Außenbereich

Bewertungen von Radisson Blu Hotel Istanbul Pera

5 out of 5
Radisson Blu Hotel Istanbul Pera
Evliya Celebi Mah., Refik Saydam Cad. No 19 Tepebasi, Istanbul, Istanbul

Bewertungen

8.2

Sehr gut

407 von insgesamt 897 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
292 von insgesamt 897 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
87 von insgesamt 897 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
61 von insgesamt 897 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
50 von insgesamt 897 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.6/10

Sauberkeit

8.4/10

Personal & Service

8.0/10

Ausstattung

8.4/10

Zustand der Unterkunft

8.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Michael

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wellness & breakfast great
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von ferdogan am 31. März 2024
Dear Michael,I would like to express our sincere thanks for choosing Radisson Blu Pera for your stay in Istanbul and I would like you to know that the time you take to share your accommodation experience is extremely valuable to us.You can be sure that we will share our happiness to learn that your stay was comfortable and enjoyable and your kind compliments about the quality of our service with our employees.We wish to welcome you back as soon as possible.Kind Regards,Can TigrelGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Staffan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Antwort von ferdogan am 31. März 2024
Dear Staffan,Thank you very much for your detailed feedback, which is critically important to us in our ambition to become better, each single day. We are sorry that we could not meet your expectations.We hope you will give us another opportunity to welcome you back and reinstate your confidence.Kind Regards,Can TigrelGeneral Manager

8/10 – Gut

Igor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von ferdogan am 14. Feb. 2024
Dear Igor,Thank you for taking yoour valuable time to review us. You can be sure that we will share our happiness to learn that you enjoyed your stay with us.We wish to welcome you back as soon as possible and to make Radisson Blu Pera experience its difference again.Kind Regards,Can TigrelGeneral Manager

6/10 – Okay

Mustafa

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Alles in einem war es gut, bis auf die Lautstärke von außen die man im Zimmer sehr deutlich gehört hat
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von ferdogan am 5. Feb. 2024
Dear Mustafa,We would like to thank you for your review in regard to your recent visit to our hotel. We are sorry for the inconvinience you experienced from outside.We hope you will give us another opportunity to welcome you back.Kind Regards,Can TigrelGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Ayca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I really really recommend this accommodation!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von ferdogan am 31. Jan. 2024
Dear Ayca,Firstly, we would like to thank you for being our guest and for taking the time to tell us about your experience. We enjoy reading your feedback and will share it with our team. We appreciate your kind words.We hope to welcome you back to Radisson Blu Pera and offer you the finest in Turkish hospitality.Kind Regards,Can TigrelGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Güney

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von ferdogan am 22. Dez. 2023
Sayın Güney,Öncelikle değerli zamanınızı ayırarak otelimizi değerlendirdiğiniz için çok teşekkür ederiz. Hizmetlerimizden memnun kalmanız bizleri çok mutlu etti.En kısa sürede tekrar sizi misafir edebilmeyi umuyoruz.Saygılarımla,Can TigrelGenel Müdür

10/10 – Hervorragend

Caglar

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
- Zentrale Lage - sauberes und sicheres Hotel - nettes & hilfsbereites Personal Absolut empfehlenswert!
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023
Antwort von Fahriye Erdogan am 24. Nov. 2023
Dear Caglar,First of all, we would like to state that we are extremely happy and honored to see that you were satisfied with the opportunities we provided to you, our valued guest. Reading your positive comments is of great value to us and all our staff who sincerely do their best to ensure that your stay is perfect. We will be happy to share the motivational comments you have written with them.We thank you for your interest in our hotel and hope to welcome you again as soon as possible.Kind Regards,Can TigrelGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Konrad

