Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von EMAJ Guimarães Boutique Hotel

4 out of 5
EMAJ Guimarães Boutique Hotel
Largo do Toural N 116, Guimarães

Bewertungen

8.2

Sehr gut

65 von insgesamt 152 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
51 von insgesamt 152 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
24 von insgesamt 152 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 152 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 152 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

8.6/10

Personal & Service

8.8/10

Ausstattung

8.6/10

Zustand der Unterkunft

8.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Carlos

Gut
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

sandra, birmenstorf, schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
modernes hotel bei altstadt.
Wir hatten ein schönes Zimmer zum Innenhof, was von Vorteil war, da die Straße doch ziemlich befahren ist. moderne Zimmer. gut gelegen gleich am Anfang der Altstadt.
Antwort von Emaj am 24. Sept. 2015
First of all we would like to thank you for your visit and subsequent evaluation. We are extremely pleased that you had a pleasant experience. We hope to have the pleasure of receiving You again. Hotel Emaj

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
No way! Never again. Modern look bluffs.
We got angry about many things from the 1st day until the last of out 3-days stay. Starting with the fact that upon arrival the promised free parking spaces turned out as two parking bays in the side street which were almost always occupied. In the city center you can only park chargeable (parking garages/bays) & there is little availability of those. Free spaces required approx.1km walk. Room: it had a window to the grey/dark backstreet. Hardly any daylight. The bathroom without door. Since it is directly next to the bed&room quite narrow, this results in insufficient privacy. Esp. regarding toilet (the bathroom user doesn't even has visual cover). Following complaint it was said that no room has a door for bathrooms. But suddenly, we had the possibility to use (at more charges) the junior suite (it was lovely). It has a sliding door for the bathroom. The electronic room keycard technology had its problems: did not get into our room at least 2 times/day &had to ask the reception clerk to re-program the card. Breakfast: Planned start: 7:30am, real start: around (!)8am. Since few guests in the hotel were, seemed all the food was quite counted so that - when two people made use of a thing - everything was already eaten. Toilet paper was in short supply every day. We would not recommend to nobody booking this hotel.
Antwort von Emaj am 8. Aug. 2015
Dear Mr. S.S. - First of all we would like to thank you for your visit and subsequent evaluation. We will consider the less positive points that mention and we’ll do everything to improve, hoping to .have the pleasure of receiving You again

8/10 – Gut

fatima

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Jaime

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Nos dieron la peor habitación, interior y con excrementos de paloma en las ventanas. La ducha echaba el agua por fuera y el aparcamiento gratuito incluido no existía
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Ana am 22. Okt. 2023
Estimado Jaime,¡Lamentamos esta noticia! Sin embargo, dada su preferencia por la tipología Superior, la habitación asignada estaba acorde a la disponibilidad que teníamos en ese momento.Respecto al aparcamiento, la siguiente información está disponible públicamente: Proporcionamos una plaza de aparcamiento gratuita al lado del Hotel, pero siempre está sujeta a disponibilidad.También disponemos de información adicional sobre aparcamientos/plazas de aparcamiento existentes en la ciudad.¡Serás muy bienvenido en tu próxima estadía!Mejores saludos,Ana Fernandes

8/10 – Gut

Lou

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Jose Antonio

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

flavio

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

4/10 – Schlecht

Patricia

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

2/10 – Ungenügend

Sylviane

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

6/10 – Okay

toño

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
En general todo bien pero hice la reserva porque dicen que tienen parking gratuíto y no es verdad. Hay que aparcar en un parking público de pago.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Maria Izabel

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

6/10 – Okay

Santiago

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

2/10 – Ungenügend

Caetano

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

6/10 – Okay

Salvador

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel centrico sin mas
Hotel bien situado y centrico. No dispone de cafeteria ni restaurante para cenar ambiente un poco frio, pero las instalaciones muy correctes
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Amazing location
Fantastic location. Comfortable rooms. Very clean. Check in staff amazing and so helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Helena

