Blick auf den Pool, serviert Mittagessen, Abendessen und Happy Hour

Bewertungen von ibis Saigon Airport

4 out of 5
ibis Saigon Airport
2 Hong Ha Street, Ward 2, Tan Binh District, Ho Chi Minh City

Bewertungen

8.6

Hervorragend

520 von insgesamt 1010 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
328 von insgesamt 1010 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
91 von insgesamt 1010 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
39 von insgesamt 1010 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
32 von insgesamt 1010 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.8/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

8.4/10

Ausstattung

8.6/10

Zustand der Unterkunft

8.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Ingo, Berlin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Zimmer ist gut, Bett bequem. Flure sehen etwas renovierungsbedürftig aus.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Tobias

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir haben das Hotel für eine Übernachtung als Zwischenstation für zwei Flüge gebucht. Der vom Hotel angebotene Transfer vom und zum Flughafen hat problemlos funktioniert. Das Hotel und unser Zimmer war sauber, das Frühstücksbuffet war sehr umfangreich und lecker. Alles in allem war es ein angenehmer Aufenthalt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Petra

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We spend the whole day at the rooftop pool, which was really nice after a long journey. And in our opinion we had the most comfy bed at this hotel durning our holiday.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Claus

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage ist gut und das Personsl sehr freundlich. Das Badezimmer ist aber so winzig, dass mann ständige an die Wand oder das WC kommt. Das empfand ich sls ecklig. Das Bett aber war eine Frechheit. Die Matratze war defekt. Ich lag in einem Loch und in dieser Nacht holte ich mir eknen Bandscheibenschaden. Nachts um 1 Uhr wechselte ich dann das Zimmer. An erholsamen Schlaf war so nicht zu denken.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Wolfram

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The entire staff is very nice and helpful. Very well equipped room. Large, tasty breakfast buffet. Large, refreshing rooftop pool. Free transfers to and from the airport are available upon request.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Wolfram

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Flughafenhotel
Sehr freundliche, kompetente und zuvorkommende Mitarbeiter. Sauberes, gut ausgestattetes Zimmer. Dachterrasse mit erfrischenden Pool und Ausblick über den Flughafen. Zum, bzw. vom Flughafen mit kostenfreiem Transfer. Mit wenig Gepäck auch in 15 Minuten zu Fuß möglich.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

10/10 – Hervorragend

Holger

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

6/10 – Okay

Georg

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Guter Standard
Ein typische ibis halt: Ein anständiges Basis Produkt bei dem immer etwas Bahnhofsatmosphäre mitschwingt (v.a. im Frühstücksraum)
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

8/10 – Gut

Anamarija

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Marc am 9. März 2020
Dear Anamarija, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Saigon Airport. It is our pleasure to receive good ratings from you. I will share your comments with all staff and I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Marc DUPUIS General Manager

10/10 – Hervorragend

Mario

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von marc am 22. Dez. 2019
Dear Mario, Thank you for sharing your impression on your recent stay at ibis Saigon Airport. It is wonderful to know that you found our hotel to be “Excellent” and glad that you had a pleasant stay with us. Please rest assured that I have shared your feedback with our team, this feedback has served as an encouragement to all of our contributors. We are looking forward to welcome you back in the near future at ibis Saigon Airport. Sincerely, Marc DUPUIS General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
War ok -- kann verbessert werden..
Leider roch es im Raum nicht gut -- "rotten" bzw. nach Abfällen .. Dann wurde mir ein "Duftspender" reingestellt - aber kein Ersatzraum ...- schade.. ich bin sonst sehr gerne in dem Hotel vor meinen Abflügen aus HCMC...- und der Pool auf dem Dach ist auch ok!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Marc am 16. Dez. 2019
Dear Mr./Ms We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Saigon Airport. We notice that some of our service aspects did not meet your expectation, please accept our sincere apology. We will ensure to share this feedback with our team members and provide better training to improve our guest services while maintaining professional skills. In the meantime, provide a better solution for the issue you have mentioned. Thank you again for sharing your experience, and we hope you will give us another chance to better serve you in the future. Sincerely, Marc DUPUIS General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Marc am 26. Nov. 2019
Dear Mr./ Ms., We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Saigon Airport. It is always a pleasure to receive a good rating. I will share it with our team. I am sure that this rating will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely yours, Marc DUPUIS, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr sauber, freundliches Personal, sehr nahe am flughafen
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Marc am 24. Juni 2019
Dear Mr./Ms., We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Saigon Airport. I am happy to hear that you enjoyed a comfortable stay with us. I will share your comments with all staff and I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Marc DUPUIS General Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bereits im voraus haben wir einen Late Check-Out angefragt, welcher auch notiert wurde. Als wir ankamen hieß es dann, dass es doch nicht möglich sei. Und das obwohl die Zimmer wei weitem nicht alle belegt waren. Duschen konnten wir dann theoretisch im Sauna Bereich. Praktisch gab es keine Handtücher und nach 35min und mehrmaligem nachfragen haben wir es dann aufgegeben. Bei Einchecken wurde uns gesagt, wir hätten Frühstück inklusive. Wir standen auch auf der Liste. Als wir mit unserem Essen am Tisch saßen kam dann eine Mitarbeiterin und fing an zu diskutieren, dass wir 400.000 VND pro Person für das Frühstück zahlen müssten, es läge ein Missverständnis vor. Wir sind dann aufgestanden und gegengen. Die Zimmer sind extrem abgenutzt, das Personal unfreundlich. Nach einem perfekten Urlaub war das ein wirklich unschöner Abschluss.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Marc am 31. Mai 2019
Dear Mr./Ms., We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Saigon Airport. Besides many good rating you've given, we notice that some of our service aspect did not meet your expectation, please accept our sincere apology. We will ensure to share this feedback with our team member and provide better training to improve our guest services while maintaining the professional skills. In the meantine, provide better solution for the issue you have mentioned. Thank you again for sharing your experience, and we hope you will give us another chance to better serve you in the future. Sincerely, Marc DUPUIS General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nahe am Flughafen, kostenloser shuttle. Kleine zimmer
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Oreste am 25. März 2019
Dear Mr./Ms., We very much appreciate your comments and we are happy to know that you have a pleasant stay with us. Positive feedback from satisfied clients knowing that we exceed your expectation is our greatest reward. We will make sure to share this with our Management and Operation team for more improvement in our services. Thank you again for sharing your experience and we hope your next visit at ibis Saigon Airport will be better than the previous one. Sincerely, Oreste TRAETTO General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Trotz der Unmittelbaren nähe zum Flughafen ist der Shuttle-Service empfehlenswert!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Oreste Traetto am 19. März 2019
Dear Mr./Ms., We very much appreciate your comments and we are happy to know that you have a pleasant stay with us. Positive feedback from satisfied clients knowing that we exceed your expectation is our greatest reward. We will make sure to share this with our Management and Operation team for more improvement in our services. Thank you again for sharing your experience and we hope your next visit at ibis Saigon Airport will be better than the previous one. Sincerely, Oreste TRAETTO General Manager

