Lobby

Bewertungen von Leonardo Plaza Haifa

Leonardo Plaza Haifa
10 David Elazar Street, Haifa

Bewertungen

7.6

Gut

60 von insgesamt 220 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
87 von insgesamt 220 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
43 von insgesamt 220 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
19 von insgesamt 220 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
11 von insgesamt 220 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7.6/10

Sauberkeit

7.8/10

Personal & Service

8.2/10

Ausstattung

7.2/10

Zustand der Unterkunft

8.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Martin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Booked servers times already
This hotel located directly at Haifa beach is really nice, wonderful view to the beach. Good service, amazing breakfast and good WiFi. The rooms are different, some are news some are little bit older. But all together I’ll book this hotel again. Minus points only for noisy trains directly besides the hotel, depending on which room you’ll get, this could be annoying. Also public facilities like pool and gym really need some renovation
Aufenthalt von 11 Nächten im November 2021
Antwort von leonardohaifa am 26. Juni 2022
Dear Guest. Thank you for your wonderful review. We will be happy to see you again in the near future. Best Regards, Management

6/10 – Okay

@Haifa, Herrsching

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wahrnehmung dass Informationen für Gäste über lokale Begebenheiten als anstrengend bzw. Nicht lösbar sind. Z.B. Internet könnte innerhalb von 2 Tagen mir als Gast nicht zur Verfügung gestellt werden, Auskünfte über Fahrpläne
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von miribijawy am 5. Nov. 2018
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Leonardo Plaza Haifa hotel and for bringing your comments to our attention. thank you for highlighting these areas to us. We will be happy to see you again in the near future. Best Regards, Miri Bijawi P.A. General Manager

4/10 – Schlecht

Sergej, Frankfurt

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nicht zu empfehlen
Die Lage des Hotel ist gut, die Einrichtung und die Sauberkeit sowie die Freundlichkeit des Personals lassen schwer zu wünschen übrig
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2017
Antwort von miribijawi am 28. Okt. 2017
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and for bringing your comments to our attention. I can assure you your comments taken on board for further attention by our GM and managemant ; thank you for highlighting these areas to us. We will be happy to see you again in the near future. Best Regards, Miri Bijawi P.A. General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Guter Service, freundliches Personal, fantastische Lage mit Blick auf Strand und Meer

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ziemlich heruntergekommenes Hotel
Preis Leistung stimmt bei diesem Hotel nicht. Die Fenster sind nicht dicht und es regnet und windet rein. Beim Frühstück waren auch Kakerlaken anwesend!
Antwort von miribijawi am 2. Apr. 2016
Dear Guest, Thank you for your honest and Opinions. I can assure you your comments have been taken on board for further attention by our GM and management; thank you for highlighting these areas to us. Best Regards, Management

4/10 – Schlecht

Elena, Baden-Baden

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel hat schon die beste Zeiten hinter sich.
Die Lage vom Hotel ist zwar direkt am Strand, aber man muss immer durch den Pool im Untergeschoss laufen und dabei 5 mal die Türe mit verschiedenen Karten und Knöpfen aufmachen, dabei stank am Pool stark nach Chlor. Der Pool war teilweise überdacht. Die "Liegewiese" war abgeschirmt vom Strand. Rund herum alles ungepflegt und dreckig, auch der Parkplatz. Am Strand sind keine Liegen oder Schirme zum mieten. Das Zimmer - ohne Balkon, bestand aus zwei Räumen - Wohnzimmer und Schlafzimmer ohne Fenster. Die Sofa, Sessel und Teppichboden waren total fleckig und alt. Die Badewanne war auch uralt, total abgeschplitert. Ok, die 3 Tage haben wir ausgehalten. Bis zum Stadt musste man immer Taxi nehmen, mind. 40 Schekel, aber auch 60-70!, umgerechnet 10-15€. Auf jedem Fall, Preis-Leistung-Verhältnis stimmt nicht. Ich werde das Hotel nicht weiter empfehlen.
Antwort von miribijawy am 11. Sept. 2015
Dear Guest, Thank you for your honest and Opinions. I can assure you your comments have been taken on board for further attention by our GM and management; thank you for highlighting these areas to us. We'd hope to have another opportunity to welcome you back for an improved impression Best Regards, Managment

4/10 – Schlecht

Red, München

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hotel in übler Umgebung
Unfreundliches Personal,Bar und Küche zum Feiertag geschlossen,verdreckte Umgebung.
Antwort von Miri Bijawi am 29. Mai 2015
Dear Guest, Thank you for your honest and Opinions. it is through comments from our guests that we are able to develop our offerings for the future. We look forward to seeing you again in the future. Regards, Miri Bijawi P.A. General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Good for a Business Trip
This hotel has a good location on the beach and next to IBM.
Antwort von miribijawi am 14. Nov. 2015
Dear Guest, Thank you for your wonderful review. We will be happy to see you again in the near future. Best Regards, managment

8/10 – Gut

Rindlisbacher, Russikon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches und hilfsbereites Personal
Die Auswahl beim Frühstücksbuffet ist riesig, warme wie kalte Speisen sind sehr appetitlich angerichtet und schmecken fein. Das Zimmer war sehr sauber und bot einen herrlichen Ausblick auf das Mittelmeer. Die Lage mit überwachtem Strand direkt vor dem Hotel ist einmalig. Die Schnellstrasse, die auf der Vorderseite des Hotels vorbei führt, ist überhaupt nicht zu hören, lediglich die Eisenbahn. Die Mitarbeiter sind alle sehr freundlich und hilfsbereit. Unseren nächsten Aufenthalt in Haifa werden wir gerne wieder in diesem Hotel verbringen.