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel muito bonito e no centro da cidade perto de todos os monumentos a visitar. Pessoal muito simpático e atencioso. Voltarei a ficar no hotel quando visitar Guimarães de novo.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

6/10 – Okay

Susanne

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

vicente

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Dosinda, Granville

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gorgeous, stylish room in old palace. Superb location to explore the best of Guimaraes
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Cristina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ótimo
Incrível, apenas que o site diz que o estacionamento estava incluído quando na realidade não está.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

6/10 – Okay

Patricia

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Pluses and Minuses
Location was Great. Room comfortable but old and odd space. Although it had an elevator, we still had to deal with stairs to get to room. Halls were very dark with steps that can be hazardous. We will be returning to Guimaraes but arrange different accomodations.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

MARIA CARMEN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Que me olvide unos guantes y se tomaron las molestias de enviármelos por correo, al yo pedírselo y transferirles el dinero del envío. Fueron muy amables.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Con los mejores saludos Vera Castro am 14. Nov. 2021
Gracias por elegir nuestro hotel. Estamos aquí para hacer felices a nuestros clientes. Con los mejores saludos Vera Castro

6/10 – Okay

Teresa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A estadia de 1 noite correu bem. Faltava na casa de banho uma touca. Com 68 anos não se pode dispensar.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Exma Srª Teresa am 1. März 2020
Exma. Sra. Teresa, Agradecemos que tenha escolhido o EMAJ - Boutique Hotel para a sua estadia e o seu feedback, é muito importante para nós. Teremos a melhor consideração ao seu comentário, com o intuito de melhorarmos os nossos serviços. Esperamos ter o prazer de a voltar a receber no nosso hotel. Os melhores cumprimentos, EMAJ - Boutique Hotel

6/10 – Okay

MAURO J

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Não vale o custo/benefício.
Hotel muito bem localizado mas realmente deteriorado. Staff ótima. Cama e chuveiro muito bons. Quarto pequeno sem lugar para a bagagem. Sem privacidade no banheiro e chuveiro...O elevador para sempre entre 2 andares e há a necessidade de subir ou descer um lance de escadas com as malas. Estacionamento na rua para apenas 2 carros.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

10/10 – Hervorragend

Ana Belén

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Personal de recepción encantadora, desayuno, habitación y localización muy buena, totalmente recomendable
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von EMAJ Boutique Hotel am 25. Aug. 2019
Exma. Srª Ana Belén, Gracias por su estadía y por sus comentarios. Nos alegra saber que disfrutó lo mejor de su estadía. Saludos Cordiales, EMAJ Boutique Hotel

4/10 – Schlecht

Alejandra

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
No es boutique hotel!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

10/10 – Hervorragend

Sergio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfeito.
Estadia perfeita. A Katia, Rita e Diana, não mediram esforços para nos bem atender.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von EMAJ Boutique Hotel am 24. Apr. 2019
Exmo. Sr. Sergio, agradecemos desde já a sua visita e o seu comentário. Ficamos muito felizes por saber que a nossa equipa lhe proporcionou o melhor serviço possível. Esperamos ter o prazer de voltar a recebê-lo. Com os melhores cumprimentos,

8/10 – Gut

Gabriela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von EMAJ Boutique Hotel am 17. Apr. 2019
Exma Srª Gabriela, Muito obrigado pelo seu feedback na sua estadia. Esperamos contar consigo numa próxima oportunidade. Obrigado. Com os melhores cumprimentos, EMAJ - Boutique Hotel

10/10 – Hervorragend

Claudia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ótimo!!
Ótima localização, o staff era muito atencioso e simpático. O quarto estava confortavel tudo impecável.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von EMAJ Boutique Hotel am 30. Nov. 2018
Exma. Sra. Claudia, Agradecemos desde já a sua preferência. Esperamos uma proxima visita. Atentamente,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

hotellet glimrende med interessant renovering/indretning og god beliggenhed. service fin og morgenmad ligeledes
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von EMAJ Boutique Hotel am 24. Nov. 2018
Dear Guest, Thank you so much for you preference. We hope to see you in the future. Best regards,

