Außenpool

Bewertungen von Yogyakarta Marriott Hotel

5 out of 5
Yogyakarta Marriott Hotel
Jalan Ringroad Utara, Condong Catur, Depok

Bewertungen

9.4

Aussergewöhnlich

146 von insgesamt 198 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
41 von insgesamt 198 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
6 von insgesamt 198 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 198 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 198 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.6/10

Sauberkeit

9.4/10

Personal & Service

9.2/10

Ausstattung

9.4/10

Zustand der Unterkunft

9.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Georg

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Adresse in Jogja
große Zimmer, super Frühstück, aufmerksames Personal
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Communication Team am 28. Juni 2023
Dear Georg,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We will share this with the team to let them know to keep up the remarkable work. We look forward to welcoming you back to our hotel and have a good day ahead.

2/10 – Ungenügend

taufik

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Nicht richtige Service bekommen Wir erwarten genau so nett wie Mariot Hotel in Medan , nette , freundlich ,und Aufmerksamkeit Leider nicht in Jogjakarta bekommen Zum Beispiel beim früchstuck, müssen wir immer sagen das wir grüne Tee trinken wollen als longstay Gäste , wir sind 16 Tage dort übernachten Oder beim Auto aus und einsteigen hat sehr selten geholfen worden Auf jedenfalls sehr enttäuscht sein
Aufenthalt von 16 Nächten im November 2022
Antwort von Communication Team am 16. Dez. 2022
Dear Mr. Taufik,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your stay experience with us. All feedback is important to us and we’re sorry to hear you’ve had such an unpleasant experience.Your situation is the exception and far from our usual high standards. This makes us all the more keen to make sure this gets resolved and doesn’t happen again in the future.We will escalate this issue to our F&B Department in order to have further action. Sincerely,Communication Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage, neu aber etwas steril eingerichtet, toller Pool, Zimmer groß und sauber
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Yogyakarta Marriott Hotel Management am 5. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us. It is such a pleasure to know that you had a nice stay. Looking forward to welcoming you back in the future. Warm Regards,

6/10 – Okay

youngcil

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nice location with shopping mall but far from every where.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

SHIORI

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I enjoyed my stay All staff are very friendly
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Emmanuel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Communication Team am 20. Mai 2024
Dear Emmanuel,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We hope you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.

10/10 – Hervorragend

Akira

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Communication Team am 15. Mai 2024
Dear Valued Guest,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We hope you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.

10/10 – Hervorragend

Anna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Communication Team am 2. Apr. 2024
Dear Anna,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your five-star rating with us. We hope you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.

10/10 – Hervorragend

Siok Chin

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Communication Team am 23. Feb. 2024
Dear Valued Guest,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your rating with us. We hope you had a pleasant stay and for your next reservation and look forward to welcoming you back to our hotel.

10/10 – Hervorragend

SUNG

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Communication Team am 19. Feb. 2024
Dear Valued Guest,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your review with us. We hope you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Communication Team am 12. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott Hotel Thank you for sharing your rating with us. We hope you had a pleasant stay and we look forward to welcoming you back to our hotel.

10/10 – Hervorragend

sarah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Communication Team am 23. Jan. 2024
Dear Sarah,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your five-star rating with us. We wish you had a pleasant stay and we look forward to welcoming you back to our hotel.

10/10 – Hervorragend

Imat

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best Hotel in Yogyakarta!
Best Hotel in Yogyakarta!
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Communication Team am 9. Jan. 2024
Dear Imat,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We hope you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.

10/10 – Hervorragend

Ravi Kumar

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Communication Team am 22. Jan. 2024
Dear Kumar,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your five-star rating with us. We hope you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.

10/10 – Hervorragend

Tan Chu Ai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Communication Team am 27. Dez. 2023
Dear Tan Chu Ai, Warmest greetings from Yogyakarta Marriott Hotel Thank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a pleasant stay and we look forward to welcoming you back to our hotel.

10/10 – Hervorragend

Quek Ser

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Communication Team am 24. Dez. 2023
Dear Valued Guest,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your five-star rating with us. We hope you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.

