5 outdoor pools, open 5:30 AM to 10:00 PM, pool umbrellas, sun loungers

Bewertungen von Le Meridien Dubai Hotel & Conference Centre

5 out of 5
Le Meridien Dubai Hotel & Conference Centre
Airport Road, P O Box 10001, Dubai

Bewertungen

9.2

Wunderbar

710 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
200 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
35 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
23 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
34 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.4/10

Sauberkeit

9.4/10

Personal & Service

9.4/10

Ausstattung

9.2/10

Zustand der Unterkunft

9.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Anayta

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Management team am 2. Apr. 2024
Dear Anayta,Thank you for your feedback about your previous stay with us.We hope that we will get to welcome you back soon.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Annkatrin

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir lieben dieses Hotel.Waren zum zweiten Mal da und alle sind sehr zuvorkommend.Das Frühstücksbuffet ist auch sehr lecker und für jede Nationalität gibt es reichlich.Die Pools sind ein Traum.Deira City Center ist nur einen Katzensprung und zum Burj Khalifa braucht man auch nur 15-20 Minuten.
Aufenthalt von 13 Nächten im März 2024
Antwort von Management Team am 25. März 2024
Dear Annkatrin,Thank you for your feedback about your recent stay with us.We are delighted to hear that you enjoyed our rooms and facilities as well as our breakfast buffet.We hope we can welcome you for a more extended period next time. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Lorenz Luzian

Mit der Familie gereist
A great place to relax and near the Airport.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Le Meridien Dubai am 28. Dez. 2023
Dear Lorenz, Thank you for taking the time to give us your feedback about your recent stay with us.We are delighted to hear that you enjoyed your time in the hotel. We hope that we will be able to welcome you back in the near future for another with us.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Timo

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect for Transfere
Antwort von Hotel Management am 27. Okt. 2023
Dear Timo,Thank you for sharing your comments with us. We are delighted the team looked after you, and we hope you can enjoy a more extended stay at our hotel on your next visit to Dubai.Kind regards,

8/10 – Gut

Stefan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Le Meridien Dubai am 12. Sept. 2023
Dear Stefan, Thank you for taking the time to give us your feedback about your recent stay with us.We are delighted to hear that you enjoyed your time in the hotel. We hope that we will be able to welcome you back in the near future for another rejuvenating stay with us.Best regards,

4/10 – Schlecht

Michael

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Absolut nicht zu empfehlen
Kein Shuttle vom Flughafen zum Hotel!!! Wir mussten nachts vom Flughafen 30 min mit dem gesamten Gepäck bei 80% Luftfeuchtigkeit und 36 Grad zum Hotel laufen! Ist das tatsächlich ein Flughafenhotel?
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Hotel Managament am 7. Aug. 2023
Dear Michael,Thank you for sharing your comments with us.We just wanted to clarify that we do arrange airport transportation, but our guests need to notify us that they want the service.We hope to welcome you again and serve you better.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Alexander

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good Hotel Close to the airport perfect for flying crews
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Hotel Managament am 31. Mai 2023
Dear Alexander,Thank you for sharing your comments with us. We are delighted the team looked after you, and we hope you can enjoy a more extended stay at our hotel on your next visit to Dubai.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Andreas

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Hotel Managament am 19. Juni 2023
Dear Andreas,Thank you for your feedback about your previous stay with us.We hope that we will get to welcome you back soon.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Yanlu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023
Antwort von Hotel Managament am 2. Juni 2023
Dear Yanlu,Thank you for your feedback about your previous stay with us.We hope that we will get to welcome you back soon.Kind regards,

8/10 – Gut

Werner

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nähe zum Flughafen und Ruhe in der Unterkunft waren sehr gut.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Apr. 2023
Dear Werner,Thank you for taking the time to give us your feedback about your recent stay with us. We hope to welcome you back in the near future!

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ideal für Kurztrips
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Apr. 2023
Dear Michael, Thank you for taking the time to give us your feedback about your recent stay with us. We hope to welcome you back in the near future!

