Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
144 von insgesamt 299 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
144
97 von insgesamt 299 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
97
34 von insgesamt 299 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
34
13 von insgesamt 299 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
13
11 von insgesamt 299 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
11
9.0/10
Sauberkeit
8.4/10
Personal & Service
8.2/10
Ausstattung
8.6/10
Zustand der Unterkunft
7.6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
6/10 – Okay
Werner A.
26. Juli 2023
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Werner A.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
10/10 – Hervorragend
Benjamin
20. Sept. 2022
Benjamin
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
10. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
eher 4 statt 5 Sterne und viel zu teuer für die Le
Es ist eigentlich eher ein 4-Stern als ein Fünfstern. Eher enge Zimmer, zu weiches Bett und nur eine Badewanne und keine Dusche im Bad. Bereits für die erste Stunde Late-Checkout wurde zusätlich verrechnet.
Für Wasser wird beim Frühstück zusätzlich Geld verlangt... das geht gar nicht. Der Frühstücksaal war teilweise unterwasser wegen des "wenigen Regens".
Das Personal wie immer super in Südafrika.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Rebecca am 19. Feb. 2020
Lieber Gast
Vielen Dank, dass Sie sich für das Peermont Doreale Grande Hotel als Ihr Hotel Ihrer Wahl entschieden haben. Ich entschuldige mich, dass wir Ihre Erwartungen nicht erfüllt haben.
Wir freuen uns darauf, Sie in nicht allzu ferner Zukunft zu sehen, und hoffentlich werden Sie in der Lage sein, einen Unterschied in den von Ihnen genannten Themen zu bemerken.
Herzliche Grüße
Rebecca
Front Office-Manager.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
22. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Reception Desk couldn’t care less. Otherwise rather nice personal estate in Restaurant.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Khomotso Sebata am 26. Dez. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for the feedback.
Your comments have been noted and will be shared with the team.
Rest assured we will work harder at making it better.
Take care and see you soon !
6/10 – Okay
Thomas
7. März 2018
Gut: Personal & Service
Lage absolut sicher und billiges Casino wer gerne
Hotel scheint schon etwas abgewohnt. Die Lage mit dem Wachpersonal, wahrscheinlich wegen des Casinos aber absolut sicher.
Thomas
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2018
Antwort von Hotel Manager am 24. Apr. 2018
Thank you very much for supporting Emperors Palace and for completing our E-Questionnaire.
On behalf of all management and employees at Emperors Palace, we would like to thank you sincerely for your kind comments.
These will be passed onto the specific department so that we can use the opportunity to praise the employees and create a positive awareness of caring guests.
We look forward to welcoming you back in the near future.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
8. Feb. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes 5 Sterne Hotel - für Business & Familie
Alles sehr gut - Hotel und angehängtes Casino bieten genügend Abwechslung um auch längere Aufenthalte durchzustehen.
Verifizierter Reisender
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
8. Juni 2015
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Keine 5 Sterne nach EU Maßstab!
Leider gab es kein WiFi in diesem Zimmer, die Router sind leider zu schwach um die Zimmer am Ende des Ganges ausreichend zu versorgen. Das Gym ist viel zu klein.
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Stefano, Horw
29. Aug. 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Casino Hotel
War 1 Woche geschäftlich dort - fast perfect - sowieso für ZA. Einfach die Nähe zum Casino kann extreme teuer warden... Sonst hat es eigentlich nur Vorteile. Man braucht nicht unbedingt ein Auto. Shuttle Service. 10min. vom Airport - Sicherer Aufenthalt. Klimaanlage ist halt wie überall nicht toll.
Stefano
Antwort von Hotel Manager am 17. Aug. 2021
Vielen Dank für das positive Feedback. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Haus genossen haben. Ich hoffe, wir sehen uns bald wieder
10/10 – Hervorragend
H. Theron, Leer, Germany
16. Sept. 2013
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
comfortable beds,
Fantastic staff and great sevice. It is an ideal location for business travel in the JHB area. One do not need to drive at night to meet with clients, there is a choice of good resturants in the complex.
