Außenpool

Bewertungen von Scallywags Resort

4 out of 5
Scallywags Resort
Gili Trawangan, West Nusa, Tenggara Lombok, Gili Trawangan, Gili Trawangan

Bewertungen

9.0

Wunderbar

115 von insgesamt 188 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
51 von insgesamt 188 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
13 von insgesamt 188 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 188 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 188 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

8.4/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Fechi, Saarbrücken

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel direkt am Strand. Die Zimmer sind großzügig und hübsch eingerichtet und die Bäder im Gardenview Bereich sind toll. Die Minibar ist sensationell gut bestückt. Das Personal ist sehr freundlich und zuvorkommend. Das Frühstück ist lecker, allerdings sehr überschaubar und nicht sehr abwechslungsreich. Ich habe hier etwas Gemüse vermisst. Der Spa Bereich ist klasse, ich kann die Massagen hier nur empfehlen. Der Pool wirkt auf den Bildern viel größere und ist leider nicht so einladend, wenn andere neben dran an den Tischen sitzen und frühstücken. Alles in allem ist es aber ein sehr schönes Hotel und wir hatten einen tollen Aufenthalt.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Bianca, Gili Island

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr nettes Hotel.
Ich war mit meinem Freund für zwei Nächte in diesem Hotel. Für uns war es eine sehr gute Entscheidung. Das Hotel liegt sehr zentral und trotzdem bekommt man kaum was von dem partylärm mit. Für zwei Nächte war das Hotel völlig ausreichend. Ich würde es immer wieder buchen.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit

10/10 – Hervorragend

Stephanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verena , München, bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage mit sehr schönem Restaurant.
Der Pool ist nicht offen sondern von Wänden eingezäunt. Das isr der eibzige punkt der weniger gut ist. Allerdings sehr sauber und schön. Personal ist extrem freundlich+

10/10 – Hervorragend

Kimberly A

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I stayed in a studio room and it was lovely. It was quiet it had a beautiful garden that I enjoyed my morning tea but most of all the outdoor shower was AMAZING
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Bottle

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Premièrement la connexion wi-fi a mon arrivée fonctionnait pas, ils ont essayer de réparer mais le problème est revenu...donc pas de wi-fi durant mon séjour de 3 nuits...pour la propreté on repassera...il y avait plein de poils humain sur le plancher et je doutais même de la propreté de la literie...vue sur l'océan avec des fenêtre embuer impossible a enlevé. Déjeuner très décevant aussi. Bref endroit très décevant
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Kimberley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property was very central. About a 10 min walk from the port. Tons of bike rental available in front of property and has its own dive shop and beach front restaurant. Pool is nice but not facing the street. Not a luxury property but perfectly comfortable and clean.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

sabrina

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
La struttura ha bisogno di una rimodernata però è vicinissima al molo e ai servizi principali. Gli spazi sono accettabili ma la porta che dà sul bagno all’aperto non chiude bene. La pulizia non è buona. Abbiamo avuto problemi col condizionatore che per ripararlo hanno smontato era lurido anche visivamente figuriamoci internamente, indecente! Chi lo ha acceso prima di consegnarci la stanza si era accorto perfettamente che il telecomando non funzionava ma ha soprasseduto. Il personale è intervenuto dopo la ns segnalazione e ha cambiato Il pezzo rotto. La colazione non è al buffet ma è sufficiente
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Rizal am 13. Feb. 2024
Gentile utente,Ringraziamo per la tua recensione dettagliata sulla struttura. Siamo lieti di sapere che la posizione della struttura sia stata apprezzata, grazie alla sua vicinanza al molo e ai servizi principali.Ci dispiace per i disagi riscontrati durante il tuo soggiorno. Prendiamo nota delle tue osservazioni riguardo alla necessità di una rimodernata della struttura, alla mancanza di pulizia adeguata e al problema con la porta del bagno. Assicuriamo che prenderemo seriamente in considerazione queste critiche per migliorare la qualità del nostro servizio.Siamo altrettanto dispiaciuti per l'inconveniente causato dal condizionatore e ci scusiamo per la situazione descritta con il telecomando. Siamo grati per la tua segnalazione, che ci ha permesso di intervenire tempestivamente e risolvere il problema sostituendo il pezzo rotto.Riguardo alla colazione, ci rammarichiamo se non ha soddisfatto completamente le tue aspettative. Valutiamo sempre le opinioni dei nostri ospiti per apportare miglioramenti, e prenderemo in considerazione anche questa tua osservazione.Apprezziamo la tua comprensione e la tua segnalazione, e speriamo che tu possa darci un'altra possibilità in futuro per dimostrarti i nostri miglioramenti.Cordiali saluti,Il team della struttura

