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146 von insgesamt 198 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
146
41 von insgesamt 198 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
41
6 von insgesamt 198 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
6
3 von insgesamt 198 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
3
2 von insgesamt 198 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
2
9.6/10
Sauberkeit
9.4/10
Personal & Service
9.2/10
Ausstattung
9.4/10
Zustand der Unterkunft
9.0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Georg
Geschäftlich gereist
25. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Adresse in Jogja
große Zimmer, super Frühstück, aufmerksames Personal
Georg
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Communication Team am 28. Juni 2023
Dear Georg,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We will share this with the team to let them know to keep up the remarkable work. We look forward to welcoming you back to our hotel and have a good day ahead.
2/10 – Ungenügend
taufik
Mit einer Gruppe gereist
13. Dez. 2022
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Nicht richtige Service bekommen
Wir erwarten genau so nett wie Mariot Hotel in Medan , nette , freundlich ,und Aufmerksamkeit
Leider nicht in Jogjakarta bekommen
Zum Beispiel beim früchstuck, müssen wir immer sagen das wir grüne Tee trinken wollen als longstay Gäste , wir sind 16 Tage dort übernachten
Oder beim Auto aus und einsteigen hat sehr selten geholfen worden
Auf jedenfalls sehr enttäuscht sein
taufik
Aufenthalt von 16 Nächten im November 2022
Antwort von Communication Team am 16. Dez. 2022
Dear Mr. Taufik,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your stay experience with us. All feedback is important to us and we’re sorry to hear you’ve had such an unpleasant experience.Your situation is the exception and far from our usual high standards. This makes us all the more keen to make sure this gets resolved and doesn’t happen again in the future.We will escalate this issue to our F&B Department in order to have further action. Sincerely,Communication Team
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
4. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage, neu aber etwas steril eingerichtet, toller Pool, Zimmer groß und sauber
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Yogyakarta Marriott Hotel Management am 5. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us. It is such a pleasure to know that you had a nice stay. Looking forward to welcoming you back in the future. Warm Regards,
6/10 – Okay
youngcil
Mit der Familie gereist
26. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nice location with shopping mall but far from every where.
youngcil
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
SHIORI
Mit der Familie gereist
26. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I enjoyed my stay
All staff are very friendly
SHIORI
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Emmanuel
17. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Emmanuel
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Communication Team am 20. Mai 2024
Dear Emmanuel,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We hope you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.
10/10 – Hervorragend
Akira
25. Apr. 2024
Akira
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Communication Team am 15. Mai 2024
Dear Valued Guest,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We hope you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.
10/10 – Hervorragend
Anna
1. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location
Anna
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Communication Team am 2. Apr. 2024
Dear Anna,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your five-star rating with us. We hope you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.
10/10 – Hervorragend
Siok Chin
21. Feb. 2024
Siok Chin
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Communication Team am 23. Feb. 2024
Dear Valued Guest,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your rating with us. We hope you had a pleasant stay and for your next reservation and look forward to welcoming you back to our hotel.
10/10 – Hervorragend
SUNG
14. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
SUNG
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Communication Team am 19. Feb. 2024
Dear Valued Guest,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your review with us. We hope you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
10. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Communication Team am 12. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott Hotel Thank you for sharing your rating with us. We hope you had a pleasant stay and we look forward to welcoming you back to our hotel.
10/10 – Hervorragend
sarah
22. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
sarah
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Communication Team am 23. Jan. 2024
Dear Sarah,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your five-star rating with us. We wish you had a pleasant stay and we look forward to welcoming you back to our hotel.
10/10 – Hervorragend
Imat
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
7. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best Hotel in Yogyakarta!
Best Hotel in Yogyakarta!
Imat
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Communication Team am 9. Jan. 2024
Dear Imat,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We hope you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.
10/10 – Hervorragend
Ravi Kumar
31. Dez. 2023
Ravi Kumar
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Communication Team am 22. Jan. 2024
Dear Kumar,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your five-star rating with us. We hope you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.
10/10 – Hervorragend
Tan Chu Ai
23. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tan Chu Ai
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Communication Team am 27. Dez. 2023
Dear Tan Chu Ai, Warmest greetings from Yogyakarta Marriott Hotel Thank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a pleasant stay and we look forward to welcoming you back to our hotel.
10/10 – Hervorragend
Quek Ser
Mit einer Gruppe gereist
23. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quek Ser
Antwort von Communication Team am 24. Dez. 2023
Dear Valued Guest,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your five-star rating with us. We hope you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.
10/10 – Hervorragend
Chye Chuan Ronnie
19. Dez. 2023
Chye Chuan Ronnie
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Communication Team am 9. Jan. 2024
Dear Chuan,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We hope you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.