H. Theron
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
10. Dez. 2012
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Hotel für Stop over und geschäftlich
Zu einem 5 Sterne Hotel fehlt doch einiges.
Z.B. kein Bademantel und slipper im Zimmer.
Ebenso fehlt an einigen weiteren Kleinigkeiten.
Wenn man geschäftlich in der Nähe zu tun hat oder auf der Durchreise ist die Lage o.k.
Frühstück war sehr gut.
Für einen Besuch in Johannesburg ist sicherlich ein Hotel in Sadtron die bessere Wahl.
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Uteundclaus
14. Nov. 2012
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxushotel am Flughafen zum vernünftigen Preis
Wir hatten das Hotel vor unserer Rückreise wegen des frühen Abfluges nach Deutschland gebucht. Das Hotel ähnelt einer Anlagen in "Las Vegas" mit angeschlossenem Spielkasino. Die Gesamtanlage umfasst drei unterschiedliche Hotelkoplexe und ist sehr gut gesichert. Der Transport vom Flughafen und zurück ist sehr gut mit einem eignem Hotelshuttelbus organisiert, der viertelstündlich fährt. Das Frühstücksbuffet ist sehr vielfälltig mit frischen Produkten. Das Zimmer war ansprechend groß und praktisch eingerichtet. Die Fenster sind sehr gut schallisoliert und deshalb ist weder der Flugbetrieb noch die angrenzende Autobahn zu hören. Der Zimmerservice ist ausbaufähig, da fehlende Pantoffeln und Bademantel nicht gebracht wurden. Das Abendessen im Hauptrestaurant und der Service waren gut. Das Hotel ist für eine Zwischenübernachtung am Flughafen zum vernünftigen Preis sehr gut geeeignet.
Uteundclaus
10/10 – Hervorragend
Douglas
1. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Have stayed at this hotel numerous times. Convenient to airport and staff is friendly. Didn't hurt that they upgraded me at check-in!
Douglas
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Doreale Grande Team am 8. Mai 2024
Thank you so much for choosing the Peermont Doreale Grande Hotel.
10/10 – Hervorragend
Changhyun
28. Feb. 2024
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Changhyun
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
8/10 – Gut
Robert
18. Feb. 2024
Robert
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
8/10 – Gut
David
4. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not great if you don’t gamble.
Vegas style resort, less than 10 years old, but starting to show wear. Staff were wonderful, but some things took longer to arrive than you would hope. Not much to do if you don’t gamble. Reign was good food, and food court in complex.
David
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
HLENGY BEAUTY
21. Dez. 2023
HLENGY BEAUTY
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Gerhard
30. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice and convenient close to every thing.
Gerhard
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
6/10 – Okay
Leonie, Kelowna
12. Okt. 2023
Leonie
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
10/10 – Hervorragend
Aurora
Mit einer Gruppe gereist
20. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel, friendly staff and a great restaurant.
Aurora
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
8/10 – Gut
Phillip
Mit einer Gruppe gereist
7. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Phillip
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
10/10 – Hervorragend
Allen, Toronto
Mit dem Partner gereist
10. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The whole property was great! We just wish that there were USB outlets available
Allen
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
10/10 – Hervorragend
Sandra, Centurion
Mit einer Gruppe gereist
10. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ease of check in. Location great. Transportaion service good and safe
Sandra
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
10/10 – Hervorragend
Brian
19. Juni 2023
Brian
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023
6/10 – Okay
john holm
Geschäftlich gereist
7. Juni 2023
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
john holm
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Doreale Grande Team am 18. Juni 2023
Dear Mr HolnThank you so much for the feedback.Kind regardsDoreale Grande Team
10/10 – Hervorragend
Michael
Geschäftlich gereist
27. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This is a wonderful place to stay for an overnight or extended stay, business or pleasure. Walkable dining and casino. Safe. My only wish would be an update of the fitness facility. Tired equipment and treadmills did not work.
Michael
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Doreale Grande Team am 18. Juni 2023
Dear MichaelThank you so much for your feedback.Our Gym equipment is now working.Thank you so much.Kind regardsDoreale Grande Team
10/10 – Hervorragend
Brian, Minneapolis
20. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Brian
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Rebecca am 25. Apr. 2023
Dear Brian Thank you so much for the feedback.
