7 Außenpools, Rettungsschwimmer vor Ort

Bewertungen von Labranda Blue Bay Resort - All Inclusive

4 out of 5
Labranda Blue Bay Resort - All Inclusive
Ialyssos Beach, Rhodes, Rhodes Island

Bewertungen

8.2

Sehr gut

83 von insgesamt 225 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
88 von insgesamt 225 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
36 von insgesamt 225 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
10 von insgesamt 225 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
8 von insgesamt 225 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.2/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

8.2/10

Ausstattung

7.8/10

Zustand der Unterkunft

8.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Ein schönes Hotel, mit sehr nettem Personal und super Service. Leider ist die Ausstattung der Zimmer schon etwas in die Jahre gekommen (kann nur für die Zimmer mit Pool direkt davor Sprechen). Eine sehr schöne gepflegte Anlage mit direktem Meer Zugang. Man kann direkt am Meer sitzen und frühstücken, ein Traum!
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von das Labranda Blue Bay Resort Team am 15. Okt. 2023
Sehr geehrter Herr David,vielen Dank für die Zeit die Sie genommen haben um unser Hotel online zu bewerten. Positive Kommentare wie Ihre sind für uns als Team sowohl Motivation als auch Anregung uns stetig zu verbessern, um dem Anspruch nachzukommen unseren Gästen den bestmöglichen Service zu bieten, um somit zu einem einmaligen und unvergesslichen Urlaubserlebnis beizutragen. Um dies zu fördern stehen unser Management und unsere Mitarbeiter stets für Feedback und Empfehlungen dankbar zur Verfügung.Wir hoffen, Sie schon bald einmal wieder bei uns im Hotel Labranda Blue Bay Resort willkommen heißen zu dürfen und verbleiben bis dahin.Mit freundlichen Grüßen,das Labranda Blue Bay Resort Team

6/10 – Okay

Birgit

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Das zum Abendessen nur ein Restaurant geöffnet war, dass dann übervoll und laut war hat uns gar nicht gefallen. Das Essen war auch nicht besonders gut. Sehr schade.
Aufenthalt von 9 Nächten im September 2023
Antwort von Labranda BLue Bay Resort Team am 16. Okt. 2023
Dear Birgit,thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your recent stay at Labranda Blue Bay Resort. We understand your frustration with the limited dining options available during your visit. We regret any inconvenience this may have caused. Your feedback has been duly noted. It's disheartening to hear that the quality of our food did not meet your expectations. We take pride in providing delicious and satisfying meals, and it's clear we fell short during your visit. Thank you again for sharing your feedback and for being our guest. While we understand that your holiday was not 100% to your satisfaction, we still hope that you give us another chance to convince you of our exceptional service and hospitality when you visit us again.Kind regards,the Labranda Blue Bay Resort Team

6/10 – Okay

Frank

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Labranda BLue Bay Resort Team am 12. Okt. 2023
Dear Frank,thank you for your feedback .We are looking forward to welcome you in our propety soon.kind regards Labranda BLue Bay Resort Team

6/10 – Okay

Dominic

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Labranda BLue Bay Resort Team am 7. Okt. 2023
Dear Dominic, We noticed that you rated your experience with 3 stars and we would be grateful if you could provide us with some feedback on what we could have done better.We value all feedback from our guests as it helps us to continuously improve our services and facilities. We are committed to providing our guests with the best possible experience, and your input is invaluable in helping us achieve this.We understand that you may have had some issues during your stay, and we would like to apologize for any inconvenience caused. Your opinion matters to us, and we would appreciate the opportunity to discuss your concerns and find ways to address them.Once again, thank you for choosing to stay with us and for taking the time to provide feedback. We look forward to hearing from you soon.Labranda BLue Bay Resort Team

