Exclusive-Doppelzimmer, Flussblick

Bewertungen von Hotel Harmony

4 out of 5
Hotel Harmony
Kraanlei 37, Ghent

Bewertungen

9.4

Aussergewöhnlich

325 von insgesamt 447 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
95 von insgesamt 447 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
23 von insgesamt 447 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 447 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 447 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.6/10

Sauberkeit

9.6/10

Personal & Service

9.0/10

Ausstattung

9.4/10

Zustand der Unterkunft

9.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Julia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr zentrale Lage, geschmackvolle Ausstattung, wir haben uns sehr wohl gefühlt!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 15. Jan. 2024
Liebe Julia,wir danken Ihnen herzlich für Ihre positive Rückmeldung zu Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel.Es freut uns sehr, dass Sie die zentrale Lage unseres Hauses geschätzt haben und sich durch die geschmackvolle Ausstattung unserer Zimmer wohlgefühlt haben. Unsere tägliche Reinigung und die kontinuierliche Pflege des Hotelzustands tragen dazu bei, dass unsere Gäste eine hervorragende Erfahrung machen. Wir sind auch stolz auf unseren Service und freuen uns, dass dieser Ihren Erwartungen entsprochen hat.Wir würden uns freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen.Harmony De Smet, Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 30. Nov. 2023
Beste gast,Hartelijk dank voor deze hoge score.Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat de kamer naar wens was. Ook fijn dat u de goede service als pluspunt aanhaalt. Daar doen we het voor!Met vriendelijke groeten,Harmony De Smet, Manager

10/10 – Hervorragend

Ido

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 23. Mai 2022
Dear Ido, This is a great rating. Thank you! We are glad we met your requirements. Again, thank you very much. We look forward to welcoming you again. Best regards, Harmony De Smet, Manager

10/10 – Hervorragend

Marie

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 20. Apr. 2022
Dear Marie, Thanks for this top rating. We are glad we met your requirements. Again, thank you very much. Best regards, Harmony De Smet, Manager

10/10 – Hervorragend

Rüdiger

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Central-cosy-calm
Nice hotel with good rooms and outstanding breakfast. Very close to city Center but very calm
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 7. Jan. 2022
Dear Rüdiger, Thank you for such a positive review. It is a pleasure to know that you had such a relaxing stay with us. The comfort of our guests is a top priority, so your positive feedback is very rewarding. We hope to welcome you back. Best wishes for 2022, Harmony De Smet, Manager

10/10 – Hervorragend

Sebastian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 9. Nov. 2021
Dear Sebastian, We are grateful for this maximum rating of your recent stay. We are glad your stay was perfect. Again, thank you very much. Best regards, Harmony De Smet, Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ganz nett für eine kurze Übernachtung in Ghent.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 25. Aug. 2021
Sehr geehrter Magnus, vielen Dank für Ihren Kommentar. Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten. Gerne würden wir Sie eines Tages wieder bei uns begrüssen. Bis dahin verbleiben wir mit freundlichen Grüßen, Harmony De Smet, Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel war hervorragend! Allerdings hätte Hotels.com vorher darauf hinweisen müssen,dass man für die Einfahrt in die Umweltzone Gent seit Anfang 2020 eine Registrierung benötigt.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 14. März 2020
Sehr geehrter Gast, wir bedanken uns, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns eine Bewertung zu hinterlassen! Wir freuen uns sehr, dass Ihnen unser Hotel so gut gefallen hat. Es tut uns sehr leid, dass Sie aufgrund der Umweltzone Schwierigkeiten hatten. Wir bedanken uns für den Hinweis und werden ihn nutzen, um unseren Service noch weiter zu verbessern. Wir hoffen sehr, Sie in der Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit ganz herzlichen Grüßen. Harmony De Smet, Manager

