Deluxe-Suite | Wohnbereich

Bewertungen von Hotel La Falaise Bonapriso

3.5 out of 5
Hotel La Falaise Bonapriso
Rue Njo-Njo, Douala, Cameroon, Douala

Bewertungen

7.6

Gut

6 von insgesamt 25 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
12 von insgesamt 25 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
3 von insgesamt 25 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 25 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 25 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.0/10

Sauberkeit

7.8/10

Personal & Service

8.8/10

Ausstattung

7.8/10

Zustand der Unterkunft

7.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
L’essentiel est la
Correct
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

JOHANNA AURE CELESTE

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

Paul

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good business hotel
One of very few business hotels in Douala. Friendly helpful staff with good English. Few challenges with Wi-Fi connectivity, but the staff were helpful in resolving them.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

8/10 – Gut

Osman Tansu

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Martin

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
cleanliness and beautiful with nice bathroom. very nice bed with many pillows and very clean
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Gilles.N am 20. Sept. 2022
Hellogreat is our joy to read your feedback. we will always offer the best to our clients.Best Regards

10/10 – Hervorragend

Guang

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Very comfortable
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022
Antwort von Gilles.N am 2. Apr. 2022
Bonsoir Monsieur GUANG, nous vous remercions revenez nous dès que possible. Cordialement

2/10 – Ungenügend

Njomo

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Crooked hotel La Falaise
Billing by ambush, fake advertisement, said suite meant regular room
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Gilles.N am 26. Feb. 2022
Hello Mr NJOMO, we thank you for your feedback and we apologize for this misunderstanding. Your next stay will be better organise than this one. Best regards Guest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Ivo

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
My stay was good, just took too long for check in,
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Gilles.N am 26. Feb. 2022
Bonjour Mr IVO, Nous vous remercions pour la confiance. Votre avis rejoint ainsi celui de la grande majorité de nos clients. N'hésitez pas de revenir pour encore plus de bonheur. Cordialement Guest Relation Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Check in was quick and easy. The room was clean and comfortable
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

10/10 – Hervorragend

Rene

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von Gilles, Guest Relation Manager am 20. Mai 2021
Bonjour, Nous vous remercions de votre passage. N'hésitez pas de recommander l'hôtel la Falaise Bonapriso autour de vous. Cordialement

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
C'est OK, mais ca aurait pu être mieux.
Le séjour s'est bien pasé. J'ai malheursement eu une chambre devant la pièce où se réuni le personnel d'entretien avant de commencer leur journée, ce qui fait beaucoup de bruit le matin. La noutrriture est correcte, le personnel très agéable, et les chambres sont récentes avec une bonne litterie.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2021
Antwort von Gilles, Guest Relation Manager am 20. Mai 2021
Bonjour, nous vous remercions pour votre feedback. Lors de votre prochain passage, une chambre en hauteur vous permettra de passer un séjour dans toute la quiétude. Cordialement

8/10 – Gut

Marthe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastique
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2021
Antwort von Gilles, Guest Relation Manager am 20. Mai 2021
Bonjour, Nous vous remercions pour ce retour. N'hésitez pas de nous revenir. la qualité de service exceptionnelle sera toujours de mise. Cordialement

6/10 – Okay

Nicholas, Librebille - Gabon

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Nice structure from the outside, absence of basic needs in the rooms, toilets and living space as I stayed in a delux junior suite . Staff smile, but service sometimes is too slow and they need reminders.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2020

8/10 – Gut

PHILIPPE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Séjour agréable, salle de bain très bien structurée
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2020
Antwort von GUEST RELATION MANAGER am 21. Sept. 2020
Cher Philippe, Nous vous remercions pour votre feed-back. N'hésitez pas à nous revenir et à partager votre expérience avec votre entourage. Cordialement

