7 Ngo Van Nam Street, District 1, Ho Chi Minh City
Bewertungen
8.4
Sehr gut
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423 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
423
397 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
397
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6 – Okay
109
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4 – Schlecht
41
32 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
32
8.8/10
Sauberkeit
8.6/10
Personal & Service
8.2/10
Ausstattung
8.4/10
Zustand der Unterkunft
8.2/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Maximilian
19. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Maximilian
Aufenthalt von 15 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ken Tran Front Office Manager am 23. Jan. 2024
Dear Maximillian,Thank you for sharing your overall experience during your last visit. We are all looking forward to seeing you again.Sincerely,
8/10 – Gut
NGOC TUNG
6. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
NGOC TUNG
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Ken Tran Front Office Manager am 8. Dez. 2023
Dear Ngoc Tung,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for your feedback. We trust you had a comfortable stay with us.We are truly glad to hear that you had a pleasant experience and many thanks again, we look forward to welcoming you back very soon when your travels bring you to this lively city.Best regards
8/10 – Gut
Christian
Geschäftlich gereist
31. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel ist zentral gelegen und fußläufig sind viele Anlaufpunkte erreichbar. Zimmer war auf der 14. Etage mit Flußblick. Zimmer hatte die angegebene Größe und verfügte über ein gutes Bett und ein ordentliches Bad. Der Wasserdruck ist allerdings nicht besonders hoch.
Frühstück hervorragend.
Preis Leistung ausgezeichnet.
Zwei Aufzüge sind der Rush Hour am Morgen etwas zu wenig und zu klein dimensioniert. Sonst alles gut.
Christian
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von DANIEL DO Front-Office-Manager am 1. Juni 2023
Lieber Christ,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns eine so umfassende Bewertung zu geben. Wir glauben, dass Sie eine tolle Zeit in Vietnam hatten, und es ist uns eine große Freude, bei Ihrer letzten Reise als Ihr Lieblingshotel ausgewählt zu werden.Im Bay Hotel Hochiminh ist es unsere Mission, die Erwartungen der Gäste zu übertreffen und schnellen Service und authentische Gastfreundschaft zu bieten. Wir haben besondere Anstrengungen unternommen, um unsere Mitarbeiter zu schulen, um sicherzustellen, dass sie unseren geschätzten Gästen stets exzellenten Service und Gastfreundschaft bieten. Das Lesen solch herzlicher und positiver Kommentare wie Ihres zeigt, wie sich dies auszahlt. Wir teilen den Austausch zwischen unseren Teams auf jeden Fall und betrachten ihn als echte Motivationsquelle, um Tag für Tag bessere Dienstleistungen zu gewährleisten.Nochmals vielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns und wir hoffen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen, falls Ihre Reise Sie wieder zu uns führt!Mit freundlichen Grüßen,DANIEL DOFront-Office-Manager
10/10 – Hervorragend
Gina
5. Jan. 2023
Gina
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
16. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Leider ein Zimmer ohne Aussicht bekommen.
Ansonsten war alles tadellos.
Besonders gut war das Frühstück.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Bay Hotel Management am 20. Dez. 2019
Dear valued guest,
Thank you for your review and for highlighting the positive and negative aspects of your stay.
Your comments are very important for us to learn and improve our services so that is why we really appreciate your great words about us. Regarding the room with window, may I kindly suggest you to reserve the Deluxe Room in your next visit so that you can enjoy the room fully featured with lovely view of either city or river views.
Once again thank you for your stay with us, we are looking forward to welcome you back in near future.
Sincerely,
Bay Hotel Management
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
27. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
Antwort von Bay Hotel Management. am 28. Nov. 2019
Dear valued guest,
Thank you for taking your valuable time to share your feedback about Bay Hochiminh on Expedia.
We do hope your recent stay with us was enjoyable and comfortable. And we are looking forward to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,
Bay Hotel Management.
