Bar (in der Unterkunft)

Bewertungen von Peninsular Hotel

3 out of 5
Peninsular Hotel
Carrer Nou, 3 - Avda. Sant Francesc, 6, Girona

Bewertungen

8.2

Sehr gut

100 von insgesamt 292 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
134 von insgesamt 292 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
44 von insgesamt 292 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
12 von insgesamt 292 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 292 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.8/10

Sauberkeit

8.6/10

Personal & Service

7.8/10

Ausstattung

8.0/10

Zustand der Unterkunft

8.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Eduard H. am 17. Feb. 2020
Apreciado cliente, Gracias por su tiempo y por compartir su opinión con nosotros. Sus comentarios así como su nota, son vitales, para así poder mejorar nuestro servicio diario.Esperamos poder darle la bienvenida de vuelta al hotel. Muchísimas gracias. Atentamente, Eduard H. Jefe de Recepción Hotel Peninsular 3***

8/10 – Gut

Wolfgang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019

6/10 – Okay

Martin, Muttenz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel Pelayo Barcelona
Das Hotel ist günstig, sehr gut gelegen, freundliche Leute, leider keine Frühstücksmöglichkeit im Hotel.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel hat eine sehr zentrale Lage und das Personal ist freundlich und hilfsbereit. Die Zimmer sind leider sehr hellhörig und es war kein deutscher TV-Sender eingestellt sowie fehlte im Bad eine Toilettenbürste. Das Zimmer ist zweckmäßig und das Badezimmer schön groß.

6/10 – Okay

Bettina, Würzburg

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sehr gute Lage zu den Sehenswürdigkeiten
Das Hotel ist in seiner Klasse wirklich nett. Im Winter allerdings nicht zu empfehlen, weil es einfach zu kalt ist. Die Lage ist sehr gut, um die Sehenswürdigkeiten Gironas zu erkunden. Allerdings sollte man darauf achten, kein Zimmer zur Straße hin zu bekommen . Die ist doch sehr laut, und die Fenster sind schlecht isoliert.

10/10 – Hervorragend

guillermo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Eduard H. Jefe de Recepción am 8. Jan. 2022
Apreciado Sr. Guillermo, ¡Un 10! Ver su valoración nos ha alegrado muchísimo. Gracias por su tiempo y por compartir su opinión con nosotros. Sus comentarios son vitales, para poder mejorar nuestro servicio diario. Nos complace enormemente que nuestro Hotel haya cumplido sus expectativas. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo. Muchísimas gracias. Atentamente, Eduard H. Jefe de Recepción Hotel Peninsular ***

8/10 – Gut

Annie Elisabeth

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Sònia Nicolazzi am 19. Juli 2021
Dear Mrs. Annie Elisabeth, Thank you for taking the time to value your recent stay at the Hotel Peninsular. It was a pleasure for us to welcome you and we hope to do it again in the future. Sincerely, Sònia Nicolazzi Hotel Peninsular***

8/10 – Gut

Sergio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ubicación Excelente a 1 minuto de la zona del Call, plaça de l'oli...y a 2 de la plaza independència. Bufet bien, lo habitual y el horario genial de 8 a 11. Restaurante y bar en el mismo hotel precios igual que por la zona.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Eduard H. am 20. Mai 2021
Muchísimas gracias por sus comentarios! Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo a nuestro Hotel.

8/10 – Gut

Jordi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Muy buena opcion
El hotel esta en muy buena ubicación, bonito, buen servicio, limpio, está todo muy bien, la única pega que tuve es que las almohadas eran bastante duras y me dio dolor cervical. Por todo lo demás recomendable, no puedo opinar sobre la restauración.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2021
Antwort von Eduard H. am 12. Apr. 2021
Apreciado cliente, Muchísimas gracias por sus comentarios, ya que nos ayudan a mejorar cada día. Esperamos poder alojarlo otra vez en nuestro Hotel. Muchísimas gracias.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Prima service en zeer netjes. Rustig ondanks middenin centrum
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von Eduard H. am 26. März 2020
Dear Guest, Thank you very much for your review, we really apreciate it. The whole team is at your disposal. Best Regards, Eduard H. Front Desk Manager

4/10 – Schlecht

GABRIEL

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Eduard H. am 11. Mai 2020
Apreciado Sr. Gabriel, Gracias por su tiempo y por compartir su opinión con nosotros. Sus comentarios son vitales, para así poder mejorar nuestro servicio diario. Esperamos poder darle la bienvenida de vuelta al hotel. Muchísimas gracias. Atentamente, Eduard H. Jefe de Recepción Hotel Peninsular 3***