10/10 – Hervorragend
Dinesh
Mit dem Partner gereist
2. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was safe and clean and it was convenient having a mall attached. The pool and restaurants were good. We were there for a short stay to see Prambanan Temple and this was a good base.
Dinesh
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Communication Team am 6. Dez. 2023
Dear Dinesh,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel and have a good day ahead.Regards,
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
4. Nov. 2023
Excellent and helpful staff. Good food. Spoiled for choices, value for money.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Communication Team am 6. Nov. 2023
Dear Valued GuestWarmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.
10/10 – Hervorragend
Jeffrey Gin Nai
Mit dem Partner gereist
24. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean and nice. From entrance, lift, room and restaurant. Big, bright and clean room
Jeffrey Gin Nai
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Communication Team am 25. Okt. 2023
Dear Nai,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.
10/10 – Hervorragend
yeji
23. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
yeji
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Communication Team am 24. Okt. 2023
Dear Yeji,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.
2/10 – Ungenügend
TAE UK
23. Okt. 2023
TAE UK
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Communication Team am 25. Okt. 2023
Dear Valued Guest,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelWe are sorry to hear about your experience and that our services didn’t meet the level of service we strive for. Please know that we will be addressing this review with the team, hoping this will not happen again.We look forward to welcoming you back to our hotel with a better experience.
10/10 – Hervorragend
Tow Ying
Mit der Familie gereist
3. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent hotel
Almost everything is perfect. Room is huge and clean. Food is excellent. Service from the staff is good. The only thing is the check in takes a while but we were seated comfortably.
Tow Ying
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Communication Team am 4. Okt. 2023
Dear Tow Ying,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.
10/10 – Hervorragend
Keiichi
Mit der Familie gereist
2. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was very good had very good time there.
Keiichi
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Communication Team am 2. Okt. 2023
Dear Keiichi, Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott Hotel Thank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a wonderful stay and look forward to welcoming you back to our hotel.
8/10 – Gut
Greig
27. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel!
Greig
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Communication Team am 29. Sept. 2023
Dear Greig, Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott Hotel Thank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a wonderful stay and look forward to welcoming you back to our hotel.
4/10 – Schlecht
Yeremia
Mit der Familie gereist
3. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Gak bisa tidur karena kamar lantai atas berisik banget. Sehingga langkah orang jalan aja kedengaran.
Lift nya bau kototan kucing
Yeremia
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Communication Team am 4. Sept. 2023
Dear Yeremia,Warmest greetings from the Yogyakarta Marriott HotelWe are sorry to hear about your experience and that our services didn’t meet the level of service we strive for. We apologize for any inconvenience this caused you. Please know that we will be addressing this review with the team, hoping this will not happen again.We look forward to welcoming you back to our hotel with a better experience.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
28. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Experience
whole place was just great and when had to check out early for Borobudur, we were prepared nice club sandwiches.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Communication Team am 29. Aug. 2023
Dear Valued Guest,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.
10/10 – Hervorragend
Michele
Mit der Familie gereist
19. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Grande albergo di catena nuovo e di bel design.
Colazione molto buona e incredibilmente varia, non avevo mai visto offrire zucchero filato e lecca-lecca.
Personale gentilissimo e professionale, ristorante in zona piscina di qualità con prezzi adeguati. L’hotel è adiacente ad un centro commerciale comodo per fare shopping, distrarsi o mangiare a prezzi molto contenuti.
Michele
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Communication Team am 21. Aug. 2023
Dear Michele,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.
10/10 – Hervorragend
Lai Peng
Mit einer Gruppe gereist
14. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It's very cosy hotel, especially the bed is big and comfortable.
Lai Peng
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Communication Team am 15. Aug. 2023
Dear Peng,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.
10/10 – Hervorragend
WAH LAI
Mit der Familie gereist
12. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff and their service are excellent
WAH LAI
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Communication Team am 14. Aug. 2023
Dear Wah Lai, Warmest greetings from Yogyakarta Marriott Hotel Thank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a wonderful stay and look forward to welcoming you back to our hotel.
10/10 – Hervorragend
Masato
5. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Masato
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Communication Team am 7. Aug. 2023
Dear Masato, Warmest greetings from Yogyakarta Marriott Hotel Thank you for sharing your five stars review with us. We wish you had a wonderful stay and look forward to welcoming you back to our hotel.
8/10 – Gut
Saeed
10. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Saeed
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Communication Team am 12. Juli 2023
Dear Saeed,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.
10/10 – Hervorragend
Renald, Singapore
5. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Renald
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Communication Team am 7. Juli 2023
Dear Renald,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your perfect score on your recent stay with us. We wish you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.