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
27. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Klimaanlage hat leider in unregelmäßigen Abständen immer laute Geräusche von sich gegeben
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Bay Hotel Management am 31. Okt. 2019
Dear value guest,
Thank you for taking the time to share your experience.
While we hope to give you a better stay, your comments are very important for us to learn and improve our services. Kindly be informed we take note your comment regards the air conditioning was not working properly as you expected.
If you are willing to give us a chance to win back your trust, I can assure you that we will do our best to get the best hotel experience and make you like our hotel again.
Sincerely,
Bay Hotel Management
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
24. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Business Hotel, zentral in der Stadt gelegen
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Bay Hotel Management. am 25. Juli 2019
Dear valued guest,
Thank you for taking the time to share your experience at Bay Hotel Ho Chi Minh!
We always appreciate comments regarding positive feedback at our property. Your compliment words about our convenient location for business hotel would be a huge motivation for us to continuously improve our service in order to exceed guest expectation.
We are looking forward to seeing you again very soon.
Sincerely,
Bay Hotel Management.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
15. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2019
Antwort von Bay Hotel Management am 19. Juli 2019
Dear valued Guest,
Thank you for the positive review of our hotel! We appreciate your hi score about hotel facilities, your kindly post would be a huge motivation toward us, from this we will keep improving ourselves in order to exceed all guest satisfaction.
Sincerely,
Bay Hotel Management
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
2. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Bay Hotel Management am 9. Apr. 2019
Dear value guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,
Bay Hotel Management
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
2. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles gut. Einige Baustellen in Umgebung. Aber zu Fuß alles zu erreichen.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
5. Nov. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von DO MANH TUAN - DANIEL (Mr.) Front Office Manager am 22. Dez. 2022
Dear valued guest, Thank you for taking your votting about Bay Hochiminh. We do hope your recent stay with us was enjoyable and comfortable. And we are looking forward to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Bay Hotel Management.DO MANH TUAN - DANIEL (Mr.)Front Office Manager
8/10 – Gut
Christoph
2. Nov. 2018
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sauber, ordentlich, freundlicher Service, gutes und umfangreiches Buffet, toller Dachpool, tolle Sky Bar mit sehr schönem Ausblick, Englisch der Angestellten kann besser sein
Christoph
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
10. Okt. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral gelegen cooles Rooftop Pool, nette Service
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von DO MANH TUAN - DANIEL (Mr.) Front Office Manager am 22. Dez. 2022
Dear valued guest, Thank you for taking the time to share your experience at Bay Hotel Ho Chi Minh! We always appreciate comments regarding positive feedback at our property. Your compliment words about our convenient location for business hotel would be a huge motivation for us to continuously improve our service in order to exceed guest expectation. We are looking forward to seeing you again very soon. Sincerely,DO MANH TUAN - DANIEL (Mr.) Front Office Manager
10/10 – Hervorragend
Mandy
3. Okt. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mandy
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
30. Aug. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
wir waren leider nur 3 tage war aber wunderschön .
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2018
Antwort von DO MANH TUAN - DANIEL (Mr.) Front Office Manager am 22. Dez. 2022
Dear valued guest, Thank you for taking the time to share your experience at Bay Hotel Ho Chi Minh! We always appreciate comments regarding positive feedback at our property. Your compliment words about our convenient location for business hotel would be a huge motivation for us to continuously improve our service in order to exceed guest expectation. We are looking forward to seeing you again very soon. Sincerely,DO MANH TUAN - DANIEL (Mr.) Front Office Manager
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
24. Apr. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir haben uns sehr wohl gefühlt. Preis-Leistung passt absolut.
Das Bett war gemütlich, das Zimmer sauber und das Personal freundlich.