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a problem with the weelchair, they was repairing it and everybody was so helpful.Thanks a lot . we are comming back.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Fahriye Erdogan am 13. Nov. 2023
Dear Konrad,First of all, we would like to state that we are extremely happy and honored to see that you were satisfied with the opportunities we provided to you, our valued guest. Reading your complimentary comments is of great value to us and all our staff who sincerely do their best to ensure that your stay is perfect. We will be happy to share the motivational comments you have written with them.We thank you for your interest in our hotel and hope to welcome you again as soon as possible.Kind Regards,Can TigrelGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Cinar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel
Es war ein sehr schönes zentrales Hotel, großen dank an die Dame Umida die jeden unser Zimmer blitzeblank gesäubert hat! Danke auch an die Rezeption die einen jeden Wunsch erfüllt hat
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Fahriye Erdogan am 13. Nov. 2023
Dear Cinar,First of all, we would like to state that we are extremely happy and honored to see that you were satisfied with the opportunities we provided to you, our valued guest. Reading your complimentary comments is of great value to us and all our staff who sincerely do their best to ensure that your stay is perfect. We will be happy to share the motivational comments you have written with them.We thank you for your interest in our hotel and hope to welcome you again as soon as possible.Kind Regards,Can TigrelGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Giovanni

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Fahriye Erdogan am 6. Nov. 2023
Dear Giovanni,Thank you for taking time to review us. We are very pleased that you liked our hotel.We wish to welcome you again sooner.Kind Regards,Fahriye ErdoganGuest Relations Supervisor

10/10 – Hervorragend

Nurallah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der Empfang war sehr nett und die Zimmer wurden immer pünktlich aufgeräumt.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Fatih YAPICI am 23. Okt. 2023
Dear Guest, Greetings from Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera and thank you very much for your kind support and for your precious compliments. We will be delighted to see you again in the nearest future. Best Regards, Hotel Management

2/10 – Ungenügend

Lars

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Es war sein Geld nicht wert
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Fatih YAPICI am 11. Okt. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience and for your kind support. You can rest assured that all the evaluations of our guests have been carefully examined and necessary actions have been taken. We hope to welcome you again in the future. I would love to contact you via email regarding your experience. Our e-mail address is frontdesk.pera.istanbul@radissonblu.com Sincerely, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Hakan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr sauberes Hotel und was ich betonen muß sehr freundlichen und hilfreiche Personal. Alle Sehenswürdigkeiten kann man zu Fuß erreichen.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relations Agent am 4. Sept. 2023
Dear Guest, Greetings from Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera and thank you very much for your kind support and for your precious compliments. We will be so pleased to see you again in the nearest future. Best Regards, Sevde nur Yuksel, Guest Relations Agent.

8/10 – Gut

Zuhair

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alles Grüne Bereich
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Relations Agent am 22. Juni 2023
Dear Guest, Greetings from Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera and thank you very much for your kind support and for your precious compliments.We will be so pleased to see you again in the nearest future. Best Regards, Sevde nur Yuksel, Guest Relations Agent

10/10 – Hervorragend

Muhammed

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von Ass.Front Office Manager Ilgın Dokuz am 30. Mai 2023
Dear Mr.Muhammed,Greetings from Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera and thank you very much for your kind support and valuable comments.We will be so pleased to see you again in the nearest future. Best Regards

8/10 – Gut

Dirk

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Frühstück Preise mit 15 Euro / Person ,auch für 10 jähriges Kind für türkische Verhältnisse teuer.Ging in der Stadt für 1/3 des Preises
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023
Antwort von Ass.Front Office Manager,Ilgın Dokuz am 13. Apr. 2023
Dear Dirk,Greetings from Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera l and thank you very much for your kind support and valuable comments.We will be so pleased to see you again in the nearest future. Best Regards

10/10 – Hervorragend

Tarkan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
War alles super. Würden dort sofort wieder buchen….
Antwort von Ass.Front Office Manager Ilgın Dokuz am 24. Jan. 2023
Dear Mr.Tarkan,Greetings from Radisson Blu Hotel, Istanbul Peral and thank you very much for your kind support.We will be so pleased to see you again in the nearest future. Best Regards