8/10 – Gut

Agne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Eduard H. Jefe de Recepción Hotel Peninsular 3*** am 15. März 2020
Apreciado Sra. Agnes, Leer su comentario nos ha alegrado muchísimo. Gracias por su tiempo y por compartir su opinión con nosotros. Sus comentarios son vitales, para poder mejorar nuestro servicio diario. Nos complace enormemente que nuestro Hotel haya cumplido sus expectativas. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo. Muchísimas gracias. Atentamente,

10/10 – Hervorragend

lorena

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muito bom
Localização excelente
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Eduard H. Front Desk Manager Hotel Peninsular 3*** am 10. März 2020
Dear Mrs. Lorena, A 10!! Your rate has made our day. Firstly, we would like to thank you for choosing us to make your stay in the very center of Girona. Secondly, thank you for your time and for sharing your opinion with us. Your feedback is vital in order to improve our daily service. Although we would love to address you in your language, we sadly can not. We apologise for that. We are pleased to know that our Hotel met your expectations. Having you in our Hotel was a pleasure for us, and we look forward to welcoming you back. The whole team is at your disposal. Obrigado. Best Regards.

10/10 – Hervorragend

Kevin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cute hotel in a great location
The location is excellent for easy access to the historic center, restaurants, shopping, and the train station. It wasn't too noisy. The only thing we had a problem with was the bed. In the upgraded room, there were 2 twin beds put together side-by-side but still made up as 2 twin beds (so you couldn't snuggle). Also, the beds moved - away from each other and away from the wall. We asked if they could make the beds up as one king-size bed but were told they didn't have the bedding for that . . . .
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Eduard H. am 17. Feb. 2020
Dear Kevin Thank you for your time and for sharing your opinion with us. Either your feedback and score is vital for us in order to improve our daily service. We are glad that you enjoyed the Hotel location. Moreover, we kindly want to let you know that if you do not want a room with two beds, feel free to ask for a room with one big bed at the reception. We look forward to welcoming you back to the hotel. Thank you very much. Best Regards. Eduard Hidalgo Front Desk Manager Hotel Peninsular 3***

8/10 – Gut

Lluis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Eduard H. am 17. Feb. 2020
Apreciado Sr. Luís. Gracias por su tiempo y por compartir su opinión con nosotros. Sus comentarios así como su nota, son vitales, para así poder mejorar nuestro servicio diario. Esperamos poder darle la bienvenida de vuelta al hotel. Muchísimas gracias. Atentamente, Eduard H. Jefe de Recepción Hotel Peninsular 3***

8/10 – Gut

Karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Estancia de un día
Bonito hotel. Cómodo y limpio. Personal atento. Solo una observación: el wifi no servía bien en la habitación. Había que salir al pasillo
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Eduard H. am 17. Feb. 2020
Apreciada Sta. Karen. Gracias por su tiempo y por compartir su opinión con nosotros. Sus comentarios así como su nota, son vitales, para así poder mejorar nuestro servicio diario. Nos satisface enormemente que tanto las instalaciones como el personal del Hotel estuvieran a la altura de sus expectativas. Así mismo, tomamos nota del wifi para remediarlo lo antes posible. Esperamos poder darle la bienvenida de vuelta al hotel. Muchísimas gracias. Atentamente, Eduard H. Jefe de Recepción Hotel Peninsular 3***

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muy correcto todo, el servicio impecable, la habitación muy buena, lo único el wifi, que no funcionaba muy bien, pero todo lo demás perfecto.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Eduard H. am 17. Feb. 2020
Apreciado cliente. Gracias por su tiempo y por compartir su opinión con nosotros. Sus comentarios así como su nota, son vitales, para así poder mejorar nuestro servicio diario. Nos complace enormemente que tanto el servicio y la habitación fueran acorde con sus expectativas. Así mismo, tomamos nota de la conexión wifi para remediarlo lo antes posible. Esperamos poder darle la bienvenida de vuelta al hotel. Muchísimas gracias. Atentamente, Eduard H. Jefe de Recepción Hotel Peninsular 3***

