Außenpool

Bewertungen von King Fahd Palace

4.5 out of 5
King Fahd Palace
Pointe Des Almadies, Dakar

Bewertungen

7.0

Gut

25 von insgesamt 130 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
52 von insgesamt 130 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
24 von insgesamt 130 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
19 von insgesamt 130 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 130 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7.2/10

Sauberkeit

7.4/10

Personal & Service

6.0/10

Ausstattung

6.6/10

Zustand der Unterkunft

6.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Christian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Fatima am 27. Feb. 2024
Thank you again for your feedback. We value your business and hope to have the opportunity to serve you again in the future, with a significantly improved experience.Sincerely,The Hotel Management

8/10 – Gut

Heiko, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Waren angenehm überrascht
Abendessen war sehr gut im Restaurant.Shuttelservice zum Flughafen inklusive(feine Sache)Hauseigener Golfplatz klein aber fein.Schade dass man nicht alleine laufen darf,dortige Belegschaft reagiert auf unseren Wunsch sehr unfreundlich!!!Auf diesem Niveau eine Frechheit und Unding,das man sich für viel Geld noch belegen lassen muss.Diesen kleinen Platz schafft man auch ohne Caddy,verlaufen geht nicht.

8/10 – Gut

thierry

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Piscine en reconstruction, plage sale
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von La Direction du King Fahd Palace am 22. März 2024
Bonjour Thierry,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis avec nous et nous excusons pour les inconvénients rencontrés lors de votre séjour. Nous prenons en compte vos commentaires avec sérieux et travaillons activement pour améliorer nos installations. Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau dans le futur pour vous offrir une expérience optimale.

8/10 – Gut

Zoe

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I enjoyed my stay, the room was great.
Travelling for work, I though the room and room faclilities were excellent. The pool was lovely and I had it all to myself. The breakfast was ok. It took a long time to get a tea or coffee, spoons had run out and staff seemed generally overwhelmed. Some parts of the hotel seemed run down. Some of the reception staff were good but some were rude. Some of the bar and breakfast staff were good and some didn't seem to know what they were doing. There were a lot of poeple begging in the hotel lobby. It would be better for the hotel to donate to community projects and not allow beggars in the hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Fatima am 27. Feb. 2024
Thank you again for your feedback. We value your business and hope to have the opportunity to serve you again in the future, with a significantly improved experience.Sincerely,The Hotel Management

6/10 – Okay

Denis

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Fatima am 11. Jan. 2024
Hello Dear Denis,We appreciate your review, and hope you had a great stay with us.Hoping to see you back with us soon.The Hotel Management.

10/10 – Hervorragend

Papa Momar

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Fatima am 11. Jan. 2024
Hello, Dear Papa Momar,We appreciate your review, and hope you had a great stay with us.Hoping to see you back with us soon.The Hotel Management.

10/10 – Hervorragend

Mohamed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Fatima am 27. Feb. 2024
Thank you again for your feedback. We value your business and hope to have the opportunity to serve you again in the future, with a significantly improved experience.Sincerely,The Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Maimouna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Fatima am 11. Dez. 2023
Dear Maimouna, Thank you for your review, we truly appreciate the feedback, and we are hoping to have you stay with us again soon. The Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Vincenzo

Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Fatima am 11. Dez. 2023
Dear Vincenzo, Thank you for your review, we truly appreciate the feedback, and we are hoping to have you stay with us again soon. The Hotel Management

10/10 – Hervorragend

MAMADOU

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Fatima am 11. Jan. 2024
Hello Dear Mamadou,We appreciate your review, and hope you had a great stay with us.Hoping to see you back with us soon.The Hotel Management.

10/10 – Hervorragend

Naiem

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent location and fantastic views
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Fatima am 15. Nov. 2023
Thank you for your review, Naiem.We are hoping to see you back with us soon. The Hotel Management.

10/10 – Hervorragend

Naiem

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Fatima am 11. Dez. 2023
Dear Naiem, Thank you for your review, we truly appreciate the feedback, and we are hoping to have you stay with us again soon. The Hotel Management

10/10 – Hervorragend

enrique, decatur

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Fatima am 28. Nov. 2023
We appreciate your review and are glad you enjoyed your stay with us.We are looking forward to seeing you back with us soon.The Hotel Management.

8/10 – Gut

Jamala

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
I stayed there with my toddler. The staff is very friendly and helpful, taxi service outside the hotel at my convenience was great. The property is huge, but there is so much room for potential, for eg. The kiddies' pool, needs to be reconstructed, (it wasn't clean, and tiles are lifting around it) my son loves the water (ocean/pool) and he didn't want to get into the pool. Didn't ask to go to the pool for the duration of our stay. There is a supermarket within walking distance from the hotel, perfect for grabbing snacks/water etc. The club (kids play area), needs to be demolished and reconstructed (not safe at all). Our room was nice, we got the newly renovated rooms. The food- not many options ( we had breakfast daily, and dinner twice) Overall: such a huge property, there is so much that can be done to uplift certain areas.
Antwort von Fatima am 2. Nov. 2023
Hello Dear Jamala,We appreciate all your recommendations, and they will be taken into consideration moving forward with the next renovation process.We are glad you enjoyed your stay with us and are hoping to see you back soon.The hotel Management.

6/10 – Okay

Phillip, Ft Lauderdale

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Fatima am 31. Okt. 2023
Hello Dear Philip, We greatly appreciate your review and hope you had a great stay with us.Your review will be taken into consideration, hoping to see you soon.The Hotel Management

8/10 – Gut

Touty

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Fatima am 4. Okt. 2023
Bonjour Touty, Merci pour votre avis, il sera pris en compte et nous espérons vous revoir trés bientot.

