550 Montrose Court, I-8 at Magnolia Avenue Southbound, El Cajon, CA
Bewertungen
7.0
Gut
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346 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
346
204 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
204
152 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
152
115 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
115
184 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
184
7.0/10
Sauberkeit
7.6/10
Personal & Service
6.4/10
Ausstattung
6.8/10
Zustand der Unterkunft
7.0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Stephan
2. Feb. 2023
Stephan
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Bev am 15. Feb. 2023
Hello Stephan,Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Bev#Team6
10/10 – Hervorragend
veronica
Mit der Familie gereist
13. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
NICE PMACE TO STAY. NO ISSUES.
veronica
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
shatoya
12. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
shatoya
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Glenn
12. Mai 2024
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I
Glenn
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
4/10 – Schlecht
Mena
12. Mai 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Not the best
Mena
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Wade
Mit einer Gruppe gereist
12. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Its quite
Wade
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Jennifer
12. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
everything clean
Jennifer
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Susan
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
11. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Barias personas sin hogar en la propiedad en el parkin pidiendo
Susan
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
8/10 – Gut
Kristina
9. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Kristina
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
6/10 – Okay
MARIA
Mit dem Partner gereist
8. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Bed was old and uncomfortable had a huge deep hole on mattress not comfortable at all.
MARIA
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
8/10 – Gut
Sam
Geschäftlich gereist
6. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Friendly staff. Quiet. Needs renovations for sure
Sam
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
GeorgieThaGee
6. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cool
GeorgieThaGee
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
2/10 – Ungenügend
Glenn
4. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Manager is very unprofessional/owner
This place is very trashy didnt want to refund me my money no phone call no nothing
Glenn
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
2/10 – Ungenügend
Glenn
3. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
I didn't like the fact the manager ddint follow up on my issues i will reach out to corporate about this property please dont waste your money on this property
Glenn
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Armando
Mit dem Partner gereist
3. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My stay was good because the rooms are clean and safe.
Armando
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Tiara
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
2. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice and easy going staff!
Tiara
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
8/10 – Gut
Mauricio
Geschäftlich gereist
30. Apr. 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was ok for the price
Mauricio
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Mauricio,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
6/10 – Okay
Marrietty
29. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Need a little physical improvement, other than that I'll stay again
Marrietty
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Marrietty,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Alex
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alex
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Mai 2024
Hi Alex,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
8/10 – Gut
Fabian
26. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The mattress I slept on, needed to be replaced in room 241, it has something sticking out of it that could potentially cut you if not careful, besides that, everything was ok
Fabian
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Fabian, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
2/10 – Ungenügend
mahsa
23. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
mahsa
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Mai 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
2/10 – Ungenügend
Emma
22. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Emma
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Leeanna
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
It is in a great location walking distance to store's and restaurants public transportation is close also. The front desk staff Daniella,Eric,javin is very helpful when it comes down to checking in they make the peocess go by smooth. The management staff Mark and Kim are very helpful if you have a situation an you let them known about it they will go handle it or send security.the house keeping staff are. Wonderful they make sure you have your lien if your missing something like a face towel or blanket they will get the item to uou within 10 minutes. Will definitely be renting here again even though i don't get towels s
Leeanna
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Apr. 2024
Hi Leeanna, We’re so grateful to you for sharing your comment with us. We’re so glad you had a great stay, and we appreciate your kind words regarding the excellent service provided by our staff. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another enjoyable experience. Safe Travels!Natalie #Team6
2/10 – Ungenügend
Kim
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
21. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Booked 2 nights. Came back to find my key didn't work. My personal belongings had been thrown into trash bags and placed in the lost and found. They didn't care that I had paid for 2 days and had the email confirmation. Literally the worst experience I've ever had at a motel 6. Expedia did nothing of an value to rectify the situation.
Kim
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Apr. 2024
Hi Kim, We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
Karina
21. Apr. 2024
Karina
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
Karina
Mit dem Partner gereist
21. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like the ease of checking in
Karina
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Apr. 2024
Hi Karina, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
Anthony
20. Apr. 2024
Anthony
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
Luis
19. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
5 STAR
Luis
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Apr. 2024
Hi Luis, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
Michael A, Fontana
19. Apr. 2024
Michael A
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
8/10 – Gut
Patrick
18. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
I've been coming to this motel 6 for years. The receptionist in the front she has the most beautiful eye and she is very respectful. Just thing I will complain about are the lack of TV channels and ac not working
Patrick
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Apr. 2024
Hi Patrick, We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
Josue
15. Apr. 2024
Josue
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
GeorgieThaGee
15. Apr. 2024
GeorgieThaGee
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 25. Apr. 2024
Hi Traveler,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Crystal
Mit dem Partner gereist
14. Apr. 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice staff
Crystal
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi Crystal,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Alejandro
13. Apr. 2024
Alejandro
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
4/10 – Schlecht
LaVon
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
12. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Floor was dirty ,
House keeping never Came,
Toilet flooded and they didn't have nothing to clean up the mess,
Terrible weekend from Friday to Sunday,
LaVon
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi LaVon,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Patrick
11. Apr. 2024
Patrick
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 25. Apr. 2024
Hi Patrick,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
2/10 – Ungenügend
Amany, MAPLE RIDGE
9. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amany
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 18. Apr. 2024
Hi Amany, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
frank
7. Apr. 2024
frank
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
2/10 – Ungenügend
Isaiah
7. Apr. 2024
My check was so terrible. I can’t even begin to explain to you how ridiculous it is to check into a hotel and then have the hotel tell you that Expedia can’t pay them the money that you paid Expedia. I’m a platinum member and I’m getting treated like this. I’m I’m done this is terrible. They better do something about this. I better get a free room out of this because I’m telling you right now. This is the second time this is happening to me second time.
Isaiah
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
8/10 – Gut
Graciela
Mit dem Partner gereist
6. Apr. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
Noise during the night
Graciela
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
4/10 – Schlecht
Isaura
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
6. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
It was very noisy there were people speaking loudly in the hallways, car alarms going off thorugh the entire night and when I called and spoke to the front desk about it they said something would be done but nothing was done about the on going car alarms. In the am I was told "they cant identify whose car it is" because the owner failed to place their permit on the dashboard and still couldn't tow the vehichle that was disturbing everyone's rest.
Isaura
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
David T
5. Apr. 2024
David T
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 18. Apr. 2024
Hi David, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
Gilberto
Mit der Familie gereist
3. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mattress needs replacement, but very clean place.
Gilberto
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6
8/10 – Gut
Victoria
Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
3. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They where helpful
Victoria
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
David T
31. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
David T
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi David,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Mustafa, Tempe
29. März 2024
Mustafa
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Mustafa,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Thomason, San Diego
Mit dem Partner gereist
28. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Stay was great
Thomason
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. Apr. 2024
Hi Thomason,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
2/10 – Ungenügend
Hector
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
27. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
my room was full of cigarrette smog the whole night true the bottom of the door, the door who connect the 2 rooms.
Hector
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. Apr. 2024
Hi Hector,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Karina
Mit dem Partner gereist
26. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelent, its cheap and relax Motel
Karina
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Karina,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
2/10 – Ungenügend
Erdal, Istanbul
Mit einer Gruppe gereist
26. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Reception rude, unfriendly and not helpfull at all. Will not go back even for free.
Erdal
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 2. Apr. 2024
Hi Erdal, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6