Tägliches Frühstücksbuffet (5 EUR pro Person)

Bewertungen von Hotel Bellevue

4 out of 5
Hotel Bellevue
Street 32 No.24, Ilinden

Bewertungen

5.4
1 von insgesamt 24 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
8 von insgesamt 24 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
5 von insgesamt 24 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 24 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
8 von insgesamt 24 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

4.6/10

Sauberkeit

7.0/10

Personal & Service

8.0/10

Ausstattung

5.0/10

Zustand der Unterkunft

6.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Diego Sebastian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was friendly. The room was fine in relation to the price paid.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Katja

Gut: Sauberkeit
Ist ok
Die Möbel waren teilweise kaputt und hatten ihre beste Zeit bereits hinter sich. Das Bett war riesig, aber auch hier wären neue Matratzen fällig. Das Personal war nett und hilfsbereit.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2020
Antwort von Front office manager am 26. Jan. 2021
Dear Katja, It was a pleasure serving you. I really appreciate you taking the time to share your feedback and being so open with us. We hope you'll come and see us again soon! Best regards Jovanov Zlatko

8/10 – Gut

Jörg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
sehr gutes Preis-Leistungs-Verhältnis
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von ana am 31. Okt. 2019
thank you ! we hope to see you soon.

8/10 – Gut

Mustafa

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

2/10 – Ungenügend

Elin

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Avoid avoid!
Dont go here for the hotel, unless you like paying alot for dirty and damaged rooms. The ac did not work and there were dirt and debris everywhere. The bathroom was not fresh and the service was below adequate. The nature surrounding the hotel is very beautiful though, so if you like to be outside and doesnt mind sleeping with bugs it is perfect.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022

2/10 – Ungenügend

Avdirrahma

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

6/10 – Okay

eldra

Gut: Personal & Service
Disappointed
The location is great however, not to impressed with the upkeep of the place. Bungalow can use updating and a good cleaning.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2021
Antwort von Front office manager am 1. Apr. 2021
Dear Guest, It was a pleasure serving you. We really appreciate you taking the time to share your feedback and being so open with us.We will try to remove your remarks immediately. We hope you'll come and see us again soon! Best regards Jovanov Zlatko

6/10 – Okay

Kristina

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020

2/10 – Ungenügend

Yvonne

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

6/10 – Okay

Thomas

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

4/10 – Schlecht

Travis

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Smoke filled room
The bungalow I was given although inexpensive was very beat downwith pealing wall paper holes in the doors and broken curtain rods. Nothing terrible except the whole place reeked of smoke even though the windows had been left open. There was no wifi so I had to sit in the lobby. I can’t speak for the hotel rooms. The staff was helpful but said there were no rooms available in the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von ana am 26. Okt. 2019
thank you for your feedback, we are sorry for the bad experience you had. Hope to see you again in our renovated bungalow apartments or in the hotel rooms.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von ana am 26. Okt. 2019
we are sorry that you had bad experience with us. we hope we will have the change to prove you the opposite. thank you

4/10 – Schlecht

Griselda Alicia

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Un lugar para dormir a precios accesibles
Uno obtiene por lo que paga. Muy barato así que hay que esperar que es un lugar para dormir y nada más. En ese sentido las instalaciones están bien. Cuidado si eres NO Fumador. Porque las habitaciones huelen a cigarrillo. Incluso aquellas de No fumadores
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von ana am 26. Okt. 2019
thank you for choosing us. hope you will visit us again.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Rigtig fint hotel, som havde det, man havde brug for. Personalet var rigtig flinke og god til at snakke engelsk. Deres have er virkelig flot og hyggelig at opholde sig i.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

8/10 – Gut

Marine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Proche aéroport et bon accueil
L’hotel est proche de l’aéroport, c’est pour cela que nous l’avons choisi pour une nuit. Nous avons reçu un bon accueil. La chambre et la salle de bains étaient propres. La décoration de la chambre est un peu datée par contre.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The rooms are big, clean but the bad side is the phone in the room don't works and if you need something to order you needed to go from bungalow to reception for order.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

2/10 – Ungenügend

Mine

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Old
It needs renovation , old amd dirty room and amenities
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018

2/10 – Ungenügend

Kirsten

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
BOKA INTE!
Sunkigt 70-tals öststatshotell. Smutsigt, döda kryp på badrumsgolvet och fönsterkarm. Inget vatten eller te/kaffebryggare som lovats i beskrivningen. Tom minibar. Öde restaurang där personalen satt och polerade bestick och kastade i stora plastbackar som stod på golvet. Kunde inte sitta på uteserveringen pga ett par stora gäss hade ungar som de vaktade. Dessutom skitade de på golvet. Nog det sämste hotell jag har bott på!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Close to the airport
Lovely to sit outside, the restaurant staff is friendly and tries to help as fast as possible. Some little things need updatings.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von Vasko GM am 30. Juli 2018
Respected, Thank you for your honest review. We will do our best to upgrade some things and will be very happy to have you as our guests next time you come in Skopje. Best regards.

6/10 – Okay

Albit

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Terrible in winter
No hot water, heating system doesnt work both in winter time. Had to sleep with a jacket on. Staff only offers a different room with the same problems. Was told 6 times that the heating system was going to work after a hour but the conclusion was this is always in winter. Never again here
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018
Antwort von Vasko | General Manager am 6. März 2018
Dear Guest, We are very sorry for the problem you had in our hotel. We had the problem that day with our heating system but now it is fixed and working very good. We are willing to offer you discount for your next stay with us. Best regards.

2/10 – Ungenügend

Nezir

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018
Antwort von General Manager Vasko Ristov am 31. Jan. 2018
Respected. Thank you for your review. We are sorry if you had any problems with your stay and we would like from you to write us what was the problem. For your next stay in our hotel we are sure that it will be much better.

8/10 – Gut

Lasse

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017
Thank you for your comment. We are doing our best and we will much more in the future to give our guests the best stay in our hotel.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Ok budsjetthotell
Helt ok hotell for en natt eller to for en billig penge. Slitt, og ikke fantastisk renhold. Hyggelig og hjelpsom betjening.
Thank you for your comment. We are doing our best and we will much more in the future to give our guests the best stay in our hotel.