Außenbereich

Bewertungen von Zest Airport Jakarta by Swiss-Belhotel International

2.5 out of 5
Zest Airport Jakarta by Swiss-Belhotel International
Jalan Husein Sastranegara Kavling 1, Benda, Bandara Soekarno Hatta, Tangerang, West Java

Bewertungen

7.4

Gut

43 von insgesamt 265 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
124 von insgesamt 265 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
61 von insgesamt 265 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
28 von insgesamt 265 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 265 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7.6/10

Sauberkeit

7.6/10

Personal & Service

7.2/10

Ausstattung

7.2/10

Zustand der Unterkunft

7.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Mindo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Near the airport if one is waiting for the next flight the next day.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

Helen

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Perfekt für einen Stopover
Würde das Hotel jederzeit wieder buchen. Zimmer eher kleiner, aber in Ordnung, sehr bequeme Betten, toller Pool und das Abendbuffet für 40k war super. Typisches Businesshotel, aber für >Stopover wirklich gut.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2018
Antwort von Prisilia am 16. Aug. 2018
Thank you for sharing your experience stay with us.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schlecht, schmutzig, ekelhaft
Das Hotel ist einfach nur schlecht. Absolute Massenabfertigung, es kommen sehr große Gruppen, die sich dann auch dementsprechend benehmen. Das Zimmer ist einigermaßen in Ordnung, Risse in den Wänden, Klima nur eine Stufe, Bad und Duschvorhang schimmelig, das Frühstück eines der schlechtesten das ich je hatte, das Personal ist nicht fähig Tische abzuräumen, Sachen aufzufüllen. Man muss jede Tasse, jeden Saft einzeln bestellen und Platz zum Hinsetzen hat man auch nicht, da keiner Tische abräumt, man frühstückt im Dreck. Pool und Fitnesszugang kostet extra, Buffet kann man sich auch sparen, lieber nach nebenan, da ist es sehr sehr gut. Aber das Hotel werde ich nie wieder besuchen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2018
Antwort von Prisilia am 16. Aug. 2018
Thank you for sharing your experience stay with us. We do apologized for the inconvenience. Your criticism and suggestion are accepted, for a better services in the future.

6/10 – Okay

Greg, Dusseldorf, NRW

Gut: Personal & Service
Gutes Transit Hotel nahe CGK Airport
Hotel ist gut geeignet zum Transit: Preisleistungsverhaeltnis Ok, Hotel Transfer hin- und zurueck ist gut. Es ist relative einfach ein gutes, lokales Restaurant in dem Hotel-Mall zu finden, sowie: Friseure, Drogerie, Prepaid Telefonkarte (ausserhalb der Mall-Gebaude), usw.., was man normalerweise zum Transit braucht
Antwort von Pricilia am 13. Juni 2019
Dear Guest, Thank you for choosing Swiss-Belhotel Airport Jakarta as your place to stay. Please come back again soon ! Kind regards, Zest Hotel Airport Jakarta

8/10 – Gut

Nur

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Zest Hotel Airport Jakarta am 9. Mai 2024
Dear Valued Guest,Warmest Greetings from Swiss-Belhotel Airport JakartaThank you very much for your good rating of our Hotel. We are expecting that you could give us a review regarding your experiences during your stay at Swiss-Belhotel Airport JakartaWe can't wait to see you again in the near futureKind regards,Management of Swiss-Belhotel Airport Jakarta

4/10 – Schlecht

bu khun

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
first time stay here i just arrve n need wifi after 8hour flight, but they say the internert wifi hve prblm n i need wait until 10:30pm。so noising also we can listen wht next room talking
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Satoshi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good staff support
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Feikje

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect for a short stay, very kind staff and clean rooms. There is a small mall connected to the hotel that has everything you need, so you don’t need to go into Jakarta if you don’t want to. Only downside was that the keycard to our room reset everyday, however that was fixed quickly by the receptionists so no big deal. And because of the pictures we tought there would be a pool :( but we should have read better.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

KOJI

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

8/10 – Gut

Lance

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very reasonable price
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

6/10 – Okay

Katerina

Mit dem Partner gereist
We only stayed one night in between our flights. The hotel was quite loud and not very clean. However, it was a convenient location close to the airport and quite cheap.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von IA am 30. März 2023
Dear Katerina,Warmest Greetings from Zest Airport, Jakarta!Thank you for the excellent rating and for choosing us as your accommodation It’s a valuable opportunity to learn from your feedback in order to maintain and improve our services for the guests. We’re delighted to learn that you enjoyed your stay and were satisfied with our services.We look forward to welcoming you back on Zest Airport, JakartaBest regards,Management of Zest Airport, Jakarta