8/10 – Gut

Sascha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Could be awesome
The spacious room with canal view was amazing. The breakfast could have a few more options. The fitness room (opens at 9 AM) was disappointing.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 14. März 2020
Dear Sascha, We thank you for taking the time to share your comments about your stay at Hotel Harmony, Ghent. We are pleased to hear that your room was to your liking. As your feedback is important to us, we have noted your comments regarding our fitness area and breakfast buffet and we will take them into consideration for future improvements. We hope to have the pleasure of seeing you again. Kind regards, Harmony De Smet, Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Lage. Frühstück zu teuer . Preis Leistung etwas zu teuer.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 14. Feb. 2020
Sehr geehrte Gäste, vielen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns zu lesen, dass Ihnen unsere gute Lage im historischen Zentrum von Gent gefallen hat. Es tut uns sehr leid, dass wir Sie unser Preis-Leistungs-Verhältnis nicht überzeugen konnte. Wir haben immer ein offenes Ohr für konstruktive Kritik, denn wir möchten unseren Service stets weiter verbessern Wir hoffen sehr, Sie in der Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit ganz herzlichen Grüßen, Harmony De Smet, Manager

6/10 – Okay

Micha, Ddorf

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr hellhörig von anderen Zimmern und Flur. Empfangsdame mit Stöckelschuhen durch das ganze Hotel hörbar. Zimmer an sich gut ausgestattet, teilweise Abnutzungserscheinungen. Matratzen ok.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 18. Jan. 2020
Sehr geehrter Micha, haben Sie vielen Dank für die Bewertung unseres Hotels. Wir haben mit Freude gelesen, dass Sie sich bei uns insgesamt wohlgefühlt haben. Danke für den positiven Kommentar zu unseren gut ausgestatteten Zimmern. Bitte entschuldigen Sie die durch die Geräusche entstandenen Unannehmlichkeiten. Unsere Zimmer sind lärmgeschützt. Ihren Kommentar zu den durch Stöckelschuhen verursachten Geräuschen geben wir gerne an unsere Rezeptionsmitarbeiterinnen weiter. Hoffentlich hatten Sie noch eine gute Heimreise und besuchen uns auch in der Zukunft wieder. Freundliche Grüße aus Ghent, Harmony De Smet, Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lage , alles gut erreichbar, Service im Hotel, Ausstattung des Zimmers, Frühstück sehr gut
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 15. Dez. 2019
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihr Feedback! Wir sind begeistert zu lesen, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns rundum zufrieden waren und Ihnen unser Hotel gut gefallen hat. Auch im Namen unseres Teams bedanken wir uns vielmals für Ihre lobenden Worte. Es freut uns auch, dass Sie die unser Frühstück genossen haben. Nochmals herzlichen Dank und freundliche Grüsse aus Gent! Hoffentlich können wir Sie wieder einmal bei uns begrüßen. Harmony De Smet, Manager

10/10 – Hervorragend

Marc, Mailand

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 24. Okt. 2018
Dear Marc, Thanks for giving us a perfect rating. We are happy we were able to cater to all your needs.

10/10 – Hervorragend

Peter

Great place to stay - very outstanding!
Great lication, fruendly staff and an extraordinary interior design. Very good for relaxing on the pool in summer!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 24. Sept. 2018
Dear Peter, Thank you for sharing such positive views of your time at Harmony Hotel in Ghent. We're so pleased you received such friendly service, and we're glad you made the most of our pool facilities! Thank you for your high rating! We hope to see you, again. Best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