10/10 – Hervorragend

Francesca

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Positives: -Im Vergleich zu anderen Hotels gab es viel Außenfläche. Die Pools sind eher klein aber einscheinend ausreichend, da wir erst gegen Mittags auch noch immer einen Platz fanden. -die Flugzeuge hört man garnicht -überall genug Personal -man kriegt rund um die Uhr etwas zu essen im Zimmer, und dass auch noch mit viel Auswahl. -sehr geräumiges Zimmer und auch sehr sauber -genug heißes Wasser steht zur Verfügung -Kostenlose Wasserflaschen jeden tag im Zimmer -sind eigentlich empfindlich mit Klimaanlagen, aber diese war super. Immer auf 21grad eingestellt gehabt und man spürt sie überhaupt nicht. Hab ich so noch nie gesehen, da ich normal immer erkältet bin mit Klimaanlagen. Was uns weniger gefallen hat: -ein Pool der größte von allen hatte geschlossen. Wurde nicht beim Check-in bzw. Bei Buchung erwähnt -wir hatten ein zimmer wo wir nicht hinausgehen konnten. Wir haben laut Buchung verstanden, dass eine kleine Terrasse dabei wäre. Dies hat uns ein wenig negativ überrascht. -unser Fenster ging nicht auf bzw. Nicht richtig zu. Wir haben es gleich gesagt wo wir ins Zimmer gingen. Es wurde auch gleich ein Techniker geschickt. Er hat ein Teil ausgetauscht aber es änderte eigentlich nix daran. Wir haben festgestellt dass die Fenster wahrscheinlich bei allen zimmern nicht richtig zu sind. In Österreich hat man da halt andere Standards, vor allem da die Klima somit mehr Energie braucht. -die Metro hört man im Zimmer. Uns hat sie nicht am schlaf gestört.
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Hotel Managament am 28. Okt. 2022
Dear Francesca,Thank you for sharing your comments with us.We are delighted to hear you had a pleasant stay with us.And we apologize for not letting you know about the pool closing.We hope to welcome you again and serve you better.Kind regards,

8/10 – Gut

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super nice and friendly staff…giving a relaxing atmosphere 🙂
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
Antwort von Hotel Managament am 27. Juli 2022
Dear Andreas, Thank you for taking the time to give us your feedback about your stay with us at Le Meridien Dubai Hotel & Conference Centre. We are delighted to hear that you enjoyed your staying experience with us. It is great to read that our associates were able to make you feel welcomed, and we look forward to having you back here in the future! Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Dirk

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Hotel Team am 7. Juni 2022
Thank you for your feedback!

8/10 – Gut

Dirk

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Huge hotel with a dining village of different bars and restaurants. Rooms are modern style and very comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Hotel Team am 15. Juni 2022
Thank you for your Feedback!

10/10 – Hervorragend

Markus, Ruethi

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr moderne Ausstattung. Äusserst freundliches und zuvorkommendes Personal.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2022
Antwort von Hotel Team am 15. Juni 2022
Thank you for your Feedback!

10/10 – Hervorragend

Annkatrin

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es ist eine tolle Anlage.Die Pools sind ein Traum.Die Zimmer mit Terasse ebenfalls.Die meisten Mitarbeiter sind sehr nett.Beim Roomservice wird ab und zu mal was vergessen,aber auf Nachfrage erhält man alles.Mit Taxi erreicht man alles gut.Metro ist zu weit für uns mit Kleinkind gewesen.Der Shuttle zum Strand und in die Mall fährt nur einmal am Tag und braucht 3 mal so lang wie das Taxi,daher haben wir es nicht genutzt.Die Zimmer sind schön groß und toll ausgestattet.
Aufenthalt von 16 Nächten im April 2022
Antwort von Hotel Team am 1. Juni 2022
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Can´t go wrong by booking this hotel
Another great stay at the LeMeridien. A bigger fruits and healthy food selection at breakfast would be appreciated. Also check-out was dragging forever, apart of that everything was perfect !
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2022
Antwort von Le Meridien Dubai Family am 3. Feb. 2022
Hi Michael, Thank you so much for taking the time out to share your valuable feedback and rating us 10 on Hotels.com. We are pleased to learn that your stay with us was wonderful. We highly appreciate your kind words about our breakfast spread and we hope we were able to meet your expectations. We have also taken your feedback about the delayed check-out and have informed the concerned department head to ensure that immediate action is taken. We hope to welcome you back again soon. Warm Regards

