Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von OYO Townhouse 2 Hotel Gunung Sahari

2.5 out of 5
OYO Townhouse 2 Hotel Gunung Sahari
Jl. Gunung Sahari Raya No.33, Gunung Sahari Utara, Sawah Besar, Jakarta, Jakarta

Bewertungen

3.0
0 von insgesamt 2 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
0 von insgesamt 2 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
0 von insgesamt 2 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 2 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 2 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

5.0/10

Sauberkeit

8.0/10

Personal & Service

2.0/10

Ausstattung

2.0/10

Zustand der Unterkunft

6.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Rudy

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not so recommended if you dun get discount
1. Staffs was friendly, but room was filthy. Found cockroaches and ants colony in the room. The hotel staff nicely try to offer replacement rooms, but its condition is about the same. Sorry, I will not back. 2. Internet was horrible. Keep disconnected somehow when your gadget (laptop/ipad/iphone) were idle. Due to this disconnection issue, my friend can’t contact me via WA call. 3. Stayed there for 2 nights (separate booking), but they never change the bedsheet. I knew because the bedsheet and quilt cover got stained on a particular spot that I remember well. The housekeeper was only tidy up for next customer.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Ava am 16. März 2023
Hi, Rudy! Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Ava

2/10 – Ungenügend

たあ, 日本

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
1-2階しかwifiがつながらない。フロントに言って直ったと言われてもつながらない。おかげでSIMのパケット使う羽目になり結果お金損した。 まて、2名2室で予約したのに2名1室にされてチェックイン終了。こっちから文句言って2名2室になったが、言わなければそのままのボッタクリ!最低最悪。レビューの無い安ホテルはやはりこんなもんだわ
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Cheshta am 17. Sept. 2019
Something like this have happened, We’re extremely apologetic to hear such kind of hassle shouldn’t faced, however, this has been highlighted with our team to take necessary measures so that such issues don’t get repeated again. Regards, Cheshta