8/10 – Gut

holger, Karlsruhe

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gut !
Etwas abgewohnt.bedienung gewöhnungsbedürftig ! Frühstück sehr gut. Lage mit Auto Sehr gut. Zimmer sehr gross.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel am Strand in einer der schönsten Orte
Schönes Hotel am Strand in Haifa, insgesamt war dort alles was man von einem Hotel erwarten soll. Das nächtse mal das ich mit meiner Freundin nach Haifa fahre (sicher noch einige mal) wird definitiv zu diesem Hotel seihen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel mit Strand nah an Haifa
Wir hatten eine sehr freundliche Aufnahme, ein schönes Zimmer mit Blick auf s Meer und ganz besonders fanden wir, dass einige vergessene Artikel uns tatsächlich Nach Hause nachgesandt wurden. SUPER. DANKE

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

Frank, Dresden, Deutschland

Gut: Komfort des Zimmers
liegt direkt am strand

6/10 – Okay

Shiri

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Robert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location. nice room. The lobby smells terribly.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023

2/10 – Ungenügend

Ala

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

EVA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Un séjour agréable tant au niveau de l’accueil, et des prestations de l’hôtel, le déjeuner très bon et copieux à refaire
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The shower leaked. In both rooms. There is no pool in the hotel, it is two buildings over and a public pool, overrun by the public.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Nawar, Centerville

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent facility… staff was helpful… location excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Marina

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

ozzie, athens

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Excellent stay! Location, beach, restaurants around, breakfast buffet, everything was very nice!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Vicki

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Hotel was excellent in every way, staff, room cleanliness, on the beach. I will definitely stay at Leonardo Plaza Haifa again when I visit Haifa!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

8/10 – Gut

Yeron

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Good for a night out in Haifa
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Elia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
מלון נהדר בין הטובים של הרשת שביקרתי בהם חדרים מרווחים ויפים, שירות מעולה ואוכל טעים. הכל היה מושלם ולא חסר כלום
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Chanan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

8/10 – Gut

INTERNATIONAL SOS

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Ester astrogano am 14. Sept. 2022
Dear GuestThank you for your wonderful review.We will be happy to see you again in the near future.regardsEster Astrogano P.A. General ManagerLeonardo Plaza Haifa

6/10 – Okay

Saleem

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Eyal, Austin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2022

8/10 – Gut

Ruben

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022
Antwort von leonardohaifa am 26. Juni 2022
Dear Guest , Thank you for your wonderful review. We will be happy to see you again in the near future. Best Regards, Management

10/10 – Hervorragend

Jacques

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2022
Antwort von leonardohaifa am 26. Juni 2022
Dear Guest. Thank you for your wonderful review. We will be happy to see you again in the near future. Best Regards, Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A great visit to a lovely hotel with every facility required. Friendly and polite staff Excellent choice for breakfast including specially made dairy and gluten-free choices by Sanna. Thank you
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Orly

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von miribjawy am 7. Apr. 2022
שלום רב ותודה על דירוג נפלא נשמח לראותכם שוב בין אורחינו ולארח אתכם באהבה, בברכה, מירי ביגאוי הנהלת המלון

10/10 – Hervorragend

Roman

Aufenthalt von 10 Nächten im März 2022
Antwort von miribijawy am 3. Apr. 2022
שלום רב ותודה על דירוג נפלא , נשמח לראותכם שוב בין אורחינו בברכה, מירי ביגאוי-הנהלת המלון

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was a great stay we had at the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von miribi am 11. Jan. 2022
Dear Guest, Thank you for your kind words! We are more than delighted that you have enjoyed your stay at the Leonardo Plaza Haifa.We look forward to seeing you again in the future. regards, Miri Bijawy-Management

4/10 – Schlecht

Christine

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
cleanliness
We checked in, and after seeing the cleanliness of our rooms immediately checked out. The bathrooms in particular were unclean. (a visible tide mark around the bath, and soiled toilet paper stuck to the bottom of the toilet brush holder). The manager agreed that their housekeeping needed a serious review, and offered a full refund. The staff whom we came in contact with were polite and friendly, but overall the hotel looks tired and neglected and in need of a good makeover.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2021
Antwort von leonardohaifa am 9. Dez. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experiences following your recent stay with us; it is through comments from our guests that we are able to develop our offerings for the future. Throughout the hotel, every effort is made to ensure the highest levels of guest experience at all times, so we are always sorry to hear if a guest feels we have fallen short in any way. I can assure you your comments have been taken on board for further attention by our GM and management; thank you for highlighting these areas to us. We'd hope to have another opportunity to welcome you back for an improved impression, as such, please do contact me directly so that I may assist and monitor your reservation details directly. with thanks and kind regards, Miri Bijawy-Management