8/10 – Gut

Arndt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Eine Nacht vor der Kreuzfahrt
Der Transfer vom Flughafen zum Hotel war Super organisiert, der Check in war unproblematisch. Für eine Nacht nur zu Empfehlen. Viel mehr kann ich auch nicht berichten außer dass beim Auschecken auch alles Reibungslos verlief.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Le Meridien Dubai Family am 19. Dez. 2021
Dear Arndt, Thank you so much for taking the time out to share your valuable feedback and rating us 8 on Hotels.com. We highly appreciate your kind words about your experience with us and we hope we were able to exceed your expectations during your time with us. Once again thank you so much for choosing Le Meridien Dubai Hotel & Conference Centre, it has been an immense pleasure serving you and we eagerly look forward to welcoming you back again soon. Warm Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Airporthotel
Sehr schönes Airporthotel, Zimmer sehr gut renoviert. Gepflegtes Hotel, was man von manchen Stadthotels in Dubai nicht mehr behaupten kann!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Le Meridien Dubai Family am 23. Nov. 2021
Dear Guest, Thank you so much for taking the time out to share your valuable feedback and rating us 10 on Hotels.com. We are pleased to learn that your stay with us was wonderful. We are pleased to learn that your stay with us was wonderful. We highly appreciate your kind words about our guestrooms and we hope we were able to exceed your expectations during your time with us. Once again thank you so much for choosing Le Meridien Dubai Hotel & Conference Centre, it has been an immense pleasure serving you and we eagerly look forward to welcoming you back again soon. Warm Regards

8/10 – Gut

Roland

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Le Meridien Dubai Family am 20. Okt. 2021
Dear Roland, Thank you so much for taking the time out to share your valuable feedback and rating us. We are pleased to learn that your stay with us was wonderful. We hope we were able to exceed your expectations during your time with us. Once again thank you so much for choosing Le Meridien Dubai Hotel & Conference Centre, it has been an immense pleasure serving you and we eagerly look forward to welcoming you back again soon. Warm Regards

8/10 – Gut

Kerstin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Als Zwischenstopp super
Es ist ein ordentliches Flughafenhotel. Sehr groß, aber Zimmer in Ordnung. Gutes Frühstück, netter Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Le Meridien Dubai Family am 17. Okt. 2021
Dear Kerstin, Thank you so much for taking the time out to share your valuable feedback and rating us 8 on Hotels.com. We highly appreciate your kind words about the services we offer and our breakfast spread. Once again thank you so much for choosing Le Meridien Dubai Hotel & Conference Centre, it has been an immense pleasure serving you and we eagerly look forward to welcoming you back again soon. Warm Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Le Meridien Dubai Family am 10. Okt. 2021
Dear Guest, Thank you so much for taking the time out to share your valuable feedback and rating us 4 on Expedia.com. We are pleased to learn that your stay with us was wonderful. We hope we were able to exceed your expectations during your time with us. Once again thank you so much for choosing Le Meridien Dubai Hotel & Conference Centre, it has been an immense pleasure serving you and we eagerly look forward to welcoming you back again soon. Warm Regards

10/10 – Hervorragend

Gabriele

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Le Meridien Dubai Family am 10. Okt. 2021
Dear Gabriele, Thank you so much for taking the time out to share your valuable feedback and rating us 4 on Expedia.com. We are pleased to learn that your stay with us was wonderful. We hope we were able to exceed your expectations during your time with us. Once again thank you so much for choosing Le Meridien Dubai Hotel & Conference Centre, it has been an immense pleasure serving you and we eagerly look forward to welcoming you back again soon. Warm Regards

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Le Meridien Dubai Family am 27. Sept. 2021
Dear Guest, Thank you so much for taking the time out to rate us. We hope we were able to exceed your expectations during your stay with us. Thank you so much for choosing Le Meridien Dubai Hotel & Conference Centre, we eagerly look forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Cyril

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2021
Antwort von Le Meridien Dubai am 22. Feb. 2021
Dear Cyril, Thank you so much for taking the time out to share your valuable feedback and rating us 10 on Hotels.com. We are pleased to learn that your stay with us was wonderful. Once again thank you so much for choosing Le Meridien Dubai Hotel & Conference Centre, it has been an immense pleasure serving you and we eagerly look forward to welcoming you back again soon. Warm Regards

8/10 – Gut

Roland

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Saskia Evraert am 17. Nov. 2020
Dear Roland, Thank you so much for writing to us. We are pleased to learn that your stay with us was wonderful. Once again thank you so much for choosing Le Meridien Dubai Hotel & Conference Centre, it has been an immense pleasure serving you and we eagerly look forward to welcoming you back again soon. Warm Regards

8/10 – Gut

Philipp

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Kiran Kumar am 27. Juni 2020
Dear Philipp, Thank you so much for taking the time out to rate us 8 on Hotels.com. We are glad to know that your stay with us was pleasant. We hope we were able to exceed your expectations during your stay. Once again thank you so much for choosing Le Meridien Dubai Hotel & Conference Centre, it has been an immense pleasure serving you and we eagerly look forward to welcoming you back again soon. Warm Regards

