Rezeption

Bewertungen von Hilton Garden Inn Edmonton International Airport

3 out of 5

Bewertungen

8.4

Sehr gut

477 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
338 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
102 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
56 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
30 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

7.8/10

Ausstattung

8.6/10

Zustand der Unterkunft

7.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Franz, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr ruhig, freundlich und angenehm
Super shutteldienst, freundlicher Empfang, speditive Abwicklung, angenehme athmosphäre
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018

8/10 – Gut

Uwe, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Airport Hotel
Koffee was much better than in other similar Hotels. Shuttle to the airport is working well.

2/10 – Ungenügend

SU HWA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sofa bed wasn’t comfortable so I wanted to change room but I couldn’t.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Gihan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Maria Rica

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very outdated. Dirty. Rooms are not sound proof. You can hear everyone moving and walking. Do yourself a favor and book somewhere else. I regret booking here. Never again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Melinda

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I really wanted to give a good review but I am so disappointed with my stay at this Hilton garden inn. First we were told to come back in 20 minutes as our rooms were not yet ready, so we left to have dinner and then came back an hour and a half later and still only one room was ready. Then we all crammed into the one room while waiting for the other and it was now nearing 7pm(travelling with small children so that sucks!). The room was finally ready with many excuses of it being busy. We went to the pool, it was filled with some very loud team players being rough with a volleyball so we left. Very loud inside the hotel, very rude guests, I do feel sorry for the staff but at the same time would like to be treated better. I don’t know if this is Expedia’s fault for allowing me to book into a hotel which is clearly hostile some kind of team or if this is my fault for booking with Expedia. I feel that the room readiness issue is definitely on Hilton and the not telling the kids to be less aggressive and abrasive is definitely on Hilton. I like Leduc, that’s the only nice thing I have to say!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Edward

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Sam

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property is outdated and very unclean. As soon as you walk through the front doors you are hit with a very pungent and strong odor that never really went away. The shower in our room didn't have the door seal along the bottom so it leaked out the shower door and pooled by the front door. Notified front desk and nothing was done, they brought us more towels. The shower also has mouldy caulking and just looks grimey. The pool and hot tub area is very small and the hot tub as gritty and dirty water. The elevators are insanely slow. I wouldn't recommend this hotel to anyone with all of the other hotel options available in the area.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Laura

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Brian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I liked leaving vehicle parked for a week. Thank you.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

jesse, Red deer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place. Would stay there again. Shuttle to airport.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

krupa

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Other rgan the staff and housekeeping everything was fine.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

heather

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Wyatt

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The service was excellent and the location was very quiet.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

curtis

the location
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Andre M

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great value for the money. Quiet and safe.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

emma

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

4/10 – Schlecht

Ursula

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
The rooms could use some TLC, shower floor looked dirty, areas around bottom of shower door is moldy and dirty. Bed was hard, no box spring, pillows are flat.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Vic

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Ed

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Property was a bit expensive no king beds available harder to get to. Was clean but had a bit of a smell.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Janet

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Vanja

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Wanqing

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Rosanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Merla

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Staff are great but need to vacuum floor, change the beddings and shower curtain in the room in between uses.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

tracey

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Caitlin

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Dave

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Going downhill since pandemic.
I have stayed here for years when I have an early flight but will look for an alternative. Simple courtesies (like having coffee available) don’t happen here. The restaurant has gone downhill and the menu had fewer options and almost all of them fried. No vegetarian options. The mattress was not comfortable. Shuttle driver was grumpy. Heater in room quit working and when it did it was loud. The morning staff was pleasant.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Aseem

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I booked thru third party ( Expedia ) while doing our booking on the App it showed the room has breakfast included and when we checked in we were informed that there is no breakfast included We were just very disappointed with the experience where the app says something while booking and when you check in it’s a different story Even the staff was not helpful when we reached out Not happy with the overall situation and experience and will refrain from using them
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Janice

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

John

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

James

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

8/10 – Gut

Tanja

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location for airport. Clean, Large rooms for family.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

Collis

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Joel

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Jodi, Sherwood Park

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Amrish

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Garry

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Tracy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Patricia

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Jodi, Sherwood Park

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice
This is an amazing hotel and we have stayed there before and highly recommend to others. Staff is friendly and rooms are clean. Will be staying again in the future.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Stephanie

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Hailey

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Peggy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Restaurant in hotel, shuttle service were very good and suited our needs
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Deborah Ann

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

JEREMY, LAS VEGAS

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient to Airport, not much food in area
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023