10/10 – Hervorragend

Handan, Euskirchen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Anlage super Personal alle sehr freundlich Zimmer top sauber Nur was gestört hat das Meer nur Steine ohne Schuhen kann Mann leider nicht rein sonst alles bestens Personal am Reception sehr sehr freundlich und hilfsbereit Wir hatten ein super Urlaub
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Labranda Blue Bay Resort Team am 7. Okt. 2023
Sehr geehrter Handan ,vielen Dank für die Zeit die Sie genommen haben um unser Hotel online zu bewerten. Positive Kommentare wie Ihre sind für uns als Team sowohl Motivation als auch Anregung uns stetig zu verbessern, um dem Anspruch nachzukommen unseren Gästen den bestmöglichen Service zu bieten, um somit zu einem einmaligen und unvergesslichen Urlaubserlebnis beizutragen. Um dies zu fördern stehen unser Management und unsere Mitarbeiter stets für Feedback und Empfehlungen dankbar zur Verfügung.Wir hoffen, Sie schon bald einmal wieder bei uns im Hotel Labranda Blue Bay Resort Willkommen heißen zu dürfen und verbleiben bis dahin.Mit freundlichen Grüßen,das Labranda Blue Bay Resort Team

8/10 – Gut

André Michael

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Die Sonnenschirme und -Liegen sollten mal ein paar ausgetauscht werden.
Aufenthalt von 14 Nächten im September 2023
Antwort von Labranda BLue Bay Resort Team am 2. Okt. 2023
Dear Andre,we would like to thank you for your review,regarding your recent stay.Your comments are valuable for us.We are looking forward to welcome you in our property soon.Kind regards Labranda BLue Bay Resort Team

8/10 – Gut

Lukas

Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Labranda Blue Bay Team am 28. Sept. 2023
Dear Lukas,thank you for rating us.We are looking forward to welcome you Kind regards Labranda BLue Bay Team

10/10 – Hervorragend

Aristeidis

Gut: Personal & Service
Antwort von Labranda BLue Bay Resort Team am 29. Aug. 2023
Dear Aristeidis,thank you for rating us.We are looking forward to welcome you kind regards Labranda BLue Bay Resort Team

8/10 – Gut

Uta

Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Labranda Blue Bay Team am 23. Aug. 2023
Dear Uta,thank you for rating us.kind regards Labranda Blue Bay Team

8/10 – Gut

Irene

Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Labranda BLue Bay Resort Team am 8. Aug. 2023
Dear Irene, we would like to thank you for taking your time and sharing this review regarding your recent stay.It was a pleasure to meet your expectations.We are looking forward to welcome you soon..Kind regards

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 13 Nächten im Juni 2023
Antwort von Labranda Blue Bay Resort Team am 9. Juli 2023
Dear Daniel,thank you for rating us .We are looking forward to welcome you kind regards Labranda BLue Bay Team

8/10 – Gut

Stefanie

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Schönes Hotel hier und da Renovierungsarbeiten nötig , gutes reichhaltiges Essen , nettes fleißiges Personal und echt kinderfreundlich . Leider Steinstrand mir wenig groben Sand , wo die liegen stehen . Sonst sehr schön abwechslungsreiche Anlage .
Aufenthalt von 9 Nächten im Juni 2023
Antwort von Labranda Blue Bay Resort Team am 12. Juni 2023
Dear Stefanie, Thank you very much for your excellent rating. We are glad that you've enjoyed your holidays with us.We truly hope to see you to our resort again soon.Kind Regards,The Labranda Blue Bay Resort Team

8/10 – Gut

Amandeep

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ort ist wunderschön. Personal sehr freundlich und hilfsbereit. Grosse Auswahl fürs Essen. Sauberkeit könnte noch verbessert werden. Preis Leistung Verhältnisse ist Top.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023
Antwort von Labranda Blue Bay Resort Team am 28. Apr. 2023
Dea r Amandeep,thank you for taking the time to rate our hotel with 4 stars. We appreciate your feedback and are delighted to know that you had an overall enjoyable stay with us.We are looking forward to hosting you again.Kind regards , Labranda Blue Bay Team