8/10 – Gut

Sinath

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was good
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Sinath

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to the airport and they provide free pickup and drop off. Close to food and shopping areas
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

TETSUNOBU

バスタオルのみで、フェイスタオルが無かった。 冷蔵庫の冷却を最大にしてもあまり冷えなかった。 周辺には、美味しいブンチャーのお店やフォーのお店がある。
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jay

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Carlos Vargas

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Proximity to airport.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

AKIKO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Nobuyuki, Edogawa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Kazuhiko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Ishitani

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Evelyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My go to airport spot!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stay here if you are a foreigner or tourist. Great spot. Free shuttle to the airport when you leave. Definitely saving this spot!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay when traveling in/out of SGN airport
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

James

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
I was kind of disappointed on this visit. Before they always had coffee in the room. But this time they didn’t. I always look forward to my cup of coffee. So I was disappointed this time. I had to buy instant coffee outside at a market so I would have some when I woke up.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Shion

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Atsuyoshi

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
ベットが狭い 周りが汚い
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Vlastimil

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
I did not like it !
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything else was very good. The only problem I had was with the king size bed. This bed had a big dip in the middle. Always before the bed has been so great. Only this time and it took a long while for the air conditioner to cool the room down. I want to say your staff is awesome. Hung has been there the last few time and he has made me feel like home. He has helped me above and beyond. Please make sure you keep him. He is a great asset to your company
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

junichi

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
トランジットで使うには立地が最高でした。
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Mika

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
空港まで近く、便利です
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

joseph

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Hisa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
we had about 5 hours to stop over so booked this hotel to take a shower and some rest. they have Starbucks at the ground floor and the room was cozy. we were able to walk around the hotel and feel the vibes of vietnam before heading to another country. the shuttles service is free and convenient. you just have to contact them beforehand if you need it.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Son

Gut: Sauberkeit
Close to airport
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Nathan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
nice play to stay for a stop over
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Juliana

I had to cancel at the last minute due to family emergency…. I couldn’t stay at your hotel because of this reason … I’m so so so happy unsatisfied… disappointed…. and very disgusted that you can’t give me a refund!!! Will never use Expedia ever ever again and will not recommend you to any of my friends
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von ibis Saigon Airport am 11. Apr. 2024
Dear Juliana,Thank you for taking the time to give us your feedback.Please accept my sincerest apologies for the difficulties you have mentioned, and be assured that the experience you described does not reflect the usual quality of service we provide. Regarding the last-minute cancel request, it is worth emphasizing that Expedia will not refund once you have pre-paid for your booking owing to the platform's policy. I regret that we could not provide further assistance in this situation.Once again, we sincerely apologize for any inconvenience caused and appreciate you sharing your concerns. We do hope to have the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely yours,Marc DUPUIS,General Manager

10/10 – Hervorragend

Christian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pretty neat place to stay if you’re in HCM. There is free shuttle service to the airport and staff are polite.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Luke

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Mayumi

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Perfect place to stay before your flight. Service is horrible but location is perfect.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice place to stay if you want something near the airport. Has a shuttle service. Staff were all very helpful. Think I will stay here everytime I am back.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Isao

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
空港から歩いていける。翌日の便が早かったので、渋滞に捕まると大変なのでらここを取りました。2回目の滞在でしたが、まあまあ快適に過ごせました。ただし、ホテルの前の道路を横断するときには勇気が必要です。
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Kelly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very close to airport
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Christian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really liked the place. The brunch buffet was so-so. The airport shuttle was great for people like me with a lot of luggage, you just need to call them in advance.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Binh

Cleaness of the facility and friendly staffs
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024