Außenbereich

Bewertungen von DoubleTree by Hilton Hotel & Suites Jersey City

4 out of 5
DoubleTree by Hilton Hotel & Suites Jersey City
455 Washington Boulevard, Jersey City, NJ

Bewertungen

8.8

Hervorragend

622 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
235 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
70 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
42 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
35 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

8.2/10

Ausstattung

9.0/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Heiko

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Bad Communication. 3 persons booked in a corner suite , though sofa bed ( very thin matress ) was not prepared upon arrival and not enough towels . Mostly friendly staff, good breakfast. Noise from the street is ok
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 7. Apr. 2024
Dear Heiko,We appreciate you staying with us and taking the time to share your thoughts. It's great to know that our friendly staff and tasty breakfast added to your experience. However, we apologize for any issues with the room setup upon arrival, and we'll pass your comments along to our housekeeping staff. If your travels bring you back to the area, please come see us again.Sincerely,Austin Pruett,General Manager

8/10 – Gut

Robert

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles neu, alles prima. Einziges Manko: W-LAN nur nach komplizierter Anmeldung, die nicht klappt, da man ja W-LAN benötigt um sich anzumelden.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Andre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Die Zimmer sind geräumig und komfortabel, das Hotel wurde vor kurzem renoviert und bietet gerade durch die sehr gute Anbindung an Manhattan (10min mit dem PATH-train) ein für die utopischen New Yorker Hotel-Preise gutes Preis/Leistungsverhältnis. Tolle Aussicht auf den Hudson und lower Manhattan / One World Center. Sehr zuvorkommdes Personal. Einziger Wermutstropfen ist die (leider für USA auch übliche) sehr laute Klimaanlage. In unserem Fall (Dezember) haben wir uns für ein kaltes Zimmer und gegen den Krach entschieden. Wie gesagt - die Frage ist ob einem in einem anderen Hotel was besseres erwartet.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2018

10/10 – Hervorragend

Thorsten

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Lage für einen New York/New Jersey Ausflug
Ein traumhaft gelegenes Hotel um New York von der ruhigen Seite aus zu genießen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018
Antwort von MWB am 19. Okt. 2018
We look forward to welcoming you back.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel sehr gut für Manhattan Besuche geeignet. Wochentags ist man nach 2 Stationen mit der Path Bahn am WTC. Bahnhof in Hotelnähe. In der Mall in der Nähe kann man günstig essen. Einen Macy Ableger gibt es dort auch. Überwältigender Blick besonders abends auf die Skyline von Manhattan. Zimmerausstattung ( für 5 Personen) gut, sogar mit Bügelbrett und Mikrowelle.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2018
Antwort von MWB am 10. Okt. 2018
Thank you for your feedback! I am glad you found the location convenient to the mall and access to NYC. We look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 – Hervorragend

Anjuli

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Eine echte Alternative zu Manhattan
Das Hotel war super, Service sehr zuvorkommend und zur Begrüßung gab es sehr leckere Cookies. Die Lage ist fantastisch, innerhalb von 10 Minuten ist man sowohl in der Mall (Cheesecake Factory), bei zahlreichen Restaurants und beim Path, mit dem man in 10 Minuten für knapp $2,75 in Manhatten ist. Das Zimmer war sehr geräumig mit einem vorgelagerten Teil-Raum mit sehr bequemen Sitzmöglichkeiten. Wir würden das Hotel jederzeit weiterempfehlen und wiederkommen!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018
Antwort von Margaret am 3. Okt. 2018
We are happy that you enjoyed the service and convenience of the hotel to the city and surrounding areas. We look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Gut

Thomas, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Alternative zu Manhattan
Ordentliches Hotel in günstiger Lage. Mit der Path-Metro ist man Ruckzuck in Manhattan. Dafür hat man in New Jersey mehr Platz, eine tolle Skyline (5min) zu Fuß vor dem Hotel und gute/günstige Restaurants in der Umgebung. Das Zimmer war groß (genug für 5-köpfige Familie) sauber und ruhig. Frühstück auch ok. Nur die Abzocke beim Parken im Parkhaus (26$ pro Nacht!) verdient einen Abzug.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von MWB am 1. Sept. 2018
Danke für Ihre Rückmeldung. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben!

