Doppelzimmer, eigener Pool, Gartenblick | Ausblick vom Zimmer

Bewertungen von Gennadi Grand Resort

5 out of 5
Gennadi Grand Resort
Gennadi, Rhodes

Bewertungen

9.0

Wunderbar

24 von insgesamt 36 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
6 von insgesamt 36 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
4 von insgesamt 36 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 36 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 36 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

9.2/10

Personal & Service

8.8/10

Ausstattung

9.2/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Claudia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing own Poolrooms, great food
Amazing Resort, de food is outstsnding and the service staff very lovely. I got a free upgrade to seaview with my own pool instead of own pool without seaview. Cause of the locations of the room you don't have sun for too long in October on your terrasse which I found very sad, about lunchtime will be shade, but pool still in the sun. The rooms are so nice, very comfortable bed. They sadly don't refill the minibar. The one thing I didn't like, after checkin, I had to get my stuff from the parkinglot. Than they explained me where my room is, without telling me about the upgrade why I was double confused where to find my room. The seaview rolms are not visible from the main area and I walked around, completely lost with all my baggage. That is not 5star service A guy from the pool Restaurant than brought me to my room as you need to know where to go down on that level where these rooms are. Beside this, everything was very nice, also good evening programms. The buffetrestaurant had a bit special food, was sometimes hard to find things I liked and sometimes not that warm. For 6 nights I could go to one of the a la carte Restaurants for dinner 2. The food you get there, also lunchoptions was very good! Beach is not nice, not like on pictures, wouldn't stay for beachvacations, but the poolrooms are cool, no besch needed.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Katrin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Karim Ben

Aufenthalt von 8 Nächten im September 2023
Antwort von Sales Department am 26. Sept. 2023
Thank you for your amazing feedback.

10/10 – Hervorragend

Christopher

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich möchte all jenen, die Bedenken wegen der jüngsten Waldbrände haben, sofort die Sorge nehmen. Es gibt absolut keine Schäden in der gesamten Hotelanlage. Wir haben die Suite mit privatem Pool gebucht und es war alles sehr sauber. Auch zu viert gemeinsam mit unseren beiden kleinen Kindern (3 Jahre und 1 Jahr alt) fühlte sich das Zimmer geräumig und komfortabel an. Wir haben es wirklich genossen, den direkten Zugang zum Pool zu haben. Ein kleiner Hinweis an zukünftige Gäste und an das Management: Es gab keinen Kleiderschrank im Zimmer, was ein wenig unpraktisch war. Zudem kühlte der Mini-Kühlschrank nicht besonders gut und bei einer All-Inclusive-Buchung wurde sein Inhalt leider nicht nachgefüllt. Was jedoch ganz besonders hervorzuheben ist, ist das überaus freundliche und hilfsbereite Hotelpersonal. Sie waren nicht nur professionell, sondern auch besonders kinderlieb, was für Eltern wie uns einen riesigen Unterschied macht. Unseren Kindern hat es gefallen, und das hat unseren Aufenthalt noch angenehmer gemacht. Das kulinarische Erlebnis im Gennadi Grand Resort war ein echtes Highlight. Das Speisen- und Getränkeangebot war erstklassig und die A-la-Carte Restaurants haben unsere Erwartungen bei Weitem übertroffen. Egal ob Frühstück, Mittag- oder Abendessen - alles war köstlich und von hoher Qualität. Abschließend kann ich das Hotel Gennadi Grand Resort nur wärmstens empfehlen. Es war ein Urlaub, den wir so schnell nicht vergessen werden
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Sales Department am 18. Aug. 2023
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen mit uns zu teilen und Ihren Aufenthalt im Gennadi Grand Resort zu bewerten. Wir freuen uns zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns wirklich genossen haben. Ihre Kommentare wurden an die Geschäftsleitung weitergeleitet. Wir würden uns freuen, wenn Sie bald wieder bei uns zu Gast sind.