10/10 – Hervorragend

Roland

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Simon

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Kunal

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Aayushee

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Its fine
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Shelley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved it all
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

BELLE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
L'hotel est bien placé, très accueillant, pas bruyant la nuit, nous étions dans la chambre 11. L'hotel a des bonbonnes d'eau dans les chambres ce qui évite les petites bouteilles en plastiques.Une ile superbe, sans voiture mais avec des chevaux qui ont l'air bien fatigué, il y a des plages ou vous pouvez nager avec des tortues et c'est vraiment magnifique. Le snorking au bord de la plage c'est super mais il manque la protection des coraux qui sont très proche. Beaucoup de plastique sur l'ile. Je recommande l'hotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Anurupa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
good location
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Anurupa

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very good location , facilities , nice locale , near to harbour
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Jacqueline

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Wendy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Right in the middle of everything.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

8/10 – Gut

Matthieu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personnel accueillant, à l’écoute. Petit souci de clim (fuite). Je recommande

8/10 – Gut

Clarisa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

6/10 – Okay

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Mary Ann

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was very friendly and accommodating. Good prices, great food, nightly BBQ, beachside dining all day and night, convenient to mini marts and shops, walkable to harbor. Located near the nightly live bands and other restaurants and music, and just a few minutes walk from the more isolated and quiet beach area.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Alan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff is very friendly and helpful. Good breakfast choices. Nice pool. Decent beach area.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Terry

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff are super friendly and very helpful. The property is very well kept and the rooms were cleaned every day. Very happy that we choose Scallywags.

8/10 – Gut

Bella

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We recently enjoyed an ocean view suite at Scallywags on Gili T. The view was lovely, and the room had great AC to break away from the heat. Do note that since this room is street-facing, it does pick up lots of noise from surrounding parties, so if you're a light sleeper, it can be loud at night (but personally, I was not phased/bothered.) The room could be a bit cleaner (fresher linens, deeper cleaning in the bathroom), but overall we had a comfortable stay. Thank you to the friendly staff!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Darren, Fernhurst

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location with the hotel being only 5 mins walk from ferry terminal. We stayed in a garden villa room - The stand out feature was definitely the amazing outdoor bathroom. Breakfast was served on the beach with a great menu selection. Really helpful & friendly staff. We had treatments in the spa which were excellent and very reasonably priced.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Marie-Pierre

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Endroit très propre et le personnel est attentionné.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

4/10 – Schlecht

WILLIAM

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Rats in the room. two different times. coffee was bad. had to pay seperate for basic coffee. staff were poorly trained
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Denise, Ryde

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Such a good hotel for its price. The rooms are comfortable and the staff are very friendly. It’s also only a short walk from the port to get in and out of Gili by boat. They can improve on the cleanliness, but all in all, it’s a fitting quality for the price. Would stay here again!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

4/10 – Schlecht

Pei Yi

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
There were a lot of flies and mosquitos in the outdoor toilet. We also saw a huge cockroach in our room on our last night stay. Overall cleanliness isn't that great I feel. On top of that, the doorbell was faulty and it rang every 10 minutes throughout the entire night - we did not get any sleep that night. Overall, I wouldn't recommend to stay here although the location is great - along the main street and not a far away walk from the ferry terminal.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotell
Very glad we chose to stay here. The hotel restaurant is also very good.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023

4/10 – Schlecht

Seungwoo

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
장점. 체크인시 직원이 친절함 객실내부에 급수기가 있음 객실 뷰가 멋짐 수압이 좋음 와이페이 속도가 빠름 단점. 직원들의 투어 권유가 매우 심함 조식이 정말 허접함 객실에 아랫층 레스토랑의 냄새와 연기 소음이 올라옴 에어컨의 성능이 나빠서 방이 더움 샤워기 온수 조절이.안되고 가끔 따듯한 물도 안나옴 오션뷰 객실의 예약후 체크인시 음식냄새와 연기 소음에 관한 안내도 없이 입실을 했고 성능역한 에어컨 문제로 리셉션에 문제를 제기 했지만 리셉션에서는 방을 바꿔주는 대신 추가금을 요구함. 문제는 본인들이 만들고 책임은 고객에게 전가하는 거지같은 운영 마인드.. 이러면서 4성이라고 홍보한다는 것이 믿을수 없음... 조식은 단품 메뉴로 구성되어 있고 주문을 하면 되는 방식인데 정말 볼품 없음... 자전거 렌탈시 비용등의 안내 없이 무료인것처럼 대여 하게 하고 체크아웃시 청구함.. 10만루피아 정도 우리에겐 큰돈도 아니지만 기분이 매우 나빴음. 완전 비추...
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Anne

