Außenbereich

Bewertungen von InterContinental Resort Tahiti, an IHG Hotel

4.5 out of 5

Bewertungen

8.6

Hervorragend

551 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
267 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
86 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
65 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
31 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

8.6/10

Ausstattung

8.6/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolutely fantastic hotel resort so close to the airport you could even walk from there. No noise from air traffic due to the very limited number of flights. Excellent food options. Excursions and day trips can be booked directly in the hotel. I will definitely stay here again
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Nedim am 25. Sept. 2023
Dear Stefan Ia Orana,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Intercontinental Tahiti Resort & Spa.Your kind words mean a lot to us. The entire team is working everyday to improve our guests experience, so your happiness is our best success.Again, thank you for choosing Intercontinental. We look forward to welcoming you again in the future.Guest Relation Manager

8/10 – Gut

Silke

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Uns hat das Hotel am Ende unserer Reise sehr gut gefallen. Das es nicht ganz billig ist, sollte aber jedem bewusst sein wenn er ans andere Ende der Welt fährt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von yams am 12. Dez. 2022
Sehr geehrter Kunde, Vielen Dank für Ihren Kommentar.Wir hoffen, Ihr Aufenthalt war sehr angenehm für Sie und freuen uns, Sie wieder bei Ihren zukünftigen Aufenthalten auf unseren wunderschönen Inseln begrüßen zu dürfen.Aufrichtig.Guest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekte Organisation inkl. Transfers.
Perfekte Organisation inkl. Transfers.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Slawek, Niederkrüchten

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfekt immer wider. Super bardzo polecam basen super i restauracja top
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Menedżer ds. Relacji z gośćmi am 18. Feb. 2020
Drogi Sławed, Serdeczne pozdrowienia z Tahiti! Dziękujemy za komentarze na temat hotelu. Cieszę się, że dobrze się bawiłeś. Czekamy na przyjęcie z powrotem. Z poważaniem,

10/10 – Hervorragend

Wolfgang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel liegt wunderschön an der Nordwestküste Tahitis, ein Fluchtort dem hektischen und lauten Papeete zu entkommen.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It is a super hotel in the island of Tahiti. Not far from the airport. Very good breakfast. Good internet. The Shows are included. Cool sunset looking.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir hatten einen Wasserbungalow gebucht und es war die richtige Entscheidung. Neu renoviert und geschmackvoll eingerichtet mit einem sehr schönen Bad. Die Glasfront lässt sich komplett aufschieben und man hat den perfekten Blick auf die türkisblaue Lagune und die Nachbarinsel Moorea. Gönnen Sie sich dieses Erlebnis, es lohnt sich, auch wenn der Preis hoch ist. Toll ist das angebotene Transitzimmer für am frühen Morgen anreisende Gäste, die sich dort Duschen und Umziehen können. Anschließend kann man sich am tollen Frühstücksbuffet stärken. Neben der Freitag-Abend-Show findet auch am Sonntag ein Show-Programm während des sonntäglichen tahitianischen Brunches statt. Nutzen Sie diese Möglichkeit, die Show ist richtig gut und stimmt auf einen Urlaub in Polynesien ein. Am Abend kann man per Taxi die Roulottes in Papeete besuchen und ein wenig von der Lebensart kennenlernen. Das Essen auf dem Markt ist wirklich gut und es herrscht eine tolle Atmosphäre. Wir empfehlen nach einer langen Anreise das Meet+Greet-Angebot des Hotels zu nutzen, sie werden direkt am Flughafen mit einem Namensschild empfangen und zum Hotel gefahren.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir hatten einen Wasserbungalow gebucht und es war die richtige Entscheidung. Neu renoviert und geschmackvoll eingerichtet mit einem sehr schönen Bad. Die Glasfront lässt sich komplett aufschieben und man hat den perfekten Blick auf die türkisblaue Lagune und die Nachbarinsel Moorea. Gönnen Sie sich dieses Erlebnis, es lohnt sich, auch wenn der Preis hoch ist. Toll ist das angebotene Transitzimmer für am frühen Morgen anreisende Gäste, die sich dort Duschen und Umziehen können. Anschließend kann man sich am tollen Frühstücksbuffet stärken. Neben der Freitag-Abend-Show findet auch am Sonntag ein Show-Programm während des sonntäglichen tahitianischen Brunches statt. Nutzen Sie diese Möglichkeit, die Show ist richtig gut und stimmt auf einen Urlaub in Polynesien ein. Am Abend kann man per Taxi die Roulottes in Papeete besuchen und ein wenig von der Lebensart kennenlernen. Das Essen auf dem Markt ist wirklich gut und es herrscht eine tolle Atmosphäre. Wir empfehlen nach einer langen Anreise das Meet+Greet-Angebot des Hotels zu nutzen, sie werden direkt am Flughafen mit einem Namensschild empfangen und zum Hotel gefahren.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
das Schönste an Tahiti war das Hotel. Wir kommen gerne mal wieder.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018