10/10 – Hervorragend

Silvia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A great place, quiet and beautiful
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023
Antwort von Sales Department am 3. Juli 2023
Thank you so much for your wonderful feedback! We hope to welcome you back in the near future!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 12 Nächten im September 2019
Antwort von Sales Executive am 21. Sept. 2019
Dear Madam/Sir, Thank you for your review. It is our pleasure to know you had an excellent stay with us. Welcome to visit again!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Super freundliches Personal! Wirklich tolle Stimmung. Jedoch braucht das Hotel noch einiges um wirklich zu überzeugen. Die
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer war wie beschrieben und auf den Fotos abgebildet, sehr sauber und alles da was man braucht. Das einzige was uns gestört hat ist das so viele Restaurants angeschrieben sind, allerdings haben meist 2 Restaurants eine Küche. Am ersten Abend (wir sind spät angekommen) wollten wir dann noch etwas essen gehen, wobei der "Restaurantleiter" des Steaklokals gesagt hat das dies nur mit Reservierung geht (es waren nur die Hälfte der Tische gedeckt), nach Rücksprache mit der Rezeption haben wir dann im Nebenlokal (selber Leiter) einen Platz bekommen (auch selbe Küche) und bis wir gegangen sind waren bei weitem nicht alle Tische belegt, aber ein schwarzes Schaf hat man wohl überall! Alles in Allem kann man die Unterkunft aber sehr weiterempfehlen ;)
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von Sales Department am 2. Aug. 2019
Dear Madam/Sir, Thank you for your comments and for having selected our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and we hope to have you back soon as a guest of our hotel.

10/10 – Hervorragend

Jane Marie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Relaxed atmosphere. Everything was kept clean, spotless inside our room aswell as around the resort. The staff were very friendly & made you feel welcome. We ate in all the restaurants & also had room service & the food was excellent. I had a lovely relaxing holiday but there was also the option for my 13 year old son to be entertained. We will definitely be returning next year.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Max

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sales Department am 23. Okt. 2023
Thank you so much for your feedback.

4/10 – Schlecht

Arve

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2023
Antwort von Sales Department am 12. Juli 2023
Dear Arve,First of all, please allow us to thank you for selecting the Gennadi Grand Resort on your recent visit to Rhodes. We truly appreciate your feedback and let us ensure you that your experience at our resort did not truly reflect the service we provide. Should you ever decide to put your trust in our hospitality once again, please rest assured that we will make certain that we will live up to your expectations. We hope we will hear from you again and have a chance to welcome you back at the Gennadi Grand Resort in the future.

10/10 – Hervorragend

Lucy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Sales Department am 12. Mai 2023
Thank you for your amazing feedback.

10/10 – Hervorragend

Jasper

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Sales Department am 24. Okt. 2022
Thank you for your lovely feedback.

10/10 – Hervorragend

Dharmishta

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 15 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Sales Department am 24. Okt. 2022
Thank you for your amazing feedback.

10/10 – Hervorragend

Aviv

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Sales Department am 27. Sept. 2022
We would like to thank you for the rating.

6/10 – Okay

John

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Airport terminal meets goldfish bowl - yuk
The resort is far from 5 star. It resembles an airport terminal departure lounge with absolutely no ambience whatsoever. Every restaurant feels the same with zero investment in the accessories that make a space special- be that your room where the furniture was sparse and cheap through to the public spaces and restaurants where you were treated to some variant of garden furniture on which to sit.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022
Antwort von Sales Department am 18. Aug. 2022
Thank you for taking the time to share your review following your recent visit with us. We were disappointed to read that we fell short of your expectations. The points raised have been addressed to our management team. We truly hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.

10/10 – Hervorragend

Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Superfint hotell med toppenbra service. Rekommenderar badskor på stranden. Litet litet centrum Gennadi.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2022
Antwort von Sales Department am 16. Aug. 2022
We would like to thank you for taking the time to write this lovely review of your stay at the Gennadi Grand Resort. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our resort!

10/10 – Hervorragend

Linda Marie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Det skønneste hotel med den lækreste komfort!
Fantastisk hele vejen igennem!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Sales Department am 3. Aug. 2022
Thank you for your amazing feedback. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

João

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022
Antwort von Sales Department am 15. Juli 2022
Thank you for your lovely feedback!

