2 outdoor pools, pool umbrellas, sun loungers

Bewertungen von Bless Hotel Ibiza, a member of The Leading Hotels of the World

5 out of 5
Bless Hotel Ibiza, a member of The Leading Hotels of the World
C/ Cala Nova- Es Canar, Santa Eulalia del Rio, Ibiza

Bewertungen

8.8

Hervorragend

71 von insgesamt 107 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
19 von insgesamt 107 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
9 von insgesamt 107 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 107 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 107 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.4/10

Sauberkeit

8.4/10

Personal & Service

9.4/10

Ausstattung

9.2/10

Zustand der Unterkunft

8.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Lejla

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wunderschönes Hotel, mega Frühstücksauswahl und das Personal ist sehr höflich und nett. Die Lage ist auch super und es gibt einen direkten Strandzugang aber auch einen schönen Pool.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Online Reputation Advisor I BLESS Hotel Ibiza am 23. Aug. 2023
Sehr geehrte Frau Lejla,Zuallererst schätzen wir Ihre Entscheidung außerordentlich, BLESS Hotel Ibiza als Ihr Reiseziel für Ihren kürzlichen Urlaub ausgewählt zu haben, und wir danken Ihnen herzlich dafür, sich die Zeit genommen zu haben, Ihre Erfahrung auf Expedia zu teilen.Es bereitet uns große Freude zu erfahren, dass unser aufmerksames Personal eine herausragende Eigenschaft Ihres Aufenthalts war. Unsere Verpflichtung zu verschiedenen angesehenen Standards, einschließlich LHW und Forbes, treibt uns stets dazu an, das höchste Maß an Gästebindung anzustreben. Es ist wirklich ermutigend zu sehen, dass die Hingabe unseres Teams an die Gästebetreuung Ihren Aufenthalt von früheren Erfahrungen abhebt.Ihre Erwähnung der idyllischen Lage des BLESS Hotel Ibiza, die atemberaubende Ausblicke auf die Bucht von Cala Nova bietet, wird sehr geschätzt. Diese Kulisse bietet den idealen Hintergrund für eine erholsame Urlaubserfahrung.Ihre Zufriedenheit mit Ihrem Urlaub bereitet uns immense Freude, und wir freuen uns bereits darauf, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen. Unser alleiniges Ziel ist es, sicherzustellen, dass Ihr nächster Aufenthalt bei uns nichts weniger als außergewöhnlich wird.Mit herzlichen Grüßen,Lucía SanguiñedoOnline Reputation Advisor I BLESS Hotel Ibiza

10/10 – Hervorragend

Sarah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

6/10 – Okay

Marlene

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Sarah Stierlin

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Philipp

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Überdurchschnittlich freundliches Personal. Tolles Frückstücksbuffet und Restaurant. Kurzer Weg zum Strand und schöne Poollandschaft. Absolut empfehlenswert auch für Familien mit Kindern.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022
Antwort von Guest am 2. Juli 2022
Sehr geehrter Herr Philipp, Vielen Dank, dass Sie uns die Einzelheiten Ihrer Erfahrung mitgeteilt haben. Kommentare wie der Ihre ermutigen uns, weiterhin mit der Leidenschaft und dem Engagement zu arbeiten, die all diejenigen verdienen, die uns bei ihren Besuchen auf unserer schönen Insel vertrauen. Wir werden dieses gute Feedback an den Rest von Xeperience Tenders weitergeben und hoffen, Sie bald wieder bei uns im BLESS Hotel Ibiza begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Claudia Sanchez, Hospitality Manager