10/10 – Hervorragend

Chye Chuan Ronnie

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Communication Team am 9. Jan. 2024
Dear Chuan,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We hope you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.

10/10 – Hervorragend

Dinesh

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was safe and clean and it was convenient having a mall attached. The pool and restaurants were good. We were there for a short stay to see Prambanan Temple and this was a good base.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Communication Team am 6. Dez. 2023
Dear Dinesh,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel and have a good day ahead.Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Excellent and helpful staff. Good food. Spoiled for choices, value for money.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Communication Team am 6. Nov. 2023
Dear Valued GuestWarmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.

10/10 – Hervorragend

Jeffrey Gin Nai

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean and nice. From entrance, lift, room and restaurant. Big, bright and clean room
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Communication Team am 25. Okt. 2023
Dear Nai,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.

10/10 – Hervorragend

yeji

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Communication Team am 24. Okt. 2023
Dear Yeji,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.

2/10 – Ungenügend

TAE UK

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Communication Team am 25. Okt. 2023
Dear Valued Guest,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelWe are sorry to hear about your experience and that our services didn’t meet the level of service we strive for. Please know that we will be addressing this review with the team, hoping this will not happen again.We look forward to welcoming you back to our hotel with a better experience.

10/10 – Hervorragend

Tow Ying

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent hotel
Almost everything is perfect. Room is huge and clean. Food is excellent. Service from the staff is good. The only thing is the check in takes a while but we were seated comfortably.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Communication Team am 4. Okt. 2023
Dear Tow Ying,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.

10/10 – Hervorragend

Keiichi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was very good had very good time there.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Communication Team am 2. Okt. 2023
Dear Keiichi, Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott Hotel Thank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a wonderful stay and look forward to welcoming you back to our hotel.

8/10 – Gut

Greig

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Communication Team am 29. Sept. 2023
Dear Greig, Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott Hotel Thank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a wonderful stay and look forward to welcoming you back to our hotel.

4/10 – Schlecht

Yeremia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Gak bisa tidur karena kamar lantai atas berisik banget. Sehingga langkah orang jalan aja kedengaran. Lift nya bau kototan kucing
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Communication Team am 4. Sept. 2023
Dear Yeremia,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelWe are sorry to hear about your experience and that our services didn’t meet the level of service we strive for. We apologize for any inconvenience this caused you. Please know that we will be addressing this review with the team, hoping this will not happen again.We look forward to welcoming you back to our hotel with a better experience.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Experience
whole place was just great and when had to check out early for Borobudur, we were prepared nice club sandwiches.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Communication Team am 29. Aug. 2023
Dear Valued Guest,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.

10/10 – Hervorragend

Michele

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Grande albergo di catena nuovo e di bel design. Colazione molto buona e incredibilmente varia, non avevo mai visto offrire zucchero filato e lecca-lecca. Personale gentilissimo e professionale, ristorante in zona piscina di qualità con prezzi adeguati. L’hotel è adiacente ad un centro commerciale comodo per fare shopping, distrarsi o mangiare a prezzi molto contenuti.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Communication Team am 21. Aug. 2023
Dear Michele,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.

10/10 – Hervorragend

Lai Peng

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It's very cosy hotel, especially the bed is big and comfortable.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Communication Team am 15. Aug. 2023
Dear Peng,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.

10/10 – Hervorragend

WAH LAI

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff and their service are excellent
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Communication Team am 14. Aug. 2023
Dear Wah Lai, Warmest greetings from Yogyakarta Marriott Hotel Thank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a wonderful stay and look forward to welcoming you back to our hotel.

10/10 – Hervorragend

Masato

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Communication Team am 7. Aug. 2023
Dear Masato, Warmest greetings from Yogyakarta Marriott Hotel Thank you for sharing your five stars review with us. We wish you had a wonderful stay and look forward to welcoming you back to our hotel.

8/10 – Gut

Saeed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Communication Team am 12. Juli 2023
Dear Saeed,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.