4/10 – Schlecht

Henny

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Personal unterirdisch und ignorant. Frühstück nicht auf 5 Sterne 🌟 Niveau. Im Restaurant Hamdi wurde uns am zweiten Tag eine falsche Rechnung ausgestellt „wir sollten auf einmal mehr bezahlen“. Am Tag zuvor hatten wir für die selben Getränke einen anderen Preis bezahlt. Wir haben den Vorfall bereits an die zuständige Beschwerdestelle weitergeleitet.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Selcuk Irem General Manager am 18. Okt. 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience. We regret that we did not fully meet your expectations.You can be sure that all the evaluations of our guests are carefully examined and necessary actions are taken.We hope to welcome you again in the future. Best Regards

8/10 – Gut

Greta

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Das Hotel war in Ordnung. Beim Check in lief alles gut, der Mann am Empfang war sehr nett und erklärte mir alles. Danach war das Personal nicht gerade freundlich, wenn ich was fragen wollte, kam eine knappe Antwort. Als ich Essen ins Zimmer bestellte liessen sie mich eine Stunde warten und waren nicht sehr motiviert. Die Dame danach beim Checkout war gar nicht motiviert, kein richtiges Hallo und keine Verabschiedung. Richtig unfreundliche und demotivierte Dame. Betrifft nicht das ganze Personal aber einige, aber die an der Reception. Einen Tag waren Sie mein Zimmer nicht reinigen und ich musste Tücher nachbestellen. Trotz all dem, ist das Hotel sehr schön. Oben im Restaurant kann man sehr gut essen, man hat von dort aus eine tolle Aussicht.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von Selcuk Irem General Manager am 18. Okt. 2022
Dear Guest, Greetings from Radisson Blu Hotel, Istanbul Peral and thank you very much for your kind support and valuable comments. We will be so pleased to see you again in the nearest future. Best Regards

10/10 – Hervorragend

Caglar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein sehr sauberes und sicheres Hotel in zentraler Lage. Sehr empfehlenswert.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von General Manager,Selcuk Irem am 11. Sept. 2022
Dear Guest, Greetings from Radisson Blu Hotel, Istanbul Peral and thank you very much for your kind support. We will be so pleased to see you again in the nearest future. Best Regards,

8/10 – Gut

Patrick

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage war gut. Nahe Taksim.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Selcuk Irem General Manager am 6. Juni 2022
Dear Guest, Greetings from Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera and thank you very much for your kind support and your valuable comments. We will be so pleased to see you again in the nearest future. Best Regards