8/10 – Gut

Dalia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es ist ein schönes luxuriöses Hotel. Man wird direkt bei Ankunft vom service begrüßt und in Empfang genommen. Die Zimmer sind sauber und wie auf den Bildern, klein aber der Meer Ausblick aus dem Balkon lässt einem über die Größe hinweg gucken. Die Betten sind sehr gemütlich und man schläft sehr gut. Am Morgen wird man dann zum Frühstückstisch begleitet und es wird frisch gepresster Saft und Kaffee vorbei gebracht, dann kann man zum Buffet und sich aussuchen was man gerne möchte, es ist für jeden was dabei und sehr sehr lecker. Nun zum Alltag, man kann gut im Hotel bleiben, es gibt einen Strand sowie einen Pool und Hotel Restaurants, die Restaurants im Hotel sind aber sehr teuer, was für so ein Hotel Eig. auch völlig verständlich ist. Kommt darauf an was man möchte. In der Nähe, also fussläufig ca. 10-15 Minuten gibt es kleine Bistros, wo man günstig was zu essen bekommen kann. Zu der Location des Hotels: In der Nähe gibt es Bistros, kleine Bars/Kneipen, Souvenir Shops und einen Deutschen Arzt 24/7. Wir dachten wir kommen ohne Mietwagen zurecht, falsch gedacht. Wir haben uns um die Ecke gleich einen Mietwagen genommen, da zu unserer Zeit (Mai 22) Busse in der Nähe schwer zu kriegen waren. Ein Taxi für das hin und her hätte sich preislich nicht gelohnt. Parken im Hotel ist kostenlos. Fazit: Wir kommen mit dem Baby definitiv nochmal wieder. :-)
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022
Antwort von Guest am 16. Juni 2022
Sehr geehrter Herr., Vielen Dank für Ihre positive Bewertung! Vielen Dank für Ihre Empfehlungen zur Umgebung, ich denke, das könnte zukünftigen Besuchern des BLESS Hotel Ibiza sehr helfen. Wir freuen uns, dass wir Sie überraschen und Ihren Aufenthalt zu einem einzigartigen Erlebnis machen konnten. Im Bless Hotel Ibiza haben wir uns zu Spitzenleistungen und zur vollen Zufriedenheit unserer Gäste und Besucher verpflichtet. Deshalb sind Kommentare wie der Ihre ein weiterer Grund, unsere täglichen Bemühungen fortzusetzen. Es wird uns eine Freude sein, Ihr fantastisches Feedback an alle unsere Xperience Tenders weiterzuleiten, denn es ist wichtig für uns zu wissen, dass wir dazu beitragen, Erlebnisse wie das Ihre unvergesslich zu machen. Wir freuen uns darauf, Sie bald begrüßen zu dürfen, Claudia Sanchez. Hospitality Manager

10/10 – Hervorragend

Birgitt

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage war ausgezeichnet- Küche hervorragend- Pool und Strand perfekt
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2021
Antwort von Carla Rodríguez, Guest Service Manager am 9. Sept. 2021
Liebe Birgitt, Danke, dass Sie Ihre wunderbare Erfahrung mit uns teilen! Wir freuen uns, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Eine herzliche Umarmung vom gesamten Team des Bless Hotel Ibiza!

4/10 – Schlecht

Sarah

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Claudia Sánchez am 14. Okt. 2022
Dear Ms. Sarah, First of all I would like to thank you for having taken a few moments of your valuable time to share your comments about the services of our hotel during your experience with us.Questionnaires like yours help us to improve our services and also stimulate us to keep working hard every day. Your feedback means everything for us.Hopefully you will return to BLESS Hotel Ibiza and of course we will be waiting for you to create more memories.Kind regards,Claudia Sánchez Hospitality Manager

6/10 – Okay

Ruth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schöne Lage und sehr modän
Die Zimmer sind sehr modern aber eher klein. Es gibt einen grossen Schrank der mit Glas versehen ist. Was nicht aufgehängt werden kann muss man auf zwei kleinen Tablaren oder auf dem Boden des Schranks stapeln. Auf dem Dach gleich hinter dem Infinite-Pool und der schönen Rooftop-Bar ist die Klimaanlage für das ganze Hotel installiert. Die Lärmemission ist bis einige hundert Meter ausserhalb vom Hotel zu hören. Bei der Zimmerwahl darauf achten, nicht gleich unterhalb der Rooftop-Bar einquartiert zu werden. Das Essen und der Service sind gut und die Mitarbeiter sehr bemüht, den Gästen alle Wünsche von den Augen abzulesen. Die Poolanlage ist sehr gepflegt und schön angelegt. Sehr störend: die bequemen bedachten Liegebetten dürfen von Hotelgästen auch nur belegt werden wenn eine Minimumkonsumation von EUR 250 während dem Aufenthalt dieser Liegen garantiert ist.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2021
Antwort von Cristina López, Hospitality Manager am 9. Juni 2021
Sehr geehrte Frau Ruth, Besten Dank für Ihr Kommentar. Dieses hilft uns viel. Wenn Sie möchten, können Sie gern mit uns Kontakt per E-Mail übernehmen, damit wir Ihre nächste Aufenthalt bei uns verbessern können. In der Zwischenzeit wünschen wir Ihnen einen schönen Tag. Freundliche Grüsse Bless Hotel

