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10 von insgesamt 33 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
10
7 von insgesamt 33 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
7
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6 – Okay
5
3 von insgesamt 33 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
3
8 von insgesamt 33 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
8
6.6/10
Sauberkeit
7.6/10
Personal & Service
6.0/10
Ausstattung
6.4/10
Zustand der Unterkunft
7.4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Jere R
Mit dem Partner gereist
15. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The owner was delightful. We arrived late due to a flight delay and since our Uber driver left for another fare she gave us a ride to our room, which was a half mile away at a separate property. Also the breakfast was fabulous with many homemade items. The property was clean and comfortable.
Jere R
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
8/10 – Gut
Ard
6. Mai 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
Hey and train noise
Ard
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Leicha am 7. Mai 2024
thanks for staying with us!
4/10 – Schlecht
Josh
21. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Josh
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
6/10 – Okay
James
21. Dez. 2023
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Room was in the basement of a building. Very loud laundry facility right outside the door.
James
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
13. Aug. 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Do not recommend if travelling on vacation.
The room was on the second floor. There was dog poop on the carpet on the stairs. When you walked in the room it reeked of dogs. The linens had stains on them. The picture is not what the houses that are actually Abbey Archway Inn.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
8/10 – Gut
Walter
20. Juli 2023
Walter
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
6/10 – Okay
Thomas
Mit dem Partner gereist
29. Juni 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Not like what was pictured. Mattress was horrible! Loud traffic noise
Thomas
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
6/10 – Okay
Marco
Mit dem Partner gereist
18. März 2023
Gut: Personal & Service
I think everything is fine, but one day at 6am a person knocked on the door very loudly, he woke us up to ask my name and when we were to check in. They're supposed to have record books, I disapprove of that.
Marco
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Leicha am 18. März 2023
I am so sorry for the early disturbance! I hope the rest of your stay went well.
4/10 – Schlecht
Christopher Michael
7. Jan. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
I was sick when I arrived and the room was in terrible condition. I should get some kind of refund. There were dirty socks under the bed and 2ins. of dust. The vents had dust in them. Enclosed are a few pictures with problems I saw. Mostly dust where things weren't cleaned.
Christopher Michael
Antwort von Leicha am 11. Jan. 2023
I am sorry we did not meet your expectations. I had housekeeping revisit the room vents today.
6/10 – Okay
Celeste Damaris
Mit dem Partner gereist
7. Okt. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
I liked how rustic it is and how close it is to several places, what I didn't like was that I stayed 5 days and they never cleaned the bedroom or the bathroom, I think that cleanliness is the most important thing, especially in the bathroom, the very dirty curtains could be changed more often
Celeste Damaris
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von Leicha am 22. Okt. 2022
Thank you for your feedback; we have replace the drapes, and are working on stepping up housekeeping procedures.
10/10 – Hervorragend
Sue
Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
24. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly people great breakfast nice rooms clean very accommodate
Sue
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Leicha am 6. Sept. 2022
Thanks for staying!
8/10 – Gut
Troy
19. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Troy
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Leicha am 17. Sept. 2022
Thanks for staying with us
4/10 – Schlecht
HENRY F
15. Aug. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I was disappointed in the condition of the property and the room needing cleaning such as the floors and fan. Some things in the room didn't work. TV was confusing to operate.
HENRY F
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Leicha am 6. Sept. 2022
I'm sorry things weren't to your liking; we do strive to do the best with the staff that we have. We appreciate your feedback.
2/10 – Ungenügend
Frederick E
Geschäftlich gereist
24. Juli 2022
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
It was a bit trashy. Abandoned cars in the lot.
It seemed secure.
Frederick E
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Leicha am 16. Aug. 2022
I am sorry you did not like the property; perhaps the car(s) actually belonged to guests, as many local people have older cars, and there is a lot of wear on vehicles that they may not tend to immediately.
2/10 – Ungenügend
Stephanie
Mit der Familie gereist
26. Juni 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This had to be one of the strangest places i have ever stayed. The property manager was strange, property was strange. Definitely would not recommend.
Stephanie
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
2/10 – Ungenügend
Adegbola
20. Juni 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Terrible experience overall. My reservation was for a particular building but manager sent me to a different building about 0.5 miles away and was unapologetic about this. Room's window was open with no screen and abundant mosquitoes in the room. The trash can in the bathroom still had trash from the prior occupants.
