Sinanpasa Mah, Hayrettin Iskelesi Sok, No.1, Besiktas, Istanbul, Istanbul
Bewertungen
9.4
Aussergewöhnlich
Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
301 von insgesamt 395 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
301
67 von insgesamt 395 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
67
14 von insgesamt 395 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
14
5 von insgesamt 395 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
5
8 von insgesamt 395 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
8
9.6/10
Sauberkeit
9.6/10
Personal & Service
9.4/10
Ausstattung
9.4/10
Zustand der Unterkunft
9.2/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Alexander, Ostfildern
Mit der Familie gereist
16. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Eine wunderschöne Erfahrung. Ich fühlte mich wie zu Hause. Top Lage, wunderschöne Räumlichkeiten und freundliches Personal. Es gibt leider nur drei Shangri La Hotels in Europa und wenn die anderen zwei so gut sind wie Shangri La Bosphorus, dann nichts wie hin
Alexander
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von TJ Joulak am 3. Juli 2023
Dear Alexender, Thank you for taking the time to rate us following your stay with us. We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay. Hope to welcome you back soon! Sincerely, General Manager TJ Joulak
10/10 – Hervorragend
Christian
28. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
One of the best Hotel in Istanbul
This is one or better the best Hotel in Istanbul if you are looking to stay for a weekend with your relatives !!
The CHI SPA is amaizing and the staff in the Hotel are perfect.
We not try the restaurants because we went out with friends but i am sure these are perfect too.
The rooms are big and confortabel and the breakfast with the Bosphorus view are amaizing.
For sure we will come back soon :-).
Christian
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von General Manager TJ Joulak am 3. Juli 2023
Dear Sir/Madam, Thank you for taking the time to write such a glowing review following your stay with us. We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay. We hope to welcome you back to Shangri-La Bosphorus, Istanbul to make sure you are once again well taken care of. Sincerely, General Manager TJ Joulak
10/10 – Hervorragend
Baki
21. Okt. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Baki
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2020
10/10 – Hervorragend
Jürgen, Frankfurt
Mit dem Partner gereist
17. Sept. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place with very good restaurants and extremely helpfull staff.
Jürgen
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
27. Aug. 2020
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2020
10/10 – Hervorragend
Georgios
Mit einer Gruppe gereist
12. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Georgios
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von General Manager Reto Klauser am 24. Jan. 2020
Dear Sir/Madam,
Thank you for taking the time to rate following your stay with us. We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay. Hope to welcome you back soon!
Yours Sincerely,
General Manager
Reto Klauser
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
7. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a great time there. The location of the hotel is close to public transportation and the ferry.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von General Manager Reto Klauser am 8. Jan. 2020
Dear Sir/Madam,
Thank you for taking the time to write such a glowing review following your stay with us. We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay. We hope to welcoming you back to Shangri-La Bosphorus, Istanbul to make sure you are once again well taken care of.
Yours Sincerely,
General Manager
Reto Klauser
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
26. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Spitzenklasse, alle Erwartungen übertroffen. Wärmstens weiterzuempfehlen
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von General Manager Reto Klauser am 26. Nov. 2019
Dear Sir/Madam,
Thank you for taking the time to write such a glowing review following your stay with us. We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay. We hope to welcoming you back to Shangri-La Bosphorus, Istanbul to make sure you are once again well taken care of.
Yours Sincerely,
General Manager
Reto Klauser
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
22. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I has been a wonderful birthday weekend in Istanbul, a huge thank you for the small surprise in my room, I enjoyed the stay a lot!!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von General Manager Reto Klauser am 22. Okt. 2019
Dear Sir/Madam
Thank you for taking the time to write such a glowing review following your stay with us. We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay. We hope to welcoming you back to Shangri-La Bosphorus, Istanbul to make sure you are once again well taken care of.
Yours Sincerely,
General Manager
Reto Klauser
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
15. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personal des Hotels sind sehr freundlich und immer hilfsbereit , besonders die Duty Managerin!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von General Manager Reto Klauser am 16. Juli 2019
Dear Sir/Madam,
Thank you for your kind comment.
It is wonderful to receive such feedback and we genuinely thank you for taking the time to write one.
We will make sure to pass your kind words on to our colleagues.
We hope that we may be able to welcome you back at the Shangri-La Bosphorus, Istanbul in the not so distant future.
Yours Sincerely,
General Manager
Reto Klauser
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
22. Feb. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Shangri-La Bosphorus, Istanbul am 2. Apr. 2019
Dear Sir/Madam,
Thank you so much for your review. We are very delighted to hear that you enjoyed your overall stay at Shangri-La Bosphorus, Istanbul. We strive to deliver excellent service to each and every one of our guests and we are so happy to know that you enjoyed your stay.
We hope to welcome you back to Shangri-La Bosphorus, Istanbul to make sure you are once again well taken care of.