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Poolanlage traumhaft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Naira Heredia. Customer Care am 27. Juli 2020
Lieber gast, Vielen Dank für Ihren Besuch und diese Bewertung. Somit ist dies ein sehr nettes und motivierendes Feedback. Wir freuen uns sehr, dass Sie einen schönen und erfolgreichen Urlaub bei uns hatten. Wir hoffen Sie bald wieder bei uns empfangen zu dürfen. Herzliche Grüsse,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Sonia F. am 9. Okt. 2019
Dear Blessed Guest Thank you very much for taking a moment to leave us this fantastic opinion. We hope to welcome you again soon at BLESS Hotel Ibiza. A greeting from the whole team, Sonia F. Customer Care

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von Roberta S. am 13. Sept. 2019
Dear guest, Many thanks for evaluating your stay with us at BLESS Hotel Ibiza. We hope you will give us the opportunity to host you again soon. Best regards, Roberta S. Customer Care

10/10 – Hervorragend

Hans

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekte Ferien
Es waren einfach perfekte Ferien!¨Das Hotel ist super schön, schön eingerichtet und bietet besten Komfort. Das Service war vom Empfang bis zur Verabschiedung immer sehr freundlich, zuvorkommend und kompetent und vor allem auch sehr hilfreich (hatte mein Handy verloren). Die Swimmingpool Anlage einfach perfekt. Die umliegenden Restaurant waren ebenfalls sehr gut.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von Abraham C. am 16. Aug. 2019
Lieber Hans, Vielen Dank für die positive Bewertung unseres Hotels! Wir freuen uns sehr, dass Ihre Ferien perfekt waren, und dass Sie unsere Swimmingpool Anlage genossen haben. Ihr Feedback an das Service ist für uns die größte Motivation. Wir hoffen, dass Sie uns bald wieder besuchen hier im BLESS Hotel Ibiza! Abraham C. Customer Care

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Neue Unterkunft bei der einiges (noch?) nicht zusammenpasst. Von Stromausfall auf Zimmer über herunterfallenden Vorhang bei Check-In bis hin zu langen Wartezeiten beim Parken und zu wenig Schattenplätzen beim Frühstück. Auf der anderen Seite super geeignet für Instagram-Fotos. Fazit: Sieht alles nach Luxus aus, fühlt sich aber nicht so an.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von Roberta S. am 14. Aug. 2019
Lieber Gast, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben unser Hotel zu bewerten. Wir bedauern es sehr, dass wir ihre Erwartungen nicht erfüllen konnten. Danke das Sie uns darauf aufmerksam gemacht haben, wir nehmen Kritik unserer Gäste sehr ernst um uns ständig zu verbessern. Wir hoffen das Sie wieder einmal hier bei uns ihren Urlaub verbringen. Mit freundlichen Grüßen, Roberta S. Customer Care

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2019
Antwort von Roberta S. am 4. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your experience with all of us. We are pleased to hear that you have your stay at BLESS and we look forward in welcoming you again soon! Warmest regards, Roberta S. Customer Care

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Roberta S. am 20. Juli 2019
Thank you! Have a Bless day.