10/10 – Hervorragend

Rachel, Sydney, Australia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely room (suite), friendly staff, great location
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Eduard H. Front Desk Manager Hotel Peninsular 3*** am 19. Jan. 2020
Dear Mrs. Rachel, A 10! Your rating made our day :) First of all, we would like to thank you for choosing us to make your stay in the very center of Girona. Thank you for your time and for sharing your opinion with us. Your feedback is vital in order to improve our daily service. It was a pleasure for us to have you in our Hotel, and we look forward to welcoming you back. The whole team is at your disposal. Thank you very much. Best Regards.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
싼방에 묵었기에 감안하고 봐주세요. 장점: 역에서 구도심 가는 방향에 있어 위치 정말 좋음. 건너편에 작은 슈퍼있음. 단점: 구석방이라 와이파이 안됨. 조식이 별로? 방이 좀 비좁음. 이불얇음.(겨울인데) 시설이 오래된거 같음
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Eduard H. am 17. Feb. 2020
Dear guest, Thank you for your time and for sharing your opinion with us. Either your feedback and score is vital in order to improve our daily service. We look forward to welcoming you back to the hotel. Thank you very much. Best Regards. Eduard Hidalgo Front Desk Manager Hotel Peninsular 3***

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Eduard H. Jefe de Recepción am 2. Jan. 2020
Apreciado cliente. Gracias por su tiempo y por compartir su opinión con nosotros. Sus comentarios son vitales, para así poder mejorar nuestro servicio. Nos complace enormemente que el hotel haya cumplido sus expectativas. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo al hotel. Muchísimas gracias. Atentamente, Eduard H. Jefe de Recepción Hotel Peninsular 3***

8/10 – Gut

kate

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Eduard H. am 9. Dez. 2019
Dear Mrs. Kate, Firstly, we would like to thank you for choosing us to make your stay in the very center of Girona. Thank you for your time and for sharing your detailed opinion with us. Your feedback is vital in order to improve our daily service. Our staff is glad to have been of service to you. It was a pleasure for us to have you in our Hotel, and we look forward to welcoming you back. The whole team is at your disposal. Thank you very much. Best Regards. Eduard H. Front Desk Manager Hotel Peninsular 3***

8/10 – Gut

asuncion

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel estupendo, céntrico y de buen precio.
Es un hotel muy agradable, limpio, comodo, de muy buen trato por parte del personal y muy bien situado en Gerona.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Eduard H. am 9. Dez. 2019
Apreciada Sra. Asunción. Gracias por su tiempo y por compartir su opinión con nosotros. Sus comentarios son vitales, para poder mejorar nuestro servicio diario. Nos complace enormemente que nuestro Hotel haya cumplido sus expectativas. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo. Muchísimas gracias. Atentamente. Eduard H. Jefe de Recepción Hotel Peninsular 3***

10/10 – Hervorragend

TOMOKO

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Sònia Nicolazzi am 31. Okt. 2019
Dear Mr. Tomoko, Thank you for your feedback. It is vital in order to improve our daily service. We are very happy to receive your review, and we are also pleased that our Hotel met your expectations. Thank you very much. Best Regards, Sònia Nicolazzi Front Desk Hotel Peninsular 3***

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was extremely friendly and helpful with recommendation s and directions
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Sònia Nicolazzi am 31. Okt. 2019
Dear Client, Firstly, we would like to thank you for choosing us to make your stay in the very center of Girona. Thank you for your feedback. It is vital in order to improve our daily service. We are very happy to receive your review, and we are also pleased that our Hotel met your expectations. The staff is pleased to have been of service to you. It was a pleasure for us to have you in our Hotel, and we look forward to welcoming you back. The whole team is at your disposal. Thank you very much. Best Regards, Sònia Nicolazzi Front Desk Hotel Peninsular 3***

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Sònia Nicolazzi am 31. Okt. 2019
Dear Client, Firstly, we would like to thank you for choosing us to make your stay in the very center of Girona. Thank you for your feedback. It is vital in order to improve our daily service. We are very happy to receive your review, and we are also pleased that our Hotel met your expectations. It was a pleasure for us to have you in our Hotel, and we look forward to welcoming you back. The whole team is at your disposal. Thank you very much. Best Regards, Sònia Nicolazzi Front Desk Hotel Peninsular 3***

10/10 – Hervorragend

Carlos Abaunza

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel and staff
The staff was exceptionally friendly, helpful and professional. They accommodated special request for a private place for an important overseas call and handled our special transportation needs. Simply terrific and highly recommend the hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Sònia Nicolazzi am 31. Okt. 2019
Dear Mr. Abaunza, Firstly, we would like to thank you for choosing us to make your stay in the very center of Girona. Thank you for your feedback. It is vital in order to improve our daily service. We are very happy to receive your review, and we are also pleased that our Hotel met your expectations. Our staff is pleased to hear it has been of service to you. It was a pleasure for us to have you in our Hotel, and we look forward to welcoming you back. The whole team is at your disposal. Thank you very much. Best Regards, Sònia Nicolazzi Front Desk Hotel Peninsular 3***