8/10 – Gut

Atilla Yener

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Highly recommended for sure
Room was okay except air conditioner creates weird sounds every 15 minutes for 20_30 seconds. My room which was 304 doesnt have view that was strange. Internet was good and the restaurants nearby is awesome Maison H and Cave. Staff friendly and location is good. Highly recommended for sure
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Room Division Head Manager am 23. Jan. 2020
Dear guest, Thank you for staying with us, it was our pleasure having you. We noted all your remarks and for your next stay or anyone you will recommend, we will make sure all fits their expectations. Feel at home at Falaise Bonapriso. Regards

8/10 – Gut

Jahn Birger

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Room Division Head Manager am 23. Jan. 2020
Dear guest, Thank you for staying with us, Hoping to welcome you back anytime. Regards

8/10 – Gut

Jean-Pierre

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel accueillant, check in / out au desk pro et sympathique. Messages par mail et réception téléphonique ok . Ils sont à votre écoute. Propreté impeccable. A recommander si vous souhaitez un séjour smart sans problème.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Room Division Manager am 16. Dez. 2019
Mr. Jean Pierre, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser un commentaire. A l'hotel la Falaise Bonapriso, nous sommes a votre écoute, pour le reste les membres de l’équipe sont la pour vous servir. A tres bientot.

4/10 – Schlecht

Antoine

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
déçu ...
Nouvel hotel. Bon niveau au regard des autres hôtels à Douala. Mais la navette est repartie sans m'attentre à mon arrivée en pleine nuit, malgré ma réservation annoncée. Hôtel reste très ferme sur le late check-out malgré m'avoir laissé seul à l'aéroport à 2.30 du matin. Obligé de me débrouiller. très décevant pour le rapport client.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Resp. Heb en charge des Operations am 2. Sept. 2019
Monsieur MOTTE, Nous sommes navres que votre fin de séjour ce soit aussi mal passée, et qu nom de toutes l’équipé nos sincères excuses. Nous nous efforcerons a l'avenir a faire mieux. Noter aussi s'il vous plait que les demandes de navette se font par email ou par appel car la navette ne stationne pas a l’aéroport ensuite pour les departs tardifs, le client doit en faire la demande 24h avant et c'est sous reserve de disponibilité, tout en restant flexible. Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Soraya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best hotel in town so far! I have tried many and it definitely rates better than all the others.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Room division Manager am 4. Aug. 2019
Dear guest, We thank you very much for your feedback. We enjoyed having you and we are glad that you enjoyed staying with us. We hope to see you again soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Lavin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Room division Manager am 23. Juli 2019
Bonjour, Nous remercions d'avoir partager l'experience avec nous. A tres bientot

8/10 – Gut

Aliou Barki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Room Division Manager am 11. Juli 2019
Dear Guest, We thank you very much for your support. It was a Pleasure having you. Regards,

4/10 – Schlecht

Ayrton

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Good but not too good.
Great Location, just opposit Maison H. However their hotel rules are too strict. Rooms are a lil too small. Mind you after checking-in I noticed there was no refrigerator in my room. Went down to reception and they brought a new one 2 hours later. The phone in the room wasn't working as well. Went down again and 6 hours later it was changed. The bathroom doors have no locks. They've got a swimming pool but prices haven't been set yet, so external hotel guests can't swim. We were told the swimming pool was open 24hours but that was false. The Hotel is New. The reception staff are welcoming and go out of your way to help where possible. The bed's comfy, bedding and sheets are of extremely good quality. My keycard kept messing up so I had to get a second one. Oh Hey! WiFi sucks too. Overall good and new hotel that just needs a lil 'polishing' up.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Room Division Manager am 7. Juli 2019
Dear Guest, We thank you for choosing to stay with us and your feedback is more than welcome so we know what to improve for future notice. We will take into consideration each point you've noticed. On behalf of the entire team, Thank you.

2/10 – Ungenügend

Fareed

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Julien.N am 28. Juni 2019
Dear Sir, We believe we found a way to solve your issue during your stay. We always appreciate your company and the fact that you choose us, we are sorry for the inconvenience caused at the time.