10/10 – Hervorragend

claudia

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Andrea

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

MIGUEL ANGEL

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel increíble!!!!! El personal de cocina era un poco complicado en caso de tener intolerancia alimentaria. Eso debería mejorar teniendo en cuenta los precios y el lujo del hotel
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Online Reputation Advisor | BLESS Hotel Ibiza am 17. Okt. 2023
Estimado Sr. Miguel Angel,Le agradecemos sinceramente por haber seleccionado BLESS Hotel Ibiza como su lugar de hospedaje en la isla y por compartir sus impresiones sobre su experiencia.En BLESS Hotel Ibiza, trabajamos arduamente para personalizar al máximo la experiencia de nuestros huéspedes, ya que creemos que el factor humano es esencial para proporcionar una experiencia de calidad y distintiva.También deseamos expresar nuestro agradecimiento por su valioso feedback; comentarios como los suyos nos ayudan a mejorar constantemente nuestros servicios.Queremos hacerle saber que sería un honor darle la bienvenida en cualquiera de nuestros hoteles en Ibiza o Madrid en el futuro.Reciba un cordial saludo,Lucía Sanguiñedo,Online Reputation Advisor BLESS Hotel Ibiza

10/10 – Hervorragend

antonius Theodorus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Tarila

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Simon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Online Reputation Advisor | BLESS Hotel Ibiza am 26. Sept. 2023
Dear Mr. Simon,We would like to convey our heartfelt gratitude for selecting BLESS Hotel Ibiza as your haven on the White Island and for your outstanding 10/10 review of your recent stay with us.At BLESS Hotel Ibiza, we firmly believe that a warm and inviting atmosphere, coupled with genuine care and attention, can truly enhance the entire guest experience.We are delighted to learn that your stay was nothing short of hedonistic and relaxing. Your satisfaction is our utmost priority, and it inspires us to continually deliver exceptional service to all our guests.It was an absolute pleasure to have you as our guest, and we eagerly anticipate the opportunity to welcome you back in the future, ensuring that your next experience with us is just as marvelous.Warm regards,Lucía Sanguiñedo,Online Reputation Advisor BLESS Hotel Ibiza

10/10 – Hervorragend

Chris

Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Kathy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Lucía Sanguiñedo, Online Reputation Advisor am 30. Aug. 2023
Dear Ms. Kathy,We extend our sincere gratitude to you for selecting BLESS Hotel Ibiza for your recent stay and for taking the time to communicate your experience with us.Your insights carry immense importance for us, and it brings us great joy to learn that you thoroughly enjoyed your stay and fully embraced your most hedonistic inclinations.We eagerly anticipate the opportunity to host you once again in the future; your return would be a true delight for our team. Thank you for considering us once more.Warm regards,Lucía SanguiñedoOnline Reputation Advisor BLESS Hotel Ibiza

10/10 – Hervorragend

YOEL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Agnes

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Nina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I think the property is absolutely gorgeous. The staff pays great attention to details for a joyous experience. From the customer service representative, Concierge, violnist, dj, pool staff and housekeeping, everyone was superb. The only set back was the rooftop staffers. I waited almost 3 hours to be served dinner and never received my dessert. The hotel appeared to be short staffed but no one communicated with the guests. Such a disappointment as it was my anniversary. Everyone seemed to ignore me until it was time to leave. Now, the waitress approach me to sign the bill. Shameful. I wish she had that energy and not spoiled our evening. I requested to speak to a manager and never received a call. Otherwise, great hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Lucía Sanguiñedo, Online Reputation Senior Advisor am 16. Aug. 2023
Dear Ms. Nina,We extend our heartfelt gratitude for having chosen BLESS Hotel Ibiza for your recent stay and for taking the time to share your thoughts about your recent experience with us. It's genuinely heartwarming to know that you found our property to be absolutely stunning and that our staff's attention to detail contributed to a joyous experience. We take great pride in ensuring that every aspect of your stay is carefully curated for your utmost comfort and satisfaction.Your praise for our customer service representatives, concierge, violinist, DJ, pool staff, and housekeeping team truly means a lot to us. Their dedication to providing exceptional service is a cornerstone of our commitment to our guests' well-being.While we are thrilled that your overall experience was positive, we are sorry to learn that there were certain aspects of your stay that did not meet your expectations. We deeply regret any inconvenience you may have experienced during your time at our rooftop venue. We are continuously working on enhancing our service, and your feedback will be used constructively to address any shortcomings and prevent similar incidents in the future.We hope to have the opportunity to welcome you back to BLESS Hotel Ibiza and provide you with the most catered experience.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Estrella