8/10 – Gut

TOMAS

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022

6/10 – Okay

Marek

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gorące pięć gwiazdek
Nowy Hotel z ogromnym potencjałem. Pięknie pomyślany i zaprojektowany - jednopiętrowe bungalowy rozmieszczone na dużym terenie stwarzają prywatność i komfort wypoczynku. Zwłaszcza pokoje w części parterowej, dysponujące prywatnymi basenami. Pokoje czyste, pachnące, codziennie sprzątane. Do dyspozycji gości bardzo dobrej klasy ręczniki, szlafroki oraz kapcie. Bardzo wygodne łóżka oraz czysta pościel. W łazienkach podstawowe kosmetyki. Na wyposażeniu pokoju duży płaski telewizor, ekspres do kawy, lodówka codziennie uzupełniana w wodę. Na powitanie gościa w pokoju czeka butelka białego wina oraz talerz z owocami. Hotel dysponuje sześcioma restauracjami: ogólną "Filoxenia" - z międzynarodową i śródziemnomorską kuchnią, grecką - "Ouzo", włoską - "Alati", stek haus - "STK", przy basenie - "Ble" oraz "Level2" płatną - wyłącznie śniadania. Posiłki smaczne, przygotowywane są na bieżąco. Poza restauracją "Filoxenia" i "Level2" wszystkie pozostałe nie są klimatyzowane. W mojej ocenie jest to poważnym minusem. Tym bardziej, że lunch (nie wiadomo dlaczego) jest proponowany wyłącznie w Ouzo, Alati i Ble. Jedzenie posiłku - lunchu, w 40-stopniowym upale nie jest komfortowe, a na dodatek jeszcze trzeba czekać na wolny stolik. Zarówno dla gości jak i bardzo uprzejmej obsługi są to niezwykle trudne warunki i czas oczekiwania na posiłek jest zwielokrotniony. Słabą stroną Hotelu jest też system informatyczny oraz wolne wifi, natomiast mocną - niezwykle uprzejma obsługa.
Aufenthalt von 11 Nächten im Juli 2021
Antwort von Sales Department am 12. Aug. 2021
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We certainly care about what our guests take away from their visit, and are sorry to learn that we did not meet with your expectations entirely however, are glad that your enjoyed most of your stay. Your comments have been passed on to our management and we would like to assure you that we will continuously work on improving our guests’ satisfaction. We do hope to have the pleasure of welcoming you back one day at the Gennadi Grand Resort.

10/10 – Hervorragend

Charlotte

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best Resort Ever!
This was the best hotel/resort that I've been to! It is amazing, so beautiful and clean. The staff are wonderful, happy, and very helpful and accommodating. The food was great! I loved how eco friendly the hotel is. The spa is amazing! I enjoyed most of their treatments and facilities. There are many activities and excursions for everyone. I am obsessed with this place and I will be back again and again!
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2021
Antwort von Sales Department am 29. Juni 2021
Thank you for taking the time to share your very positive feedback with us, following your recent visit at the Gennadi Grand Resort. It truly makes us proud to learn that you enjoyed our facilities and the service received from our team members . We do hope we will have the pleasure of welcoming you back very very soon!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hôtel magnifique et employés au top, rien a dire de négatif sur l'hôtel tout est super!
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Sales Executive am 24. Okt. 2019
Dear Madam/Sir, Thank you for your review. It is great pleasure to hear you had an excellent stay with us. Hope to see you soon again!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Outstanding service and facilities. Staff very attentive and great beach access.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Sales Department am 21. Okt. 2019
Dear Madam/Sir, Thank you for your review. It is our great pleasure to hear you enjoyed your stay. Welcome to visit again!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was amazing
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Sales Department am 14. Okt. 2019
Dear Madam/Sir, Thank you for your review. It is our pleasure to hear you had an excellent stay with us and we wish to see you soon again!

10/10 – Hervorragend

Hadar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Sales Executive am 11. Okt. 2019
Dear Madam/Sir, Thank you for rating us with the highest score, it is our pleasure to hear your stay with us was excellent.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Sales Executive am 16. Sept. 2019
Dear Madam/Sir, Thank you for your review and for staying in Gennadi Grand.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ottimo cibo, personale molto attento e disponibile, piscina privata fantastica
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2019
Antwort von Sales Executive am 13. Sept. 2019
Dear Madam/Sir, Thank you for your review. it is our great pleasure to hear you have enjoyed your stay and the hotel. A warm welcome to visit again!