8/10 – Gut

Ulla

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotell med personal jättebra. Minus var att vid bokningen av rum stod det att gratis parkering ingick och det fanns endast tre platser och fe var upptagna. Anledningen till valet av hotell var just parkeringen som ingick i bokningen.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von EMAJ Boutique Hotel am 7. Nov. 2018
Dear Ulla, We apologize that situation. Our hotel have 3 parking, but unfortunately we are full that day. We waiting for you in another opportunity. Thank you so much. Best regards, EMAJ Boutique Hotel

8/10 – Gut

cornelis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Geweldig
Leuk hotel in een historisch pand op een perfecte lokatie in het centrum
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von EMAJ Boutique Hotel am 7. Nov. 2018
Dear Geweldig, We are really grateful for you comment. We waiting for you in another opportunity. Thank you so much. Best regards, EMAJ - Boutique Hotel

6/10 – Okay

mm, London

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
interesting bathroom, separated but quite unuseful due to transparent windows; small room but ok; water and toiletries only the first day; small room, i asked double bed but they said they don't have available
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von EMAJ Boutique Hotel am 31. Okt. 2018
Good afternoon, We appreciate your feedback. We hope that the next visit will be more enjoyable. Regards,

4/10 – Schlecht

Angel, A Coruña Españs

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
El desayuno escaso Es intolerable que el cuarto de baño no tenga puerta La reserva incluia aparcamiento incluido, pero el hotel solo dispone de 3 plazas en la calle y si estan ocupadas pues buscate la vida. Hotel decepcionante al que le sobra una estrella
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von EMAJ Boutique Hotel am 25. Okt. 2018
Estimado Sr. Angel, Gracias por su contacto. Informamos que el hotel tiene 3 plazas, pero cuando estea ocupadas, nosotros tenemos parceria con un parking al lado del hotel. Esperamos que en la proxima visita sea mas de su agrado. Saludos Cordiales,

6/10 – Okay

Javier, Zamora, España

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
El baño de la habitación no está separado del dormitorio mas que por un cristal; desde la cama "contemplas" a quién está en la taza del wc
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von EMAJ Boutique Hotel am 25. Okt. 2018
Estimado Sr. Javier, Gracias por su contacto. Esperamos que en la proxima sea mas de su agrado. Saludos Cordiales,

4/10 – Schlecht

Fernando

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
La habitación muy pequeña. Sin puerta en el baño, es muy moderno, pero a mi me gusta con puerta.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von EMAJ Boutique Hotel am 12. Okt. 2018
Buenas tardes, Agradecemos su comentario. Esperamos que en la proxima visita sea más agradable. Saludos cordiales,

10/10 – Hervorragend

Roberto, Naples italy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel located very close to the center. Very nice staff. Good breakfast
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018

8/10 – Gut

Lilly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018
Antwort von EMAJ Boutique Hotel am 21. Sept. 2018
Dear Lilly, Thank you for your evaluation. This is very important for us. We hope to receive you again. Best regards, EMAJ Boutique Hotel

10/10 – Hervorragend

Tim, Netherlands

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel in the city center
Hotel is right in the center of Guimarães wich made it really easy to access everything there.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2018
Antwort von EMAJ Boutique Hotel am 19. Sept. 2018
Dear Tim. Thank you for your evaluation. This is very important for us. We hope to receive you again. Best regards,