10/10 – Hervorragend

S, Hessen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Preis Leistungsverhältnis
Sehr sauberes, komfortables Hotel. Sehr freundliches und hilfsbereites Personal!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2018

4/10 – Schlecht

Bharath Reddy

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
No Shower Gel and Conditioner
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

javeeda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The ladies at the check in and bar were so friendly and helpful. Especially the lady at the check in. I felt as though she likes her job and likes people. She was just so nice, so sweet, and so full of energy. It’s how you want to feel and be treated when you are on holiday.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von General Manager am 28. Mai 2024
Dear Javeeda,Your glowing review brings joy to our hearts! Our friendly staff takes great pride in providing impeccable service, and it's so nice to hear they met the mark. We look forward to seeing you again at DoubleTree by Hilton Hotel & Suites Jersey City for another five-star stay!Sincerely,Austin Pruett,General Manager

8/10 – Gut

mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jane

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very comfortable rooms and a good location for seeing NYC.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von General Manager am 9. Mai 2024
Dear Jane,Our amazing location and comfortable accommodations are just some of the reasons our guests enjoy staying at DoubleTree by Hilton Hotel & Suites Jersey City, so we are thrilled you were also impressed. Thank you for being our guest and sharing your lovely review. We look forward to welcoming you back on future visits to the area.Sincerely,Austin Pruett,General Manager

6/10 – Okay

hamid, Palm Beach Gardens

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
nice and clean
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager am 6. Mai 2024
Dear Hamid,Thank you so much for your review. We're pleased you enjoyed our clean accommodations, and we want to do what we can to ensure your next visit exceeds your expectations. Please feel free to let us know if there is anything we can do to improve your visit with us, and we hope to see you again soon.Sincerely,Austin Pruett,General Manager

10/10 – Hervorragend

Jesse Joe Tudela

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was very content with my room. The facilities had everything I needed and I was very pleased with the house keeping staff. They would even organize my shoes. I really appreciated that. The staff are also very nice and accommodating. I requested for some coffee and half and half, they hooked me up big time.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 3. Mai 2024
Dear Jesse,Thank you for choosing DoubleTree by Hilton Hotel & Suites Jersey City and for sharing your lovely review. Our team truly is one of the best in the business, and they will delighted you were impressed with their kind service. We hope to have the honor of welcoming you back on future trips to the area.Sincerely,Austin Pruett,General Manager

10/10 – Hervorragend

Rosalia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Julio

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Lauren

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Victor

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Pretty average location. I was double charged for my room. Which is pretty upsetting.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager am 18. Apr. 2024
Dear Victor,Thank you for your feedback. We're sorry to hear that there may have been an issue with the billing of your reservation. We understand your frustration and are committed to correcting any issue that may need to be rectified. Our Finance Team is available to discuss any billing issues, so feel free to reach out to us with any lingering concerns you have at any time. It was a pleasure hosting you, and we look forward to hearing from you.Sincerely,Austin Pruett,General Manager

2/10 – Ungenügend

Sophia

Aufenthalt von 11 Nächten im März 2024

2/10 – Ungenügend

Aleandro

Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Neal

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
A good place to stay with a family and access to NYC.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 10. Apr. 2024
Dear Neal,Thank you! We are honored you chose DoubleTree by Hilton Hotel & Suites Jersey City for your family's visit to NYC, and we are delighted you enjoyed your stay. Your kind review will be shared with the team, and we hope to have the pleasure of welcoming you back again someday.Sincerely,Austin Pruett,General Manager

8/10 – Gut

Yanick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von DoubleTree Jersey City am 11. Apr. 2024
Hello Yanick,Thank you for your 4 star rating! We look forward to hosting you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

li

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room very good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von DoubleTree Jersey City am 1. Apr. 2024
Hello Li,Thank you for your 5-star review! I'm glad that you enjoy your spacious room. We look forward to you staying with us again in the future.