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Malene Marie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Mey am 17. Feb. 2020
Dear Melanie, Thank you for you time in taking a feedback toward your stay with us! We are delighted to know that you had enjoyed your stay especially we got a perfect score from you. Should you wish to come back to stay with us, please make sure that you book direct through us for the available better offer. Once again, thank you and have a great day!

8/10 – Gut

Malene Marie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Scallywags Team am 12. Feb. 2020
Hi Malene, Thank you for taking out the time to write us a nice review. We hope to see you again on your next holiday. Sunny greetings, Scallywags Team

10/10 – Hervorragend

Ross

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel and staff
Lovely small hotel situated mitutes walk from the harbour, surrounded by little bars and restaurants. Staff are all very welcoming and friendly. You even get a free drink on check-in. Nice seculded pool at the back of the hotel is nice. Ocean view rooms are amazing, just be aware you will smell the bar be ques burning into the night and may hear noise from the street.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Scallywags Team am 7. Feb. 2020
Hi Ross, Thank you for choosing Scallywags Resort as your preferred accommodation during your holiday in Gili Trawangan. We appreciate your feedback and hope to see you back again soon on the island and at our resort. Best Regards, Scallywags Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room was gorgeous own private patio with gate. Amazing outdoor shower and toilet. Aircon in room was amazing! Wifi not the greatest but this is due to storms on the main land - This also affected the TV connection . Yudi was the most helpful courteous staff memeber can’t thank him enough for all his help organising a private car and speedboat when the harbour was shut from the mainland(Dempassar). Flights from Lombok super cheap and easy to get to this great location !
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Scallywags Team am 2. Feb. 2020
Thank you very much for taking the time to leave us a review, much appreciated. We are so happy to know that you enjoyed your stay with us at Scallywags. Yudi will be pleased to learn of your high praise. Kind words like yours will provide our team with great encouragement to keep doing what they are doing even better. Next time you or your friends want to visit us, please give us a call or email in advance and we will provide you with the best possible deals and options that you will not find online. Thank you, once again, for your kind words. Best Regards, Scallywags Team

8/10 – Gut

Diego

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente hotel
Excelente lugar,cerca de la estacion de llegada de los botes a 10 min caminando. Buen desayuno.Los precios de loscplatos un poco costoso pero vale la pena,a la noche se puede cenar en las mesas que ponen el la playa buenísimos tragos.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Scallywags Team am 3. Feb. 2020
Hi Diego, Thank you for taking out your time to write us a review, much appreciated. We are glad that you had a great time staying with us. Best Regards, Scallywags Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Scallywags Team am 19. Dez. 2019
Hi there, Thanks for the 10 out of 10 score! See you next time!

8/10 – Gut

Janne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Scallywags Team am 16. Dez. 2019
Hi Janne, Thank you for taking the time out to write us a review. We are glad you enjoyed your stay with us. We hope to see you on your next visit to the island!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly and accommodating staff, we’re supposed to checkout out before 11 but they let us check out at 12, our ferry leaves at 3 so we have 3 hours to waiting and even hold our luggage at the luggage storage
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Jae

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

10/10 – Hervorragend

Bum Gyu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
한인 다이브샵을 이용하기에 최적!
스쿠버다이빙을 목적으로 (선샤인다이브) 방문하실 예정이라면 강추! 바로 옆에 위치하고있고 중심상권의 중심에서 살짝 벗어나있어서 밤에 너무 시끄럽지않고 좋다. 자체 운영중인 레스토랑이 음식이 주변에 비해 살짝 비싼감은 있지만 아깝지 않은편.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Henri, Singapore

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Grate location. Wonderful staff. Best dinner in town. However breakfast organization around the pool was a bit of a mess. On the safety site. Being a regular hotel guest all over the world. There is no fire detection in the room. I didn't see a fire alarm, no escape plan and i guess all have to get out through the pool area which is impossible if the fire originates there.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Sylvia, Kuala Lumpur

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great and friendly staff that go the extra mile, right on the beach with their own loungers in a quiet area but still close enough to all the action at night that you have the choice
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019