Außenpool

Bewertungen von Motel 6 El Cajon, CA - San Diego

2 out of 5
Motel 6 El Cajon, CA - San Diego
550 Montrose Court, I-8 at Magnolia Avenue Southbound, El Cajon, CA

Bewertungen

7.0

Gut

346 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
204 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
152 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
115 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
184 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7.0/10

Sauberkeit

7.6/10

Personal & Service

6.4/10

Ausstattung

6.8/10

Zustand der Unterkunft

7.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Stephan

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Bev am 15. Feb. 2023
Hello Stephan,Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Bev#Team6

10/10 – Hervorragend

veronica

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
NICE PMACE TO STAY. NO ISSUES.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

shatoya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Glenn

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Mena

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Not the best
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Wade

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Its quite
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
everything clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Susan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Barias personas sin hogar en la propiedad en el parkin pidiendo
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Kristina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

MARIA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Bed was old and uncomfortable had a huge deep hole on mattress not comfortable at all.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Sam

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Friendly staff. Quiet. Needs renovations for sure
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

GeorgieThaGee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cool
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Glenn

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Manager is very unprofessional/owner This place is very trashy didnt want to refund me my money no phone call no nothing
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Glenn

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
I didn't like the fact the manager ddint follow up on my issues i will reach out to corporate about this property please dont waste your money on this property
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Armando

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My stay was good because the rooms are clean and safe.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Tiara

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice and easy going staff!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Mauricio

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was ok for the price
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Mauricio,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Marrietty

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Need a little physical improvement, other than that I'll stay again
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Marrietty,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Alex

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Mai 2024
Hi Alex,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Fabian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The mattress I slept on, needed to be replaced in room 241, it has something sticking out of it that could potentially cut you if not careful, besides that, everything was ok
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Fabian, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

mahsa

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Mai 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Emma

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Leeanna

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
It is in a great location walking distance to store's and restaurants public transportation is close also. The front desk staff Daniella,Eric,javin is very helpful when it comes down to checking in they make the peocess go by smooth. The management staff Mark and Kim are very helpful if you have a situation an you let them known about it they will go handle it or send security.the house keeping staff are. Wonderful they make sure you have your lien if your missing something like a face towel or blanket they will get the item to uou within 10 minutes. Will definitely be renting here again even though i don't get towels s
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Apr. 2024
Hi Leeanna, We’re so grateful to you for sharing your comment with us. We’re so glad you had a great stay, and we appreciate your kind words regarding the excellent service provided by our staff. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another enjoyable experience. Safe Travels!Natalie #Team6

2/10 – Ungenügend

Kim

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Booked 2 nights. Came back to find my key didn't work. My personal belongings had been thrown into trash bags and placed in the lost and found. They didn't care that I had paid for 2 days and had the email confirmation. Literally the worst experience I've ever had at a motel 6. Expedia did nothing of an value to rectify the situation.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Apr. 2024
Hi Kim, We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Karina

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Karina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like the ease of checking in
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Apr. 2024
Hi Karina, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Anthony

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Luis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
5 STAR
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Apr. 2024
Hi Luis, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Michael A, Fontana

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Patrick

Gut: Personal & Service
I've been coming to this motel 6 for years. The receptionist in the front she has the most beautiful eye and she is very respectful. Just thing I will complain about are the lack of TV channels and ac not working
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Apr. 2024
Hi Patrick, We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Josue

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

GeorgieThaGee

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 25. Apr. 2024
Hi Traveler,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Crystal

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice staff
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi Crystal,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Alejandro

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

LaVon

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Floor was dirty , House keeping never Came, Toilet flooded and they didn't have nothing to clean up the mess, Terrible weekend from Friday to Sunday,
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi LaVon,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Patrick

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 25. Apr. 2024
Hi Patrick,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Amany, MAPLE RIDGE

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 18. Apr. 2024
Hi Amany, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

frank

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

2/10 – Ungenügend

Isaiah

My check was so terrible. I can’t even begin to explain to you how ridiculous it is to check into a hotel and then have the hotel tell you that Expedia can’t pay them the money that you paid Expedia. I’m a platinum member and I’m getting treated like this. I’m I’m done this is terrible. They better do something about this. I better get a free room out of this because I’m telling you right now. This is the second time this is happening to me second time.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Graciela

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Noise during the night
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Isaura

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
It was very noisy there were people speaking loudly in the hallways, car alarms going off thorugh the entire night and when I called and spoke to the front desk about it they said something would be done but nothing was done about the on going car alarms. In the am I was told "they cant identify whose car it is" because the owner failed to place their permit on the dashboard and still couldn't tow the vehichle that was disturbing everyone's rest.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

David T

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 18. Apr. 2024
Hi David, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Gilberto

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mattress needs replacement, but very clean place.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6

8/10 – Gut

Victoria

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They where helpful
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

David T

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi David,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Mustafa, Tempe

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Mustafa,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Thomason, San Diego

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Stay was great
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. Apr. 2024
Hi Thomason,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Hector

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
my room was full of cigarrette smog the whole night true the bottom of the door, the door who connect the 2 rooms.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. Apr. 2024
Hi Hector,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Karina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelent, its cheap and relax Motel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Karina,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Erdal, Istanbul

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Reception rude, unfriendly and not helpfull at all. Will not go back even for free.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 2. Apr. 2024
Hi Erdal, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6