og fasiliteter. Det som trekker ned er at du hører når togene går
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Christopher am 9. Jan. 2024
Dear Anne Karin, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered as you have mentioned, and those points will be highly taken under consideration and informed to the concern department heads to seek a prompt improvement.It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen , I look forward to welcoming you back.Sincerely, Christopher KrugerRadisson Collection Royal Hotel, Copenhagen

10/10 – Hervorragend

Kristian

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Christopher am 9. Jan. 2024
Dear Kristian,We are delighted to hear that you had a delight full stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon.Best regards,ChristopherRadisson Collection Royal Hotel

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Christopher am 9. Jan. 2024
Dear Peter,We are delighted to hear that you had a delight full stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon.Best regards,ChristopherRadisson Collection Royal Hotel