Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Topaz Lodge

2 out of 5
Topaz Lodge
1979 Hwy 395 South, Topaz Lake, Gardnerville, NV

Bewertungen

7.8

Gut

284 von insgesamt 810 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
289 von insgesamt 810 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
140 von insgesamt 810 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
62 von insgesamt 810 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
35 von insgesamt 810 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.0/10

Sauberkeit

8.4/10

Personal & Service

7.8/10

Ausstattung

7.6/10

Zustand der Unterkunft

8.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

2/10 – Ungenügend

Sieglinde, Ebelsbach

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Besser als im Auto zu übernachten
Die Fenster waren so dreckig, dass wir keine vorhänge brauchten, die Betten total durchgelegen aber die Dusche hat funktioniert. Frühstück war auch gut.

4/10 – Schlecht

Harald W.G., Braunschweig

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wenn nichts mehr geht, übernachten. Sonst nicht!
Der Preis für das Motel war schon recht teuer aber ich dachte, dann bekomme ich wenigstens etwas besseres! Anreise: Leicht verwirrend es steht zwar ein großes Leuchtschild im "Nirgendwo" mit der Aufschrift "8". Wir fuhren also zu diesem Schild auf dem Parkplatz und schauten uns um. Es war nur ein größeres Gebäude zu erkennen. Jedoch stand dort nicht SUPER 8. Sondern der Name eines Casinos. Wir gingen also dort hinein und waren der Meinung wir sind falsch. Empfang: Ich suchte jemanden vom Casino-Personal auf und fragte nach dem SUPER 8 Hotel. Wir wurden zum "Empfang" geschickt. Dieser war in mitten der Spielautomaten. Eine Mitarbeiterin war leicht verwirrt und ich fragte ob wir richtig sind im SUPER 8 Motel. Uns wurde dieses bestätigt. Der Empfang war recht herzlos. Man bekam die Zimmerkarte (die Mitarbeiterin musste eine Liste nehmen um zu schauen wo überhaupt unser Zimmer ist) und zu der Karte erhielt man ein Coupon-Heft für das Casino. Dazu gab es noch die "Frühstücks-Coupons". Die Mitarbeiterin schickte uns dann zu dem Zimmer (laut Plan). Es war in einem Nebengebäude. Jedoch gibt es davon zwei (wir wurden natürlich zu dem falschen geschickt). Als wir es gefunden hatten, waren wir sehr enttäuscht. Das Zimmer ist komplett in die Jahre gekommen und für den Preis überteuert. Dazu sehr hellhörig und laut! Der Boden bebt durch Klimaanlagen an der Außenwand dazu riecht es sehr unangenehm. Das Frühstück "der Hunger treibt es rein"

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft
ohne Titel
Die Lage des Hotels mit dem Seeblick ist sehr schön. Die Zimmer sind für europäische Gewohnheiten etwas dunkel. Der Teppich lädt nicht gerade zum Picknick ein; das Badzimmer ist dafür tipptopp. Der Service ist typisch amerikanisch: easy-going. Das Preis-Leistungsverhältnis ist ausgezeichnet.
Ausblick vom Frühstücksraum

10/10 – Hervorragend

Martina, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Superblick zum Topaz Lake
Supergelegenes Hotel mit Blick auf den Topaz Lake. Es war alles sehr sauber und die Angestellten sehr zuvorkommend. Bei der Ankunft erhielt man Gutscheine für einen Drink in der Bar, ein Spiel im Casino eine kl. Ermäßigung im Laden usw. Es gab ein Supergutes Steakhouse im Casino.

8/10 – Gut

Mark

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Not bad
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Rich am 22. Mai 2024
Thank you for your recent stay.

10/10 – Hervorragend

Ann, Sun Valley

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The ladies at the front desk had the best customer service and super helpful!! Thank you ladies!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Rich am 14. Mai 2024
Thank you for your stay. We have a great team and pride ourselves in being helpful. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Olivier

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Rich am 14. Mai 2024
Thank you for your recent stay.

10/10 – Hervorragend

Enrique

Gut: Sauberkeit
Great
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Rich am 3. Mai 2024
Thank you for choosing us.

10/10 – Hervorragend

Gregory

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Rich am 30. Apr. 2024
Thank you for the kind rating. We continue to make improvements to the property and hope that they are noticed. Thank you for your stay.

8/10 – Gut

Raul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Rich am 9. Apr. 2024
Thank you for your stay. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

George

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Rich am 28. März 2024
Thank you for your recent stay. We look forward to seeing you again soon.

