Strand

Bewertungen von Quality Hotel Winn Haninge

3.5 out of 5
Quality Hotel Winn Haninge
Rudsjoterrassen 3, Handen

Bewertungen

9.2

Wunderbar

537 von insgesamt 870 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
300 von insgesamt 870 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
25 von insgesamt 870 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 870 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 870 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.4/10

Sauberkeit

9.2/10

Personal & Service

8.6/10

Ausstattung

9.4/10

Zustand der Unterkunft

9.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Peggy

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer gut, laut Hotelbeschreibung taegliche Zimmerreinigung, leider war innerhalb von 9 Tagen nur einmal der Reinigungsservice da, trotz alledem war sonst alles super. Frühstück war sehr gut. Personal sehr freundlich
Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2022
Antwort von Björn am 28. Aug. 2022
Thank you for taking time to write to us. Yes we have changed the cleaning routine for the whole brand.

8/10 – Gut

Martina

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Gute Lage für Tagestouren
Hotel ist neu und modern. Zimmer sind ausreichend groß und praktisch eingerichtet. Das Bett ist allerdings sehr weich. Und die Zimmer werden nicht täglich gereinigt. Im Barbereich steht ein Shuffleboard.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von Björn am 28. Aug. 2022
Thank you for taking time to write to us and yes our brand has a new cleaning routine.

10/10 – Hervorragend

Tobias

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein in allen Punkten überzeugtes Angebot für den Gast. Nachteilig ist die zur Zeit angrenzende Baustelle vor dem Hotel. Zuwegung schlecht beschildert.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Keven

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Front desk am 18. Juli 2020
Tack för betyget!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Pia, Hamburg

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nice hotel next to Stockholm
Recently renovated hotel, 5 min. away from the train to Stockholm. The breakfast is excellent.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2017

10/10 – Hervorragend

Hubert, Koeln, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice Hotel Good Connnection to Stockholm City
Nice Hotel, good Connection to Stockholm City, good breakfast
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2017
Antwort von General Manager am 10. Sept. 2018
Dear Hubert Thank you very much for taking your time to give us valuable feedback on your stay. It is well appreciated. Very glad to read that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcome you back in the future! //Maria

10/10 – Hervorragend

Andreas

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Lars

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Quality Hotel Winn Haninge am 12. Feb. 2024
Hej,Tack för ditt betyg! Vi är så glada att du tog dig tid att ge oss feedback, det betyder mycket för oss. Vi önskar dig en fortsatt fin dag.

4/10 – Schlecht

Filip

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Quality Hotel Winn Haninge am 12. Feb. 2024
Hej Filip,Tack för ditt betyg! Vi är så glada att du tog dig tid att ge oss feedback, det betyder mycket för oss. Vi undrar om det finns något vi hade kunna förbättra för att göra din vistelse bättre?

8/10 – Gut

Christer

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Quality Hotel Winn Haninge am 7. Feb. 2024
Hej Christer,Tack för ditt betyg! Vi är så glada att du tog dig tid att ge oss feedback, det betyder mycket för oss. Vi önskar dig en fortsatt fin dag.

10/10 – Hervorragend

Mariusz

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Peter

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Quality Hotel Winn Haninge am 31. Jan. 2024
Hej Peter,Tack för ditt betyg! Vi är så glada att du tog dig tid att ge oss feedback, det betyder mycket för oss. Vi önskar dig en fortsatt fin dag.

10/10 – Hervorragend

Torbjörn

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bra
Bra
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Quality Hotel Winn Haninge am 31. Jan. 2024
Hej Torbjörn,Tack för ditt betyg! Vi är så glada att du tog dig tid att ge oss feedback, det betyder mycket för oss. Vi önskar dig en fortsatt fin dag.

10/10 – Hervorragend

Helene

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Quality Hotel Winn Haninge am 30. Jan. 2024
Hej Helene,Tack för ditt fina betyg! Vi är så glada att du tog dig tid att ge oss feedback, det betyder mycket för oss. Vi önskar dig en fortsatt fin dag.

6/10 – Okay

Ola

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Quality Hotel Winn Haninge am 26. Jan. 2024
Hej Ola,Tack för ditt betyg! Vi är så glada att du tog dig tid att ge oss feedback, det betyder mycket för oss. Vi önskar dig en fortsatt fin dag.

6/10 – Okay

Mattias

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Lite för kallt på rummet. Bra bemanning i receptionen. Bra parkeringsmöjlighet och när till kommunikation.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Quality Hotel Winn Haninge am 22. Jan. 2024
Hej Mattias!Tack för din feedback. Vi är ledsna att det var kallt på rummet. Om du återkommer till oss så säg till direkt om det är kallt så kan vi hjälpa dig att byta rum eller ställa in en värmefläkt.