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Sònia Nicolazzi am 31. Okt. 2019
Dear Client, Firstly, we would like to thank you for choosing us to make your stay in the very center of Girona. Thank you for your feedback. It is vital in order to improve our daily service. We are very happy to receive your review, and we are also pleased that our Hotel met your expectations. It was a pleasure for us to have you in our Hotel, and we look forward to welcoming you back. The whole team is at your disposal. Thank you very much. Best Regards, Sònia Nicolazzi Front Desk Hotel Peninsular 3***

8/10 – Gut

Raul

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Sònia Nicolazzi am 2. Nov. 2019
Apreciado Sr. Raul, Gracias por escoger nuestro Hotel para hacer su estancia en Girona y por dedicar su tiempo a dejar su opinión. Los comentarios de nuestros clientes son vitales para mejorar nuestro servicio diario. Esperamos poder recibirle de nuevo en un futuro. Atentamente, Sònia Nicolazzi Recepción Hotel Peninsular***

10/10 – Hervorragend

Pete, Boston

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was in a beautiful part of Girona and had enough space for my bike in the room. Breakfast was great as well.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Sònia Nicolazzi am 31. Okt. 2019
Dear Mr. Pete, Firstly, we would like to thank you for choosing us to make your stay in the very center of Girona. Thank you for your feedback. It is vital in order to improve our daily service. We are very happy to receive your review, and we are also pleased that our Hotel met your expectations. It was a pleasure for us to have you in our Hotel, and we look forward to welcoming you back. The whole team is at your disposal. Thank you very much. Best Regards, Sònia Nicolazzi Front Desk Hotel Peninsular 3***

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Excellent location- stones throw away from medieval city. Extremely pleasant, friendly and helpful staff. Very impressed.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Sònia Nicolazzi am 31. Okt. 2019
Dear Client, Firstly, we would like to thank you for choosing us to make your stay in the very center of Girona. Thank you for your feedback. It is vital in order to improve our daily service. We are very happy to receive your review, and we are also pleased that our Hotel met your expectations. It was a pleasure for us to have you in our Hotel, and we look forward to welcoming you back. The whole team is at your disposal. Thank you very much. Best Regards, Sònia Nicolazzi Front Desk Hotel Peninsular 3***

10/10 – Hervorragend

mia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very simple hotel, the front desk is very helpful and friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Sònia Nicolazzi am 31. Okt. 2019
Dear Client, Firstly, we would like to thank you for choosing us to make your stay in the very center of Girona. Thank you for your feedback. It is vital in order to improve our daily service. We are very happy to receive your review, and we are also pleased that our Hotel met your expectations. It was a pleasure for us to have you in our Hotel, and we look forward to welcoming you back. The whole team is at your disposal. Thank you very much. Best Regards, Sònia Nicolazzi Front Desk Hotel Peninsular 3***

10/10 – Hervorragend

Noel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019
Antwort von Sònia Nicolazzi am 31. Okt. 2019
Dear Mr. Noel, Firstly, we would like to thank you for choosing us to make your stay in the very center of Girona. Thank you for your feedback. It is vital in order to improve our daily service. We are very happy to receive your review, and we are also pleased that our Hotel met your expectations. It was a pleasure for us to have you in our Hotel, and we look forward to welcoming you back. The whole team is at your disposal. Thank you very much. Best Regards, Sònia Nicolazzi Front Desk Hotel Peninsular 3***

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is in an excellent location. However, the air conditioning temperature must be lowered or increased by the front desk. So if you have it set at 24 before you go to bed and then you want it to be lowered to 22 degrees, in the middle of the night you have to get up and call the front desk to do it. Archaic, stupid. Also you hear the flush of the other room toilets. All this for a 3 star hotel? I dont think so.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Donna

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Philip

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel staff were excellent, in particular Xavi who worked the night shift. I cannot thank him enough for his help during our check-in.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sicuramente la Posizione veramente ottima! appena passato il ponte sei in centro!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Bridget

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel in Girona
Perfect hotel for central Girona x room was clean and quiet with air conditioner which was needed on our visit. Great shower and bathroom facilities. Reception was manned 24hrs and were always polite and helpful Would definitely stay again
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019