Angelika, Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kleines Hotel in guter Lage
Unser Zimmer war sehr schön und hatte alle Annehmlichkeiten, die man sich wünschen konnte. Am Balkon konnten wir den Sonnenuntergang mit Blick auf die Burg Gravensteen genießen, das Badezimmer war sehr sauber und schön eingerichtet, die Badewanne hatte sogar einen Sprudel. Etwas umständlich war der Weg von unserem Zimmer zum Haupthaus, dafür kann man für einen geringen Aufpreis das Frühstück ins Zimmer kommen lassen. Das Personal war sehr freundlich und konnte auch mit guten Tipps weiterhelfen, z.B. bei der Auswahl des Chocoladieers. Eine angenehme Erfrischung und Abwechslung von der Sightseeing-Tour bot der kleine Pool.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 18. Aug. 2018
Sehr geehrte Angelika. Vielen herzlichen Dank für das nette Feedback zu unserem Hotel. Es begeistert uns, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat und keine Wünsche offen blieben. Besonders freuen wir uns darüber, dass Sie die schöne Aussicht von Ihrem Haus genießen konnten. Unsere Mitarbeiter bedanken sich ganz herzlich für das nette Lob für deren freundlichen Service. Wir freuen uns darüber, unseren Gästen immer den bestmöglichen Service zukommen zu lassen. Schön, dass Sie die Attraktionen der Umgebung genießen und danach in unseren einzigartigen Zimmern und im Pool des Hotels gut ausspannen konnten. Wir hoffen, sie auch in der Zukunft wieder bei uns willkommen heißen zu können. Freundliche Grüße, Harmony De Smet, Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 13. Apr. 2018
Thank you

8/10 – Gut

kia, Saarbrücken

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein gut geführtes Hotel
Freundliches und hilfsbereites Personal. Alle waren zuvorkommend. Lage ideal. Moderne Einrichtung. Frühstück ok. Kleiner Nachteil im Bad d.B. Vorsicht beim ein- und aussteigen der Dusche. Sehr rutschig.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 24. Apr. 2018
Sehr geehrte Kia, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung über unser Hotel zu schreiben. Wir freuen uns, dass Sie mit unserer modernen Einrichtung zufrieden waren und Ihnen unsere Lage im historischen Stadtzentrum gefallen hat. Unser Team bedankt sich vielmals für Ihr Lob und dass Sie es als freundlich un hilfsbereites Personal bezeichnen. Bezüglich der Dusche bitten wir Sie das nächste Mal einfach unser Reinigungspersonal oder die Rezeption zu verständigen und Sie bekommen eine Anti-Rutschmatte von uns. Wir würden uns sehr freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns als Gast begrüßen zu dürfen! Mit besten Grüßen, Harmony De Smet, Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel in bester Lage
Die Lage des Hotels ist sehr gut. Alle wichtigen Sehenswürdigkeiten können fussläufig erreicht werden. Eine grosse Auswahl guter Restaurants sind in unmittelbarer Nähe. Da wir ein Zimmer Richtung Innenhof hatten war es für ein Stadthotel - auch bei offenem Fenster - ungewöhnlich ruhig.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gent muss man gesehen haben
Tolles Stadthotel inmitten der Altstadt von Gent mit tollen Service

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Boutique Hotel in Top Lage von Gent
Ein nettes, kleines Boutique Hotel in sehr zentraler und doch ruhiger Lage. Die Zimmer im 4. Stock sind gut eingerichtet und haben einen tollen Blick über die Stadt, allerdings wird das Raumangebot durch die Dachschrägen eingeschränkt.

8/10 – Gut

Mariana, Zurich

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great breakfast
The hotel has been completely renovated and is very modern now. The breakfast is the best: fresh fruit juices, great selection of bread, cheese, ham, salmon, etc. The service is very friendly.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gur
Ausgezeichnet. Super nette hilfsbereite Leute an der Frontdesk! Dach Zimmer mit grossartiger Aussicht auf die Türme. Sehr gutes Frühstücksbuffett!

10/10 – Hervorragend

Iris, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super schönes Hotel in der Altstadt von Gent
Wir waren 4 Tage in Gent und haben den Komfort und die Freundlichkeit des Personals sehr genossen. Das große Zimmer, die Kaffeemaschine ,der Whirpool und der Außenpool. Nett ist auch die Idee mit den gratis Tapas von 18-20 Uhr. Es gabt ein sehr gutes Frühstück. Alle Sehenswürdigkeiten konnten wir gut zu Fuß erreichen.