4/10 – Schlecht

Emre

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2021

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Größe der Zimmer war ein Witz! Das Frühstück buffet schlechter als jedes 2 Sterne Hotel, das Personal zu überfordertet. Die Rezeption gab einen nicht das Gefühl willkommen zu sein. Wir mussten täglich unser Zimmerkarte wechseln, weil die nicht mehr funktionierte. Einzig positive die Aussicht aus dem Zimmer wenn man im 6. Stock ist. Ich kann das Hotel nicht weiterempfehlen.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2021
Antwort von Arzu Turan am 20. Apr. 2021
Dear Valued Guest, First of all thank you for your kind interest shown towards us. And please accept my sincere apologizes for the inconvenience you encountered. We are so used to serving our valued guests beyond your expectations, longing for our old days to come. Finally, trainings based on the development of the staff's English language and guest requests and demands were planned. At the earliest opportunity, our training department will carry out these trainings by prioritizing health conditions. We will be pleased to welcome you again on your next stay. Best regards, Arzu Turan General Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Jeden Tag musste die Karte erneuert werden. Fitnessstudio etc. Haben nicht wie angegeben offen. Zimmer wird jeden Tag aufgeräumt, dennoch alles staubig. Einmal ja. Nocheinmal ? Nein
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2021
Antwort von Arzu Turan am 20. Apr. 2021
Dear Valued Guest, First of all thank you for your kind interest shown towards us. And please accept my sincere apologizes for the inconvenience you encountered. We are so used to serving our valued guests beyond your expectations, longing for our old days to come. Finally, trainings based on the development of the staff's English language and guest requests and demands were planned. At the earliest opportunity, our training department will carry out these trainings by prioritizing health conditions. We will be pleased to welcome you again on your next stay. Best regards, Arzu Turan General Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 11 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Arzu Turan am 4. Nov. 2020
Dear Valued Guest, I appreciate your valuable time spent for sharing your kind reviews regarding your past experience at Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera. Firstly, please accept my sincere apologies for the inconvenience. Would you ever travel to Istanbul, we will be glad to host you. Kind Regards,Arzu Turan General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel in Nähe der Hauptshoppingstrasse
Das Hotel ist modern und das Personal sehr freundlich. Das Parkieren wird einem abgenommen und das Frühstück ist lecker.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Arzu Turan am 4. Nov. 2020
Dear Valued Guest, Thank you very much for staying with us and taking your time to leave a review about your recent stay with us. It is always nice to receive a positive review on our hotel and this will be shared with our team. We really hope it was a memorable stay for you and we are looking forward to welcoming you in the near future to show our ''Yes I Can!'' spirit again. Kind Regards, Arzu Turan General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2020
Antwort von Kaan Iren am 25. Sept. 2020
Dear Valued Guest, Greetings from Radisson Blu Hotel, Istanbul Peral and thank you very much for your kind support. We will be so pleased to see you again in the nearest future. Best Regards, Kaan Iren General Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2020
Antwort von Kaan Iren am 7. Sept. 2020
Dear Valued Guest, I appreciate your valuable time spent for sharing your kind reviews regarding your past experience at Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera. Firstly, please accept my sincere apologies for the inconvenience. Would you ever travel to Istanbul, we will be glad to host you. Kind Regards, Kaan Iren General Manager

8/10 – Gut

Hanan, Berlin

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Erstmal muss ich Expedia für euren Einsatz danken,denn nachdem ich mich mit euch verbindung gesetzt habe bekamen wir ein anderes zimmer mit toller aussicht und normal funktionierenden Fenster. An sich tolles Hotel,modern ausgestattete Zimmer...Personal war auch nett, aber Zimmerwechsel wsr erst möglich nach dem ich expedia geschrieben hatte.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2020
Antwort von Kaan Iren am 11. März 2020
Dear Valued Guest, Greetings from Istanbul. Firstly we would like to thank you for your valuable time. In this way, comments about our services and our hotel provide informations for our potential guests. We will be honored to welcome you back to our hotel so that you would experience an unforgettable stay. Best regards, Kaan Iren General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Würde es auf jeden Fall wieder weiterempfehlen. Top Lage und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Kaan Iren am 3. Feb. 2020
Dear Valued Guest, Greetings from Istanbul. Firstly we would like to thank you for your valuable time. In this way, comments about our services and our hotel provide informations for our potential guests. We will be honored to welcome you back to our hotel so that you would experience an unforgettable stay. Best regards, Kaan Iren General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gefallen hat mir der service und die sauberkeit einzig nachteil war dass man die nachbarn gehört hat z.b im klo oder beim schlafen und das weinen vom kind aber sonst war alles sehr gut auch die lage war gut
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2020
Antwort von Kaan Iren am 28. Jan. 2020
Dear Valued Guest, Greetings from Istanbul. First of all,thank you very much for staying with us and taking your time to write nice commets about your recent stay with us. It is always nice to receive a positive review on our lovely hotel. We really hope it was a memorable stay for you and we are looking forward to welcoming you in the near future to show our ''Yes I Can!'' spirit again. Kind Regards, Kaan Iren General Manager