Yours Sincerely,
General Manager
Reto Klauser
10/10 – Hervorragend
enis
19. Feb. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumhaft
Einfach alles Herrlich und bezaubernd
enis
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von General Manager am 19. Feb. 2019
Dear Traumhaft,
Thank you for your kind comment. It is wonderful to receive such feedback and I genuinely thank you for taking the time to write one.
I will make sure to pass your kind words on to our colleagues. I hope that we may be able to welcome you back at the Shangri-La Bosphorus, Istanbul in the not so distant future.
Yours Sincerely,
General Manager
Reto Klauser
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
8. Feb. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Die einzige Sache die sehr schlecht war ,war die Massage
Ich werde niemanden Empfehlen
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von General Manager am 19. Feb. 2019
Dear Sir/Madam
Thank you for reviewing Shangri-La Bosphorus, Istanbul. We would like to sincerely apologize for the difficulties encountered during your stay. Service is our priority and please be assured that your comments will be conveyed accordingly to our colleagues.
Yours Sincerely,
General Manager
Reto Klauser
10/10 – Hervorragend
Christian
23. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bestes Hotel ever ever
Hallo, das Hotel ist perfekt alles vom feinsten!
Christian
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von General Manager am 19. Feb. 2019
Dear Christian,
Thank you for your kind comment. It is wonderful to receive such feedback and I genuinely thank you for taking the time to write one.
I will make sure to pass your kind words on to our colleagues. I hope that we may be able to welcome you back at the Shangri-La Bosphorus, Istanbul in the not so distant future.
Yours Sincerely,
General Manager
Reto Klauser
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
19. Nov. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super
War Top
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2018
Antwort von General Manager am 20. Nov. 2018
Dear Guest,
Thank you for the great rate of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Yours Sincerely, Zuhal Örnek Communications Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
4. Nov. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von General Manager am 6. Nov. 2018
Dear Guest,
Thank you for the great rate of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Yours Sincerely, Zuhal Örnek Communications Manager
10/10 – Hervorragend
N., Zürich
10. Sept. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Empfehlenswert
Sehr gute Lage, sehr nettes und zuvorkommendes Personal, sehr gutes Frühstück
N.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018
Antwort von General Manager am 11. Sept. 2018
Dear Guest,
Thank you very much for sharing your comments regarding your expereince at Shangri-La Bosphorus, Istanbul. We truly appreciate your feedback as this is the only way we can continuously improve the service we aim to provide. Thank you again for choosing us and we look forward to welcoming you back.
Yours Sincerely, Emral Üçsel Deputy General Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
12. Juli 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bestes Hotel in Istanbul
Super Lage, tolle Zimmer und super freundliches Hotelpersonal!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
Antwort von General Manager am 6. Aug. 2018
Dear Guest,
Thank you very much for sharing your comments regarding your expereince at Shangri-La Bosphorus, Istanbul. We truly appreciate your feedback as this is the only way we can continuously improve the service we aim to provide. Thank you again for choosing us and we look forward to welcoming you back.
Yours Sincerely, Philippe Kronberg General Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
12. März 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Guter Service, schöne Lage, Top Preis Leistung.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018
10/10 – Hervorragend
Timo, Frankfurt
5. Dez. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr Nobel
Tolles hotel ,Ich würde sagen das Hotel in Istanbul ,Ich kenne fast jedes Fünfsterne Hotel in Istanbul ,Shangri la hat mich sehr Beeindruckt
Timo
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
18. Feb. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gut, besser, Shangri-La Bosphorus!
Zum diesem Hotel gibt es eigentlich nur eines zu sagen: In allen Punkten bestanden!
Verifizierter Reisender
Antwort von General Manager am 7. Aug. 2018
Thank you very much for sharing your comments regarding your expereince at Shangri-La Bosphorus, Istanbul. We truly appreciate your feedback as this is the only way we can continuously improve the service we aim to provide. Thank you again for choosing us and we look forward to welcoming you back.
Yours Sincerely, Philippe Kronberg General Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
13. Dez. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ausgezeichnet
Dieses Hotel und diese unglaubliche Stadt besuche ich garantiert wieder. Es sollte eigentlich nur ein Kurztrip werden (Treffen mit langjährigen Freunden aus Deutschland). Am Ende ist es etwas bleibendes. Das Hotel, das Personal, unser Zimmer, Der Blick auf den Bosporus. Es ist sensationell, das Hotel und auch die Stadt!
Verifizierter Reisender
Antwort von General Manager am 7. Aug. 2018
Thank you very much for sharing your comments regarding your expereince at Shangri-La Bosphorus, Istanbul. We truly appreciate your feedback as this is the only way we can continuously improve the service we aim to provide. Thank you again for choosing us and we look forward to welcoming you back.