6/10 – Okay

Deddy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lack of amenities & facilities. The internet signal kinda poor too.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von IA am 20. Feb. 2023
Dear Deddy,Warmest Greetings from Zest Airport, JakartaThank you for choosing us as your accommodation. It's a great pleasure to welcome you at Zest Airport, JakartaWe're delighted that you enjoyed your stay and found our services and facilities to be satisfactory. Your review inspired us to maintain and grow our service quality.We look forward to welcome you back in Zest Airport, JakartaBest regards,Management of Zest Airport, Jakarta

10/10 – Hervorragend

Steven

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean hotel with friendly staff and good service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von IA am 20. Feb. 2023
Dear Steven,Warmest Greetings from Zest Airport, JakartaThank you for choosing us as your accommodation. It's a great pleasure to welcome you at Zest Airport, JakartaWe're delighted that you enjoyed your stay and found our services and facilities to be satisfactory. Your review inspired us to maintain and grow our service quality.We look forward to welcome you back in Zest Airport, JakartaBest regards,Management of Zest Airport, Jakarta

10/10 – Hervorragend

Azhar

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von IA am 20. Feb. 2023
Dear Azhar,Warmest Greetings from Zest Airport, JakartaThank you for choosing us as your accommodation. It's a great pleasure to welcome you at Zest Airport, JakartaWe're delighted that you enjoyed your stay and found our services and facilities to be satisfactory. Your review inspired us to maintain and grow our service quality.We look forward to welcome you back in Zest Airport, JakartaBest regards,Management of Zest Airport, Jakarta

6/10 – Okay

Penny, SAN ANTONIO

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Airport shuttle 24/7 I hope.
Antwort von Management of Zest Airport Jakarta am 10. Jan. 2023
Dear Mr/ Mrs ,Warmest Greetings from Zest Airport Jakarta,Thank you for your detail review and positive comments. We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us! We hope your next stay is just around the corner. Call us if there is anything we can help you with.We can't wait to see you again in the near futureWarm Regards,Management of Zest Airport Jakarta

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very convenient for an overnight stay before catching a flight from Jakarta airport.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Management of Zest Airport Jakarta am 10. Jan. 2023
Dear Mr/ Mrs, Warmest Greetings from Zest Airport Jakarta,Thank you for your detail review and positive comments. We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us! We hope your next stay is just around the corner. Call us if there is anything we can help you with.We can't wait to see you again in the near futureWarm Regards,Management of Zest Airport Jakarta

4/10 – Schlecht

TAN

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
the property quite new & clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Zest Airport Jakarta am 10. Nov. 2022
Dear Mrs/ Mr Tan, Warmest Greetings from Zest Airport JakartaThank you for staying with us and for taking the time to write a review. We are happy that you could enjoy your stay. We look forward to welcoming you back at Zest Airport Jakarta.Best regards,Management of Zest Airport Jakarta

6/10 – Okay

Joyce

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Started here on an overnight layover. The free airport shuttle service runs every hour which is very convenient. The instructions I got for catching the shuttle at the airport wasn’t intuitive and I ended up wandering around the airport for nearly 2 hours trying to find it.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Management of Zest Airport Jakarta am 10. Nov. 2022
Dear Mrs Joyce, Warmest Greetings from Zest Airport JakartaThank you for sharing your feedback with us we will address to our management due to your pick up concern, and we look forward to welcoming you back to the Zest Airport Jakarta for a much-improved experience soonBest regards,Management of Zest Airport Jakarta

10/10 – Hervorragend

Effy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean. Professional staffs.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Management of Zest Airport Jakarta am 10. Nov. 2022
Dear Mrs Effy, Warmest Greetings from Zest Airport JakartaThank you for staying with us and for taking the time to write a review. We are happy that you could enjoy your stay. We look forward to welcoming you back at Zest Airport Jakarta.Best regards,Management of Zest Airport Jakarta

8/10 – Gut

mutsunori

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Yukako

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Management of Zest Airport Jakarta am 10. Nov. 2022
Dear Mrs Effy, Warmest Greetings from Zest Airport JakartaThank you for staying with usBest regards,Management of Zest Airport Jakarta

6/10 – Okay

Maria

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The corner in the room was dirty it has some stains and smell like somebody has had been smooking in that room
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