6/10 – Okay

Braska, Zürich

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Ich wahr oft auf Redisson Blue Hotels auf der Ganzen Welt, aber diese Redisson Blue wahr Ibis Hotel und Schweiz, 1 stern mit 5 sternen von istanbul zu vergleichen!
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Kaan Iren am 4. Jan. 2020
Dear Valued Guest, I appreciate your valuable time spent for sharing your kind reviews regarding your past experience at Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera. Firstly, please accept my sincere apologies for the inconvenience. Would you ever travel to Istanbul, we will be glad to host you. Kind Regards, Kaan Iren General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gut gelegene Hotel, 300m bis zur Metro und in andere Richtung 200 m bis zur Isteklal Strasse.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von Kaan Iren am 3. Dez. 2019
Dear Valued Guest, First of all, we would like to thank you for your valuable time. In this way, comments about our services and our hotel provide informations for our potential guests. We will be honored to welcome you back to our hotel so that you would experience an unforgettable stay. Best regards, Kaan Iren General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was perfect! Very professional staff and very polite. The food was amazing! Definitely we will go again! Thank you!
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
Antwort von Kaan Iren am 2. Dez. 2019
Dear Valued Guest, Greetings from Istanbul. First of all, we would like to thank you for your valuable time. In this way, comments about our services and our hotel provide informations for our potential guests. We will be honored to welcome you back to our hotel so that you would experience an unforgettable stay. Best regards, Kaan Iren General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Aussicht aus dem Hotelzimmer war sehr schön. Das Personal war immer freundlich & hilfsbereit.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Kaan Iren am 21. Nov. 2019
Dear Valued Guest, First of all, we would like to thank you for your valuable time. In this way, comments about our services and our hotel provide informations for our potential guests. We will be honored to welcome you back to our hotel so that you would experience an unforgettable stay. Best regards, Kaan Iren General Manager

8/10 – Gut

IGOR, Slovenia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice stay in Istanbul. Breakfast was excellent, personal was very friendly. Perfect location, near Galata tower, Taksim ... metro station just few minutes away. The room was clean, big & spacious ... but it must be renovated soon. I recommend it.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Kaan Iren am 21. Nov. 2019
Dear Mr.Aleksandr, First of all, we would like to thank you for your valuable time. In this way, comments about our services and our hotel provide informations for our potential guests. I will be sharing your kind comment with Idil as well. We will be honored to welcome you back to our hotel so that you would experience an unforgettable stay. Best regards, Kaan Iren General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist an einer zentralen Lage. Sehr freundliches Personal. Ich kann es Ihnen nur weiterempfehlen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Kaan Iren am 27. Okt. 2019
Dear Valued Guest, First of all, we would like to thank you for your comment about our hotel. In this way, we are able to provide information about our hotel and services to our guests with your comments of our esteemed guests. We will be honored to welcome you back to our hotel so that you could have an unforgettable stay again. Yours truly, Kaan Iren General Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist kein 5 Sterne Hotel höchstens 3 Sterne.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Kaan Iren am 23. Okt. 2019
Dear Valued Guest, I appreciate your valuable time spent for sharing your kind reviews regarding your past experience at Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera. Firstly, please accept my sincere apologies for the inconvenience. Would you ever travel to Istanbul, we will be glad to host you. Kind Regards, Kaan Iren General Manager

8/10 – Gut

Nicole

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel an guter, zentraler Lage
Tolle Lage. Nähe zu Tram und Metro. In Gehdistanz zu grosser Einkaufsstrasse, unzähligen Restaurants und Bars. Das Hotel selber ist schön und Personal freundlich. Housekeeping war nicht konstant gut, es fehlte immer irgend was. Mal das kostenlose Mineralwasser, mal Toilettenpapier oder Handtuch. Hier noch grosses Verbesserungspotenzial. Anruf bei der Reception und es wurde gebracht. Die Nespresso Maschine funktionierte leider nicht, auch nach 3 mal sagen an der Reception. Business Zimmer mit Loungezugang war super. Tagsüber Softdrinks und Snacks und abends warmes Büffet mit kleinem Salat - und Nachspeisenbüffet.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Kaan Iren am 10. Okt. 2019
Dear Ms.Nicole,I appreciate your valuable time spent for sharing your kind reviews regarding your past experience at Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera. Would you ever travel to Istanbul, we will be glad to host you. Kind Regards, Kaan Iren General Manager