6/10 – Okay

Victor, Cascais Portugal

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Location was perfect but a little noisy at night with all the traffic but this comes with the location. Room was comfortable and bedding as well . There was no air conditioning therefore closing the balcony doors to soundproof the room rendered it stuffy with no air circulation especially in the summer nights. The room has a temp control and fan controller but just for show. The shower was with slight mildew and leaked out of door but very spacious. Overall room conditions not a 4 star . I have traveled extensively and this is really a 3star. Breakfast is below par.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von EMAJ Boutique Hotel am 5. Sept. 2018
Exmo. Mr. Victor, We appreciate your comments to our hotel. We were pleased that you enjoyed the location of the EMAJ as well as the comfort of the room. Best regards, EMAJ Boutique Hotel

10/10 – Hervorragend

Carlos Luis

Bom
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von EMAJ Boutique Hotel am 29. Aug. 2018
Exmo. Sr. Carlos Luis Agradecemos a sua preferência e a sua avaliação. Esperamos voltar a recebê-lo! Com os melhores cumprimentos

10/10 – Hervorragend

Rui

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pequeno almoço razoável. Todo o resto muito bom
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von EMAJ Boutique Hotel am 16. Aug. 2018
Agradecemos a sua avaliação ao nosso Hotel. A sua opinião é muito importante para nós. Melhores cumprimentos, EMAJ Boutique Hotel

10/10 – Hervorragend

FRANCISCA ÁNGELES

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel fuera de lo común.
Habitacion muy grande techos altísimos decorados como un antiguo palacio.Baño en la habitación separado por espejos y muy moderno.Cama exagerada alta y grande con almohadas de plumas.Vistas a la plaza central.Desayuno suficiente.Escasas cosas de aseo y minibar vacío.La recepción era un antiguo banco y las habitaciones parecían de un palacio.La mía tenía 4 terrazas y una redonda de esquina.hab 102 color rosa.Volveremos sin dudarlo.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von EMAJ Boutique Hotel am 12. Aug. 2018
Hon. Sra. Francisca Angeles Muchas gracias por su evaluación a nuestro hotel. Estamos encantados de haber disfrutado de su habitación. Esperamos recibirla de nuevo pronto. Mejores saludos, EMAJ Boutique Hotel

4/10 – Schlecht

LINO

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
quarto nº106 - não recomendo !!
Foi-me atribuído o quarto nº106. Este quarto tem duas janelas com vista para minúsculo pátio interior. Nem se consegue perceber o estado do tempo que faz na rua. Saí do quarto pensando que estava céu nublado e, quando cheguei á rua, estava uma manhã de sol. As casas de banho não têm porta, o que faz com que não tenham qualquer privacidade. Tentei que me mudassem de quarte, foi-me dito que não havia quartos vagos.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von EMAJ Boutique Hotel am 4. Aug. 2018
Bom dia Sr. Lino, Agradecemos a sua visita. Lamentamos não ter correspondido com as suas expectativas. Esperamos que numa futura visita possa disfrutar de outra tipologia de quarto. Melhores cumprimentos

8/10 – Gut

marco, Lissone (Italia)

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Piacevole soggiorno
Posizione centrale a pochi passi da tutti gli edifici storici, camera pulita. Il bagno aveva qualche difetto di rifinitura del box doccia, l'acqua usciva all'esterno. Il minibar era scollegato dall'impianto elettrico ed era vuoto. L'impianto di condizionamento era efficiente e si poteva regolare dalla stanza. la colazione non era all'altezza di un 4 stelle. Nel complesso giudizio positivo ma nella norma.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von EMAJ Boutique Hotel am 4. Aug. 2018
Signor Marco, Grazie mille per la visita e il commento. Speriamo di rivederti e di sorprenderti più positivamente. I migliori saluti

10/10 – Hervorragend

HAMILCA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bom custo por benefícios
Um excelente hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018
Antwort von EMAJ Boutique Hotel am 5. Juli 2018
Muito obrigada pela sua avaliação Sr. Hamilca! Esperamos voltar a recebê-lo. Os nossos melhores cumprimentos

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ubicación ideal y totalmente integrado con la arquitectura del entorno.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018
Antwort von EMAJ Boutique Hotel am 5. Juli 2018
Muchas gracias por su evaluación! Saludos