10/10 – Hervorragend

Paramjit

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr Good
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023
Antwort von Labranda Blue Bay Resort Team am 23. Apr. 2023
Dear Paramjit, thank you for choosing Labranda Blue Bay Resort for your holidays in Rhodes . It is our goal to provide excellent service and ensure that our customers are satisfied with their experience. Your satisfaction is our top priority, and we are glad that we were able to meet your expectations.Thank you for choosing us and we look forward to serving you again in the future.Kind regards, Labranda Blue Bay Team

8/10 – Gut

Nadia Andreia Da

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Essen sehr gut und viel Auswahl. Das Personal sehr freundlich und zuvorkommend. Sauberkeit ganz ok. Matratzen nicht wirklich bequem. Im Gesamten tolles Aufenthalt.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Labranda Blue Bay am 22. Okt. 2022
Dear Nadia Andreia Da, Thank you very much for your excellent rating. We are glad that you've enjoyed your holidays with us.We truly hope to see you to our resort again soon.Kind Regards,The Labranda Blue Bay Resort Team

6/10 – Okay

Carmela

Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022
Antwort von Labranda Blue Bay Resort Team am 23. Apr. 2023
Dear Carmela,thank you for your feedback,kind regards

6/10 – Okay

Friedrich

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Große Auswahl am Buffet aber mehr auf die englische Gäste bezogen. Mehr einheimisches essen sollte angeboten werden. Größter Kritikpunkt wofür aber Expedia verantwortlich ist sollte direkt gross in der Beschreibung erwähnt werden dass das Hotel in einer Flugschneise liegt deswegen extremer Flugzeug Lärm sowie auf dem Flughafen und das fast rund um die Uhr. Die Flugzeuge fliegen knapp über dem Hotel drüber und im Zimmer bebt es gefühlt. Mitarbeiter machen gute Arbeit im Hotel und sind höflich. Die Abendshows gehen bis 23-24 Uhr davor kaum möglichkeit zu schlafen aufgrund der Lautstärke.
Aufenthalt von 11 Nächten im September 2022
Antwort von Labranda Blue Bay am 18. Sept. 2022
Dear Friedrich , Thank you for choosing Labranda Blue By Resort for your holidays in Rhodes. Regarding your mention kindly note that in our website is really clearly that our resort is located only 5km away from the airport .Please be assured that we will discuss your comment with the responsible department heads to avoid the incidents described by you in the future.We would like to thank you once again for the time you took to share your experience and we hope to have the opportunity to welcome you again next time you will choose Rhodes for your holidays.Kind regards , The Labranda Blue Bay Team

10/10 – Hervorragend

Lukas Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im September 2022
Antwort von Labranda Blue Bay Resort Team am 23. Apr. 2023
Dear Lukas ,thank you for your review.Kind regards

8/10 – Gut

Pushpanjali

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had great stay at Labranda. Good food, exceptional hospitality, activities for all levels. Travelling with small baby was stressful but Staff at Labranda are amazing and catered to our needs. They listened to out complaints and issues and did everything to make us feel welcome and comfortable.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Labranda Blue Bay Resort Team am 13. Sept. 2022
Dear Pushpanjali,first of all, we would like to thank you for taking your time and sharing this beautiful review for the Labranda Blue Bay Resort. It is truly rewarding to read we made your stay a comfortable. After all, your satisfaction and well-being is our priority. It was a pleasure to meet your expectations, as well as welcome you to our property. We would love to have you back with us soon.Thank you for being our guest!Kind regards,the Labranda Blue Bay Resort Team

10/10 – Hervorragend

Michael, Eislingen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Es war alles wunderbar, waren das 3te mal dort, auf unsere Bitte das Zimmer betreffend wurde eingegangen, der Manager hst sogar kurz vor unserer Ankunft uns mitgeteilt dass wir ein Zimmer Upgrade bekommen, vielen Dank dafür. Haben für 2023 gebucht, die ganze Großfamilie, reisen mit 15 Personen an Das sagt Alles aus, alle Bereiche haben uns zufrieden gestellt.
Aufenthalt von 12 Nächten im September 2021
Antwort von LABRANDA BLUE BAY am 23. Juli 2022
Dear Michael, we would like to thank you for taking your time and sharing this beautiful review. It is truly rewarding to read we made your stay a comfortable and memorable one. After all, your satisfaction and well-being is our priority. It was a pleasure to meet your expectations, as well as welcome you to our property. We would love to have you back with us soon. Kind regards , The LABRANDA Blue Bay Team