8/10 – Gut

Annemarie

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Tahiti eine Reise wert
Wunderbare Lage Mahlzeiten sehr gut, Service schlecht, Gesamt gut,hat neue Teppiche nötig
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018

6/10 – Okay

Laura

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018

10/10 – Hervorragend

Bozo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2017

6/10 – Okay

karen

Stopover Hotel
Our room was a Superior King Room with garden view but was on the ground floor with a view of men's toilets with alot of mosquitos. Facilities and room of good quality. Food was okay but nothing special and very expensive.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2017

8/10 – Gut

Frank

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2017

6/10 – Okay

Manuel

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Das Resort ist ziemlich gross. Von veralteten Doppelzimmer bis hin zum luxuriösen Bungalow ist alles vorhanden. Der Preis- Leistung stimmt meines Erachtens nicht ganz. Obwohl die Anlage sehr sauber ist und auch 2 schöne Swimmingpools zu bieten hat, fehlt ein wenig das Urlaubs-Feeling. Mag vieleicht damit zusammenhängen, das Baden im Meer so gut wie unmöglich ist und das Hotel viele Transitgäste beherbergt. Trotzdem war der Aufenthalt insgesamt In Ordnung.
Antwort von general manager am 11. Juni 2016
Sehr geehrter Kunde: Vielen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns, Sie wieder im Intercontinental Tahiti begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen. Service Kundenbeziehungen

8/10 – Gut

Wolfgang

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gelungene Hotelanlage mit traumhafter Kulisse
Wir haben das Interconti bereits zum zweiten Mal gebucht. Nach der Umgestaltung ist es nun noch schöner geworden. Besonders schön ist das Le Lotus.
Blick ins Paradies
Antwort von generalmanager.tahiti@ihg.com am 13. Apr. 2016
Sehr geehrter Kunde: Vielen Dank für Ihr positives Feedback. Wir freuen uns, Sie wieder im Intercontinental Tahiti begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen. Service Kundenbeziehungen

10/10 – Hervorragend

Scott Rollin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall, this was the best resort experience we’ve had. The pools and ocean views are incredible, the Lagoonarium is a neat experience. The rooms are clean, luxurious, and well-designed, and the staff and management were extremely helpful and accommodating. My wife and I (in our 30’s) stayed for a week on an anniversary trip, with some day travel through Tahiti and day-trips across the ferry to Moorea. My favorite part by far were the two pools. The pool with waterfall next the Lagoonarium (Lagoon-aquarium with lots of fish to swim with) is a great place to relax and swim with pool-side food and drinks. They also have a quieter, white-sand-bottom, fresh-water pool with an infinity-edge looking out on the ocean. All the views are looking out towards Moorea, a large nearby island, so you get incredible views all the time with even more incredible sunsets. Our hotel stay came with breakfast included (which on Sundays turns into a brunch with a live performance). Without these, the breakfasts would be far overpriced. But with those being free, the resort food was only slightly more expensive than the surrounding restaurants with consistent, above-average quality. We had one issue during our stay with the shower, but the manager was extremely accommodating and quickly swapped us rooms, providing a porter to help move things. I felt the staff and manager really cared about making our stay a relaxing, enjoyable, and memorable experience. Overall, 5/5.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von yams am 27. Mai 2024
'Ia Ora Na Scott Rollin,Thank you for your fantastic review following your recent visit among us.It brings us immense joy to read your positive pool experience and as well as at the restaurant.Our team strives to provide exceptional hospitality, and your recognition of their efforts is deeply appreciated.Again, thank you for your feedback and for choosing InterContinental Tahiti Resort & Spa.We are excited to have the pleasure of welcoming you again on your next trip to French polynesia.Warm regards,Guest Relation Manager