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Uno de los mejores hoteles de Ibiza
La estancia ha sido maravillosa. Todo el equipo del hotel son grandes profesionales. El desayuno es fantástico. Un sitio mágico donde desconectar y disfrutar de una Ibiza tranquila y natural.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Irati Pérez, Guest Xperience Manager am 10. Aug. 2023
Estimada Sra. Estrella,Agradecemos sinceramente que haya elegido BLESS Hotel Ibiza en su reciente viaje a "la isla blanca" y el posterior tiempo empleado en compartir sus impresiones sobre su estancia en Hoteles.com. Es gratificante saber que nuestra dedicación a la excelencia y nuestro esfuerzo constante por brindar un servicio excepcional hayan sido notados y apreciados por usted. Nuestro equipo trabaja arduamente para crear una experiencia única y memorable para todos nuestros huéspedes, y sus comentarios positivos nos inspiran a seguir superando sus expectativas.Nos complace saber que disfrutó de nuestro delicioso desayuno, elaborado con pasión y cuidado por nuestro talentoso equipo de cocina. También nos llena de alegría saber que pudo experimentar la tranquilidad y serenidad que buscaba en nuestro hotel, gracias a su ubicación privilegiada entre las hermosas playas de Cala Nova y Es Canar.Desde BLESS Hotel Ibiza, esperamos tener el honor de darle la bienvenida nuevamente en un futuro cercano y seguir brindándole momentos inolvidables.Reciba un cordial saludo,

8/10 – Gut

Mihaillo

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Overall good experience but be prepared to pay at least 40€ for a proper meal not including any drinks which are at least 15/20€
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Xperience Manager | BLESS Hotel am 26. Juli 2023
Dear Mihaillo,We are thrilled to read such an amazing review. Thank you for using part of your valuable time to write about your recent stay at BLESS Hotel Ibiza.It is a delight reading that you were able to experience your most hedonistic self during your recent stay with us. Our team strives daily in order to provide the most tailored experience to our guests using first quality ingredients.We are incredibly grateful for your feedback and look forward to welcoming you back for more memorable moments in the future.Kindest regardsIrati Pérez

10/10 – Hervorragend

hamaoka

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Elisangela

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Laura

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Phenomenal and one of a kind resort. 10/10!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Irati Pérez | Guest Experience Manager am 3. Juni 2023
Dear Laura,Greetings from BLESS Hotel Ibiza!Thank you so much for your very kind comments. It was an absolute pleasure having you with us.We will be delighted to welcome you back anytime you wish.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Bastiaan

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Claudia Sánchez am 17. Okt. 2022
Dear guest, First of all I would like to thank you for having taken a few moments of your valuable time to share your comments about the services of our hotel during your experience with us.Questionnaires like yours help us to improve our services and also stimulate us to keep working hard every day. Your feedback means everything for us.Hopefully you will return to BLESS Hotel Ibiza and of course we will be waiting for you to create more memories.Kind regards,Claudia Sánchez Hospitality Manager

8/10 – Gut

Chloe Amelia

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stunning views from the suite of the sea and surrounding area Room was beautifully decorated, cleaned and had wonderful bathroom facilities. We didn't like the smell of drains every now & then or the noise we could hear from neighbouring rooms
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2022
Antwort von Hospitality Manager am 13. Okt. 2022
Dear Ms. Amelia,It is a pleasure to read this excellent review of your recent holiday at BLESS Hotel Ibiza and we really appreciate you taking the time to write and share it with us and other travellers.Thank you for your lovely comments about the service you received from our Xperience Tenders, the decor of the hotel and the views. We will be sure to pass on your fantastic words which will mean a lot to them.We hope to have the opportunity to welcome them back soon in our hedonistic universe.On the other hand, I would like to apologize personally for any inconveniences that you experienced while you were here with us at BLESS Hotel Ibiza. I have passed your comments to the managers of each department and the whole team is aware of it. Therefore, we can prevent any inconveniences from happening again in the future.Thanks again and we hope to see you again very soon.Warm regards,Claudia Sanchez