Wir haben alles fußläufig erreicht. Ganz in der Nähe gibt es viele Restaurants und Spas.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2018
10/10 – Hervorragend
Tino
12. Apr. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Im Rausch einer Mega Metropole
Das Hotel liegt im Herzen von Ho Chi Minh, direkt am Fluss. Das Personal ist überaus freundlich und jeder beherrscht im Hotel englisch. Die Zimmer sind sehr sauber und modern. Bevor man eine Reise direkt in die Stadt bucht, sollte man eines bedenken, Ho Chi Minh ist eine 10 Millionen Metropole. Demnach sind die Hochhäuser und Häuser mehr als eng aneinander gebaut. Will heißen, dass unsere Aussicht vom Hotelzimmer direkt auf die nächste Hauswand gerichtet war. Aber man ist ja auch nicht in dieser Stadt um im Zimmer abzugammeln :) . Dafür hat man vom Dach des Hotels einen wunderbaren Blick in und über die Stadt. Würde und werde dort jederzeit wieder buchen. Preis/Leistung stimmen hier für mich absolut. Danke an das Team des Bay Hotels.
Tino
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
12. Apr. 2018
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Sehr laut
Zimmer sind sehr hellhoerig und der Laerm vom Flur und den Abwasserleitungen ist sehr laut. Zusaetzlich befindet sich das Hotel gegenueber einer BAustelle an der rund um die Uhr ohne Pause gearbeitet wird. Ruhiger Schlaf ist nicht moeglich.
Das Hotel ist nicht empfehlenswert.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2018
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
21. Feb. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Harald, Österreich
21. Feb. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel
Sehr schönes Hotel, mit nettem Pool auf dem Dach. Das Personal war sehr freundlich und hilfsbereit z.B. beim buchen von Ausflügen. Lage ist auch nicht schlecht, einige Sehenswürdigkeiten sind leicht zu Fuß zu erreichen.
Harald
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2018
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
8. Jan. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
17. Dez. 2017
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
IN DER NÄHE VIELE ZUMEIST JAPANISCHER RESTAURANTS.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2017
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
24. Nov. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2017
6/10 – Okay
Marco, Zürich
19. Nov. 2017
einfaches Hotel
Wichtig: Die meisten Zimmer haben kein Fenster, beim buchen beachten. Poolwasser war nicht sauber. Lage ist gut.
Marco
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2017
Antwort von DO MANH TUAN - DANIEL (Mr.) Front Office Manager am 22. Dez. 2022
Dear Value Guest,Thank you for taking your valuable time sharing your feedback. It is truly important for us to receive constructive feedback.We are pleased to read your compliment about our great convenient location which just take few minutes to all hot pot in downtown. Please rest assured that I have shared your feedback with the management board will make sure to have proper actions to prevent future occurrences.Once again, thank you for your feedback. If you give us the opportunity to restore your trust, we will do our best to experience the best service that many of our customers have enjoyed.Sincerely,DO MANH TUAN - DANIEL (Mr.)Front Office Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
14. Nov. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr ordentliches, wenn auch ein wenig steriles Hotel. Super Preisleistungsverhältnis und engagiertes Team
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017
8/10 – Gut
Andrew, Montgomery
1. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location
Andrew
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Najibullah, Kabul
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
29. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel
Najibullah
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
8/10 – Gut
TAKAHIRO
29. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
プールがあるのが良い
TAKAHIRO
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Ken Tran Front Office Manager am 3. Mai 2024
Dear Takahiro,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for your feedback,We are pleased to learn that your last visit was fulfilled and memorable. In the meantime, we are looking forward to welcoming you back in the not too distant future,Sincerely
10/10 – Hervorragend
Phone Mahn Min
Mit der Familie gereist
20. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s located near the central hub of the city. Hotel services are swift and fast.