10/10 – Hervorragend

Dennis

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekter Service und tolle Zimmer
Die Zimmer und die Lobby sind richtig toll. Der Service war perfekt und ich habe mich sehr wohl gefühlt. Lediglich ein Teil der Außenanlagen könnte etwas schöner sein. Auf jeden Fall 5 Sterne!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Amit Biswas am 16. Feb. 2020
Dear Dennis, Thank you so much for taking the time out to rate us 10 on Hotels.com. We hope your stay with us was wonderful. Once again thank you so much for choosing Le Meridien Dubai Hotel & Conference Centre, it has been an immense pleasure serving you and we eagerly look forward to welcoming you back again soon./ Warm Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hervorragender Service und der nach einer Totalrenovierung sehr gute Zustand der gesamten Anlsge
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Kiran Kumar am 6. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you so much for taking the time out to share your valuable feedback. We are delighted to know that your stay with us was wonderful. Once again thank you so much for choosing Le Meridien Dubai Hotel & Conference Centre, it has been an immense pleasure serving you and we eagerly look forward to welcoming you back again soon. Warm Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Kiran Kumar am 12. Jan. 2020
Dear Guest, Thank you so much for taking the time out to rate us 5 on Expedia.com. We are pleased to learn that your stay with us was wonderful. Once again thank you so much for choosing Le Meridien Dubai Hotel & Conference Centre, it has been an immense pleasure serving you and we eagerly look forward to welcoming you back again soon. Warm Regards

10/10 – Hervorragend

Dorothee

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Kiran Kumar am 4. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking the time out to rate us 10 on Hotels.com. We are pleased to learn that your stay with us was wonderful. Once again thank you so much for choosing Le Meridien Dubai Hotel & Conference Centre, it has been an immense pleasure serving you and we eagerly look forward to welcoming you back again soon. Warm Regards

10/10 – Hervorragend

Sascha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von Amit Biswas am 17. Nov. 2019
Dear Sascha, Thank you so much for taking the time out to rate us 10 on Hotels.com. We are pleased to learn that your stay with us was wonderful. Once again thank you so much for choosing Le Meridien Dubai Hotel & Conference Centre, it has been an immense pleasure serving you and we eagerly look forward to welcoming you back again soon. Warm Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Kiran Kumar am 5. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking the time out to rate us 10 on Hotels.com. We are pleased to learn that your stay with us was wonderful. Once again thank you so much for choosing Le Meridien Dubai Hotel & Conference Centre, it has been an immense pleasure serving you and we eagerly look forward to welcoming you back again soon. Warm Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 11 Nächten im September 2019
Antwort von Kiran Kumar am 27. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking the time out to share your valuable feedback and rating us 5 on Expedia.com. We are pleased to learn that your stay with us was wonderful. Once again thank you so much for choosing Le Meridien Dubai Hotel & Conference Centre, it has been an immense pleasure serving

8/10 – Gut

Roland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel ist 3 Minuten vom Flughafen, sehr angenehm, wenn man nachts um 12 Uhr ankommt! Das Hotel hat wunderbare Restaurants. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit!
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Kiran Kumar am 23. Okt. 2019
Dear Roland, Thank you so much for taking the time out to rate us 8 on Hotels.com. We highly appreciate your kind words about our food and beverage venues, our team and we hope we were able to exceed your expectations during your stay with us. Once again thank you so much for choosing Le Meridien Dubai Hotel & Conference Centre, it has been an immense pleasure serving you and we eagerly look forward to welcoming you back again soon. Warm Regards

8/10 – Gut

Benni, Allgäu

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal und super Service wie early check in, .....
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Kiran Kumar am 17. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking the time out to rate us 4 on Expedia.com. We are pleased to learn that your stay with us was wonderful. Once again thank you so much for choosing Le Meridien Dubai Hotel & Conference Centre, it has been an immense pleasure serving you and we eagerly look forward to welcoming you back again soon. Warm Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very Close to the Airport for short stay in Dubai. Very good Breakfast! If you have a Room on the End of the Building takes Long walk to the Lobby
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Saskia Evraert am 27. Juli 2019
Dear Oktay, Thank you so much for rating us 8 on Hotels.com We hope your stay with us was pleasant. We look forward to welcoming you back to Le Meridien Dubai Hotel & Conference Centre soon. Warm Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

8/10 – Gut

Lauren

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 30. Apr. 2024
Dear Lauren,Thank you for your feedback about your previous stay with us.We hope that we will get to welcome you back soon.Kind regards,

