Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Chokhi Dhani The Palace Hotel

4 out of 5
Chokhi Dhani The Palace Hotel
Plot No. 4/5, Barmer Road, Jaisalmer

Bewertungen

5.2
1 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
1 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
1 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

5.0/10

Sauberkeit

5.2/10

Personal & Service

8.0/10

Ausstattung

4.8/10

Zustand der Unterkunft

7.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Punith Kumar

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel is very very good but little far from the city. Limited food options.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Ali am 7. Apr. 2024
Ram Ram Sa !Thank you for the fantastic review! We're delighted that you had a great time at our Palace Hotel ! Your positive feedback is truly appreciated, and it motivates us to continue delivering exceptional service. Should you have any suggestions, please write to us at cgm@chokhidhani.com

10/10 – Hervorragend

Pushpanshu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Miduem budget hotel booked though hotel.com
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

6/10 – Okay

Sunil

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2021

4/10 – Schlecht

SAK, Singapore

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
We checked in late in this hotel after a long day of travel. Our room was unique in the sense that it opened right into the open dinning area which was inconvenient. Noted most of the rooms in the hotel also had its entrance from the dinning area. People could peep into our room when we open the door, we could smell the food from our room and off course could hear the noise and music playing outside the room. The room was not prepared well for us. The TV was displaying that it needs to be have recharged to view the channels. The shower was not in working conditions. These issues were corrected after 1.5 hrs of check in and only when the manager of the hotel intervened. We would have expected a better quality stay in this well rated hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

4/10 – Schlecht

Ronald, Nieuwegein

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Is ver van de stad, redelijk rustig.
WC werkte niet, evenals het beloofde whirlpool bad. Onhandig douchen in enorme badkuip dus met te korte douche slang. Snel wifi niet aanwezig. De prijs staat niet in verhouding met de beloofde en geboden faciliteiten / service. Men spreekt gebrekkig Engels.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017

2/10 – Ungenügend

vinod, Jaipur

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Avoid this place
The hotel does not has proper power backups, I had to stay in dark multiple times. Bathrooms has just hot water in summers. 1 out of 5 power pins were working in my room. The wall paint was falling down. The wall was dampened. There were not enough towels in the bathroom. There were no spa services where they boast about them. No transport available at hotel, I asked the front desk to arrange a taxi twice, but they overheard and did not do anything about this. I won't recommend this to anyone.

2/10 – Ungenügend

SUNIL, MUMBAI

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
THIS HOTEL IS 3RD GRADE HOTEL, YOU CAN REMOVE THIS HOTEL FROM YOUR WEBSITE OTHERWISE YOUR IMAGE WILL ALSO SPOIL.