Phone Mahn Min
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Ken Tran Front Office Manager am 29. Apr. 2024
Dear Phone Mahn MinWarm greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh Thank you for taking your valuable time to complete our online review.We appreciate the positive feedback you have provided, and I will ensure this information is shared with the team to show how they have exceeded your expectations. We look forward to welcoming you back to Bay Hotel Ho Chi Minh in the near future and please do not hesitate to contact us for any further assistance.Kind regards
10/10 – Hervorragend
SU GYEONG
Geschäftlich gereist
15. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
시내 및 벤탄시장과 가까워 차로 이동하기 좋습니다. 조식이 깔끔하게 잘 나오고, 직원들이 매우 친절합니다. 침구는 포근하니 편해 잠을 잘 잤습니다, 매일 채워주는 물과 음료 등으로 기분이 좋습니다.
SU GYEONG
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Ken Tran Front Office Manager am 24. Apr. 2024
Dear SU GYEONG,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for your feedback. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,
8/10 – Gut
Hideki
Geschäftlich gereist
13. Apr. 2024
Gut: Personal & Service und Ausstattung
日本人街に近く立地が良いです。
Hideki
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Ken Tran Front Office Manager am 24. Apr. 2024
Dear Hideki,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for your feedback. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,
2/10 – Ungenügend
tree
11. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
tree
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Ken Tran Front Office Manager am 24. Apr. 2024
Dear Tree,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for your feedback. We understand and apologize for the inconvenience while currently working to make enhancements to deliver a more comfortable stay for all of our guests and hope for the opportunity to make this up to you the next time you are in the area.Sincerely,
8/10 – Gut
MASATO
11. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit
I think it's good value for money.
MASATO
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Ken Tran Front Office Manager am 12. Apr. 2024
Dear Masato,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for your review,We are more than pleased to learn that your last visit was filled with comfort and memories and looking forward to welcoming you again soon!Best regards
8/10 – Gut
Yasuhiro
Geschäftlich gereist
8. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Ken Tran Front Office Manager am 12. Apr. 2024
Dear Yasuhiro,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for your comment,We would like to take this chance to express our appreciation towards your kind patronage and look forward to welcoming you again soon!Sincerely,
10/10 – Hervorragend
Tony
6. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Veldig bra lokasjon, meget deilig seng, rent og luftig. God aircondition. Kan trenge nye tepper.
Bra valuta for pengene.
Tony
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Ken Tran Front Office Manager am 12. Apr. 2024
Dear Tony,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for your feedback,Rest assured that your comment on the carpet will be shared and reviewed accordingly by relevant department head as we strive to serve you better on your next visit. Apart from that, we are more than pleased to learn that the hotel location and facilities exceeded your expectation and looking forward to welcoming you back in the not too distant future,Sincerely,
8/10 – Gut
yoshinari, sakai
Geschäftlich gereist
5. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Ken Tran Front Office Manager am 12. Apr. 2024
Dear Yoshinari,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for your feedback,We are pleased that your last visit was fulfilled and did meet your expectation. In the meantime, we are looking forward to welcoming you back soon!Best regards,
6/10 – Okay
Mayumi
Mit dem Partner gereist
3. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Great location but it’s pretty loud at night and had a hard time sleeping.
Mayumi
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Ken Tran Front Office Manager am 12. Apr. 2024
Dear Mayumi,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for your comment,It is regretted to learn of your disappointing encounter with the surrounding ambiance affecting your experience and rest assured that your comment will be shared and reviewed internally by relevant department head as we strive to serve you better on your next visit,Sincerely,
Antwort von Ken Tran Front Office Manager am 2. Apr. 2024
Dear valued guest,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for sharing your comment,We are more than pleased to receive your kind patronage towards the brand although we know that there are plenty of choices when it comes to lodging. Other than that, rest assured that your feedback on the shower room will be escalated and shared with relevant manager to rectify accordingly as we strive to serve you better on your next visit. In the meantime, we are looking forward to welcoming you back soon!Sincerely,
4/10 – Schlecht
Gary
Mit dem Partner gereist
31. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was good. The room sucked. No windows which was fine, but no light's available from the bed, which made knowing night from day difficult. Definitely not worth 100 dollars Canadian. Even with 100 dollar's, no breakfast included.