8/10 – Gut

Marvin

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Das Personal ist äußerst Kinderfreundlich, wir waren drei Wochen dort. In diesen drei Wochen wurde unser Zimmer leider nicht ordentlich Sauber gemacht. Wir haben es auch angesprochen, doch die Sauberkeit hat sich nicht verbessert. Wir waren mit unserem 9 Monaten altem Kind dort, und die Hochstühle waren wirklich nicht sauber, wir haben sie jedes Mal selber Sauber gemacht mit Desinfektionstüchern, die Platzdeckchen aus Gummi für uns ebenfalls. Ich gebe zu wir achten auch sehr auf Sauberkeit doch penibel würde ich uns nicht einschätzen. Das Wasser ist ebenfalls nur mit Badeschuhe zu erreichen da es eine Steinwüste ist. Allerdings kann man in 25 km entfernten Tsambika Beach fahren dort ist es Traumhaft. Die Spielplätze sind eine Katastrophe da haben wir uns dann doch 30 Minuten zu Fuß zu einem ausgezeichneten Spielplatz mit allem was das Kinderherz hochschlagen lässt. Enttäuscht war ich als wir gebucht hatten haben wir eingegeben im Umkreis vom Elli Beach, wenn man das Hotel auch jetzt noch eingibt wird es auch dort angezeigt, es liegt aber 13 Km entfernt. Rohdos Stadt ist sagenhaft schön und auf jeden Fall ein Besuch wert. Da es ein All inklusive Aufenthalt war, war die Trinksituation eine Katastrophe, wir haben uns Wasser alleine gekauft, da man immer zur Bar musste um 200ml Wasser zu bekommen mit einem Plastiktale im Tausch, dass Wasser war auch nicht zu genießen da es aus dem selben Schlauch gekommen ist wie die süßen Getränke, also hatte man dort immer einen Beigeschmack.
Aufenthalt von 21 Nächten im Mai 2022
Antwort von Lambranda Blue Bay am 20. Juni 2022
Sehr geehrter Gast, wir möchten uns für Ihre Bewertung bedanken und gleichzeitig unser Bedauern darüber ausdrücken, dass wir Ihre Erwartungen, in unserem Labranda Blue Bay Resort, nicht erfüllen konnten. Danke, dass Sie uns ganz offen hierzu auf einige Punkte aufmerksam machen und uns somit die Gelegenheit geben, die von Ihnen erwähnten Mängel aufzugreifen und zu beheben. Bitte seien Sie versichert, dass wir uns jedes Feedback sehr zu Herzen nehmen und dieses nutzen, um unsere Prozesse individuell auf unsere Gäste abzustimmen und unseren Service hierdurch stetig, dank Ihrer Hilfe, verbessern zu können. Mit freundlichen Grüssen, das LABRANDA Blue Bay Team

8/10 – Gut

Claudia

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Die Gastfreundschaft des Personals war super! Auch die Essensauswahl war reichhaltig und abwechslungsreich. Leider war unser Zimmer kein 4* Standard, sondern kam eher 1* gleich.
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2022
Antwort von FOM am 11. Mai 2022
Sehr geehrte Frau Claudia, Vielen Dank für die Zeit die Sie genommen haben um Ihre Urlaubserfahrungen im LABRANDA Blue Bay mitzuteilen. Positive wie auch negative Kommentare sind für uns als Team sowohl Motivation als auch Anregung uns stetig zu verbessern, um dem Anspruch nachzukommen unseren Gästen den bestmöglichen Service zu bieten. Ihr Feedback betreffend Ihr Zimmer nehmen wir uns sehr zu Herzen denn es gibt uns die Chance unseren Produkt als Ihr Gastgeber stetig zu verbessern. Nochmals vielen Dank, dass Sie bei uns waren und wünschen Ihnen alles Gute für die Zukunft. Mt freundlichen Grüssen, das LABRANDA Blue Bay Team