10/10 – Hervorragend

Edgar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Kaan Iren am 7. Okt. 2019
Dear Valued Guest, I appreciate your valuable time spent for sharing your kind reviews regarding your past experience at Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera. Would you ever travel to Istanbul, we will be glad to host you. Kind Regards, Kaan Iren General Manager

8/10 – Gut

Merve

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Kaan Iren am 26. Aug. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and for sharing your honest feedback. We are more than happy to hear that we achieved to impress you and you are fully satisfied with our hotel and services. Sincerely wish to have you back with us in the near future. Best Regards, Kaan Iren General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Ein Zimmer bekommen, was angeblich Nichtraucher war, jedoch total nach Rauch roch! Nach mehrmaligem ansprechen, ein anderes Zimmer gekriegt. Angeblich superior Zimmer mit Aussicht auf das Goldene Horn. Mehr als die Straße vor uns ging aber nicht auf der 1. Etage! Haben bei Radisson Blu mehr erwartet! Die Lage ist aber dafür sehr gut gewesen!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Kaan Iren am 10. Aug. 2019
Dear Valued Guest, Greetings from Radisson Blu Hotel,Istanbul Pera. We would like to thank you for your time and sharing your feedback regarding your recent visit to our hotel. We are really sorry to know that your experience was not up to your expectations due to some unfortunate circumtances. Kind Regards, Kaan Iren, General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2019
Antwort von Kaan Iren am 26. Juli 2019
Dear Valued Guest, Greetings from Istanbul. Thank you for taking your time to write a great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely yours, Kaan Iren General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das personal ist sehr aufmerksam und zuvorkommend. Das Essen schmeckt sehr gut und die Lage ist einfach top.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Kaan Iren am 17. Mai 2019
Dear Valued Guest, Greetings from Radisson Blu Hotel, ıstanbul Pera and thank you for your great comments. We feel very happy that we have been able to host you brilliantly during your stay with us. We will be delighted to have you back if your travels take you to Istanbul again. Best Regards, Kaan İren General Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Die Abrechnung des Zimmerpreises wurde vor Ort sofort bei Ankunft in Türkische Lira und nicht in Euro abgerechnet, dadurch erhöhte sich der Zimmerpreis um 11 €, eine Kaution von 100€ musste in bar ebenfalls sofort hinterlegt werden was lt. Expedia nicht beschrieben war !! Der Empfang war total inkompetent... Die Ausstattung und die Sauberkeit (Fenster zur Straßenseite waren so stark verschmutzt dass man nicht durchschauen konnte) nur mittelmäßig. Frühstück war sehr vielseitig aber nicht genießbar. Von uns erhält das Hotel das Prädikat NICHT EMPFEHLENSWERT !!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Kaan Iren am 14. Mai 2019
Dear Valued Guest, I appreciate your valuable time spent for sharing your kind reviews regarding your past experience at Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera. Firstly, please accept my sincere apologies for the inconvenience. Would you ever travel to Istanbul, we will be glad to host you again. Kind Regards, Kaan Iren General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019
Antwort von Kaan Iren am 3. Mai 2019
Dear Valued Guest, Greetings from Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera and thank you very much for taking a time to share your kind feedback with us. We feel very happy that we have been able to host you brilliantly during your stay with us. We will be delighted to have you back if your travels take you to Istanbul again. Best Regards, Kaan İren General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr zentral Gute grosse Zimmer Sauber Service sehr gut
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Kaan Iren am 29. Apr. 2019
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera and thank you very much for taking a time to share your kind feedback with us. Your comments are very valuable to us and it is a pleasure to read that you enjoyed our hospitality. We really look forward to welcoming you back in the near future. Best Regards, Kaan İren General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Neu Zimmer gross Gute Lage Schöne Restaurant oben im Hotel (Hamdi)
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019
Antwort von Kaan Iren am 29. Apr. 2019
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera and thank you very much for taking a time to share your kind feedback with us. Your comments are very valuable to us and it is a pleasure to read that you enjoyed our hospitality. We really look forward to welcoming you back in the near future. Best Regards, Kaan İren General Manager