Gary
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Ken Tran Front Office Manager am 3. Apr. 2024
Dear Gary,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for your comment,It is regretted to learn of your less than favorable experience during your last visit and apparent that we have failed to live up to your expectation. Rest assured that your feedback will be shared with relevant personnel as we hope that second chance will be given to regain your trust in the brand,Sincerely,
10/10 – Hervorragend
Asuka
27. März 2024
Asuka
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Ken Tran Front Office Manager am 24. Apr. 2024
Dear Asuka,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for your feedback. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,
6/10 – Okay
Maryanne
Mit dem Partner gereist
26. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Toilet was blocked twice and maintenance had to come and repair. Hotel is dated and buffet breakfast was very average.
Maryanne
Antwort von Ken Tran Front Office Manager am 2. Apr. 2024
Dear Maryanne,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for sharing your comment,It is regretted to learn that the overall experience was not completely did not meet your expectation where we would like to express our since apology for the series of shortfalls. Rest assured that this is by no means a true reflection of our high standards and you can rest assured the matter will be reviewed internally and appropriate actions taken to ensure a similar situation does not occur again. We are looking forward to welcoming you back to regain your trust in the brand,With regards,
10/10 – Hervorragend
Henriette
25. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dejligt sted med fantastisk personale og en dejlig pool og Roof Restaurant
Henriette
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Ken Tran Front Office Manager am 2. Apr. 2024
Dear Henriette,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for taking your time to complete the online review,It is true pleasure to hear such positive feedback on your last visit and I will ensure this information is shared with the team to show how they have exceeded your expectations.Sincerely,
4/10 – Schlecht
Tam
22. März 2024
Just ok
Tam
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Ken Tran Front Office Manager am 1. Apr. 2024
Dear Tam,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for sharing your overall experience,It is apparent that we failed to live up to your expectation while we are expressing our sincere apology for the shortfalls that you encountered. We are looking forward to welcoming you back in the not too distant future to regain your trust in the brand,Best regards,
8/10 – Gut
KUNIHIRO
16. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Antwort von Ken Tran Front Office Manager am 19. März 2024
Dear Kunihiro,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh,We would like to take this chance to thank you for your feedback on the overall experience during your last visit. We look forward to welcoming you back to Bay Hotel Ho Chi Minh soon!With regards,
10/10 – Hervorragend
??
Mit einer Gruppe gereist
12. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
とても親切な対応をしていただきました。
??
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Ken Tran Front Office Manager am 13. März 2024
Dear valued guest,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh,It is truly our great pleasure to receive such kind words during your last visit in regard of the service provided from. In the meantime, we are looking forward to welcoming you back soon!Sincerely
8/10 – Gut
Kakuya
Geschäftlich gereist
11. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Ken Tran Front Office Manager am 13. März 2024
Dear Kakuya,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for sharing your positive experience during your last visit. We look forward to welcoming you back soon!With regards
10/10 – Hervorragend
Ota
Mit einer Gruppe gereist
4. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
綺麗でとても良かった
Ota
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ken Tran Front Office Manager am 6. März 2024
Dear Ota,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for sharing your overall experience during your last visit. In the meantime, we are looking forward to welcoming you back soon!With regards,
10/10 – Hervorragend
Juinniper
Mit dem Partner gereist
1. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay if you want to be walking to mall or railway
Juinniper
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ken Tran Front Office Manager am 6. März 2024
Dear Juinniper,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh,Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us regarind the convenient location. It's something we take great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,
10/10 – Hervorragend
John, Hesston
Geschäftlich gereist
29. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay. Great breakfast. Helpful staff.
John
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ken Tran Front Office Manager am 1. März 2024
Dear John,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for sharing your overall feedback,We are more than pleased to learn that all aspects of your last visit was fulfilled. We are looking forward to welcoming you back soon!With regards