10/10 – Hervorragend
Debby
Mit der Familie gereist
22. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A pleasant experience for me and my family. The hotel is clean and comfortable, the facilities are also okay and the price is quite affordable for a 5 star hotel.
Debby
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Communication Team am 23. Juni 2023
Dear Debby,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back to our hotel.
10/10 – Hervorragend
sudarsono
Mit der Familie gereist
17. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best hotel near shopping mall
sudarsono
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Communication Team am 19. Juni 2023
Dear Sudarsono,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your perfect score on your recent stay experience with us. We will share this with the team to let them know to keep up the remarkable work.We look forward to welcoming you back to our hotel and have a good day ahead.Regards,Communication Team
10/10 – Hervorragend
nia
6. Juni 2023
nia
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Communication Team am 19. Juni 2023
Dear Nia,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your perfect score on your recent stay experience with us. We will share this with the team to let them know to keep up the remarkable work.We look forward to welcoming you back to our hotel and have a good day ahead.Regards,Communication Team
10/10 – Hervorragend
Helmy
Mit der Familie gereist
3. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Spacious room and bed, nice food, friendly staff
Helmy
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Communication Team am 5. Juni 2023
Dear Helmy,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We wish you had a wonderful stay and look forward to welcoming you back to our hotel.Regards,Communication Team
10/10 – Hervorragend
Miao Xin
26. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing comfortable hotel
Clean and big room. Staff were all very polite, friendly and helpful. Hotel is linked directly to the hotel at level 1 so it is convenient. Had a wonderful stay throughout.
Miao Xin
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Communication Team am 29. Mai 2023
Dear Xin,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your #YMHMoments with us. We will share this with the team to let them know to keep up the remarkable work. We look forward to welcoming you back to our hotel and have a good day ahead.Regards,Communication Team
4/10 – Schlecht
Srinath, Danville
Mit dem Partner gereist
11. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Despite booking and paying extra for a pool view room, we weren't give that.
Also, the pool is no way close to what it was on images.
Srinath
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Communication Team am 27. Apr. 2023
Dear Valued Guest,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for choosing our hotel as your destination to stay in Yogyakarta. We have noted your feedback related to an image gallery that didn't meet your expectations.We look forward to welcoming you again to our hotel.
10/10 – Hervorragend
Clell
19. März 2023
Clell
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
13. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect Stay in Jogya!
Been there for 4 days and booked 4 rooms for fam member. Overall it was an excellent stay and everyone was very happy! No doubt the hotel was super and the strategic location, next to a big mall, was a plus point as well. On top of that, the services was also super! Responsive to customer's request, e.g. sending early morning breakfast @ 4 am to the room for sahur and early check out. Keep the excellent services! Improve (shorten) the lead time of in room dining.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Communication Team am 27. Apr. 2023
Dear Valued Guest,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for your great review of our service. We’ve passed your kind words on to our team. We are passionate about providing all of our customers with outstanding experiences and they’ll be delighted to know they hit the mark with you. We hope that in the future we’ll be able to provide a similarly excellent experience. We wish you had a memorable stay and we look forward to welcoming you back to our hotel.
8/10 – Gut
???
6. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
???
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
23. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Communication Team am 2. Feb. 2023
Dear Valued Guest,Warmest greetings from Yogyakarta Marriott HotelThank you for sharing your perfect stay experience score with us. We will share this with the team to let them know to keep up the remarkable work. We look forward to welcoming you back to our hotel and have a good day ahead.Regards,Communication Team
8/10 – Gut
Paul
7. Okt. 2022
Paul
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
8/10 – Gut
Hady
Geschäftlich gereist
11. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hady
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
10/10 – Hervorragend
Nugroho Artadi
Mit der Familie gereist
31. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
great hotel
2nd time stay. Hotel is great. My nieces enjoy the breakfast and had a great stay.
I chose the hotel because of it's location which is beside the mall. However, most of the shops in the mall are closed, so was a bit disappointed that I couldn't shop like what I had planned.
Will definitely come back to stay here.
Nugroho Artadi
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
10/10 – Hervorragend
tomotaka
30. Juli 2022
tomotaka
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
8/10 – Gut
Eun young
Mit der Familie gereist
25. Juni 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Eun young
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
6/10 – Okay
Rifki
6. Mai 2022
Rifki
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
10/10 – Hervorragend
Yusuke
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
4. Apr. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Dear Our Valued Guest,
Warmest greetings from Yogyakarta Marriott Hotel
Thank you for sharing your stay experience during your stay with us. We wish you had a pleasant stay with us and look forward to welcoming you again soon.
Regards,
Communication Team