Ansicht von oben

Bewertungen von Radisson Jodhpur

3.5 out of 5
Radisson Jodhpur
8 Residency Road, Gaurav Path, Jodhpur, Rajasthan

Bewertungen

7.8

Gut

26 von insgesamt 57 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
12 von insgesamt 57 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 von insgesamt 57 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 57 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 57 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.6/10

Sauberkeit

8.0/10

Personal & Service

8.8/10

Ausstattung

7.8/10

Zustand der Unterkunft

7.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Anand

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

Sandip

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Hotel was average, few issues. Upon checkin bedsheets were dirty, staff quickly changed our rooms same issue in second room but then changed sheets. Breakfast was ok. Facilities ok. Most annoying this was no hot water for shower in the morning. The second day the water in shower kept going hot cold, hot cold. Told staff came to check but no resolution. Checkout called staff to collect bags, had breakfast bags were not in lobby. Had an hour to collect. Ended up going to collect ourselves. Overall Average.

10/10 – Hervorragend

Murali

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Underwhelmed in Jodhpur
Great location and very safe. Only vegetarian food (Fantastic). Some of the staff are new and kept coming back for review even after we just had coffee. Management makes them get 10 reviews a day. They do not think about the service before asking for the review. This was annoying, not an inconvenience. Sometimes the tables are close to food preps which made us request a change of seats. Otherwise, we would have had a very noisy dinner.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

nilu

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The lobby was too dark, depressing, not welcoming. Furniture dated and dirty. And the most annoying thing was the smell in lobby. The so called ‘scents’ smelled awful.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Bharat

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Debarati

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Not a good value for money
Service in the hotel was not upto the mark- it was slow be it room service or service in the restaurant. Food options for breakfast as well as taste were not meeting the original quality. Overall it did not provide a good value for money.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Vikas

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not a 5-star experience
Poor experience in a crowded property with terrible service. We had a accessible room for our parents where the shower chair broke while in use and could have resulted in a serious health situation. Basic check and maintenance of shower and rooms were not performed. The staff was helpful but ineffective and it felt like we were in a budget hotel and not a 5-star.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Tejas

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

yogesh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Zahara

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Prajith

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

2/10 – Ungenügend

Tapan, Fremont

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

4/10 – Schlecht

Elizabeth

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Not worth the money. Better properties to choose from. The hotel was just OK.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

DEEPAK

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It looks like palace.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

2/10 – Ungenügend

rajeev

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

Alessandro

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Piya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Loved the ambience
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

SANJAY

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Nandhini

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

4/10 – Schlecht

kuntal

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The Hotel.does not advertise as a purely vegetarian Hotel. Which was a nasty One of the room # 221 did not have lights all night. When we went to the room to check in, the door was wide open. Room Dining did not know that they have espresso coffee and told me there is no coffee other then instant coffee.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Kuldeep Kumar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We love to spent time there
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Anoop Kumar, Cerritos

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

8/10 – Gut

Subash

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023

2/10 – Ungenügend

Ehtisham

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
3 star the most - definitely not 5
3* star hotel at max. Poor standard as for Raddison. Overall, very disappointed with the hotel, starting with the room, facilities and breakfast. Bad points: the room is small, very old and in need of an an update and repair. The room was dirty, the floor doesn’t seem to be washed for a very long time, the rug wasn’t vacuumed, lots of hair and other things on it. The cutlery was left from previous stay without being washed. The bed is not comfy. The walls are thin and you need ear plugs to sleep unless you are on the top floor. The drainage doesn’t work properly and you have water everywhere in the bathroom after the shower - we complained and nobody even bothered to fix it.Breakfast is very limited. Good points: the staff is polite. The water pressure is great and the pillows are nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Helen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel and pool . Staff were exceptionally helpful and kind . Our room was spacious with a small kitchen area .Bottles of water replenished daily . Thank you to our waiter Ajune for his wonderful service . Mr.Bhupender , concierge was helpful and always fun to talk to . He arranged a knowledgeable guide to tour the fort and palace and walk through the old city .
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

sarah

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Raghuvansh

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

RAKESH

8/10 – Gut

Yohji

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Remela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Overnight in Jodhpur
A pleasant hotel with its own grounds. The food is all vegeterian which was great for us. The food was great as is always in India We were given a traditional welcome which was really nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Alberto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

8/10 – Gut

Babita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

10/10 – Hervorragend

Shubhi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was as expected. Just one request would be to provide complimentary drop facility for people booking business suite.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Anupam

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

8/10 – Gut

Sharad

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

8/10 – Gut

Aaron

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice clean place. Friendly people
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The Service was great! Room was small, maybe around only 250 sq. ft.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Piyush Malik am 26. Sept. 2021
Dear Guest, Thank you for your words of appreciation and encouragement. We are delighted to know that you enjoyed your stay. We are truly grateful for the wonderful things you have said about our services. At Radisson Jodhpur, we are committed to consistently providing warm, efficient and discrete service to our guests and their appreciation and acknowledgement is always our greatest reward. Radisson Jodhpur will be waiting to welcome you back. Best Regards, Piyush Malik Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Ritesh

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely Stay
Excellent Experiance.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Piyush Malik am 9. Aug. 2021
Dear Ritesh, Thank you for sharing this glowing review. We are delighted to hear about your experience. We strive to provide our guests with the warmest hospitality and most efficient service, so this is fantastic to hear! Your compliments are not only rewarding, but also encouraging. We look forward to your next visit. Regards, Piyush Malik Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Emele

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice and clean room and food was so delicious, staff was very good
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021
Antwort von Piyush Malik am 3. März 2021
Dear Guest, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed. We look forward to your next visit. Regards, Piyush Malik Front Office Manager

2/10 – Ungenügend

Tapan

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021

8/10 – Gut

ravinder nath

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
God hotel
Good hotel with clean rooms
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2021
Antwort von Piyush Malik am 2. Feb. 2021
Dear Ravinder Nath, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed. We look forward to your next visit. Regards, Piyush Malik Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Was nice for the value Good pool But only veg food
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Piyush Malik am 1. Aug. 2019
Dear Guest, Namaskar! Thank you for posting your kind feedback! We are pleased to see that you enjoyed your time at the hotel. On behalf of our entire staff at Radisson Jodhpur we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area! Sincerely, Piyush Malik Front Office Manager

4/10 – Schlecht

Ratnam

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Toliet was unclean and had human excrement of the outside of it, brought it to the attention of reception, however the next day it was still dirty leading us to have to call reception again. The swimming poo had a load of dead bugs floating on the surface
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Subhashish Gupta am 16. Mai 2019
Dear Guest, Namaskar!! Thank you for taking the time to leave us a review of your experience. All guests comments are more than welcomed and carefully read as they help us in monitoring our performance and improve our service of hospitality. Please accept my sincere apology for the inconveniences caused. It is not in our intention leaving this kind of negative impression and be assured that I have share this feedback with my colleagues to discuss an improvement of our service intensively. It would be a great pleasure to welcome you back again to show you that we are able to offer first class service by heart as well as delicious Vegetarian food and beverages. We will do our utmost to be your home in Jodhpur. Warm Regards, Subhashish Gupta General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing heritage property
Great hotel nice heritage property would have been nice to know it was a complete veg hotel with no meat or eggs before booking but other than that it was a great stay
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

2/10 – Ungenügend

Rodrigo

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ridiculous service. Stupid people. Don’t stay here
ZERO service minded. Don’t stay here if you wish to be well treated and with consideration.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019