6/10 – Okay

kevin, san mateo

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Location is great! Staff is friendly. Only negative point is that the TV’s in the room did not work the first two days of our stay.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Austin Pruett, General Manager am 1. Apr. 2024
Hello Kevin, Thank you for your review and I'm glad to hear that you loved our excellent location! I'd like to apologize for the TV channel outage during the first two days of your stay. We worked with our provider to have the service restored as swiftly as possible and I'm sorry that your stay was impacted. All channels have since been restored. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 – Hervorragend

LAURA, Smyrna

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff is Awesome!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Austin Pruett, General Manager am 18. März 2024
Dear Laura,Our amazing staff works hard to ensure all our guests have everything they need and will be glad you appreciated their efforts. If your travels bring you back to the area, please come see us again at DoubleTree by Hilton Hotel & Suites Jersey City!

10/10 – Hervorragend

Jensen

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von DoubleTree Jersey City am 19. März 2024
Your five-star review means a lot to us. We look forward to hosting you again!

10/10 – Hervorragend

Janelle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were very friendly and helpful
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sincerely, Austin Pruett, General Manager am 14. März 2024
Dear Joseph,Thank you for choosing DoubleTree by Hilton Hotel & Suites Jersey City and for your positive feedback! We're thrilled to hear you had a wonderful stay. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back for another exceptional experience.

8/10 – Gut

Brenda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Perfect location and good price and the warm cookie was fantastic. That being said TV signal was sketchy and wasn’t able to watch tv second night
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 12. März 2024
Dear Brenda,Thank you for choosing DoubleTree by Hilton Hotel & Suites Jersey City and for sharing your kind review. While we are sorry there was a concern with the TV reception, we are happy you had a wonderful stay overall. We look forward to welcoming you back and will have another warm cookie awaiting your arrival.Sincerely,Austin Pruett,General Manager

10/10 – Hervorragend

florinda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von DoubleTree Jersey City am 14. März 2024
Florinda,Thank you for your 5-star rating, it means the world to us! We look forward to hosting you again the next time you are in Jersey City.

8/10 – Gut

Sunil

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Like the location of the property. Bed was not at all comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von General Manager am 23. Feb. 2024
Dear Sunil,Thank you for choosing DoubleTree by Hilton Hotel & Suites Jersey City and for sharing your feedback. While we are happy our location was convenient for your needs, we are sorry the bed didn't quite meet your expectations. We are always working to improve and look forward to welcoming you back and impressing you further.Sincerely,Austin Pruett,General Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Stayed for a little family getaway. Room was fine but bathroom was dirty, had no fan for ventilation, and no cold water.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von General Manager am 21. Feb. 2024
Dear Valued Guest, We appreciate your feedback on your recent stay. It's concerning to hear about the cleanliness and functionality issues in the bathroom. We're committed to addressing these points to ensure a comfortable and enjoyable experience for all our guests. Your insights are important for our continuous improvement, and we hope to welcome you back for a more positive experience in the future.Sincerely,Austin Pruett,General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von DoubleTree Jersey City am 26. Feb. 2024
Thank you for your perfect 10 out of 10 rating! We appreciate your positive feedback. If there’s anything else we can do to enhance your experience, feel free to let us know. We look forward to hosting you again!

8/10 – Gut

Tang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von DoubleTree Jersey City am 26. Feb. 2024
We’re glad you enjoyed your stay! If there’s anything else we can do to make your next visit even better, please share.

