Lobby

Bewertungen von Gladstone Palms Motor Inn

2.5 out of 5
Gladstone Palms Motor Inn
30 Far St, West Gladstone, QLD

Bewertungen

8.0

Sehr gut

47 von insgesamt 134 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
49 von insgesamt 134 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
23 von insgesamt 134 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 134 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 134 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.0/10

Sauberkeit

7.6/10

Personal & Service

7.6/10

Ausstattung

7.4/10

Zustand der Unterkunft

7.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Brett

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Thumbs up
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Brett

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Always happy to help if there are any problems
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Brett

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No dramas
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Brett

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Brett

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff always take care of any issues I have.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Andrew

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The property is very old. But for the price, the room was clean, beds comfortable and clean sheets. The exterior, stairwell and doors were not clean, very old and require repairs. It fitted the purpose.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Brody

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy parking value for money
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Brody

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quiet
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Brett

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I enjoyed a fellow guest singing on Thursday night. It was pretty much a concert.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Brett

Thumbs up
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Brett

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Brett

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Thumbs up.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Brett

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Staff always helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Vaibhav, Warners Bay

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Plenty of parking space. Clean and quiet place - highly recommended.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Brett

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Franks a good man and will take care of you.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Brett

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great day
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Anna

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Some bottled water in fridge would have been nice. Didn’t get to speak to staff when I needed to ask a question. Battery in tv remote needed changing. It was fairly quiet, very clean & tidy & close to town.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Robert

Gut: Sauberkeit
T
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Josh

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Tatzy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

JOSEPH

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean room and comfortable bed.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Lindsay

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Shower took several minutes before it got warm, and even then it was on full. I was in a upstairs room facing a street, when there were several vacant rooms facing town, with a balcony. Room was clean and comfy, though.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Sue and Roy

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice large room on 2nd floor with balcony, tree was a little large for a view over the harbour. Pool was a little green and filter had a lot of old leaves in it. Air conditioner was nice and quiet. Car parking had lots of large spaces.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Lea

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Brett

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Staff always happy to help if an issue arises.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Brett

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Greg

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Brett

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No dramas.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Vaibhav, Warners Bay

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Brett

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thank you for being so accommodating and given me a credit when I had to make a last minute cancellation due to a family emergency.

8/10 – Gut

VAIBHAV, Warners Bay

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The reception is mostly unattended and no one answers the phones. The rooms are not serviced daily and one wonders how the milk for the tea/coffee would be replenished.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Chris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Jennifer

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pool area is great for the kids
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Brett

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff always happy to solve any issues
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Brett

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
If you ever have an issue, staff are happy to assist.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

4/10 – Schlecht

Martyn

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

4/10 – Schlecht

Natalie

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff were Rude and Unhelpful
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Bruce

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Frank am 3. Nov. 2023
Thanks for your review!

8/10 – Gut

Brett

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All good.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Frank am 3. Nov. 2023
Great, thanks for your review, Brett!

8/10 – Gut

Sue

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
2nd time staying here 6 years apart Will stay again Comfy bed hot shower what else would you need
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Frank am 3. Nov. 2023
It's good to have you here again Sue!

4/10 – Schlecht

Philip

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Don’t Book
Terrible check in had to ask where room was & no information given. No service to room during 3 day stay. Bed not made, no wipe down or clean of bathroom, no clean towels or replenishment of tea/ coffee. Advised service only done on check out.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Frank am 3. Nov. 2023
Hi Philip, sorry you had a bad experience. At reception, our staff give guests information about location of room, parking arrangements, and room amentities. Rooms are not serviced daily and are only serviced upon request. After seven nights or more, rooms are serviced weekly.

10/10 – Hervorragend

Brett

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Will stay again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Frank am 3. Nov. 2023
Thanks, look forward to seeing you again!

6/10 – Okay

Philip

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Frank am 3. Nov. 2023
Thanks for the review Philip!

10/10 – Hervorragend

Jeremy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We like how big the room was and how clean everything was too.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Frank am 3. Nov. 2023
Thanks Jeremy, the rooms are spacious and clean.

8/10 – Gut

Joseph

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
It was very good value it was clean and comfortable
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Frank am 3. Nov. 2023
Thanks for staying with us Joseph!

10/10 – Hervorragend

Brody

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and tidy
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Frank am 3. Nov. 2023
Thanks Brody, our rooms are always clean and tidy.

6/10 – Okay

Nikki

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
I didn’t mind the room itself although the fact I had to keep adjusting the tap on the toilet so it would refill properly and then it would continue to make a loud noise so then I would have to go turn it back down a bit was very annoying. The fridge was not real cold even on higher settings and the freezer was not defrosted to the point you couldn’t put anything in it not even an ice tray. Everything else wasn’t too bad though.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Frank am 3. Nov. 2023
Hi Nikki, thanks for staying with us. If you want next time, you can ask reception for assistance.

6/10 – Okay

Christina

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Frank am 3. Nov. 2023
Thanks for staying with us Christina!

10/10 – Hervorragend

Brody

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Frank am 3. Nov. 2023
Thanks for your review!

4/10 – Schlecht

Chris

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was not overly clean and front desk staff was not very interested in serving upon check in. Very abrupt when asked for directions to room.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Frank am 3. Nov. 2023
Hi Chris, sorry you had a negative experience at the motel. If you had asked we could have offered a solution or booked you into a different rooms.