Adegbola
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
18. Juni 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Felt deceptive
As frequent visitors to Fairbanks we will not choose to stay at Abbey Archway, Seven Gables or Fairbanks extended stay in the future. All three run by same people. We made the choice to stay in Abbey Archway. We were given rooms in Fairbanks Extended Stay the place we did not choose because of its location. Instead of a quiet residential street we were next to a major city road. One of the rooms had a stale smoky smell and was quite unclean, the other very noisy during the night.
That the room style chosen when making the booking was why we had to stay in a completely different location defies understanding. We made a room style choice on the site for Abbey Archway. A guest shouldn’t be put at a different location than the one they chose after careful research just because the owner chooses.
It all felt deceptive. I took notice of the negative reviews and yet still went ahead with the booking believing in giving a fair chance. That was a mistake
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
10/10 – Hervorragend
Bashir
5. Apr. 2022
Bashir
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Leicha am 4. Mai 2022
Thank you for staying with us!
8/10 – Gut
Summer
15. Jan. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Summer
Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2021
8/10 – Gut
nian
13. Okt. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
For me it is good. Most of time, I’m outside for northern nights or chena hot spring or other activities.
nian
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Leicha am 20. Okt. 2021
We are glad you were able to stay with us.
2/10 – Ungenügend
Mendee
Mit dem Partner gereist
12. Okt. 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dingy and dark property. The jacuzzi tub was full of dirt and the fireplace did not work.
Mendee
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Leicha am 20. Okt. 2021
Not sure where you stayed, but hope that if there is an issue, guests call the office to let us know of any problem or concern they have. I'm sorry for poor housekeeping and maintenance issue.
10/10 – Hervorragend
Jackie
Mit der Familie gereist
18. Sept. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
GREAT BED & BREAKFAST
We were more than impressed with the rooms, service, and breakfast at this inn. It’s sort of a bed and breakfast style for a reasonable price. A+++
Jackie
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Leicha am 20. Okt. 2021
Thanks for your rating. We're glad you enjoyed your stay
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
30. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Room not ready at checking time. Employee overworked & a little short in tone of voice. On 3rd floor required multiple trip up & down alot of steps.
Room clean & warm but bed not as advertised on my checking reservation.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Leicha am 20. Okt. 2021
I do apologize for the delay at check-in. We are indeed short-staffed and it is difficult to keep up. There are multiple stairs, depending upon what's available at check in. We do try to accommodate those with mobility needs if requested. I'm not sure what bed type you were expecting--most of our beds are queen sized.
10/10 – Hervorragend
Peter
30. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is in the process of being renovated. The units are like studio apartments.
Peter
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Leicha am 20. Okt. 2021
Currently none of our properties are being renovated. There is a new building next door that had stucco applied this summer; this may have caused the confusion. We do offer two room types--studios and suites as advertized.
10/10 – Hervorragend
Alex Van
28. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Definitely more of a bed and breakfast at a hotel, I will definitely stay here again as I prefer the mom and Pop style places. This is definitely privately owned they make awesome breakfast the house is a little bit dated but definitely a clean well priced place to sleep
Alex Van
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Leicha am 20. Okt. 2021
Thank you for your comments. We do want people to feel welcomed and "at home"
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
12. Juni 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We canceled one night still waiting for my money back. We paid insurance
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von Leicha am 13. Juni 2021
Because this is an anonymous review, I do not know who I am communicating with. However, the general procedure is to contact Expedia so they can refund you. Expedia "masks" your credit card and provides their corporate card to the hotel, you will need to contact them to request the second night be refunded. I have only charged the masked Expedia card for the one night as requested.
8/10 – Gut
Arthur
Geschäftlich gereist
1. Juni 2021
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice room. Comfortable bed and futon. Quiet
Arthur
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2021
10/10 – Hervorragend
William
21. Feb. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
William
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021
Antwort von Leicha am 28. März 2021
Thanks for staying--glad you enjoyed it!
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
14. Jan. 2021
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I would not recommend anybody who wants a safe night sleep at this hotel when we left to Chena hot Springs and came back our room was unlocked when we double checked that it was locked or window was broken with no lock things were stolen breakfast was barely edible horrible experience
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021
Antwort von Leicha am 15. Jan. 2021
I am so sorry for this bad experience; I regret that your upstairs neighbors were unruly . When you called to tell us that your window was unsecured, we did respond to help. We do limit our breakfast hours to a brief amount of time so that things are not left out too long.
8/10 – Gut
Cody, Iowa
Geschäftlich gereist
25. Sept. 2020
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff. Room was a bit dated but definitely a great place to rest your head while in Fairbanks. I would recommend for anyone doing an extended stay that don’t want to break the bank.
Cody
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2020
Antwort von Leicha am 25. Sept. 2020
Thanks for staying with us: we are glad you enjoyed your visit