10/10 – Hervorragend

Aneta Monika

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war wunderbar
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022
Antwort von fom am 29. Apr. 2022
We would like to thank you for taking your time and sharing this beautiful review. It is truly rewarding to read we made your stay a comfortable and memorable one. Dear ANeta Monika, After all, your satisfaction and well-being is our priority. It was a pleasure to meet your expectations, as well as welcome you to our property. We would love to have you back with us soon. Best Regards ,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019
Antwort von Anastasia & Maria, Guest Relations Team am 25. Juli 2019
Thank you so much for choosing Labranda Blue Bay Resort for your vacation and for your rating!! We hope to have the chance to welcome you in our hotel very soon again!!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2019
Antwort von Anastasia & Maria Guest Relations team am 30. Juni 2019
Thank you very much for your rating!!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Das Zimmer war zwar neu renoviert, aber das Mobiliar hatte schon einige Mängel. Die Schiebetüren am Kleiderschrank liefen sehr schwergängig und hingen schräg. Ein Standfuss des Doppelbettes knickte beim Hinsetzen um. Es gibt keine richtige Aufhängemöglichkeit zum Trocknen der Badetücher oder der nassen Wäsche. Beim Duschen gab es ständig eine kleine Überschwemmung im Badezimmer, weil der Abfluss die Wassermenge nicht schaffte. Der TV-Empfang war sehr schlecht und es gab nur zwei, drei deutsche Kanäle.
Aufenthalt von 11 Nächten im Juni 2019
Antwort von Anastasia & Maria, Guest Relations Team am 26. Juni 2019
Thank you very much for your review. It is especially important to us to guarantee our guests nice and relaxing holidays. We take your feedback as a reason to continuously work on our service.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Anastasia & Maria, Guest Relations Team am 29. Apr. 2019
Many thanks for your stay! We are particularly pleased that you took the time to review our hotel!

6/10 – Okay

A, Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Immer gleicher essen,weniger Auswahl.Aber Hotel ist saube und Mitarbeiter freundlich.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Nikoletta am 25. Okt. 2018
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Uns ist es besonders wichtig, unseren Gästen einen schönen und erholsamen Urlaub zu ermöglichen. Ihr Feedback nehmen wir zum Anlass, weiter an unserem Service zu arbeiten.

10/10 – Hervorragend

stephane jean philippe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bon séjour en famille dans cet hôtel avec accès direct à la plage ! L'équipe d'animation au top avec Sam et Babou qui prennent soin de nous ! Le buffet était varié et le choix des boissons aussi ! Je recommande !
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Oluwafolakemi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a very enjoyable stay, staffs were wonderful. Hotel was very beautiful. My only complaint was the room wifi and Air condition.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von the Labranda Blue Bay Resort Team am 18. Apr. 2024
Dear Oluwafolakemi, thank you for your kind words about our staff and the beauty of our hotel. We apologize for the inconvenience with the room WiFi and air conditioning. Your feedback is valuable to us. We hope to welcome you back soon. Warm regards, Labranda Blue Bay Resort

2/10 – Ungenügend

Donna Ann

Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Labranda BLue Bay Resort Team am 7. Dez. 2023
Dear Donna,Thank you for your feedback regarding your stay at Labranda Blue Bay . We regret that we could not meet your expectations. Our entire team struggles to exceed the expectations of our guests. Obviously, we did not succeed in your case. Please be assured that this does not conform to the standard of our house. Even though we were not able to convince you of our services this time, we would be delighted if you give us another chance to convince you of the opposite on your next visit to Rhodes. Kind Regards, Labranda Blue Bay Team