Yours Sincerely, Philippe Kronberg General Manager
6/10 – Okay
jürgen, Berlin
17. Mai 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Erwartung nicht erfüllt
Hatten vorher von Freunden das Kempinski in unmittelbarer Nähe zu unserem Hotel gesehen,
Super schöner Pool und Outdoorberreich und 2 Restaurants mit Aussenbereich mit direktem Blick aufs Wasser, dafür sind die Zimmer im Kempinski etwas in die Jahre gekommen
jürgen
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
26. Feb. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Unklare Zimmerdefinition
Wir haben über Expedia eine Premium Suite bestellt, die es aber laut Hotel gar nicht gibt. Wir erhielten dann ein ganz normales Zimmer, allerdings nach unserer Beschwerde eine schöne Suite. Fazit: Die Expedia Bezeichnung muss zwingend mit der Zimmerbezeichnung des Hotels übereinstimmen!
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Silvio, Kassel
5. Jan. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hübsches Hotel direkt am Bosporus
Wir sind sehr von der Service und Aufmerksamkeit der Mitarbeitern die sich ständig nach unsere Bedürfnisse angepasst haben begeistert .
Silvio
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
21. Mai 2015
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Preis-Leistungsverhältnis stimmt nicht
Das Shangri La in Asien hat einen ganz anderen Service und bessere Leistung......
Verifizierter Reisender
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
12. Apr. 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Sehr dunkles Zimmer zum überdachten Innenhof.
Ohne starke Beleuchtung kein Aufenthalt am Tag möglich. Man könnte nicht erkennen welches Wetter. Nicht andeutungsweise. Zimmer war eine Zumutung.
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
26. Jan. 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Hotel
Ein sehr schönes Hotel,top lage.
Super Service Personal sehr freundlich sehr aufmerksam.
Hotel super sauber.Ausblick 1a
Zimmer top.
Spa bereich sauber schön.
Immer wieder gern!!!
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
26. Okt. 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Oleg
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
21. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel. Super breakfasts. Great location. Polite staff
Oleg
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Yilan
18. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Yilan
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
8/10 – Gut
Oleg
Mit der Familie gereist
21. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not a bad hotel, good view, helpful staff, delicious breakfast. I recommend this hotel
Oleg
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
10/10 – Hervorragend
Jamie
21. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel. Staff were great. Safe area and very central location
Jamie
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
10/10 – Hervorragend
Archit
18. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Archit
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
10/10 – Hervorragend
josip
Mit dem Partner gereist
4. März 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing location and very safe
josip
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Ali, Naperville
Mit der Familie gereist
13. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gorgeous hotel with very friendly & professional staff. Great food options on site & we enjoyed the spa services too.
Ali
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
PHILLIP, AUSTIN
25. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
All the staffs are nice and friendly. Sinan did a wonderful job and care about you that’s very kind of him.
PHILLIP
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Sureshpersad
24. Jan. 2024
Sureshpersad
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
SERGEI
20. Jan. 2024
SERGEI
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Hasan
18. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hasan
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Kaveh
13. Jan. 2024
Kaveh
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Mohamed
Mit der Familie gereist
6. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ideal hotel in the Bosphorus area of Istanbul.
Mohamed
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Vincenzo, New York
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
4. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful property with top level service. Only slight criticism was a somewhat hollowed mattress on my bed in an otherwise perfect room
Vincenzo
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Meral Kozal am 6. Dez. 2023
Dear Mr. Morelli,Warm Greetings from Shangri-La Bosphorus Istanbul.Thank you very much for sharing your comments to us. Your feedback is very valuable for us to exceed our guests' expectation on the light of Shangri-La standards.We will follow up our products with related team up to your kind information and will take necessary actions immediately. We are looking forward to welcoming you again in our lovely property in very near future and please let us know if we may be of any further assistance.Best Regards,Meral KozalCustomer Sales Manager
10/10 – Hervorragend
Pascale
Mit dem Partner gereist
1. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel with top notch customer service
Pascale
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
diana, Popesti Leordeni
Mit der Familie gereist
22. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellence location, excellent staff! Everything was perfect! I hardly recommend this 5 stars hotel
diana
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
8/10 – Gut
Imran, Ancaster
4. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Imran
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
10/10 – Hervorragend
jenghiz
Mit dem Partner gereist
30. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Incredibly convenient for entertainment and travel (besiktas ferry terminal on the doorstep of the hotel) across the Bosphorus to all areas of interest in Istanbul . Very central for a variety of dining options,Simply marvellous.
jenghiz
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
8/10 – Gut
milad
12. Sept. 2023
milad
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
10/10 – Hervorragend
Mary
Mit dem Partner gereist
11. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Attentive staff no proper gift shop to purchase souvenirs from the hotel
Mary
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
6/10 – Okay
Mohammad
7. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
6 of September is my birthday. I came on 5th September to shangrila to stay for 3 nights. On arrival I found I just have a room and hotel dose not have outdoor facilities .As I was in Çırağan palace the day before we had garden, outdoor pool and nice area to relax beside bosphorus . i am a frequent traveller and have stayed in very famous hotels in Istanbul, this hotel is very good when you are interested for old neighborhoods like besiktash .of course its expensive for what you get . I want to appreciate their flexibility for my booking modifications and also kindness of their staff , BTW it’s international brand. Thanks for good memory on my birthday for accepting my modification on stay. They on night I enjoyed beshiktash .