8/10 – Gut

Tomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel, good service, good breakfast
Came late at night, we were picked up by free shuttle bus that provided by the hotel.it was good hotel, good breakfast fast. The room little to small anyway
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

8/10 – Gut

Amin

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
It is not good and a little dirty
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

4/10 – Schlecht

liz

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kecewa sekali
Kamar yg non-smoking, tapi bau rokok. Banyak Tong sampah yg penuh dgn sampah di depan pintu kamar, tapi tidak dibersihkan oleh petugas sehingga bau. Pagi2 tetangga kamar membuka pintu kamar dan menyalakan lagu sangat kencang. Keadaan dinding kamar kotor dan saklar lampu kotor berdaki. Kasur tempat tidur tidak nyaman karena sewaktu tidur, kasur masuk ke dalam. Banyak bentolan ditangan saya dan gatal sekali, akibat digigit kutu atau serangga.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

8/10 – Gut

Ireine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
For me, this place was a bit disappointing. The term “you get what you pay for” clearly comes to mind. The walls are very thin & I don’t think there was a single moment of peace and quiet. There is a shuttle bus (which I paid for in advance) but it was no where to be found, after 1 hr I finally got ahold of them for a ride. I also paid for breakfast but they had no vegetarian options. You also have to pay for parking for any driver that comes to you. Seems from the reviews this place works for a lot of people, but for me it was just a hassle - I ended up changing hotels.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Swiss-Belhotel Airport Jakarta am 4. Juli 2021
Dear valued guest, Warmest greetings from Zest Hotel Airport Jakarta! Thank you for your feedback at Expedia and for choosing us as your preferred accommodation. Further to your review, I greatly appreciate your comments about our rooms aspects, especially our room walls that need to be highlighted and updated. For your information, we have provided complimentary shuttle service to and from Soekarno Hatta Airport every 2 hours for our guests pick up transportation at their earliest convenience, which you have already used during your arrival. We also provide flexible time to pick up our guest at the airport according to their flight schedule. Our room booking system also clearly has stated that we receive room booking reservation with no shuttle payment in advance. In addition, we are also an integrated area of mall and hotel, therefore, every public vehicles entering the area will get the parking charge. Referring to your disappointment of the breakfast selection, we would also like to mention that Zest Hotel Airport Jakarta is a select service accommodation. We truly apologize for the inconvenience this has caused you. We hope to have the opportunity to serve you in the near future. Please contact me directly at gmsbai@swiss-belhotel.com and I would be more than happy to discuss the issue further at your earliest convenience or even assist you personally with your future booking. Thank you and stay safe! Warmest regards, Edward Tahalele General Manager

4/10 – Schlecht

Kenji

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von Zest Hotel Airport Jakarta am 4. Jan. 2021
Dear Mr. Kenji, Thank you for your review. We do apologize for the inconvenience caused. Your suggestion and criticism will be our responsibility for better service in the future. Thank you and regards,

10/10 – Hervorragend

Margaret, Charlotte, NC, USA

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is Zest what more could I say. Their customer service is one of the best I ever seen. The food was excellent and the service great. One thing did stand out to me was management. Watching Managements bus tables and working at the reception desk again let know how Zest and it Sister Hotel will go to extremes to see to their guest. As always thank you for being here and making my stay a place I can rest and be at peace even in this virus emergency.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2020
Antwort von Prisilia am 14. Apr. 2020
Dear Margaret, Thank you for your wonderful review. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Looking forward for your next visit. Best regards, Zest Hotel Airport Jakarta

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
全てにおいて満足してます
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Prisilia am 1. März 2020
Dear Sir/Madam, Thank you for awesome review. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Looking forward for your next visit :) Best regards, Zest Hotel Airport Jakarta

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Prisilia am 22. Feb. 2020
Dear Sir/Madam, Thank you for your review. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Looking forward for your next visit :) Best regards, Zest Hotel Airport Jakarta

10/10 – Hervorragend

AbdulRasheedAli, Maldives, MVR

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like everything. The transfer to airport. But breakfast is very local.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Prisilia am 21. Feb. 2020
Dear AbdulRasheedAli Thank you for your good review. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Looking forward for your next visit :) Best regards, Zest Hotel Airport Jakarta

8/10 – Gut

GUY

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hôtel pour une escale
Bien pour une escale d'une nuit. Mais gros problème avec la navette airport vers l hôtel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Prisilia am 5. März 2020
Dear GUY, Thank you for your wonderful rating. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Looking forward for your next visit :) Best regards, Zest Hotel Airport Jakarta