4/10 – Schlecht
Thomas
Geschäftlich gereist
27. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Seriously Poor
This hotel is seriously tired/in need of updatating.
The service is absolutely woeful.
Thomas
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Rebecca am 25. Apr. 2023
Dear ThomasMy apologies that we did not meet your expectations. Looking forward to hosting you, please keep us in the loop as I would like to make sure you are well looked after.Kind regardsRebecca MpofuFront Office Manager
4/10 – Schlecht
Patrick, Helsinki
Geschäftlich gereist
16. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit
Never been served a cold burger before in a restaurant. The kind waitress tried to get the maitre in charge to deal with the matter, but his reply was that he was busy with more important matters to have time to deal with me.
Might have been the case, but the attitude tells even more.
Patrick
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
6/10 – Okay
Sutton
Mit dem Partner gereist
29. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The property was clean.
The staff are not willing to assist/go that little bit out of their way in terms of room service. No porter assisted on arrival. The breakfast at Reign restaurant was terrible. Lack of qualified waiter. Bread given as toast with extra well done eggs when Sunny Side soft were requested. No mushrooms, substituted with bake-beans :-( A lot more and they were not even busy at the time. Terrible service. Requested manager to no avail.
Sutton
Antwort von Rebecca am 2. Jan. 2023
Dear SuttonOn behalf of the team and myself, please accept my apologies for the lack of service rendered to you upon your arrival at the Hotel. I have forwarded your complaint to all heads of departments.My sincerest apologies once again.Kind regardsDoreale Grande Team
8/10 – Gut
Yolandi
Mit der Familie gereist
18. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful hotel.
Yolandi
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Rebecca am 2. Jan. 2023
Dear YolandiThank you so much for choosing the Peermont Doreale Grande as your hotel of choice.Looking forward to hosting you soon.Kind regards Doreale Grande Team
8/10 – Gut
Michael
14. Nov. 2022
Michael
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Doreale am 20. Nov. 2022
Dear MichaelThank you so much for choosing the Doreale Grande as your hotel of choice.Kind regardsDoreale Grande team
8/10 – Gut
Ronald
8. Okt. 2022
Ronald
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
10/10 – Hervorragend
Christopher, San Francisco
1. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room are pretty nice. Convenient and close to airport.
Christopher
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Doreale Grande am 11. Sept. 2022
Thank you for the fedback.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
29. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Our stay was good. Just that the sleeper couch was very uncomfortable
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Doreale Grande am 11. Sept. 2022
Dear GuestThank you for the feedback.
10/10 – Hervorragend
Ofer
19. Aug. 2022
Ofer
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Doreale Grande am 11. Sept. 2022
Dear OferThank you for your feedback
10/10 – Hervorragend
Unali
25. Juli 2022
Unali
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Doreale Grande am 11. Sept. 2022
Dear UnaliThank you for your feedback
10/10 – Hervorragend
Fiona
25. Juli 2022
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Beautifully appointed and fabulous service!
Fiona
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Doreale Grande am 11. Sept. 2022
Dear FionaThank you for your feedback.
2/10 – Ungenügend
Sean
Geschäftlich gereist
21. Juli 2022
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Tired and over priced
Restaurant and bar under reconstruction which they did not mention on website.
Water pressure and temperature in rooms are terrible.
Gym is ancient . Terrible value for price paid.
Sean
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Rebecca am 23. Juli 2022
Dear Sean
I hope this message finds you well.
My apologies for the issues you encountered on your recent stay with us.
We are busy with renovations in order for our dining area to be able to accommodate all our guests for breakfast. When we are done with that project we will tackle a new project to make the gym more trendier than the one we have.
Kind regards
Doreale Grande Team
4/10 – Schlecht
Heather
Mit dem Partner gereist
21. Juli 2022
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
What a bummer paid for a 5 star hotel and got a room over a jackhammer. They are doing major renovations and the place is super loud. We literally had room right over the area they are working on and the hammering started early. Restaurant is closed and they send you to a casino for breakfast.. at least you can get wine for breakfast.