10/10 – Hervorragend

Jason

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Rich am 28. März 2024
Thank you for your recent stay. We look forward to seeing you again soon.

10/10 – Hervorragend

Donald

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Rich am 21. Feb. 2024
Thank you for your recent visit. We look forward to seeing you again soon.

8/10 – Gut

Ping

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
湖漂亮,日出很好看
赌场型汽车旅馆,比较旧,淡季住的人不多。性价比还不错。
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Rich am 16. Feb. 2024
Thank you for your recent visit. We hope that you enjoyed our family style casino.

4/10 – Schlecht

Chris

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Go elsewhere especially to eat
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Rich am 13. Feb. 2024
We are sorry that your experience did not live up to your expectations. Although, we may have a problem from time to time the restaurants receive great comments daily. We hope that you will give us another try in the future.

10/10 – Hervorragend

LIDIA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy bonito lugar pasamos una noche y fue divertido tranquilo
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Rich am 29. Jan. 2024
Thank you for staying with us. We are glad that you chose us and were able to relax. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Wade

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Rich am 29. Jan. 2024
We want to thank you for your recent stay. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
A-
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Rich am 12. Jan. 2024
Thank you so Much for your recent stay. We hope to see you again soon.

6/10 – Okay

Art

Mit dem Partner gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Rich am 13. Feb. 2024
Thank you for your recent visit. We hope to see you again soon.

6/10 – Okay

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Rich am 2. Jan. 2024
Thank you for staying with us. We hope that you consider us again in the future.

8/10 – Gut

Homer, Soulsbyville

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Rich am 2. Jan. 2024
Thank you for staying with us. We hope that you consider us again in the future.

10/10 – Hervorragend

Richerd

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient, quiet, comfortable place to stop on our way to Southern California for the winter.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Rich am 19. Nov. 2023
We thank you so much for your recent stay. Be safe and we hope to see you again soon.

8/10 – Gut

Braden

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Comfortable
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Rich am 13. Nov. 2023
Thank you for your recent stay.

10/10 – Hervorragend

Briana, Corning

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Rich am 10. Nov. 2023
Thank you for your recent visit. We hope to see you again soon.

8/10 – Gut

David

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Rich am 7. Nov. 2023
We thank you for your recent visit and are so glad that you enjoyed your stay.

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Comfy room. Spacious. Only stayed one night on the way to Yosemite. Restaurant food horrid.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Rich am 31. Okt. 2023
We are glad that you enjoyed your room and are sorry to hear that your food experience was not up to your expectations. Throughout the day, we had one issue with a customers meal that may have been yours. We are sorry that it did not live up to your expectations.

8/10 – Gut

Kathleene

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I liked the view of the lake and easy access to lakeside parks. Casino and restaurant are walkable. Tioga Pass, back entrance to Yosemite, is just 30 miles down the road. It would be nice to have better signage to the registration desk, since it is tucked into a corner of the casino.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Rich am 31. Okt. 2023
Thank you for your thoughts on the signage and your recent stay.

10/10 – Hervorragend

Jocelyn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good!
Comfortable and clean. Would come here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Rich am 31. Okt. 2023
We thank you for your recent visit. We appreciate you choosing us and look forward to a future visit.

10/10 – Hervorragend

Juan

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Rich am 19. Nov. 2023
We appreciate you choosing us to visit. We are glad that your stay was a good one.

10/10 – Hervorragend

Michael

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Rich am 10. Nov. 2023
We are glad that you enjoyed your stay. We hope to see you again soon.

8/10 – Gut

Tina

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Rich am 23. Okt. 2023
Thank you so much for your recent stay.

10/10 – Hervorragend

Gary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Rich am 23. Okt. 2023
We are so glad that your visit was a great one. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Kathleen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I love my stay at Topaz Lodge. I was in the area from Dayton, NV for baptism, not only was my room fresh and clean, comfy beds/pillows but the staff at the check in were amazing!! Friendly and helpful with a sense of humor! I would recommend them!! A
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Rich am 23. Okt. 2023
We strive to have a family presence and we are glad to hear that we portrayed that in your stay. Thank you for visiting.

10/10 – Hervorragend

Larry

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place. Great restaurant with view. Friendly staff. Perfect
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Rich am 23. Okt. 2023
Thank you for your recent visit.