2/10 – Ungenügend

ramon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Was terrible. I made a reservation direct with the hotel and they accept it but next day they send me an email with cancelation so I did it through Expedia but at the time of registration they told me that I have to reservation. I showed them the email of theirs cancelation bit they did not accept, so they charged me twice.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Claudia Sánchez Hopsitality Manager am 13. Okt. 2022
Dear Guest,First of all, let me thank you for taking the time to share your comments regarding your fourth experience at BLESS Hotel Ibiza.We really appreciate the feedback from our guests, as we deeply believe that it is the most appropriate way to improve our service.I would like you to know that at BLESS Hotel Ibiza Hotels, we are aware that our guests are the most important part of our work and that the total satisfaction of all our guests is the main priority and the reason why we strive every day.We have a strong commitment to excellence, and we are frustrated when we are not able to meet our guests' expectations.I would like to sincerely apologise on behalf of the entire staff for the inconvenience of your bill, although this has been resolved, please be assured that we have already shared your comments with the hotel management.The entire team would be honoured if you would give us another opportunity to show you the true BLESS experience and of course the improvement made.We hope we can count on your confidence in our hotel again.Best regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von Claudia Sánchez am 14. Okt. 2022
Dear guest, First of all I would like to thank you for having taken a few moments of your valuable time to share your comments about the services of our hotel during your experience with us.Questionnaires like yours help us to improve our services and also stimulate us to keep working hard every day. Your feedback means everything for us.Hopefully you will return to BLESS Hotel Ibiza and of course we will be waiting for you to create more memories.Kind regards,Claudia Sánchez Hospitality Manager

10/10 – Hervorragend

Roselyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really great experience
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Claudia Sánchez am 14. Okt. 2022
Dear Ms. Roselyn, Thank you for your nice words! We appreciate your comments regarding your experience at BLESS Hotel Ibiza. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. As a member of The Leading Hotels of the World, the hote continuously strives to meet your needs and expectation.Thank you again for sharing your experience and we are looking forward to welcoming you again at BLESS Hotel Ibiza.Regards,Claudia SánchezHospitality Manager

10/10 – Hervorragend

AGATHE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pure Happiness
Absolutely fantastic, Awesome Staff!!
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2022
Antwort von Claudia Sánchez am 14. Okt. 2022
Dear Mrs. Agathe,Thank you very much for your kind words and great feedback. I am delighted to know that you really enjoyed your experience with us.I will pass on your comments to the entire team. Positive feedback like your encourages us to continue working hard in order to provide an excellent service and exceed our guests expectations.We will be very pleased to welcome you back to the hotel should you think of visiting us again in the future.Sincerely,Claudia Sánchez Hospitality Manager

10/10 – Hervorragend

Afrodita

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing experience - super nice staff, very professional going about and beyond to make your stay pleasant.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Claudia Sánchez am 14. Okt. 2022
Dear Mrs. Afrodita, Thank you for your nice words! We appreciate your comments regarding your experience at BLESS Hotel Ibiza. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. As a member of The Leading Hotels of the World, the hote continuously strives to meet your needs and expectation.Thank you again for sharing your experience and we are looking forward to welcoming you again at BLESS Hotel Ibiza.Warm Regards,Claudia SánchezHospitality Manager

10/10 – Hervorragend

Irena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Pascal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Andres

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I love it
Absolutely great place!
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022
Antwort von Claudia Sánchez am 14. Okt. 2022
Dear Mr. Andres,Thank you for your nice words! We appreciate your comments regarding your experience at BLESS Hotel Ibiza. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. As a member of The Leading Hotels of the World, the hote continuously strives to meet your needs and expectation.Thank you again for sharing your experience and we are looking forward to welcoming you again at BLESS Hotel Ibiza.Kind Regards,Claudia SánchezHospitality Manager

10/10 – Hervorragend

Sukhninder

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful location close to Cala Nova, amazing rooms, great food options including the breakfast, and lovely swimming pools overlooking the sea. The staff were also brilliant, always happy to help and always with a smile on their faces. We will come again soon!
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022
Antwort von Claudia Sánchez am 14. Okt. 2022
Dear Mr. Sukhninder,Thank you for your nice words! We appreciate your comments regarding your experience at BLESS Hotel Ibiza. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. As a member of The Leading Hotels of the World, the hote continuously strives to meet your needs and expectation.Thank you again for sharing your experience and we are looking forward to welcoming you again at BLESS Hotel Ibiza.Regards,Claudia SánchezHospitality Manager

