Speisen

Bewertungen von SUN1 Durban

2 out of 5
SUN1 Durban
65 Masabalala Yengwa/NMR Avenue, Durban, KwaZulu-Natal

Bewertungen

7.2

Gut

29 von insgesamt 102 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
33 von insgesamt 102 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
19 von insgesamt 102 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 102 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
15 von insgesamt 102 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7.6/10

Sauberkeit

7.6/10

Personal & Service

7.0/10

Ausstattung

7.2/10

Zustand der Unterkunft

8.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Boitumelo

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Zonke Mabuya am 15. Jan. 2024
Dear Boitumelo MotlhaleThank you for taking the time to complete our Guest Survey and informing us of your recent experience at our Hotel. May I, on behalf of Sun1, apologize for having created an unfavorable impression. We aim to always improve our service and address the concerns of our guests and hope that you will afford us the opportunity to positively influence your impression of us in the future.Yours In Hospitality

6/10 – Okay

Ramatlaopane

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Zonke Mabuya am 15. Jan. 2024
Dear Ramatlaopane Crossby GaleemelweThank you for taking the time to complete our Guest Survey and for informing us of your recent positive experience at our Hotel. We appreciate you taking the time to do so as guest feedback forms a vital role in our operations. We look forward to welcoming you back in the future. Yours in Hospitality,

2/10 – Ungenügend

Shawn

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Zonke Mabuya am 15. Jan. 2024
Dear Shawn Kruger,Thank you for taking the time to complete our Guest Survey and informing us of your recent experience at our Hotel. May I, on behalf of Sun1, apologize for having created an unfavorable impression. We aim to always improve our service and address the concerns of our guests and hope that you will afford us the opportunity to positively influence your impression of us in the future.Yours in Hospitality

10/10 – Hervorragend

Makopano

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Thembi

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Tshidi

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

6/10 – Okay

Natalie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Zonke Mabuya am 4. Apr. 2023
Dear Natalie MashegoThank you for taking the time to provide us with feedback regarding your stay at SUN1 Durban Hotel. We appreciate you taking the time to do so as guest feedback forms a vital role in our operations. We are thrilled to hear that you had a lovely stay with us. We look forward to your return stay in future. Yours in Hospitality, Management

2/10 – Ungenügend

Nneheng Grace

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Booking was done in July 2022 but on arrival Sun1 provided me with disabled room smelling pee untidy. Was wondering what's the used of booking early instead of receiving 1st preference I had very terrible services. I was indeed disappointed will never booked at SUN1 ever.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022

8/10 – Gut

Daniel

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022
Antwort von SUN1 Durban Hotel Team am 7. Apr. 2022
Thank you for your Positive and kind feedback, We are happy to hear that you enjoyed your stay with us at SUN1 Durban and we are hoping to see you soon.

6/10 – Okay

Lydia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von SUN1 Durban Hotel Team am 6. Apr. 2022
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Zingisile

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von SUN1 Durban Hotel Team am 6. Apr. 2022
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Ungenügend

Nontobeko

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

10/10 – Hervorragend

Vuyokazi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I had a wonderful time, staff was friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von SUN1 Durban Hotel Team am 7. Apr. 2022
Thank you for your Positive and kind feedback, We are happy to hear that you enjoyed your stay with us at SUN1 Durban and we are hoping to see you soon.

10/10 – Hervorragend

Refuoe

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Zonke Mabuya am 16. Nov. 2021
Dear Baleni Refuoe; Thank you for taking the time to notify us of your experience during your recent stay at SUN1 Durban. We pride ourselves in the standard of product and service we have on offer to our valued guests. We highly appreciate your feedback and comments. Warm Regards, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Sibonelo

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Zonke Mabuya am 4. Nov. 2021
Dear Sibonelo Buthelezi; Thank you for taking the time to notify us of your experience during your recent stay at SUN1 Durban. We pride ourselves in the standard of product and service we have on offer to our valued guests. We highly appreciate your feedback and comments. Warm Regards, Hotel Manager

8/10 – Gut

Palesa

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von SUN1 Durban Hotel Team am 8. Okt. 2021
Thank you for your Positive and kind feedback, We are happy to hear that you enjoyed your stay with us at SUN1 Durban and we are hoping to see you soon.

10/10 – Hervorragend

Nokuthula

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic
Amazing
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von SUN1 Durban Hotel Team am 5. Okt. 2021
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and hope you will come bank soon!

6/10 – Okay

Sbusiso

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
My stay was not good at all ather guests where coming to the hotel sround 2am making horrible noise even singing. There is no control at all in the parkings
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2020

10/10 – Hervorragend

Barbara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Emergency booking. Prompt assistance
Best place by Hotel.com. no hustles
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

6/10 – Okay

Paula

Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Housekeeping walks into the room without knocking first. There was a party the whole afternoon into the night on the floor outside which could be heard by reception but nothing was done to make the noise levels less. The room itself was great. Staff was great.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Mark

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

Livingstone

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

4/10 – Schlecht

Naomi

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I was not happy abt the cleanliness of the hotel especially the carpet
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

10/10 – Hervorragend

Niresh

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Fatima

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2020

2/10 – Ungenügend

Nyameka

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020

6/10 – Okay

Cyril

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

6/10 – Okay

Vusi

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Vivian

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Sandile

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

4/10 – Schlecht

Ludumo

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

6/10 – Okay

Naledi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Judith

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Please fix air-conditioners
Aircons were not working in both room, we manage to move but 1 other room the air on was not working as well for both days
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Sonto

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Ntobeko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

nompumelelo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

8/10 – Gut

Clever

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019

2/10 – Ungenügend

Hlalanathi

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

8/10 – Gut

Fathima

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

2/10 – Ungenügend

Mpho

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2019

2/10 – Ungenügend

gavin

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
not going back
location is noisy, room is not clean , no towels provided.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

8/10 – Gut

Scelo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Sandiso

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Friendly receptionists
The receptionists are nice and friendly, welcoming with warmth. The room was too small, with shower next to the headboard of the bed. No iron, No hairdryer inside the rooms, glasses are small and plastic, air conditioner was not working, the room was hot. The nice thing about the hotel is that there is minimum sounds and privacy is respected.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
it was good as i was nearer to the bus station as i wss using public transport please fix the airconditioner and add at least DSTV channels
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019

2/10 – Ungenügend

Riaz

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

6/10 – Okay

Lubabalo

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Not Good
They take too long to answer their phones Also we had cockroaches inside our room.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Convinient stay
Staying there was cconvenient
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019

2/10 – Ungenügend

Ashley

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worst stay I have ever had at a hotel.
When booking no mention about the R40 per night parking fee, and then they wanted to charge me a levy, false advertising. The Hotel is right next to the train and bus station, room very noisy, could not sleep. I left early, could not take the noise anymore. Shower sprays onto the floor everything wet. Very poor conditions for a sun hotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019