Rezeption

Bewertungen von Hotel Bristol

4 out of 5
Hotel Bristol
10, rue du Mont-Blanc, Geneva, GE

Bewertungen

9.0

Wunderbar

464 von insgesamt 791 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
246 von insgesamt 791 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
49 von insgesamt 791 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
15 von insgesamt 791 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
17 von insgesamt 791 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

9.2/10

Personal & Service

8.6/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

9.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Edith

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr freundlicher Empfang. Obwohl eigentlich nur Zimmer ohne Frühstück bestätigt war, wurde uns das Frühstücksbuffet offeriert. Das neu renovierte Zimmer war geschmackvoll eingerichtet mit Annehmlichkeiten wie Kaffeemaschine etc. Wir werden sicher wiederkehren.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

leopold

8/10 – Gut

Loqman

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer war zu kalt, haben eine kleine Elektroheizung erhalten Die Lage ist super! Das Zimmer ist sehr schön und gross! Das Personal ist sehr sehr freundlich.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Bristol Management am 15. Dez. 2022
Thank you so very much for taking the time to share your experience of the Hôtel Bristol Genève on ebookers. Your delightful feedback that the staff were excellent and very friendly is lovely to read and we will be sure to pass these words on.Thank you for choosing the Hôtel Bristol Genève; we look forward to welcoming you soon.

8/10 – Gut

Joachim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Good location - mediocre hotel
Very good location and very friendly staff. Problem is that the is major renovation so lots of construction noise. No gym, spa, etc- all closed and not really disclosed. Room was very small despite an "upgrade." Expensive for really not very much.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Xavier Collange am 2. Aug. 2021
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your experience of the Hôtel Bristol Genève. Please accept my apologies for the inconvenience caused regarding our current renovation of the spa. Indeed we decided to close it this summer to re-open with a brand new wellness centre this autumn (new installations, new fitness equipments, new massage room). Regarding the room size, we have among the largest ones in Geneva with the entry-level room (classic) at 24m2 and the superior with 28m2. I guess that the deluxe room might be more at your convenience with 36m2. Despite these areas of dissatisfaction, I do hope that we will have a chance to welcome you back in the future. Warm regards,

8/10 – Gut

rosaria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Sehr gute Lage neben dem See. Das Hotel ist ok, die Klimaanlage hat jedoch nicht funktioniert.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hilfsbereites und freundliches und zuvorkommendes Personal
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2020
Antwort von Xavier Collange am 16. Juni 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate your experience with us. We hope to have the pleasure to welcome you soon. Kind regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Zimmer OK, für Zahnbürste etc ( unser Aufenthalt war nicht geplant) musste angefordert werden.( ist normalerweise immer vorhanden) Frühstück Auswahl eher dürftig, knapp OK. Parkmöglichkeit wurde angeboten in einem Parkhaus, das zu niedrig wahr. Im Hotel P = OK. Gute Lage des Hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

6/10 – Okay

Christian

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019

2/10 – Ungenügend

Mina

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

6/10 – Okay

Uenal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Preisleistung stimmt nicht!
Das Hotel hatte seine schöne Tage wohl hinter sich gelassen. Das Bad ist nicht wirklich noch 4 Sterne in der Schweiz. Ich weiss, dass die Sterne nichts mit dem Zustand bzw. mit dem Alter was zu tun haben, aber trotzdem erwartet man etwas mehr in einem 4 Sterne Hotel. Das Preisleistung ist def. zu hoch. Das Frühstück für 39 Franken ist enorm. Im Hotel bekommt dann einen Preis von 29 Franken ohne Sekt vorgeschlagen, auch das ist noch zu viel. Parkplätze josten 50 Franken aber nicht im Monat. Das Hotel hat eine gute Lage ansonsten aber nicht mehr das Wahre für mich.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Xavier Collange am 26. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to review the Bristol Hotel Geneva. I would also like to thank you for expressing the reason of your dissatisfaction. I deeply regret to read that we were not able to fulfil your expectations. I would however like the opportunity to make a future stay memorable for the right reasons so please feel free to contact me directly should you wish to make a reservation. Warm regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ganz nah am See
Schokolade als Begrüßung, ein Cocktail aufs Haus, durchweg supernette aufmerksame Angestellte, interessante Farbgestaltung....
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel in Top Lage
Es war ein schöner Aufenthalt, ruhiges Zimmer

10/10 – Hervorragend

Stefan, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vorzügliches Hotel an Prachtslage
Das Bristol Geneva ist vorbehaltlos zu empfehlen: Ein rundum hochstehendes Hotel mit gediegenen Zimmern und top motivierten Mitarbeitenden. Bravo; weiter so - freue mich bereits auf meinen nächsten Besuch!