8/10 – Gut

Maris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Labranda BLue Bay Resort Team am 8. Nov. 2023
Dear Maris,thank you for rating us.We are looking forward to welcome you back in Labranda Blue Bay Resort.kind regards

10/10 – Hervorragend

György

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Labranda BLue Bay Resort Team am 26. Okt. 2023
Dear György,thank you for your positive feedback.We are looking forward to welcome you.Kind regards Labranda BLue Bay Resort Team

10/10 – Hervorragend

Marie-Charlotte

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Que dire première vacances en famille à l’étranger plus que réussie!!! Rhodes est magnifique, l’hôtel au top, le personnel aux petits soins et super sympathique nous reviendrons avec grand plaisir merci pour ce beau moment ❤️
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Labranda BLue Bay Resort Team am 26. Okt. 2023
Dear Marie-Charlotte,first of all we would like to thank you for taking your time and sharing this beautiful review. It is truly rewarding to read we made your stay a comfortable and memorable one. After all, your satisfaction and well-being is our priority. It was a pleasure to meet your expectations, as well as welcome you to our property. We would love to have you back with us soon.Kind regards,the Labranda Blue Bay Resort Team

8/10 – Gut

Pasi

Gut: Personal & Service
Very nice staff, especially at the reception. It seemed based on smiles and interaction that the employees liked to work in the hotel. Food was ok. There could be more variability in salads over the week. However, the special dinner in the Italian restaurant was a disappointment. Nobody payed any attention to us when we came to the restaurant. Furthermore, the food was mediocre, clearly lower quality than we expected. The pool area was nice. However, something should be done in order to stop people reserving all the sun chairs early in the morning and then arriving much later to the pool area.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Labranda Blue Bay Team am 24. Okt. 2023
Dear Pasi , We greatly appreciate your kind words regarding our staff, especially at the reception. It's wonderful to hear that their smiles and interactions conveyed their enthusiasm for their work – we're fortunate to have such a dedicated team.Your feedback on the food is valuable to us, and we will take your suggestions into consideration, particularly about offering more variety in the salads throughout the week. We apologize for the disappointment you experienced at the Italian restaurant. Rest assured, your comments will be shared with the restaurant management to improve the quality of service and food.We're pleased to hear that you enjoyed the pool area, and we understand your concerns about sun chair reservations. We will work on implementing measures to discourage early reservations and ensure a fair distribution of available chairs.Thank you for taking the time to provide your feedback. We value your input, and your comments help us to continually enhance our services. We are looking forward to welcoming you again . Kind regards , Labranda Blue Bay Team

6/10 – Okay

Maris

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Labranda BLue Bay Resort Team am 23. Okt. 2023
Dear Maris,thank you for rating us regarding your recent stay in our property .We are looking forward to welcome you in Labranda BLue Bay Resort.Kind regards Labranda BLue Bay Resort Team

10/10 – Hervorragend

Santiago

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von the Labranda Blue Bay Resort Team am 7. Okt. 2023
Dear Santagio,we are absolutely delighted to read your positive review! Thank you for taking the time to share your experience with us. It's always a pleasure to hear that our efforts have made a positive impact.We try to provide the best service possible, and your feedback is truly motivating. We look forward to welcoming you back and continuing to exceed your expectations.Thank you for choosing us.Kind regards,the Labranda Blue Bay Resort Team

8/10 – Gut

Neil Baird, Musselburgh

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 14 Nächten im September 2023
Antwort von Labranda BLue Bay Resort Team am 7. Okt. 2023
Dear Neil Baird , thank you for choosing Labranda Blue Bay Resort for your holidays in Rhodes . It is our goal to provide excellent service and ensure that our customers are satisfied with their experience. Your satisfaction is our top priority, and we are glad that we were able to meet your expectations.Thank you for choosing us and we look forward to serving you again in the future.Kind regards, Labranda Blue Bay Team