8/10 – Gut

ashraf, baltimore

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von DoubleTree Jersey City am 26. Feb. 2024
We’re glad you enjoyed your stay! If there’s anything else we can do to make your next visit even better, please shar

10/10 – Hervorragend

Gina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Our stay at DoubleTree was amazing, everything was perfect. The room was clean and the breakfast was spectacular. I want to give a special shoutout to the young lady that works at the front desk named Jessica. She’s so personable, kind, professional, and pleasant. Jessica is one of the nicest people I’ve ever met. This company needs to give a manager position because she’s the best.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von General Manager am 19. Feb. 2024
Dear Gina,Thank you so much for your five-star rating! It's a delight knowing that you loved so much about your time with us at DoubleTree by Hilton Hotel & Suites Jersey City, and we appreciate your compliments about Jessica. She is truly an asset to our hotel. It would be our pleasure to welcome you once more to our property, and we hope to see you again in the future.Sincerely,Austin Pruett,General Manager

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von DoubleTree Jersey City am 26. Feb. 2024
Thank you for your perfect 10 out of 10 rating! We appreciate your positive feedback. If there’s anything else we can do to enhance your experience, feel free to let us know. We look forward to hosting you again!

10/10 – Hervorragend

Lars

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von DoubleTree Jersey City am 26. Feb. 2024
Thank you for your perfect 10 out of 10 rating! We appreciate your positive feedback. If there’s anything else we can do to enhance your experience, feel free to let us know. We look forward to hosting you again!

10/10 – Hervorragend

Diana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von DoubleTree Jersey City am 26. Feb. 2024
Thank you for your perfect 10 out of 10 rating! We appreciate your positive feedback. If there’s anything else we can do to enhance your experience, feel free to let us know. We look forward to hosting you again!

10/10 – Hervorragend

Francis, Hockessin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Easy parking and no extra charge for in and out. Nice sized suite and excellent breakfast buffet. We'll be back.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von General Manager am 12. Feb. 2024
Dear Francis,It sounds like there was much to enjoy about the DoubleTree by Hilton Hotel & Suites Jersey City experience! From our seamless parking to our spacious suites and delectable breakfast buffet, we love to impress, and we're honored to have earned five stars. We can't wait to welcome you back!Sincerely,Austin Pruett,General Manager

10/10 – Hervorragend

Joseph

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent place to stay!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von General Manager am 30. Jan. 2024
Dear Joseph,Thank you for choosing DoubleTree by Hilton Hotel & Suites Jersey City and for your positive feedback! We're thrilled to hear you had a wonderful stay. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back for another exceptional experience.Sincerely,Austin Pruett,General Manager

10/10 – Hervorragend

Delmy

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I’ll definitely go back
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von General Manager am 30. Jan. 2024
Dear Delmy,Thank you! There's no greater compliment than knowing a guest was so impressed with their stay that they would join us again. We appreciate you choosing DoubleTree by Hilton Hotel & Suites Jersey City and hope to welcome you back again soon.Sincerely,Austin Pruett,General Manager

10/10 – Hervorragend

JENNIFER

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von DoubleTree Jersey City am 26. Feb. 2024
Thank you for your perfect 10! We appreciate your positive feedback. We look forward to hosting you again!

6/10 – Okay

???, Rockville

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von DoubleTree Jersey City am 26. Feb. 2024
Thank you for sharing your feedback. If there’s anything specific you’d like us to improve, please let us know.

8/10 – Gut

Tammy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great visit
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von DoubleTree Jersey City am 26. Feb. 2024
We’re glad you enjoyed your stay! If there’s anything else we can do to make your next visit even better, please share.

10/10 – Hervorragend

Steve

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von DoubleTree Jersey City am 26. Feb. 2024
Thank you for your perfect 10 out of 10 rating! We appreciate your positive feedback. If there’s anything else we can do to enhance your experience, feel free to let us know. We look forward to hosting you again!

8/10 – Gut

Kevin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von DoubleTree Jersey City am 26. Feb. 2024
We’re glad you enjoyed your stay! If there’s anything else we can do to make your next visit even better, please share.

2/10 – Ungenügend

Shangmeng

Verbesserungswürdig: Personal & Service
my phone was lost in the room,
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von NicoleH am 8. Jan. 2024
I'm sorry you did not enjoy your stay with us. Concerning, your phone, did you reach out to our housekeeping team?