4/10 – Schlecht

Meru

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Basic hotel that's falling apart.
The reason I booked this hotel was because it had AC yet the AC didn't work for most of my trip in the sweltering heat. I had to book another hotel and leave my things there because it was unbearable and I couldn't sleep. The broken AC was making weird noises all night. The TV didn't work either. Paid too much for what it was worth.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent choix
Hôtel très bien situé, proche du centre historique et de toutes les commodités. Chambres agréables et de bonne taille. Petit-déjeuner copieux et très bon.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Lorna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good choice
This hotel was well-situated and efficient. The whole experience was pleasant and the staff were helpful and courteous. A comfortable and clean room. Overall, a very good hotel for a short city break
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

LEONARDO, Perfeita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I would go back again. The women at the front desk were all very professional, knowledgeable and helpful.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Eduard H. am 27. Juni 2019
Dear Client, Thank you for your time and for sharing your detailed opinion with us. Your feedback is vital in order to improve our daily service. Thank you for all your comments. Our staff is glad to have been of service to you. It was a pleasure for us to have you in our Hotel, and we look forward to welcoming you back. The whole team is at your disposal. Thank you very much. Best Regards. Eduard H. Front Desk Manager Hotel Peninsular 3***

6/10 – Okay

JOHN

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Not quite a 3 star room
This did not feel like a 3 star hotel, rather more a 2 start hotel with a nice reception. The location is wonderful, the staff very professional and helpful but the beds and overall furnishings were not great quality: an overly hard bed on a metal frame with one pillow each.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Eduard H. am 27. Juni 2019
Dear Mr. John, Thank you for your time and for sharing your opinion with us. Your feedback is vital in order to improve our daily service. The whole staff is happy to have been of service to you. Moreover, we take note about your comment on the furnishing in the room. It was a pleasure for us to have you in our Hotel, and we look forward to welcoming you back. The whole team is at your disposal. Thank you very much. Best Regards. Eduard H. Front Desk Manager Hotel Peninsular 3***

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Está muy bien situado. Limpio, cómodo. La habitación doble es grande. Calle tranquila. Reformado y moderno.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Eduard H. am 10. Juni 2019
Apreciado Cliente, Gracias por su tiempo y por compartir su opinión con nosotros. Sus comentarios son vitales para mejorar nuestro servicio diario. Nos complace enormemente que nuestro Hotel haya cumplido sus expectativas. Sus comentarios sobre nuestra ubicación, limpieza, habitación y decoración nos hace muy felices. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo al hotel. Muchísimas gracias. Atentamente, Eduard H. Jefe de Recepción Hotel Peninsular 3***

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me gustó mucho la limpieza de todo el hotel, que sea nuevo y bien cuidado, el personal maravilloso, la situación, la comodidad de la cama y sobre todo de la almohada porque es lo que más echo de menos cuando sales de casa. No he encontrado nada negativo. Pienso recomendarlo.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Eduard H. am 19. Mai 2019
Apreciado Cliente, Gracias por su tiempo y por compartir su opinión con nosotros. Sus comentarios son vitales, para así poder mejorar nuestro servicio diario. Nos complace enormemente que nuestro Hotel haya cumplido sus expectativas. Esperamos poder darle la bienvenida de vuelta al hotel. Muchísimas gracias. Atentamente, Eduard H. Jefe de Recepción Hotel Peninsular 3***

10/10 – Hervorragend

Peter, france

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fabulous location. Staff great.
Very good and central. Parking was easy. Only down side no tea/coffee in the room.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Eduard H. am 17. Mai 2019
Dear Mr. Peter, A 10! your rating made our day :) First of all, we would like to thank you for choosing us to make your stay in the very center of Girona. Thank you for your time and for sharing your opinion with us. Your feedback is vital in order to improve our daily service. We are very happy to know that our location and the parking option met your expectations. It was a pleasure for us to have you in our Hotel, and we look forward to welcoming you back. The whole team is at your disposal. Thank you very much. Best Regards. Eduard H. Front Desk Manager Hotel Peninsular 3***

6/10 – Okay

JOSE RAMON

Bueno
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Eduard H. am 13. Juni 2019
Apreciado Sr. Jose Ramon, Gracias por su tiempo y por compartir su opinión con nosotros. Sus comentarios son vitales, para así poder mejorar nuestro servicio diario. Nos complace que el Hotel haya cumplido sus expectativas. Esperamos poder darle la bienvenida de vuelta al hotel. Muchísimas gracias. Atentamente, Eduard H. Jefe de Recepción Hotel Peninsular 3***