10/10 – Hervorragend

Monika, Ravensburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekter Aufenthalt!
Das Hotel ist perfekt, freundliches Personal, tolle Zimmer, idealer Ausgangspunkt für die Stadterkundung. Gent ist eine Reise wert!!,

10/10 – Hervorragend

Ardeep

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Highly recommeneded - perfect location and helpful staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 13. Mai 2024
Dear Guest,Thank you for such a positive review.We are delighted to hear that we met your expectations. Our team members always work hard to create a memorable experience for our guests, and feedback like this inspires us to keep up the good work.Furthermore, we are happy that you found our location to be ideal for your needs.We look forward to welcoming you back.Best wishes,Harmony De Smet, Manager

10/10 – Hervorragend

Patrick

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mooie accommodatie op een prachtige plek in het centrum. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel! Heel schoon en moderne kamers met alles erop en eraan. Heerlijk ontbijt. Ernaartoe met de auto is niet gemakkelijk.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 13. Mai 2024
Beste Patrick,Bedankt voor uw beoordeling.Uw lovende woorden over de prachtige locatie van ons hotel en de vriendelijkheid en behulpzaamheid van ons personeel vervullen ons met trots. Het doet ons deugd dat u de netheid en moderniteit van onze kamers op prijs stelde, evenals de kwaliteit van ons heerlijke ontbijt.Desondanks spijt het ons te horen dat de bereikbaarheid met de auto voor enige uitdaging heeft gezorgd. Ons hotel is gevestigd in een autovrije zone, wat kan leiden tot enige verwarring bij onze gasten. Wij streven ernaar om dit middels duidelijke aanwijzingen op onze website en in de bevestigingsbrief te communiceren. Uw feedback hierover is waardevol en wordt ter harte genomen.Tot slot zijn wij verheugd dat de voorzieningen in uw kamer naar wens waren. Wij hopen dat de espresso machine en de andere kamerfaciliteiten hebben bijgedragen aan een comfortabel verblijf. Hotel Harmony zet zich in om elke gast een harmonieuze ervaring te bieden en wij zijn dankbaar dat u dit heeft mogen ervaren.Met hartelijke groeten,Harmony De Smet, Manager

10/10 – Hervorragend

Erin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Step back in time at the Harmony. Like, waaaay back. The hotel faces the canal and a lot of history. Actually, it sits beside and in front of a lot of history, too. Check in was easy, the stairs aren’t quite Amsterdam walk-up steep, but you might give consideration to taking the available elevator nonetheless. Our room was above the dining area and faced the canal. The view from the deck was simply awesome. The weather was oddly—for Ghent I am told—perfect. People milled in the streets and cafes drinking, eating, laughing, and, yes, singing. I was a festive atmosphere. Our room had comfortable linens and mattress, more than adequate HVAC, plenty of hot water and other amenities. And then there was the view to behold! The hotel is nearby many restaurants and pubs and across the street from one of the oldest pubs with plenty of Belgian biers to sample. The Harmony fairly exudes olde world atmosphere but has plenty of modern accommodations (the upstairs pool, for instance).
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 22. Apr. 2024
Dear Erin,Thank you very much for this kind review.We are thrilled to know that the historical charm of our location added to the allure of your visit, and that you found the check-in process to be smooth and welcoming.The view from our rooms is indeed one of the features we are most proud of, and it's always heartening to hear when it has been a highlight for our guests. The vibrant atmosphere of Ghent, coupled with our old-world charm and modern amenities, is something we strive to perfect, and your recognition of these efforts is most rewarding.Comfort is paramount, and we are glad that you appreciated the quality of our linens, HVAC system, and the hot water availability in your room. Our team works diligently to ensure that every aspect of your stay is comfortable and convenient.Your kind words about the service and cleanliness at Harmony are a testament to the dedication of our staff. We are also pleased that you enjoyed the unique experience of our rooftop pool, which offers a refreshing retreat amidst the city's historic skyline.Lastly, we are delighted that our hotel's proximity to Ghent's renowned restaurants and pubs allowed you to fully immerse yourself in the local culture and flavors. Thank you for choosing Harmony, and for highlighting the many aspects that made your stay memorable.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Harmony De Smet, Manager