Oh and the water In Tub was green and you can’t see through it.
Nicely mentioned these issues at check out and the only response was sorry. Still charged the full price
Sheets are awesome and a great shower
Heather
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Rebecca am 23. Juli 2022
Dear Heather.
Thank you so much for the feedback, my sincerest apologies in that we did not meet your expectations.
We are busy renovating the restaurant as we want the restaurant to accommodate all our guests at one go.
Please can you advise me on which room you where booked as we would like to check what could have caused the green water.
I hope you will give us a chance in order for us to redeem ourselves.
Kind regards
Doreale Grande Team
10/10 – Hervorragend
SHARIEM
Mit der Familie gereist
20. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
SHARIEM
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Rebecca am 23. Juli 2022
Dear Shariem
Thank you so much for the wonderful feedback.
Kind regards
Doreale Grande Hotel
8/10 – Gut
Daniel
Mit einer Gruppe gereist
10. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very convenient for travel.
Daniel
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Rebecca am 23. Juli 2022
Dear Daniel
Thank you for the feedback.
Looking forward to hosting you soon.
Kind regards
Doreale Grande Team
10/10 – Hervorragend
LAZARUS, KITWE
8. Juli 2022
LAZARUS
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
10/10 – Hervorragend
david
Mit einer Gruppe gereist
7. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
All Around Excellence.
Excellent all around. Good value. Splendid rooms. Very reasonable dinner prices.Friendly and helpful staff
david
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Rebecca am 23. Juli 2022
Dear David
Thank you so much for your wonderful feedback.
Looking forward to hosting you soon.
Kind regards
Doreale Grande Team
2/10 – Ungenügend
Paulo
Mit dem Partner gereist
6. Juni 2022
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The property had a nice view during breakfast of the pool area. But overall the property was a disaster for the price. The heater for the room was set at one temperature couldn’t control it so it was extremely hot in the room. Attempted to take a shower there was no hot water. Called the front desk and there was no concern about that, staff was incompetent
Paulo
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Rebecca am 23. Juli 2022
Dear Paulo
Thank you so much for your feedback, we will definitely at all the points you have raised.
Kind regards
Doreale Grande Team
8/10 – Gut
Harry
2. Juni 2022
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Lovely pool and outdoor area. Great dining options.
Harry
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Rebecca am 23. Juli 2022
Dear Harry
Thank you so much for your feedback.
Kind regards
Doreale Grande Team.
10/10 – Hervorragend
Tracey
Mit der Familie gereist
25. Mai 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
5 star service. Excellent
Tracey
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Rebecca am 23. Juli 2022
Dear Tracey
Thank you so much for your feedback.
Kind regards
Doreale Grande Team
10/10 – Hervorragend
Karen
Mit einer Gruppe gereist
16. Mai 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The decor is beautiful.
Karen
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Rebecca am 16. Mai 2022
Dear Karen
Thank you so much for making the Peermont Doreale Grande as your hotel of choice.
Looking forward to hosting you soon.
Kind regards
Rebecca Mpofu
Front Office Manager
10/10 – Hervorragend
Marcus
7. Mai 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice stay
Marcus
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Rebecca am 8. Mai 2022
Good day Marcus
Thank you so much for choosing the Peermont Doreale Grande Hotel as your hotel of choice.
Kind regards
Rebecca Mpofu
Front Office Manager
10/10 – Hervorragend
Steven
Mit der Familie gereist
6. Mai 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were friendly and helpful. Convenient location and shuttle service to the airport.
Steven
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Rebecca am 8. Mai 2022
Good day Steven
Thank you so much for choosing the Peermont Doreale Grande Hotel as your hotel of choice.
Kind regards
Rebecca Mpofu
Front Office Manager
10/10 – Hervorragend
Glen
25. Apr. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Property maintained to very high standards. Room really comfortable and had everything needed to make it a really comfortable stay.
What set it apart was the staff. Cannot single any individual out they were all extremely friendly and efficient
Glen
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022
Antwort von Rebecca am 2. Mai 2022
Dear Glen
Thank you so much for the feedback given.
Looking forward to hosting you soon.
Kind regards
Rebecca Mpofu