8/10 – Gut

Johanna

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hintalaatu-suhteeltaan erinomainen paikka. Ruoka oli hyvää ja monipuolista. Allasalue, vesipuisto ja ranta olivat ihanat ja aina oli tilaa aurinkotuoleilla. Mukava henkilökunta.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von the Labranda Blue Bay Resort Team am 5. Okt. 2023
Dear Johanna,thank you for taking the time to share your thoughts regarding your recent stay at Labranda Blue Bay Resort! We are delighted that you enjoyed the variety and quality of our food offerings. Providing diverse and delicious options is a priority for us, and it's fantastic to know that you found the food to be good.Our staff takes pride in providing exceptional service, and we're glad to hear that you found them to be nice. We appreciate your feedback, and we hope to welcome you back again in the future for another enjoyable stay. Thank you for choosing us for your holidays!Kind regards,the Labranda Blue Bay Resort Team

8/10 – Gut

Anne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel. Nice swimming pools and a water park
Very nice holiday with a kid. Many swimming pools and a water park. 6-year-old enjoyed a lot. Friendly staff and everything went well. Room was a bit oldish and food was not so special, but there was a lot of variety. Entertaining activities. Overall a nice place and we liked our stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Labranda Blue Bay Team am 23. Sept. 2023
Dear Anne, we are glad since you enjoy your recent stay in our property.Thank you for your positive comments regarding our facilities and staff friendliness .It wouldbe a pleassure to welcome you again in LAbranda BLue Bay Resortkind regards Labranda Blue Bay Team

10/10 – Hervorragend

Patricia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Labranda BLue Bay Resort Team am 23. Sept. 2023
Dear Patricia,thank you for positive feedback.We are looking forward to welcome you soon in Labranda Blue Bay Resortkind regards Labranda BLue Bay Resort Team

8/10 – Gut

Tina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Udmærket
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Labranda Blue Bay Team am 23. Sept. 2023
Dear Tina,we would like to thank you for your review regarding your recent stay in our property.We are looking forward to welcome you again in Labranda Blue Bay Resort.kind regards Labranda Blue Bay Team .

4/10 – Schlecht

Hamza Mohamad Jamal

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
En af dagene hvor vi skulle spise aftensmad der ville vi ha en bolle til maden men de var sten hårde og gamle. Da vi henvente os til personalet blev der ikke gjort noget. Og rengøringen på værelset var ikke godt nok der var bestikt og der blev ikke lagt nyt toilet papir og shampoo det skulle vi selv gå efter.
Aufenthalt von 16 Nächten im August 2023
Antwort von Labranda BLue Bay Resort Team am 15. Sept. 2023
Dear Hamza Mohamad Jamal, Thank you for your feedback regarding your stay at Labranda Blue Bay Resort. We regret that we could not meet your expectations. Our entire team effort exceed the expectations of our guests. Obviously, we did not succeed in your case. We are truly sorry that you had to make the described experiences. Please be assured that this does not conform to the standard of our house.Even though we were not able to convince you of our services this time, we would be delighted if you give us another chance to convince you of the opposite on your next visit to Rhodes.Kind regards , Labranda BLue Bay Resort Team

4/10 – Schlecht

Iman

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Rocky beach and a lot of noise from planes overhead. Food was very basic apart from the one time you get to eat at one of the proper restaurants per week. One highlight was the massage and spa treatment team who were brilliant.
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2023
Antwort von Labranda BLue Bay Resort Team am 8. Sept. 2023
Dear Iman , Thank you very much for choosing the Labranda Blue Bay Resort for your holidays.We also thank you for your comments in things we can improve, please rest assured that everything will be taken under serious consideration. Kindly note that our hotel is situated 4 kilometers from the airport, and this information is prominently featured on our website. It is quite common to experience some noise from passing planes in this area.While we understand that your holiday was not 100% to your satisfaction, we still hope that you give us another chance to convince you of our exceptional service and hospitality when you visit again.Kind regardsLabranda Blue Bay Team