8/10 – Gut

HIROMI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Prisilia am 3. Feb. 2020
Dear HIROMI, Thank you for your good rating. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Looking forward for your next visit :) Best regards, Zest Hotel Airport Jakarta

8/10 – Gut

Kazutaka

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Simple but satisfied
Very old towel, quick check in check out. Hard to connect wifi for apple gadget simple breakfast menu nice location and great cleanliness
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Prisilia am 14. Jan. 2020
Dear Kasutaka, Thank you for your review. We do apologized for the inconvenience caused. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Looking forward for your next visit :) Best regards, Zest Hotel Airport Jakarta

10/10 – Hervorragend

Frankli, Los Angeles, California

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cheap and close to the airport, next to the 24 hours restaurant and grocery store.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Prisilia am 10. Jan. 2020
Dear Frankli, Thank you for your excellent review. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Looking forward for your next visit :) Best regards, Zest Hotel Airport Jakarta

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Prisilia am 9. Jan. 2020
Dear Sir/Madam, Thank you for your review. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Looking forward for your next visit :) Best regards, Zest Hotel Airport Jakarta

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
お安いホテル
モールと隣接しており、便利なホテルだと思います。フライトが早い場合に安くで泊まりたいという場合は、こちらのホテルで十分だと思います。
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Prisilia am 28. Jan. 2020
Dear Sir/Madam, Thank you for your review. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Looking forward for your next visit :) Best regards, Zest Hotel Airport Jakarta

4/10 – Schlecht

Worldtraveller

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
This hotel is near the Airport and some restaurants next door. The Airport staff is not that friendly and welcoming. He asked me to wait but then asked me to get in the big bus. I felt like a ball thrown here and there. I was just tired and jetlagged from long flight. The bed is pretty comfy but the towels looked like rags. So gross. The breakfast starts at 4 am where I need to be at the Airport at 4 am so I didn't get to enjoy the breakfast. They should have breakfast starts at 3 am like other hotels. There was nothing that impressed me. They put my room near the elevator so so much noise and I couldn't sleep. The staff is not that friendly. It lacked of smiles. Next time, I will stay other hotels around with the price that I paid.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Prisilia am 31. Dez. 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for your review. We do apologized for the inconvenience caused. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Best regards, Zest Hotel Airport Jakarta

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
空港近く便利
空港近く便利。ローカルの食事で良いならホテル周辺の徒歩圏内に多数。
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Prisilia am 20. Dez. 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for your great review. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Looking forward for your next visit :) Best regards, Zest Hotel Airport Jakarta

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Prisilia am 2. Dez. 2019
Thank you for your review. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Looking forward for your next visit :)

8/10 – Gut

ELLY MARLIA

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Prisilia am 26. Nov. 2019
Dear ELLY MARLIA, Thank you for your review. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Looking forward for your next visit :) Best regards,

8/10 – Gut

Mariyama

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Prisilia am 22. Nov. 2019
Dear Mariyama, Thank you for your review. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Looking forward for your next visit :) Best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Prisilia am 29. Okt. 2019
Thank you for sharing your experience stay with us. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Dining experience was not good Had to wait almost 45 min for the beer and food which was a simple dish of fried rice
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Prisilia am 19. Okt. 2019
Thank you for sharing your experience stay with us. We do apologized for the inconvenience caused. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Prisilia am 18. Okt. 2019
Thank you for sharing your experience stay with us. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
次回も利用したい
・無料エアポートシャトルバス 事前に予約する事も、電話で呼び出す事も無く、第2ターミナル スカイトレイン駅下のホテルシャトル乗り場より乗車。 ホテルからは毎時00分出発(予約不要) ・チェックイン スタッフは手際よくとても親切 部屋の鍵は1枚のみ(エレベーター乗車に必要なので1枚だと超不便) ・部屋(zest Twin) ◎綺麗、広い ✖️冷蔵庫無し、浴室構造、バスタオル1枚のみ ・その他 モールと連絡通路で繋がっていてる。 モールにはスターバックス、KFC、コンビニ、ブレッドトークの他レストランが数店舗入っていました。マッサージ店も有り。
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Prisilia am 17. Okt. 2019
Thank you for sharing your experience stay with us. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
10 mn aéroport- shuttle toutes les 2 H. Gratuit - piscine - commerces - change - restaurants - parfait
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Prisilia am 12. Okt. 2019
Thank you for sharing your experience stay with us. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Kisro am 1. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you so much for this review and for choosing to stay with us on your business trip. Your comments are very valuable to our hotel. See you again soon. Kind regards, Zest Hotel Airport Jakarta