10/10 – Hervorragend

Benny

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Kia Spaedtke am 21. Jan. 2024
Tack för du tog dig tid att lämna ett omdöme om vårt hotell.Vi uppskattar det väldigt mycket.Hoppas att vi får hälsa dig välkommen igen.

8/10 – Gut

Peter

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Quality Hotel Winn Haninge am 2. Jan. 2024
Hej Peter,Tack för ditt betyg! Vi är så glada att du tog dig tid att ge oss feedback, det betyder mycket för oss. Vi önskar dig en fortsatt fin dag.

6/10 – Okay

Arne

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Reception am 28. Dez. 2023
Hej Arne, Tack för din review. Vi är så glada att du trivdes under din vistelse hos oss. Varmt välkommna åter! Med vänliga hälsningar

8/10 – Gut

Annika

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bra hotell och bra läge söder om Stockholm
En julresa, bra hotell med tillgängliga kommunala transportmedel. Bra parkering precis utanför hotellet. Rent och trevligt hotell, vi är nöjda. Har bott här flera gånger.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Quality Hotel Winn Haninge am 28. Dez. 2023
Hej Annika, Tack för din review. Vi är så glada att du trivdes under din vistelse hos oss. Varmt välkommna åter!Med vänliga hälsningar

10/10 – Hervorragend

Anders

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Quality Hotel Winn Haninge am 28. Dez. 2023
Hej Anders,Tack för ditt fina betyg! Vi är så glada att du tog dig tid att ge oss feedback, det betyder mycket för oss. Vi önskar dig en fortsatt fin dag.

10/10 – Hervorragend

Lena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Som vanligt....suverän service, jättegod mat, sköna sängar och en helt fantastisk frukost. Vi kommer att fortsätta att komma till er!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Reception am 16. Dez. 2023
Hej Lena, tack så mycket för din fina recension. Vi hoppas få se dig snart igen! Mvh Receptionen på Quality Hotel Winn Haninge

10/10 – Hervorragend

Daniel

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Quality Hotel Winn Haninge am 10. Dez. 2023
Hej Daniel!Tack för ditt fina betyg.Varmt välkommen åter!

10/10 – Hervorragend

Anders

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rent och fräscht, lättskött värmeanläggning till rummet med bra värme. Billig parkering riktigt nära. Lättkopplat internet, bra frukost! Jättebra personal :)
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Quality Hotel Winn Haninge am 28. Nov. 2023
Hej Anders, tack så mycket för din fina recension. Vi hoppas få se dig snart igen! Mvh Receptionen på Quality Hotel Winn Haninge

10/10 – Hervorragend

Hans-Erik

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Quality Hotel Winn Haninge am 20. Nov. 2023
Hej Hans-Erik,Tack för ditt betyg! Vi är så glada att du tog dig tid att ge oss feedback, det betyder mycket för oss. Vi önskar dig en fortsatt fin dag.

8/10 – Gut

Per Gunnar

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Reception am 1. Nov. 2023
Hej, Tack för din review. Vi är så glada att du trivdes under din vistelse hos oss. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Quality Hotel Winn Haninge

10/10 – Hervorragend

Tobias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Quality Hotel Winn Haninge am 30. Okt. 2023
Wow! 10 av 10 gör oss riktigt glada. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett betyg!Vi hoppas att vi ses snart igen.

10/10 – Hervorragend

Henrik

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Reception am 29. Okt. 2023
Hej Henrik, Tack för din review. Vi är så glada att du trivdes under din vistelse hos oss. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Quality Hotel Winn Haninge

10/10 – Hervorragend

Samuel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Quality Hotel Winn Haninge am 23. Okt. 2023
Hej Samuel!Tack så mycket för fint betyg. Vi är så glada att du var nöjd med din vistelse. Varmt välkommen åter.

10/10 – Hervorragend

Cornelia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Denna hotellvistelse var över förväntan. Vi bodde två nätter på detta hotell i Handen. Ligger precis vid pendeltåget, och det var därför smidigt att ta sig in till stan om man önskade. God frukost med många alternativ, utomordentlig service samt bra bemötande och hjälp från personalen när vi behövde hjälp att planera resan till flygplatsen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Quality Hotel Winn Haninge am 16. Okt. 2023
Hej Cornelia,Tack för ditt fina betyg! Vi är så glada att du tog dig tid att ge oss feedback, det betyder mycket för oss.Varmt välkommen tillbaka!

10/10 – Hervorragend

Therese

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Quality Hotel Winn Haninge am 12. Okt. 2023
Hej Therese,Tack för ditt betyg! Vi är så glada att du tog dig tid att ge oss feedback, det betyder mycket för oss. Vi önskar dig en fortsatt fin dag.