10/10 – Hervorragend

Renald, Singapore

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Communication Team am 7. Juli 2023
Dear Renald,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your perfect score on your recent stay with us. We wish you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.

10/10 – Hervorragend

Debby

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A pleasant experience for me and my family. The hotel is clean and comfortable, the facilities are also okay and the price is quite affordable for a 5 star hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Communication Team am 23. Juni 2023
Dear Debby,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.

10/10 – Hervorragend

sudarsono

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best hotel near shopping mall
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Communication Team am 19. Juni 2023
Dear Sudarsono,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your perfect score on your recent stay experience with us. We will share this with the team to let them know to keep up the remarkable work.We look forward to welcoming you back to our hotel and have a good day ahead.Regards,Communication Team

10/10 – Hervorragend

nia

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Communication Team am 19. Juni 2023
Dear Nia,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your perfect score on your recent stay experience with us. We will share this with the team to let them know to keep up the remarkable work.We look forward to welcoming you back to our hotel and have a good day ahead.Regards,Communication Team

10/10 – Hervorragend

Helmy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Spacious room and bed, nice food, friendly staff
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Communication Team am 5. Juni 2023
Dear Helmy,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a wonderful stay and look forward to welcoming you back to our hotel.Regards,Communication Team

10/10 – Hervorragend

Miao Xin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing comfortable hotel
Clean and big room. Staff were all very polite, friendly and helpful. Hotel is linked directly to the hotel at level 1 so it is convenient. Had a wonderful stay throughout.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Communication Team am 29. Mai 2023
Dear Xin,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We will share this with the team to let them know to keep up the remarkable work. We look forward to welcoming you back to our hotel and have a good day ahead.Regards,Communication Team

4/10 – Schlecht

Srinath, Danville

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Despite booking and paying extra for a pool view room, we weren't give that. Also, the pool is no way close to what it was on images.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Communication Team am 27. Apr. 2023
Dear Valued Guest,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for choosing our hotel as your destination to stay in Yogyakarta. We have noted your feedback related to an image gallery that didn't meet your expectations.We look forward to welcoming you again to our hotel.

10/10 – Hervorragend

Clell

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect Stay in Jogya!
Been there for 4 days and booked 4 rooms for fam member. Overall it was an excellent stay and everyone was very happy! No doubt the hotel was super and the strategic location, next to a big mall, was a plus point as well. On top of that, the services was also super! Responsive to customer's request, e.g. sending early morning breakfast @ 4 am to the room for sahur and early check out. Keep the excellent services! Improve (shorten) the lead time of in room dining.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Communication Team am 27. Apr. 2023
Dear Valued Guest,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for your great review of our service. We’ve passed your kind words on to our team. We are passionate about providing all of our customers with outstanding experiences and they’ll be delighted to know they hit the mark with you. We hope that in the future we’ll be able to provide a similarly excellent experience. We wish you had a memorable stay and we look forward to welcoming you back to our hotel.

8/10 – Gut

???

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Communication Team am 2. Feb. 2023
Dear Valued Guest,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your perfect stay experience score with us. We will share this with the team to let them know to keep up the remarkable work. We look forward to welcoming you back to our hotel and have a good day ahead.Regards,Communication Team

8/10 – Gut

Paul

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

Hady

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Nugroho Artadi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
great hotel
2nd time stay. Hotel is great. My nieces enjoy the breakfast and had a great stay. I chose the hotel because of it's location which is beside the mall. However, most of the shops in the mall are closed, so was a bit disappointed that I couldn't shop like what I had planned. Will definitely come back to stay here.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

tomotaka

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

8/10 – Gut

Eun young

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

6/10 – Okay

Rifki

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Yusuke

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
オススメします。部屋、レストラン、スタッフの応対よかったです。モールに歩いて行けるのも良し。 日々の部屋のクリーンサービスが少し不満だった。
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Communication Team am 28. Apr. 2022
Dear Our Valued Guest, Warmest greetings from Yogyakarta Marriott Hotel Thank you for sharing your stay experience during your stay with us. We wish you had a pleasant stay with us and look forward to welcoming you again soon. Regards, Communication Team