4/10 – Schlecht

Susan, Morrison

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
When I ask if I am facing the water and I am told I am but I get to the room and the view is of a wall I am pretty disappointed. Sure doesn’t look like the picture
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von yams am 17. Mai 2024
Dear Susan,Greetings from Tahiti,Thank you for your candid review following your recent stay at the InterContinental Tahiti Resort & Spa.We apologize for any inconveniences you may have faced during your stay and during your check in process. This experience is not reflective of our usual level of service and we value your feedback as it allows the team to improve.We hope to welcome you back and give you the true InterContinental experience.Warm regards,Guest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Grace

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von yams am 10. Mai 2024
Dear Grace,'Ia Ora Na from Tahiti,Thank you for choosing to stay at InterContinental Tahiti and for your excellent rating on your recent visit.We believe your overall experience was enjoyable to the most.Looking forward to welcoming you again in the future.Warm regards,Guest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Samuel

Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von yams am 28. Mai 2024
Dear Samuel,'Ia Ora Na from Tahiti,Thank you for choosing to stay with us and for your excellent rating.We believe your overall stay was enjoyable to the most.Looking forward to welcoming you again in the future.Sincerely,Guest Relation Manager

4/10 – Schlecht

Derek and Kristina

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Food was horrible and over priced.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von yams am 16. Mai 2024
Dear Derek and Kristina,Greetings from Tahiti,Thank you for your candid review following your recent visit at InterContinental Tahiti Resort & Spa.We are disappointed to read your feedback on food quality and prices.We can assure you that the margins we apply in French Polynesia are actually lower than the international hotels practice ; Most of the food being imported from overseas (often by air for fresh food and vegetables), they are also heavily taxed and the cost of raw material in general is extremely high thus incomparable with prices practiced in most countries unfortunately. Despite of that, we believe you had the chance to enjoy the rest of your journey with us.Looking forward to welcoming you again in the future.Sunny regards,Guest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Maya

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic resort, close to the airport
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von yams am 16. Mai 2024
Dear Maya,Sunny greetings from Tahiti,Thank you for choosing our Tahiti resort and for your excellent rating on your recent visit.Thrilled to read you found our hotel fantastic and found our location convenient.Looking forward to welcoming you again in our beautiful resort.Warm regards,Guest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Robert, Germantown

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful property
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von yams am 23. Mai 2024
Dear Robert,'Ia Ora Na from Tahiti,Thank you for choosing to stay in our beautiful resort and for your excellent rating on your recent stay with us.We believe your overall experience was enjoyable to the most.We are earger to welcoming you again on your next journey in French polynesia.Sunny regards,Guest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Susan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This resort has a beautiful setting that delights with its views of Moorea. The staff is very friendly, helpful and welcoming. The rooms and facilities are reflective of the culture and are also clean. We loved staying here
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von yams am 23. Mai 2024
Dear Susan,'Ia Ora Na from Tahiti,Thank you for taking your valuable time to share your excellent review on Expedia channel.We are proud that our team friendly hospitality, beautiful and well-maintained resort made your staycation memorable.We always strive to provide our guest with the best possible experience and it is always rewarding to hear when we've succeeded.A real pleasure to have you here and await with enthusiasm to welcome you back again.Sunny regards,Guest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Chris

Beautiful property.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von yams am 23. Mai 2024
Dear Chris,'Ia Ora Na from Tahiti,Thank you for sharing your positive review following your recent stay with us.We believe you enjoyed the best of our beautiful resort.We await with enthusiasm to accommodate your future travel needs.Warm regards,Guest Relation Manager

6/10 – Okay

Sally

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
We stayed 3 nights at the Intercontinental. The property itself is a bit tired but well-maintained. Staff was very helpful and friendly. Grounds were well kept. Amenities were very good. My husband and I each got a massage at the spa. The massage was good. Food and restaurant options were adequate. Our only complaint was inflexibility to substitute items in the menu. For example, I asked for sweet potato fries instead of regular with my fish sandwich and was told those only come with the deluxe burger - "Really?". One evening, they allowed me to substitute Quinoa for rice in the poke dish, but the next night, my husband was denied quinoa with his fish that was served with coconut rice. Food and beverage charges seemed very high to me and this was confirmed when we dined off property. The staff worked hard to mitigate language barriers and were generally very welcoming and accommodating.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von yams am 17. Mai 2024
Dear Sally,'Ia Ora Na from Tahiti,Thank you for your review following your recent stay at the InterContinental Paris Le Grand.We apologize for any inconveniences you may have faced during your stay, in particularly restaurant services. This experience is not reflective of our usual level of service and we value your feedback as it allows the team to improve.We hope to welcome you back and give you the true InterContinental experience.Kind Regards,Guest Relation Manager