10/10 – Hervorragend

Porsche

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I went for my birthday last week and it was the best experience! My favorite part of the property was the infinity pool and the sushi was really good. They also have excellent customer service! I highly recommend
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Guest am 3. Juli 2022
Dear Mr. Porshe Thank you for leaving us your amazing review regarding your recent stay at BLESS Hotel Ibiza. We are extremely delighted to be part of your celebration and glad to hear that you had a memorable stay with us, loving our shushi & our amazing infinity pool. We pride ourselves in exceeding guests expectations and I am thrilled to hear that the team created a great experience for you We certainly look forward to welcoming you back soon for more celebrations to come! Kind Regards, Claudia Sánchez

8/10 – Gut

Juan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Guest am 3. Juli 2022
Estimado Sr. Juan Muchísimas gracias por compartir con nosotros la valoración de su experiencia en el universo hedonista. Comentarios como el suyo nos animan a continuar trabajando con la pasión y compromiso que merecen todos aquellos que confían en nosotros durante sus visitas a nuestra preciosa isla. Compartiremos tan buen feedback con el resto de Xeperience Tenders y esperamos verle de nuevo con nosotros disfrutando BLESS Hotel Ibiza. Reciba un cordial saludo, Claudia Sánchez, Hospitality Manager

10/10 – Hervorragend

Mikael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome place if you want to relax!
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022
Antwort von guest am 2. Juli 2022
Dear Mr. Mikael Thank you very much for choosing BLESS Hotel Ibiza, First of all we would like to thank you for taking the time to share the details of your experience. For us, feedback with our guests is the fundamental tool to improve the quality of the service provided to all those who trust in our Xperience Tenders as their favourite option in the magic island. We will pass on your good comments to all our team. At BLESS Hotel biza we work with the aim of exceeding our guests' expectations and offering a service that is not only of quality but also surprising and detailed. We are convinced that we will have you again soon in our hedonistic world and may you continue to enjoy the pleasures of life. Best regards, Claudia Sanchez Hospitality Manager

10/10 – Hervorragend

Shashi

Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022
Antwort von Guest am 2. Juli 2022
Dear Mrs. Shashi, First of all I would like to thank you for having taken a few moments of your valuable time to share your comments about the services of our hotel during your experience with us. Questionnaires like yours help us to improve our services and also stimulate us to keep working hard every day. Your feedback means everything for us. Hopefully you will return to BLESS Hotel Ibiza and of course we will be waiting for you to create more memories. Kind regards, Claudia Sánchez Hospitality Manager

6/10 – Okay

Carla

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Claudia Sánchez am 14. Okt. 2022
Dear guest,First of all I would like to thank you for having taken a few moments of your valuable time to share your comments about the services of our hotel during your experience with us.Questionnaires like yours help us to improve our services and also stimulate us to keep working hard every day. Your feedback means everything for us.Hopefully you will return to BLESS Hotel Ibiza and of course we will be waiting for you to create more memories.Kind regards,Claudia Sánchez Hospitality Manager

8/10 – Gut

Amine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Peu de commodité
L’hôtel est très beau, correspond aux photos cependant pour le prix les petits déjeuner ne sont pas inclus et peu de commodité proche de l’hôtel c’est dommage il faut prévoir en plus un budget taxi élevé
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Guest am 14. Juni 2022
Cher invité, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser un commentaire sur votre expérience au BLESS Hotel Ibiza. Nous sommes très heureux d'apprendre que vous avez apprécié nos chambres ultramodernes, le confort des lits et que vous vous êtes senti choyé par notre personnel. Ces commentaires aimables nous remplissent d'enthousiasme et nous incitent à poursuivre nos efforts pour offrir des expériences inoubliables à nos clients. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans notre monde hédoniste. Claudia Sánchez Hospitality Manager