8/10 – Gut

David

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Fatima am 4. Okt. 2023
Bonjour David, Merci pour votre avis, il sera pris en compte et nous espérons vous revoir trés bientot.

4/10 – Schlecht

Cedric

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I reserved a suite executive room with 2 double beds & was given a room with one bed. They said that's all they had
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

sophia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Pool, ocean view, golf course, tennis courts. but there is no spa:(
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Aubin

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
super hotel
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

Augustine

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The property is nice. Obviously the best hotel I have stayed in Senegal with a decent size bathroom 👍

4/10 – Schlecht

Levers, Philip Nel Park

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Service delivery is poor. insects and mosquitoes in the room. No fridge. Coffee maker not producing hot water. Door not closing properly. No security locks from inside the room. Old carpet not well maintained.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022

6/10 – Okay

Tiani

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
It was a decent hotel but I was expecting a bit more for the amount we paid. There was only a refrigerator and a coffee maker I was also hoping for our room to have a microwave especially since we booked the double executive room. I somewhat expected it since I feel like it’s common for travelers to stay for weeks to months. Staff was very friendly however we did have a miscommunication. We called and asked for fruit and ice but we were brought fruit and three bowls of ice cream. After explaining that it was not what we ordered, they later brought up the ice but we still ended up paying for the ice cream even though we did not end up eating it. Most likely will not be back.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

W. M.

Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022

6/10 – Okay

Momodou

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
I have been to this facility in the past. The service has deteriorated and the6 have stripped at least the standard ro9ms of all amenities.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

4/10 – Schlecht

xavier

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel qui a tres mal veilli ...
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2021

2/10 – Ungenügend

THIERRY

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nul sur tous les plans
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021

2/10 – Ungenügend

THIERRY

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tout est vieillot, tout est en rupture au restaurant, fuite d eau salle de bain, wifi qui ne fonctionne pas, coupures de courant, brzf, a ce prix là, c est scandaleux
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Ndeye marieme

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Il fallait preciser que cet jotem etait en renovation.je n ai passe qu une nuit et j ai quitte.j attends d etre rembourse pour les autres nuits. Plein de poussieres cafard et meme le petit dejeuner etait pas terrible etc tec
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2020

2/10 – Ungenügend

Mohammad

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Horrible
Very dirty this should be 1 star not 5
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von Aissatou LO am 25. Feb. 2020
Dear Sir, We'd like to thank you for your feedback. Could you please tell us what has been your experience at the King Fahd Palace hotel. We will also need your room number to enquire investigation Best Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was very forthcoming. We got a late check out and a free airport transfer. More than one can expect.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

6/10 – Okay

Traveller

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Hotel food is of poor quality and rooms need to maintainef better.
Aufenthalt von 13 Nächten im Dezember 2019

6/10 – Okay

Visitor

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Rooms need maintenance. Bathroom ceiling was leaking water and carpets are not cleaned everyday thus rooms get smelly quickly.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

DANIEL

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hotel tres confortable mais vieillissant
Personnel accueillant Chambre confortable Baie vitrée ancienne, mal insonorisée, acces a la terrase difficile. Pas de table sur la terrasse. Service très lent au restaurant.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Would recommend. Staff was very amendable along with services. Great location as my wife and I felt very safe. Cannot wait to return.
Aufenthalt von 9 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

FEDOR

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice stay
Received an upgrade without even asking for it. Nice restaurant with fair prices.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

8/10 – Gut

Mohamed

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was well maitained and catered to the needs of guests adequately
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

ismail hakki

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Eski olması hariç iyi bir konaklamaydı. Teşekkür ederiz
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

8/10 – Gut

FEDOR

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Ok stay
I received a nice upgrade from a normal room to a suite! Rooms could be cleaner. It’s more a four star hotel than a five star. Overall ok stay
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

8/10 – Gut

Barbro

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotellet i stort och restaurang och frukostbuffé var utmärkt . Rummen gick inte inte riktigt upp till samma standard som hotellet i övrigt, särskilt heltäckningsmattan som sett bättre och renare dagar. Men visst, jag bor gärna där igen
Utsikten från vår balkong
Aufenthalt von 9 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La gentilezza Del personale . Bellissima piscina estetaaqt.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019

6/10 – Okay

visitor

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
liked environment disliked level of cleanliness - poor cleanliness esp in rooms
Aufenthalt von 25 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Grande ospitaliTa ,il personale molto disponibile .
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Youngeun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was good
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful seaside hotel in Dakar.
This is a beautiful luxury hotel located on the ocean in Dakar. The views are stunning. The hotel is older but seemed to be well-maintained and the room was very, very comfortable. We had a small problem with the air conditioning which was corrected immediately when we phoned. The front desk staff was amazing!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I used to stay at this property when it was called Meridien. It felt fresh and pleasant. While the structure, surroundings and facilities remain, to me it has lost its ambience.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La climatisation de la chambre la sifflait la 1ère nuit, j'ai dû changer de chambre le lendemain, le buffet du petit déjeuner est bien garni, et les chambres sont propres.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von oumadem am 19. Sept. 2019
Bonjour chère , cher client Nous vous remercions d'avoir choisi le King Fahd Palace pour votre séjour . Nous avons bien pris en compte votre remarque relative au fonctionnement de la climatisation qui a dû perturber votre tranquillité. Des mesures correctives ont été prises. Et nous serions heureux de vous accueillir à nouveau Dans l'attente du plaisir de vous recevoir , Meilleures salutations