8/10 – Gut

Heng

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Great view from most of the property. Super friendly staff and great services. Limited entertainment options for children other than one good pool. Limited transportation options, taxi only.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von yams am 17. Mai 2024
Dear Heng,'Ia Ora Na from Tahiti,Thank you for sharing your candid review on your recent stay at InterContinental Tahiti Resort & Spa.Our team takes great pride in providing excellent service, and your kind words motivate us to continue going above and beyond to ensure your stays are exceptional.Rest assured your comment about limited entertainment and transportation have been duly noted and shared to our management team.We look forward to the pleasure of welcoming you back to InterContinental Tahiti for another great stay in the future.Kind regards,Guest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Christina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von yams am 17. Mai 2024
Dear Christina,'Ia Ora Na from Tahiti,Thank you for staying with us and for your excellent rating .We believe your overall experience was enjoyable to the most.Looking forward to accommodate your future travel needs.Warm regards,Guest Relation Manager

8/10 – Gut

Rob

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von yams am 17. Mai 2024
Dear Rob,'Ia Ora Na from Tahiti,Thank you for choosing to stay at InterContinental Tahiti Resort & Spa and for giving us 4 stars rating on your last stay.Looking forward to serving you again on your future visit in French polynesia.Sunny regards,Guest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Samantha

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von yams am 17. Mai 2024
Dear Samantha,Greetings from Tahiti,Thank you for choosing to stay at InterContinental Tahiti Resort & Spa and for giving us an excellent rating.Looking forward to welcoming you again on your future visit in French polynesia.Warm regards,Guest Relation Manager

8/10 – Gut

Anibal, Spring

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von yams am 17. Mai 2024
Dear Anibal,Greetings from Tahiti,Thank you for choosing to stay at InterContinental Tahiti Resort & Spa and for giving us 4 stars rating on your review.Looking forward to welcoming you again on your future visit.Warm regards,Guest Relation Manager

2/10 – Ungenügend

Kathleen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I don't know if it is expedia or the Intercontinental, I was here 18 days prior, great room wonderful people that helped me with the connection to other travel. This time downgraded room, with a real issue with the front desk. It was suggested I didn't have the same quality of reservation as others
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von yams am 17. Mai 2024
Dear Kathleen,Greetings from Tahiti,It is our constant goal to provide an excellent vacation experience to each and every of our valued guests, hence it deeply saddened us taht we have not exceeded your expectations for your second stay.Our sincere apologies for inconveniences that you encountered during your stay and at frontdesk.Your feedback will be used to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.We appreciate you for choosing our hotel for your accommodation needs and hope you will stay with us again.Warm regards,Guest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Chris

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely property with amazing grounds. Staff was very friendly.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Nedim am 5. Apr. 2024
Dear Chris Ia Orana,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Intercontinental Tahiti Resort & Spa.Your kind words mean a lot to us. The entire team is working everyday to improve our guests experience, so your happiness is our best success.Again, thank you for choosing Intercontinental. We look forward to welcoming you again in the future.Sincerely,Guest Relation Manager

2/10 – Ungenügend

Dick

Our room smelled like mold and the staff had to take my wife to other rooms to find one that didn’t smell like mold. They finally took her to a renovated room that she could sleep. Time to change air filters and give the place a thorough cleaning in the ductwork!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nedim am 5. Apr. 2024
Dear Mr Dick,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the InterContinental Tahiti Resort & Spa.First of all, we would like to apologize to you for not having met your expectations. It is in fact a humidity problem due to the air conditioning being too low and being very hot outside. This problem is really new and we are trying to resolve it quickly.I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.Once again, thank you for choosing InterContinental and we look forward to welcoming you again in the future.Sincerely,Guest Relation Manager

2/10 – Ungenügend

Lucy

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property is beautiful but the check in is awful, the line is long and very slow. My son was sick from the ferry ride but they couldn’t get a room for us until 3pm. We were told they will email when the room is ready but they never emailed. The AC in our room is locked and you cannot adjust the temperature. I complained twice but it was still too hot in the room. Glad we only stayed one night.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nedim am 31. März 2024
Dear Lucy ,Thank you for taking the time to tell us about your experience at InterContinental Tahiti Resort & Spa. We would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future. I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.Again, thank you for choosing InterContinental, and we look forward to welcoming you again in the future.Yours sincerely,Guest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Daria