10/10 – Hervorragend

ANDIN

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel with a beautiful Mediterranean view
Great hotel with a beautiful Mediterranean view.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2021
Antwort von leonardoPlazaHaifa am 2. Dez. 2021
Dear Guest, Thank you for your kind words! We are more than delighted that you have enjoyed your stay at the Leonardo Plaza Haifa.We look forward to seeing you again in the future. regards, Management

8/10 – Gut

Omar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von LeonardoHaifa am 2. Nov. 2021
Dear Guest, Thank you for your review! We are more than delighted that you have enjoyed your stay at the Leonardo Plaza Haifa .We look forward to seeing you again in the future. Regards, Miri Bijawy-Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice stay
I arrived early, front desk found me a room though it was before check in time, for me to put my luggage. Room was clean, spacious and comfotable. I loved the warm pool! Breakfast was also very good
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von LeonardoHaifa am 2. Nov. 2021
Dear Guest, Thank you for your kind words! We are more than delighted that you have enjoyed your stay at the Leonardo Plaza Haifa .We look forward to seeing you again in the future. Regards, Miri Bijawy-Management

6/10 – Okay

ABEDAZIZ

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von LeonardoHaifa am 2. Nov. 2021
Dear Guest, Thank your review We look forward to seeing you again in the future. Regards, Miri Bijawy-Management

10/10 – Hervorragend

Len

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von LeonardoHaifa am 2. Nov. 2021
Dear Guest, Thank you for your review! We are more than delighted that you have enjoyed your stay at the Leonardo Plaza Haifa .We look forward to seeing you again in the future. Regards, Miri Bijawy-Management

10/10 – Hervorragend

Paz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good hotel on the beach of Haifa!
Good value for money, excellent service!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von leonardoplaza haifa am 8. Okt. 2021
Dear Guest, Thank you for your kind words! We are more than delighted that you have enjoyed your stay at the Leonardo Plaza Haifa.We look forward to seeing you again in the future. Regards, Miri Bijawy - Management

10/10 – Hervorragend

Gal

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had our wedding night at the hotel, so we got drinks, wine and robes from the hotel. The level of maintenance and the level of cleanliness are mediocre. The suite has many indulgences - smart TV, coffee maker, sun beds and more.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von miribiawy am 1. Sept. 2021
Dear Guest, Thank you for your kind words! We are more than delighted that you have enjoyed your stay at the Leonardo Plaza Haifa. We look forward to seeing you again in the future. Regards, Miri Bijawi -P.A. General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von miribijawy am 1. Sept. 2021
Dear Guest, Thank you for your review! We are more than delighted that you have enjoyed your stay at the Leonardo Plaza Haifa. We look forward to seeing you again in the future. Regards, Miri Bijawi - P.A. General Manager

10/10 – Hervorragend

shimshon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

hila

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
היה מעולה
מלון ברמה גבוה אוכל טעים מאוד גם בוקר וגם ערב בריכה קצת קטנה
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021
Antwort von Miribijawy-Management am 25. Juli 2021
שלום רב ותודה על דירוג נפלא והמלצה חמה נשמח לראותכם שוב בין אורחינו ולארח אתכם באהבה, בברכה, מירי ביגאוי-הנהלת המלון

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The staff was very welcoming and helpful, checkin done fast and easy. What was disappointing is that the room was not properly cleaned - mirror, bathroom, window, even walls all were dirty though had signs that someone did clean them, just not good enough.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
Antwort von Miribijawy am 18. März 2021
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experiences following your recent stay with us; it is through comments from our guests that we are able to develop our offerings for the future. Throughout the hotel, every effort is made to ensure the highest levels of guest experience at all times, so we are always sorry to hear if a guest feels we have fallen short in any way. While a little late to rectify for you this time, I can assure you your comments have been taken on board for further attention by our GM and management; thank you for highlighting these areas to us. We'd hope to have another opportunity to welcome you back for an improved impression, as such, please do contact me directly so that I may assist and monitor your reservation details directly. with thanks and kind regards, Miri Bijawy – Management miribi@fattal.co.il

8/10 – Gut

Yossi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021
Antwort von Miribijawy am 11. März 2021
שלום רב ותודה על לקיחת הזמן לדירוג המלון. נשמח לראותכם שוב בין אורחינו ולארח אתכם באהבה, בברכה , מירי ביגאוי- הנהלת המלון

10/10 – Hervorragend

Lior

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

8/10 – Gut

Snir

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020