10/10 – Hervorragend

Yun Chuan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were contemplating between this and the Marriott. So glad we chose Hotel Harmony. Pros: - Location is absolutely central yet quiet. Lots of food selections, right by the castle, walkable to most things in Ghent. - The hotel is newly refurbished and things were new. It's a little awkward as the building is an old building, but the rooms themselves were good. - Staff were friendly and welcoming. Cons: - Very minor: It's evident it was newly refurbished and not many people has stayed in - there are some minor niggles that haven't been ironed out, like lack of a handtowel rail, toilet roll holder, water splashes from the shower. However, these are minor niggles rather than anything too important!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 13. Mai 2024
Dear Yun,Please accept our thanks for taking the time to review your visit.It is delightful to hear that our central yet tranquil location contributed positively to your experience in Ghent, allowing you easy access to local cuisine and attractions such as the nearby castle.We are pleased that the recent refurbishments met your expectations, providing a blend of modern comfort within our historic building. We apologize for the minor inconveniences you encountered; we are continuously working to perfect our guest experience and appreciate your understanding.Your kind words regarding the hospitality of our staff are greatly appreciated. Our team strives to create a welcoming and friendly atmosphere for all our guests.We look forward to welcoming you back.Best regards,Harmony De Smet, Manager

10/10 – Hervorragend

Tom

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 13. Mai 2024
Beste Tom,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u bij een volgende keer opnieuw te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groeten,Harmony De Smet, Manager

10/10 – Hervorragend

Maynard K

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Simply, it was a very nice place to stay! Outstanding location and one of the nicest hotels I’ve had in many many years. I spent eight nights there and it felt like a home away from home. Excellent place!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 13. Mai 2024
Dear Maynard,Thank you for this positive review.We are truly heartened to hear that you found our hotel to be a lovely abode during your eight nights with us. Our team is delighted that you appreciated the prime location and the high standards we strive to maintain.It is always our aim to provide a comfortable and welcoming atmosphere, akin to a 'home away from home', and we're glad to have achieved this for you. Your commendation of the room's cleanliness, the hotel's condition, our dedicated service, and the range of amenities offered is greatly appreciated.We believe that every detail counts in ensuring an exceptional stay for our guests, and your positive feedback is a wonderful affirmation of our efforts.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Harmony De Smet, Manager

10/10 – Hervorragend

Samantha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic stay in every way.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 2. Apr. 2024
Dear Samantha,Thank you for this kind review about your recent visit.We are glad you had an enjoyable stay; our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,Harmony De Smet, Manager

8/10 – Gut

Daniel

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 27. Feb. 2024
Dear Daniel,We thank you for this positive feedback.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Harmony De Smet, Manager

10/10 – Hervorragend

Chak

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 18. Feb. 2024
Beste gast,Vriendelijk dank voor het delen van uw waardering.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Vriendelijke groet,Harmony De Smet, Manager

10/10 – Hervorragend

Tim

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely area and room at top over canal super
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 18. Feb. 2024
Dear Tim,Thank you for your kind feedback.Our entire team is thrilled that you had such a pleasant experience with us. We do our best to provide top-notch service and ensure the complete satisfaction of our every guest, so it is rewarding to know that we could meet all your expectations.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Harmony De Smet, Manager