Gut: Personal & Service
Staff
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nedim am 26. März 2024
Dear Daria Ia Orana,Thank you for choosing Intercontinental. We look forward to welcoming you again in the future.Guest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Gary, Kitty Hawk

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful property…well maintained…close to airport and cruise terminal.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von yams am 15. März 2024
Dear Gary,'Ia Ora Na from Tahiti,Thank you for sharing your positive review on your last stay among us.Delighted to read you found our location convenient and beautiful.We hope to have the pleasure to welcome you again in the future.Warm regards,Guest Relation Manager

8/10 – Gut

Pamela

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Top dive was wonderful to have on premises. The breakfasts were great but dinners were very pricey. The negative edge/beach pool was awesome.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von yams am 14. März 2024
Dear Pamela,'Ia Ora Na from Tahiti,Thank you for choosing to stay at InterContinental Tahiti and for leaving your candid review on your last stay with us.Glad to read you appreciated our breakfast buffet, our sand pool and water sport center.We sincerely hope to have the pleasure of hosting your future travel back to Tahiti.Warm regards,Guest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Shaunna

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Nedim am 2. Apr. 2024
Dear Shaunna Ia Orana,Thank you for choosing Intercontinental. We look forward to welcoming you again in the future.Guest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Angela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von yams am 1. März 2024
Dear Angela,Greetings from Tahiti.Thank you for choosing to stay at InterContinental Tahiti and for your excellent note.We hope you enjoyed your overall experience with us and look forward to serving you again in the future.Warm regards,Guest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Kristine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von yams am 26. Feb. 2024
Dear Kristine,'Ia Ora Na from Tahiti,Thank you for your excellent rating on your recent stay with us.Looking forward to accommodating your future travel needs.Warm regards,Guest Relation Manager

8/10 – Gut

Luisa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente opción.
Muy bueno el hotel. A 20 min del centro pero tienen shuttles que salen regularmente. El cuarto exactamente como lo esperábamos. Muy cómodo y limpio. El servicio en el restaurante no tan bueno. Lento y descuidado. La comida en general muy buena Muy recomendable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von yams am 26. Feb. 2024
Querida Luisa:'Ia Ora Na de Tahití,Gracias por su amable recomendación y comentarios sobre su reciente estancia con nosotros.Estamos encantados de leer que disfrutó de su cómoda habitación, autobuses mutiples y excelentes comidas.A pesar de su comentario de servicio lento en el restaurante, esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida de nuevo en el futuro.Sinceramente,Guest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Yolanda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
THE OVER WATER BUNGALOWS WERE ROOMY AND FANTASTIC. It was a treat to be anle to do this The food was different but good always a smile with the service
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von yams am 26. Feb. 2024
Dear Yolanda,'Ia Ora Na from Tahiti,Thank you for your nice review following your recent stay with us.We hope to have the pleasure to welcome you back again for another great experience.Warm regards,Guest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel... clean...friendly staff..takes care of guests very well. All needs were met and beautiful surroundings... scenery beyond expectations.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von yams am 1. März 2024
Dear David,Greetings from Tahiti,Thank you for sharing your great review on Expedia channel after your recent stay.Your compliments about our well-maintained resort and our staff members are greatly appreciated.We are delighted to exceed your expectations and your words motivate us to keep up the good work.We look forward to welcoming you again in our beautiful island.Warm regards,Guest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Lyanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von yams am 22. Feb. 2024
Dear Lyanne,'Ia Ora Na from Tahiti !Thank you for sharing your nice pictures on your recent stay with us.Looking forward to welcoming you again in the future.Warm regards,Guest Relation Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice, but...
It's a very nice resort and setting with very friendly and helpful staff. Only two complaints -- not nearly enough pool/beach umbrellas in a sunburn-prone region and luggage porter service may as well be non-existent (after waiting over an hour we carried them ourselves so as not to miss our flight).
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von yams am 21. Feb. 2024
Dear Guest, 'Ia Ora Na from Tahiti,Thank you for candid review posted on Hotels.com channel.Our sincere apologies for the inconveniences that you encountered during your stay, your feedbacks are taken seriously and shared with the team to improve the services.We sincerely hope that the experience will not deter you from visiting us again and you had many positive moments leftSunny regards,Guest Relation Manager