6/10 – Okay

Sofi

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Family Trip.
The front desk staff was very nice. Others were not as much. The hotel is 10 min away from the airport, and very noisy because of the landings.The hotel is much older than the pictures. Very strage rules that you can exchange pool towels only every 48 hours. We also went once to exchange, and they had no available towels, we needed to wait 45 min for it. Food quality was below average. The variety of options was very limited. Kids loved the water slides, which was amazing.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Labranda BLue Bay Resort Team am 8. Sept. 2023
Dear Sofi,as a Labranda Hotel, we believe that the importance we attach to customer satisfaction clearly highlights our difference.In the context of our quality policy, our goal is to change any components that give cause for dissatisfaction.In this regard, all opinions expressed by our guests are of great importance to us.Thank you for your opinion and for making a significant contribution to improving our hotel.Kind regards,

8/10 – Gut

Babajide

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
We enjoyed our time there. Evening entertainment can be improved. Bar staff need to be more hygienic.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Labranda BLue Bay Resort Team am 3. Sept. 2023
Dear Babajide , Thank you for choosing Labranda Blue Bay Resort for your holidays in Rhodes. We are really happy that you had great time with us . Your remarks are going to help us improve our services, as well as address any concerns you might have. The entire team of the Labranda Blue Bay Resort would be more than pleased to welcome you again at our hotel.Kind regards , Labranda Blue Bay Team

6/10 – Okay

Dor

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Nice place.. terrible dining..
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Labranda BLue Bay Resort Team am 3. Sept. 2023
Dear Dor,thank you for choosing Labranda Blue Bay Resort for your holidays in Rhodes and for takking time sharig your experience . Please accept our sincere apologies that some areas of your stay did not meet your expectations. While we understand that your holiday was not 100% to your satisfaction, we still hope that you give us another chance to convince you of our exceptional service and hospitality when you visit again.Kind regards ,Labranda Blue Bay Team

10/10 – Hervorragend

Ohehir Kenneth

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
You wont find better value on the island
We had a fantastic 2 weeks here at the Labranda blue bay hotel. The animation staff were brilliant and i recommend it for families since the kids disco and kids club are wonderful. You wont find better value on the island.
Aufenthalt von 14 Nächten im August 2023
Antwort von Labranda BLue Bay Resort Team am 3. Sept. 2023
Dear Ohehir Kenneth, we would like to thank you for taking your time and sharing this beautiful review. It is truly rewarding to read we made your stay a comfortable and memorable one. After all, your satisfaction and well-being is our priority. It was a pleasure to meet your expectations, as well as welcome you to our property. We would love to have you back with us soon.Kind regards , Labranda Blue Bay Team

6/10 – Okay

benjamin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hôtel convenable avec un personnel très agréable. Gros point noir la restauration qui mériterai d'être amélioré.
Aufenthalt von 14 Nächten im August 2023
Antwort von Labranda BLue Bay Resort Team am 8. Sept. 2023
Dear Benjamin ,thank you very much for your feedback regarding your recent stay in the Labranda Blue Bay Resort. Our highest aim is it to enable our guests a pleasant stay. We really thank you for your comments in things we can improve, please rest assured that everything will be taken under serious consideration.While we understand that your holiday was not 100% to your satisfaction, we still hope that you give us another chance to convince you of our exceptional service and hospitality when you visit again.Kind regards,Labranda BLue Bay Resort Team

8/10 – Gut

Eliran

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
The rooms are pretty old and need some makeover. The employees are so kind and helpful! There is a verity of food and you will always find something that you like more.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von the Labranda Blue Bay Resort Team am 23. Aug. 2023
Dear Eliran,thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your honest review and are delighted to hear that you found our employees to be kind and helpful. Providing excellent customer service is one of our top priorities, and we're glad to know that our team members made a positive impression on you.We also appreciate your feedback regarding the rooms. Your comments will be taken into consideration and will be shared with the evolved department. It's great to hear that you enjoyed the variety of food options we offer. We believe that providing diverse dining choices is essential to cater to the tastes of all our guests, and we're pleased to know that you found something you liked.Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to serving you again.Kind regards,the Labranda Blue Bay Resort Team