8/10 – Gut

Virginie

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très joli établissement très bien situé avec un personnel très à l'écoute. Tout était parfait sauf peut-être les tapis autour du lit, pas très propres et pas adaptés. Je recommande vivement
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 6. Feb. 2024
Chère Virginie,Un grand merci pour votre recommandation.Nous sommes ravis d'apprendre que la localisation de notre établissement vous ait convenu.Soyez assurée que la propreté et le confort de nos chambres sont de la plus haute importance pour nous et nous veillerons à examiner et à améliorer cet aspect.Enfin, nous sommes fiers de notre équipe dévouée, toujours prêt à écouter et à répondre aux besoins de nos hôtes.Ce serait un plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt. Bien à vous,Harmony De Smet, Manager

8/10 – Gut

Luc

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 28. Jan. 2024
Beste Luc,Hartelijk dank voor uw review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u bij een volgende keer opnieuw te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groeten,Harmony De Smet, Manager

4/10 – Schlecht

Paris

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 15. Jan. 2024
Dear Paris,Thank you for taking the time to share your feedback,We do carry out maintenance whenever necessary to keep our rooms up to date, however, we have noted your comment and will be considering it.We hope to welcome you again in the future and wish you a Happy New Year!Best wishes,Harmony De Smet, Manager

10/10 – Hervorragend

robert, Vancouver

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
If you are in the 3 rd floor roof rooms make sure you are not too tall
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 30. Nov. 2023
Dear Robert,Thank you for taking the time to review your stay.We note that you were accommodated in one of our distinctive third-floor rooms. These spaces are indeed unique, offering a charming experience under the eaves of our historic building. We do understand that the unique layout of these rooms may present a challenge for our taller guests, and we hope this did not cause any inconvenience for you. For future visits, we would be more than happy to assist you in selecting a room that better suits your height and comfort preferences.We hope to welcome you back. Best wishes,

8/10 – Gut

laurent

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 16. Nov. 2023
Dear Laurent,Thank you for this positive review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Harmony De Smet, Manager

10/10 – Hervorragend

Jay

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved our stay at Hotel Harmony. Such a beautiful hotel and city.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 30. Nov. 2023
Dear Jay,Thank you for taking the time to share your opinion with us.We are thrilled to hear that you loved your stay with us and found our hotel beautiful. It's great to know that you appreciated our prime location in the heart of the city, close to the Castle of Counts and other attractions.Our team takes pride in providing excellent service, and we are glad that you found our staff to be helpful and attentive. We are also pleased that you enjoyed the cleanliness of your room, the hotel's condition, and the amenities provided during your stay.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,

10/10 – Hervorragend

Eric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Room was very modern with high ceilings and waterfall shower. I great location and friendly staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 30. Nov. 2023
Dear Eric,Thank you for this positive feedback.We are delighted to hear that you enjoyed the modern design of your room, including the high ceilings and waterfall shower. Our prime location in the historic city center and friendly staff are indeed some of the aspects we take pride in.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,

10/10 – Hervorragend

Mary

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice staff, great suite.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 30. Nov. 2023
Dear Mary,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel.We are delighted to hear that you appreciated our nice team and enjoyed your stay in our great suite.We look forward to welcoming you back in the future.Best regards,Harmony De Smet, Manager

6/10 – Okay

Phillip

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 4. Dez. 2023
Dear Phillip,Thank you for sharing your feedback about your recent stay.We would have liked to have met all your requirements.We would welcome your suggestions on how we could have improved your experience.We hope that we may have the pleasure of welcoming you back in the future. Kindest regards,Harmony De Smet, Manager

8/10 – Gut

Ad

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Badkamer voegen waren schimmelig en groezelig. Het rook ook muf. Koelkast werkte niet echt goed. Veder een fantastisch mooi hotel op een perfecte locatie. Een aanrader waar we zeker graag terug willen komen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 19. Dez. 2023
Beste Ad,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij te horen dat u onze locatie en het hotel in het algemeen fantastisch vond. We kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te verwelkomen.Graag willen we meedelen dat alle kamers met bubbelbad begin 2024 worden vernieuwd.Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden met de koelkast in uw kamer. We zullen dit zeker onder de aandacht brengen van ons onderhoudsteam om ervoor te zorgen dat dit probleem wordt aangepakt. Uw comfort en tevredenheid zijn voor ons van het grootste belang.Met hartelijke groeten,Harmony De Smet, Manager