8/10 – Gut

Davide

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rapporto qualità prezzo eccellente. Non credo però che merita categoria 5 stelle, direi è più un 4 stelle. Buona cucina, ampi spazi, personale presente e cordiale senza essere invadente. Lo consiglio vivamente!
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2019
Antwort von Sales Executive am 5. Sept. 2019
Dear Davide, Thank you for your review. We are pleased to hear you had a lovely stay with us and wish to welcome you visit again!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019
Antwort von Sales Executive am 5. Sept. 2019
Dear Madam/Sir, Thank you for rating Gennadi Grand with the highest score. It is our pleasure to know you enjoyed your stay. Welcome again!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is the ultimate choice for relaxation in style, in rhodes. We absolutely loved the rooms ( two-bedroom garden suite with pool) and the food was incredible. All the staff are so helpful, friendly and funny. The only thing missing is evening entertainment, just not once central place for everyone to get her every evening, almost too relaxing and quiet, especially with three rowdy kids in tow.
Aufenthalt von 11 Nächten im August 2019
Antwort von Sales Department am 27. Aug. 2019
Dear Madam/Sir, Thank you for your review. It is our great pleasure to hear you and your family had an excellent stay with us. Lots of sunny regards and welcome to visit again!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautifully designed architecture, wonderful staff, gorgeous food.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von Sales Executive am 20. Aug. 2019
Dear Madam/Sir, Thank you for your review. Iti si our pleasure to hear you had a lovely stay with us. Warm welcome to visit again!

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Eva, St Albans

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is very modern. Staff and super friendly and helpful. There very a couple things that made my stay absolutely fantastic. Firstly the piano music being played during breakfast and in the main bar after dinner, beautiful. Amounts many others the fact that the hotel has a mobile app I could use to make restaurant bookings and order drinks/food to be delivered to my umbrella at the beach or around the main pool was a great touch. Except for the dinner time in the main restaurant the place didn’t seem very busy, as most of the rooms have there own private pools the beach was mostly empty. I would definitely recommend it. For anyone considering booking I would strongly recommend going All inclusive as otherwise the prices are very high and there is nowhere else around the hotel to eat/drink.
Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2019
Antwort von Sales Department am 18. Juli 2019
Dear Eva, Thank you for taking time for your review. We are absolutely delighted to hear you enjoyed your stay in Gennadi Grand. Sunny greetings and a warm welcome to visit again!

6/10 – Okay

Martin

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Good but not great sadly.
The Gennadi Grand has potential to be a great hotel, the rooms and pool areas are excellent, however the grounds in general are still very immature and in need of significant work. Our trip got off to a bad start when we were allocated different rooms to those booked through Hotels.com and as the hotel was full there was no option to change. The reception staff handled this awkward situation as well as possible, but ultimately weren't able to resolve. The rooms we had were clean and well equipped with a (distant) sea view, all be it one that was across what looked like wasteland and slightly obscured by other rooms. The staff were friendly but lacking some of the customer care and attention you would expect from a 5 star hotel. Buffet breakfasts were excellent and the two pool restaurants we tried were good - again though, as the pool restaurants were only feet apart but offered different menus the lack of flexibility from staff, allowing guests to order from the different menus and eat on either side of the kitchen was frustrating and more problematic than necessary. Overall the Gennadi Grand was OK for a relaxing week in the sun, but definitely not a 5 star experience.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2019
Antwort von Sales Department, Gennadi Grand Resort am 7. Juni 2019
Dear Martin, Thank you for taking time for your review, it is highly appreciated and your comments have been forwarded accordingly. Wishes for a lovely summer!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Uusi, vielä hieman keskeneräinen lomahotelli. Huone todella siisti. Tervetuliais eväät pelastivat väsyneen myöhään saapuneen vieraan.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2019
Antwort von Saara, Sales Executive, Gennadi Grand Resort am 23. Mai 2019
Hei, Kiitos kun otitte aikaa hotellimme arvioimiseen, se auttaa meita aina parantamaan laatua. Gennadi Grand avasi ovensa viime vuonna ja viela on todellakin muutamia kohtia, jotka kaipaavat parannusta ja viimeistelya. Toivon, etta nautitte lomastanne ja toivotan teidat tervetulleeksi uudestaan. Ystavallsin terveisin,