2/10 – Ungenügend

Ana

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Rich am 11. Okt. 2023
We apologize that you did not have a good experience. I know that our cooling towers were down during your recent stay and believe that this may have been what your rating is reflecting. We were able to get this operating by late Saturday night. We do thank you for your stay and letting us know. We continue to strive for excellence.

8/10 – Gut

Nicole

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms are a little dated but kept very clean. Overall pretty comfortable stay. Restaurants on site are great.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Rich am 2. Okt. 2023
Thank you for your stay. We are looking to make upgrades to the rooms soon.

6/10 – Okay

Kim

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Where is the outlet?
We stayed here for a family wedding near by. Just checking into the hotel there was no signage that we saw on where to enter. It was in a corner of the casino. The rooms were old. Could have potential. The bathrooms had no outlet in them. No counter space. It was clean enough. There was not an extra roll of toilet paper if needed. They had a sampling of shampoo/ conditioner but one was only half full they were different brands. Our room had a small fridge and microwave but my sisters next door did not. The casino was small we didn’t use much. The diner was good. Great service. The bar was ok. Smokey but it was in a casino.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Rich am 2. Okt. 2023
We are looking into what went wrong. We do thank you for your stay and want you to know that we strive to provide exceptional stays. We are planning upgrades to the hotel soon.

10/10 – Hervorragend

Lynn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Loved everything about Topaz Lodge
We were visiting for a family wedding. We were very happy with everything. Everyone that worked there was exceptional! Beautiful view from room! Everything you need is easily accessible from meals, cocktails, munchies and comfortable bed. I loved the pillows. Was not disappointed!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Rich am 2. Okt. 2023
We are so glad that you had a great stay.

10/10 – Hervorragend

Leslie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Rich am 25. Sept. 2023
We want to say how much we appreciate your visit and look forward to a future visit.

10/10 – Hervorragend

Teresa

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Rich am 2. Okt. 2023
Thank you for your stay, we hope to see you again soon.

2/10 – Ungenügend

Eric

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
I paid for this through Expedia then gave them my credit card for "incidentals" even though there's no fridge or??? They charged my card another $104 and have been chasing it down for a week now with no returned calls. BEWARE
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Rich am 13. Sept. 2023
There is nothing to BEWARE of and once we became aware of this it was fixed in a timely manner. We thank you for communicating this to us so that we could address.

8/10 – Gut

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Get away at Topaz
A nice place close to the lake and state line. Food was good, casino was a little smoky but still hospitable.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Rich am 13. Sept. 2023
Thank you for visiting us. Although smoking is allowed in the casino areas, we do restrict smoking by the front desk and have updated air circulation units.

10/10 – Hervorragend

Mathew

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Rich am 2. Okt. 2023
Thank you for your kind review. We hope to see you again soon.

8/10 – Gut

Rebecca

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a wonderful stay at the Topaz Lodge. Rooms were clean and the staff was friendly and helpful. Each room has a lovely view of the lake and we were treated to a magnificent sunrise over the lake. We ate at the Steak House which we felt was way overpriced. The view of the lake was nice but it would have been even better from the coffee shop.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Rich am 13. Sept. 2023
We continue to monitor our pricing and frequently receive comments about how reasonably priced we are as we are lower than that of our competitive set.

6/10 – Okay

Victoria

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Rich am 13. Sept. 2023
Thank you for your recent visit.

10/10 – Hervorragend

Amanda

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Rich am 13. Sept. 2023
Thank you, we hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice staff Rooms very clean
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Chris am 5. Sept. 2023
Thanks for the feedback and taking the time to give us a good review, we appreciate it. I will pass this on to the whole staff!

4/10 – Schlecht

Unchisa

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The room was extremely dirty. First step into the room brought unpleasant smell. There was a HUGE spider webs on the floor lamp. The size that can only be there after more than a month of not cleaning. There was also hair on the toilet paper. It was so dirty we had to check the bed thoroughly before sleeping. Luckily it seemed clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Chris am 5. Sept. 2023
Hello and thank you for the feedback,I apologize for the condition of this room. Hotel managers that I know would agree with this advice; If this happens again, please notify the hotel immediately and check you in to a different room. Checking a guest into a dirty room is embarrassing and compromises the integrity of the facility and the staff- we work hard to do better! This is disappointing for us and I apologize your room wasn't ready for check-in. This should never occur: we have a team that cleans the room and a separate person tasked with inspecting the room. On a busy summer, mistakes can happen and we are constantly working to improve our systems and methods- we will discuss this room and your feedback to do better.Thank you again and I hope your afternoon is going well,Chris- Hotel Manager