6/10 – Okay

Haibo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
We stayed for two days and there was an unpleasant smell in the corridor and there was noise from the room above which affected our sleep.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 26. Okt. 2023
Dear Guest,Thank you for your review of your recent stay.We are glad to hear that you appreciated the cleanliness of your room and the service provided by our staff. However, we are sorry to hear about the unpleasant smell in the corridor and the noise from the room above. Our hotel is designed with soundproofing features to ensure a comfortable stay for our guests, and we provide earplugs at the reception for additional noise reduction if needed. We will investigate the source of the smell and take appropriate measures to address it.We hope to welcome you again in the future. Best wishes,

8/10 – Gut

Russell

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Location but Beware of Parking/Driving
This hotel has a perfect location in Gent, with all the main attractions being a short walk away. It’s clean and very comfortable. Our only gripe was our bathroom/toilet was behind glass saloon style doors with almost zero privacy. Ok for families, but still! Also, beware of the situation with the parking. We chose this hotel because it was parking available in the centre of the city, but upon arrival we’re told that it needed to be pre-booked and that it was full. The nearest 24hr car-park was a 20 min drive away (due to needing to leave the city and come back in) and a 15 min brisk walk back to the hotel. Not the hotel’s fault, this is made clear on their website but if you use Hotels.com this is not made clear. Also, it’s in a Low Emission Zone in Gent meaning we then had to apply for access retrospectively and you will need to know information about you car such as “Euro Standard” and “Vehicle Weight” as well as uploading a pic of the VS5 documentation. You can send this in on the day after your visit. We were lucky we came home from Gent the day after!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 4. Dez. 2023
Dear Russell,Thanks for this review and your insight.We are delighted to hear that you found our location perfect and enjoyed the cleanliness and comfort of our hotel. We appreciate your feedback regarding the bathroom design in your room and will take it into consideration for future improvements.We apologize for any inconvenience caused by the parking situation. Our hotel parking is indeed limited and subject to availability, which is why we recommend guests to reserve a spot in advance. We understand that this information might not have been clear on the booking platform you used, and we will look into this matter. For future reference, our website and confirmation emails provide detailed information about parking options, including nearby public parkings (200m from the hotel). We also assist our guests with the Low Emission Zone registration upon check-in to ensure a smooth experience.We hope to welcome you again in the future. Best wishes.Harmony De Smet, Manager

10/10 – Hervorragend

HEATHER

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Elegant and modern hotel in the best location
I had the best hotel and room in Ghent at Hotel Harmony! The room was modern, and elegant with many amenities, including a beautiful tub, large windows, a coffee maker, and much more. The hotel is only a 2 minute walk to the castle and is on the canal. I would stay at Hotel Harmony again and again!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 26. Okt. 2023
Dear Heather,Thank you for sharing the review of your stay with us.We are delighted to hear that you found our rooms to be elegant and modern, with many amenities for your comfort. It's great to know that you enjoyed the beautiful tub and the coffee maker in your room. Our prime location near the castle and on the canal certainly adds to the charm of our hotel, and we are glad it contributed to your enjoyable stay.We hope that you will visit us again in the future. Kind regards,

8/10 – Gut

ioannis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Harmony De Smet, Manager am 26. Okt. 2023
Dear Ioannis,Thank you for taking the time to review your stay.We are thrilled to hear that we exceeded your expectations and that you had a lovely stay with us. Our team works hard to provide a comfortable and enjoyable experience for all our guests, and it is always rewarding to receive such positive feedback.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Harmony De Smet, Manager

10/10 – Hervorragend

Georges -Henri

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Manager am 9. Okt. 2023
Beste Georges,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Wij vinden het fantastisch te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.We hopen u bij een volgende keer opnieuw te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groeten,