10/10 – Hervorragend

Bielefelder

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Prächtig!
Gediegenes Zimmer, äusserst zuvorkommende Mitarbeitende, exzellente Lage!

4/10 – Schlecht

mario, spreitenbach

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
unbefriedigend
überteuert und nicht kundenorientiert

4/10 – Schlecht

Harald B.

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Bristol Genf
Zimmerausstattung entspricht keinem 4 Sterne Hotel, ist alt und abgewohnt.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel liegt super zentral, leider Parkplatzprobleme!!

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Zu laut!!! Keine ruhe
Zu laut,man hörte in andere zimmer rein fand ich gar nicht gut. konnte nicht schlaffen. 5 sterne ist es nicht wert. Den preis den ich bezahlt habe war meiner Meinung nach zu viel!!

10/10 – Hervorragend

Alexander, Haidershofen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Konzertreise
Topservice, Toplage, Tophotel. 2 Gehminuten bis zur nächsten Straßenbahn

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angenehm
Antwort von Bristol Hotel Management am 26. Apr. 2014
Dear Guest, Many thanks for taking the time to rate us! Kind regards

2/10 – Ungenügend

dieck

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Richard, New York

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really nice hotel with impeccable service and exceptionally good and clean rooms. Staff exceptionally friendly, helpful and nice.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Nykia, New York

Mit dem Partner gereist
Wonderful stay at Hotel Bristol! Will be back again soon!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Denis Pourcher General Manager am 27. Apr. 2024
Dear Madam/Sir,Thank you so very much for taking the time to share your experience of the Hôtel Bristol Genève.We are fortunate with our location being within walking distance of many areas and attractions and I am pleased that this was a positive thing for you.I very much hope you shall be visiting Geneva in the near future and in turn have the pleasure of welcoming you back to your new Geneva home.Warm Regards,Denis PourcherGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Sheryll

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

FRANCISCO

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Bristol hotel ha sido renovado completamente y la verdad ha quedado muy bien. La atención es buena y es un hotel que por tamaña (tipo boutique) siempre me agradó. Ahora más. Espero volver
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

dominic

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cozy and Quaint hotel in Geneva!
Cozy hotel with attentive service!! Even before arriving I got an email offering transit cards. The lady at check in was very friendly and very attentive!! Great location!! Very clean also
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Denis Pourcher General Manager am 26. Jan. 2024
Dear Madam, Sir,Thank you so very much for your glowing review and your kind words.I am thrilled that we were able to make your stay in Geneva a memorable one.I really hope to have the pleasure to welcome you soon again in the Hôtel Bristol Genève.Yours Sincerely,Denis PourcherGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Ana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Denis Pourcher General Manager am 10. Dez. 2023
Dear Madam, Sir,Thank you very much for taking the time to leave us these 5 stars !It's a pleasure to count you among our best ambassadors. I very much hope to have the opportunity to welcome you back to the Hôtel Bristol Genève on a future occasion.Yours Sincerely,Denis PourcherGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay
Great hotel. Loved everything from the room to the staff and the food. Location is the best.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Denis Pourcher General Manager am 14. Nov. 2023
Dear Madam, Sir,Thank you so very much for taking the time to share your experience of the Hôtel Bristol Genève.We are fortunate with our location being within walking distance of many areas and attractions and I am pleased that this was a positive thing for you.I am thrilled to read that you loved everything, mostly your renovated room, the food served in the Bar du Bristol, and the staff.I very much hope to have the opportunity to welcome you back to the Hôtel Bristol Genève on a future occasion.Yours Sincerely,Denis PourcherGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
My new favorite hotel in Geneva
Beautiful, updated boutique hotel. Superb location. We arrived by train and walked an easy 6 minutes to the hotel with our luggage (we're in our 70s), then walked a couple of minutes to the lake. Excellent breakfast. Wonderful service.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Denis Pourcher General Manager am 11. Nov. 2023
Dear Madam, Sir,Thank you so very much for taking the time to share your experience of the Hôtel Bristol Genève.We are fortunate with our location being within walking distance of many areas and attractions and I am pleased that this was a positive thing for you.I am thrilled to read that you found the breakfast excellent and the service of the Hotel staff wonderful.I very much hope to have the opportunity to welcome you back to the Hôtel Bristol Genève on a future occasion.Yours SincerelyDenis PourcherGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
TACK❣️
Toppenbra!☺️
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Jamie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Denis Pourcher General Manager am 28. Okt. 2023
Dear Madam, Sir,Thank you so very much for taking the time to share your experience of the Hôtel Bristol Genève.Guest feedback is so terribly important to us and I am delighted that you had such a wonderful experienceI very much hope to have the opportunity to welcome you back to the Hôtel Bristol Genève on a future occasion.Yours Sincerely,Denis Pourcher General Manager