6/10 – Okay

avi

Closing to airport
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Management am 29. Apr. 2024
Dear Avi,Thank you for sharing your feedback with us.We are disappointed to hear your stay with us wasn't up to your expectations and we will do our best to improve our offerings and guarantee our valued guests' satisfaction.We hope to welcome you again and serve you better.Kind regards,

8/10 – Gut

Rebecca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This was an overnight stay ahead of travelling on to Dubai. The hotel was lovely and staff were very attentive and friendly. Only slight issue for us was we arrived in the evening, by about 9pm, however our room wasn’t ready - as we were travelling with a young baby and had been travelling all day we really needed to access the room quickly. This was the only issue we encountered and everything else was very good. Breakfast and in room dining were very good.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Management team am 26. Apr. 2024
Dear Rebecca,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay with us. We appreciate your honesty and are sorry to hear that your experience was not entirely satisfactory.We take all guest feedback seriously as it helps us to continuously improve our service. We have carefully noted your comments and will use them as constructive criticism to make the necessary enhancements.We would like to assure you that we are taking proactive steps to address the areas you highlighted. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a much-improved stay.Thank you for choosing us and we look forward to the possibility of serving you better during your next visit.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Dennis

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Didn’t expect much since it was an airport hotel but it’s definitely very nice, beautiful pool area and staff are very friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Management team am 16. Apr. 2024
Dear Dennis,Thank you for your feedback about your recent stay with us at Le Meridien Dubai Hotel & Conference Centre.We are delighted to hear that you had a wonderful experience with us.It is delightful to hear that all our associates made you feel welcomed and at ease, which is something we always strive for.We are looking forward to welcoming you back soon!Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Andrea

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
My wife and I have been staying at this hotel for years and it never disappoints, although this year we suffered from mosquito bites in the room, which was uncomfortable. The Spa could do with a refurb as it's starting to show signs of neglect.
Aufenthalt von 13 Nächten im März 2024
Antwort von Management Team am 9. Apr. 2024
Dear Andrea,Thank you very much for your kind words and for sharing your lovely experience with us however our apologize that your wife suffered from mosquito bites. We have shared your concern with the management in charge and we are working on fixing this issue as soon as possible. Only through such feedback can we continue to improve all aspects of our offering.Thank you for your feedback and we hope to welcome you back soon.Kind Regards,

4/10 – Schlecht

Gavin

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Shower in room was cold. Reported to reception very little interest.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Management Team am 9. Apr. 2024
Dear Gavin,Thank you for the feedback. We are disappointed to hear about your experience, and we apologize that our service was not to our usual standard.We have shared your concern with the management in charge and we are working on fixing this issue as soon as possible. Only through such feedback can we continue to improve all aspects of our offering.We hope to welcome you again and serve you better.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Michel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to the airport, amenities are great. I’ve never seen a gym so well equipped in a hotel before. They even have a bar to get coffee or after work out shake (with a fee). They have two pools one to relax and one to do laps. Restaurants were great. The morning buffet was included with my room and it was really extraordinary. Room is big, the bathroom is also big and gives intimacy for “number two” with a small toilet cabin with door. Hotel is well located in a quiet neighborhood, about 10 minutes by foot from red metro line). There are also shuttles directly from the hotel to Dubai mall. I definitely would stay there again anytime.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Management Team am 9. Apr. 2024
Dear Michel,Thank you very much for sharing your positive experience with us! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel.It's fantastic to know that you found our location to be convenient and in a great neighborhood. We're delighted that you appreciated the breakfast and found our rooms spacious and nicely designed.Thank you once again for your kind words. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Clare

Fantastic hotel and service!
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Management team am 5. Apr. 2024
Dear Clare,Thank you for your feedback about your previous stay with us.We hope that we will get to welcome you back soon.Kind regards,

8/10 – Gut

JUAN PABLO GARZON

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very convenient to be close to the airport
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Management team am 5. Apr. 2024
Dear Juan,Thank you for sharing your comments with us. We are delighted the team looked after you, and we hope you can enjoy a more extended stay at our hotel on your next visit to Dubai.Kind regards,

8/10 – Gut

Claire

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were overall not as friendly as staff at other Le Meridien hotels I've stayed in but overall this is a good airport hotel, close to the airport and with lots of dining options
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Management team am 3. Apr. 2024
Dear Claire,Thank you for the feedback. We are disappointed to hear about your experience, and we apologize that our service was not to our usual standard.Your feedback is invaluable as we strive to improve our services and provide a better experience for all our guests. We hope to have the opportunity to welcome you back and demonstrate our commitment to your satisfaction. Sincerely,