10/10 – Hervorragend

Lena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Reception am 8. Okt. 2023
Hej Lena, Tack för din review. Vi är så glada att du trivdes under din vistelse hos oss. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Quality Hotel Winn Haninge

10/10 – Hervorragend

Mehdi

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Reception am 4. Okt. 2023
Hej Mehdi, Tack för din review. Vi är så glada att du trivdes under din vistelse hos oss. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Quality Hotel Winn Haninge

10/10 – Hervorragend

Patrik

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Utmärkt affärshotell
Utmärkt affärshotell med rena och fräscha rum. Dock saknar jag kylskåp som standard i rummen.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Quality Hotel Winn Haninge am 30. Sept. 2023
Hej Patrik!Tack för din fina review. Vi är glada att du trivdes under din vistelse hos oss. Nästa gång du kommer till oss så ring eller skicka ett medelande att du önskar kylskåp på rummet så rumslägger vi dig på ett rum med kylsåp om vi har det tillgängligt.

10/10 – Hervorragend

Jim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Reception am 29. Sept. 2023
Hej Jim, Tack för din review. Vi är så glada att du trivdes under din vistelse hos oss. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Quality Hotel Winn Haninge

10/10 – Hervorragend

Pontus

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Reception am 26. Sept. 2023
Hej Pontus, Tack för din review. Vi är så glada att du trivdes under din vistelse hos oss. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Quality Hotel Winn Haninge

10/10 – Hervorragend

Anders

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Reception am 19. Sept. 2023
Hej Anders, Tack för din review. Vi är så glada att du trivdes under din vistelse hos oss. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Quality Hotel Winn Haninge

10/10 – Hervorragend

Lena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Quality Hotel Winn Haninge am 12. Sept. 2023
Hej,Tack för ditt betyg! Vi är så glada att du tog dig tid att ge oss feedback, det betyder mycket för oss. Vi önskar dig en fortsatt fin dag.

6/10 – Okay

Magdalena

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Ok
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Quality Hotel Winn Haninge am 12. Sept. 2023
Hi, thanks for your rating. Your feedback means a lot to us.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Simon

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Recpetion am 10. Sept. 2023
Hej Simon,Tack för ditt betyg! Vi är så glada att du tog dig tid att ge oss feedback, det betyder mycket för oss. Vi önskar dig en fortsatt fin dag.

10/10 – Hervorragend

Jürgen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Reception am 10. Sept. 2023
Hej,Tack för ditt betyg! Vi är så glada att du tog dig tid att ge oss feedback, det betyder mycket för oss. Vi önskar dig en fortsatt fin dag.

8/10 – Gut

Britt-Louise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Quality Hotel Winn Haninge am 28. Aug. 2023
Hej,Tack för ditt betyg! Vi är så glada att du tog dig tid att ge oss feedback, det betyder mycket för oss. Vi önskar dig en fortsatt fin dag.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Reception am 26. Aug. 2023
Hej, Tack för din vänliga recension. Vi är så glada att du gillade din vistelse. Vi önskar dig välkommen tillbaka snart! Med vänliga hälsningar Reception Quality Hotel Winn Haninge

8/10 – Gut

Per

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Reception am 26. Aug. 2023
Hej Per, Tack för din vänliga recension. Vi är så glada att du gillade din vistelse. Vi önskar dig välkommen tillbaka snart! Med vänliga hälsningar Reception Quality Hotel Winn Haninge

10/10 – Hervorragend

Sven

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Karolina am 18. Aug. 2023
Hej Sven, Tack för din vänliga recension. Vi är så glada att du gillade din vistelse. Vi önskar dig välkommen tillbaka snart! Med vänliga hälsningar Reception Quality Hotel Winn Haninge

10/10 – Hervorragend

Kristina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Karolina am 18. Aug. 2023
Hej Kristina, Tack för din vänliga recension. Vi är så glada att du gillade din vistelse. Vi önskar dig välkommen tillbaka snart! Med vänliga hälsningar Reception Quality Hotel Winn Haninge

10/10 – Hervorragend

Sara

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bra familjehotell och enkelt att parkera
Bra parkeringsmöjligheter, fantastiskt hotell, god frukost och fräscha lokaler
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Karolina am 13. Aug. 2023
Hej Sara, Tack för din vänliga recension. Vi är så glada att du gillade din vistelse. Vi önskar dig välkommen tillbaka snart! Med vänliga hälsningar Reception Quality Hotel Winn Haninge

10/10 – Hervorragend

Anita

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Karolina am 13. Aug. 2023
Hej Anita, Tack för din vänliga recension. Vi är så glada att du gillade din vistelse. Vi önskar dig välkommen tillbaka snart! Med vänliga hälsningar Reception Quality Hotel Winn Haninge