10/10 – Hervorragend

Peter

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Denis Pourcher General Manager am 8. Okt. 2023
Dear Madam, Sir,It's a pleasure to count you among our best ambassadors! Thank you so very much for the five stars you left us !I very much hope to have the opportunity to welcome you back to the Hôtel Bristol Genève on a future occasion.Yours Sincerely,Denis PourcherGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jill

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Classy Boutique Hotel
This boutique hotel is in an older historic looking building that has been very well maintained. The bathroom was amazing. I wish I could have taken the lighting home with me. The shower and shower pressure were also very good. Bedding was great and we had a nice view of the garden behind the building. Staff loaned us an outlet converter at no charge. In room beverages and snacks were available for purchase. A coffee making is also a available in the room and it makes good coffee. What we enjoyed most was probably the location (right around the corner from Lake Geneva) and the piano player who played in the evening. We enjoyed Michelin rated restaurants within walking distance and finished the night off in the classy bar listening to live music. Could not have been more enjoyable. The breakfast which was included with our stay was very good and offered quite a variety of options.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Denis Pourcher General Manager am 7. Okt. 2023
Dear Madam, Sir,It was such a pleasure to read your extensive review, thank you for taking the time to share your experience of the Hôtel Bristol Genève.I am delighted that we were able to make your stay away a memorable one and that you enjoyed all our facilities and location. I very much hope to have the opportunity to welcome you back to the Hôtel Bristol Genève on a future occasion.Yours Sincerely,Denis PourcherGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything ok!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Denis Pourcher General Manager am 7. Okt. 2023
Dear Madam, Sir,Thank you so very much for taking the time to share your experience of the Hôtel Bristol Genève.I am delighted to read that everything went well and that you enjoyed your time with us.I very much hope to have the opportunity to welcome you back to the Hôtel Bristol Genève on a future occasion.Yours Sincerely,Denis PourcherGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Alan

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Denis Pourcher General Manager am 21. Okt. 2023
Dear Madam, Sir,Thank you so very much for taking the time to share your experience of the Hôtel Bristol Genève.It's a pleasure to count you among our best ambassadors!I very much hope to have the opportunity to welcome you back to the Hôtel Bristol Genève on a future occasion.Yours sincerely,Denis PourcherGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Hannele

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I have been there before the renovation, just for dinner and I think the renovation was very successfully done,couldnt almost be better.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Shuting

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Denis Pourcher General Manager am 17. Okt. 2023
Dear Madam, Sir,Thank you so very much for taking the time to share your experience of the Hôtel Bristol Genève.It's a pleasure to count you among our best ambassadors!I very much hope to have the opportunity to welcome you back to the Hôtel Bristol Genève on a future occasion.Yours sincerely,Denis PourcherGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Fernanda

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Un superbe week-end passé à l’hôtel Bristol à Genève.personnel très agréable.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Susan, Mancelona

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff is very professional, courteous and helpful - every one of them. They make English-speaking visitors feel welcome and we learned a lot about Geneva from their guidance. This beautiful boutique hotel is highly recommended with competitive rates. Perfect location too!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Troy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Most welcoming staff to their beautiful hotel. We enjoyed a lovely comfortable stay with exceptional friendly service from everyone.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

8/10 – Gut

MASATOSHI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Denis Pourcher General Manager am 5. Sept. 2023
Dear Madam, Sir,Thank you so much for taking the time to share your feedback.It's a pleasure to count you among our best ambassadors!I very much hope to have the opportunity to welcome you back to the Hôtel Bristol Genève on a future occasion.Yours Sincerely,Denis PourcherGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Laura

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Denis Pourcher General Manager am 5. Sept. 2023
Dear Madam, Sir,Thank you so very much for taking the time to leave us five stars !It's a pleasure to count you among our best ambassadors!I very much hope to have the opportunity to welcome you back to the Hôtel Bristol Genève on a future occasion.Yours sincerely,Denis PourcherGeneral Manager

8/10 – Gut

Adam

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023