Springbrunnen

Bewertungen von Peermont D'oreale Grande at Emperors Palace

5 out of 5
Peermont D'oreale Grande at Emperors Palace
64 Jones Road, Kempton Park, Gauteng

Bewertungen

8.4

Sehr gut

144 von insgesamt 299 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
97 von insgesamt 299 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
34 von insgesamt 299 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
13 von insgesamt 299 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
11 von insgesamt 299 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

8.4/10

Personal & Service

8.2/10

Ausstattung

8.6/10

Zustand der Unterkunft

7.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Werner A.

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Benjamin

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
eher 4 statt 5 Sterne und viel zu teuer für die Le
Es ist eigentlich eher ein 4-Stern als ein Fünfstern. Eher enge Zimmer, zu weiches Bett und nur eine Badewanne und keine Dusche im Bad. Bereits für die erste Stunde Late-Checkout wurde zusätlich verrechnet. Für Wasser wird beim Frühstück zusätzlich Geld verlangt... das geht gar nicht. Der Frühstücksaal war teilweise unterwasser wegen des "wenigen Regens". Das Personal wie immer super in Südafrika.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Rebecca am 19. Feb. 2020
Lieber Gast Vielen Dank, dass Sie sich für das Peermont Doreale Grande Hotel als Ihr Hotel Ihrer Wahl entschieden haben. Ich entschuldige mich, dass wir Ihre Erwartungen nicht erfüllt haben. Wir freuen uns darauf, Sie in nicht allzu ferner Zukunft zu sehen, und hoffentlich werden Sie in der Lage sein, einen Unterschied in den von Ihnen genannten Themen zu bemerken. Herzliche Grüße Rebecca Front Office-Manager.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Reception Desk couldn’t care less. Otherwise rather nice personal estate in Restaurant.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Khomotso Sebata am 26. Dez. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the feedback. Your comments have been noted and will be shared with the team. Rest assured we will work harder at making it better. Take care and see you soon !

6/10 – Okay

Thomas

Gut: Personal & Service
Lage absolut sicher und billiges Casino wer gerne
Hotel scheint schon etwas abgewohnt. Die Lage mit dem Wachpersonal, wahrscheinlich wegen des Casinos aber absolut sicher.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2018
Antwort von Hotel Manager am 24. Apr. 2018
Thank you very much for supporting Emperors Palace and for completing our E-Questionnaire. On behalf of all management and employees at Emperors Palace, we would like to thank you sincerely for your kind comments. These will be passed onto the specific department so that we can use the opportunity to praise the employees and create a positive awareness of caring guests. We look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes 5 Sterne Hotel - für Business & Familie
Alles sehr gut - Hotel und angehängtes Casino bieten genügend Abwechslung um auch längere Aufenthalte durchzustehen.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Keine 5 Sterne nach EU Maßstab!
Leider gab es kein WiFi in diesem Zimmer, die Router sind leider zu schwach um die Zimmer am Ende des Ganges ausreichend zu versorgen. Das Gym ist viel zu klein.

8/10 – Gut

Stefano, Horw

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Casino Hotel
War 1 Woche geschäftlich dort - fast perfect - sowieso für ZA. Einfach die Nähe zum Casino kann extreme teuer warden... Sonst hat es eigentlich nur Vorteile. Man braucht nicht unbedingt ein Auto. Shuttle Service. 10min. vom Airport - Sicherer Aufenthalt. Klimaanlage ist halt wie überall nicht toll.
Antwort von Hotel Manager am 17. Aug. 2021
Vielen Dank für das positive Feedback. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Haus genossen haben. Ich hoffe, wir sehen uns bald wieder

10/10 – Hervorragend

H. Theron, Leer, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
comfortable beds,
Fantastic staff and great sevice. It is an ideal location for business travel in the JHB area. One do not need to drive at night to meet with clients, there is a choice of good resturants in the complex.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Hotel für Stop over und geschäftlich
Zu einem 5 Sterne Hotel fehlt doch einiges. Z.B. kein Bademantel und slipper im Zimmer. Ebenso fehlt an einigen weiteren Kleinigkeiten. Wenn man geschäftlich in der Nähe zu tun hat oder auf der Durchreise ist die Lage o.k. Frühstück war sehr gut. Für einen Besuch in Johannesburg ist sicherlich ein Hotel in Sadtron die bessere Wahl.

8/10 – Gut

Uteundclaus

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxushotel am Flughafen zum vernünftigen Preis
Wir hatten das Hotel vor unserer Rückreise wegen des frühen Abfluges nach Deutschland gebucht. Das Hotel ähnelt einer Anlagen in "Las Vegas" mit angeschlossenem Spielkasino. Die Gesamtanlage umfasst drei unterschiedliche Hotelkoplexe und ist sehr gut gesichert. Der Transport vom Flughafen und zurück ist sehr gut mit einem eignem Hotelshuttelbus organisiert, der viertelstündlich fährt. Das Frühstücksbuffet ist sehr vielfälltig mit frischen Produkten. Das Zimmer war ansprechend groß und praktisch eingerichtet. Die Fenster sind sehr gut schallisoliert und deshalb ist weder der Flugbetrieb noch die angrenzende Autobahn zu hören. Der Zimmerservice ist ausbaufähig, da fehlende Pantoffeln und Bademantel nicht gebracht wurden. Das Abendessen im Hauptrestaurant und der Service waren gut. Das Hotel ist für eine Zwischenübernachtung am Flughafen zum vernünftigen Preis sehr gut geeeignet.

10/10 – Hervorragend

Douglas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Have stayed at this hotel numerous times. Convenient to airport and staff is friendly. Didn't hurt that they upgraded me at check-in!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Doreale Grande Team am 8. Mai 2024
Thank you so much for choosing the Peermont Doreale Grande Hotel.

10/10 – Hervorragend

Changhyun

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Robert

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not great if you don’t gamble.
Vegas style resort, less than 10 years old, but starting to show wear. Staff were wonderful, but some things took longer to arrive than you would hope. Not much to do if you don’t gamble. Reign was good food, and food court in complex.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

HLENGY BEAUTY

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Gerhard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice and convenient close to every thing.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

6/10 – Okay

Leonie, Kelowna

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Aurora

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel, friendly staff and a great restaurant.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

8/10 – Gut

Phillip

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Allen, Toronto

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The whole property was great! We just wish that there were USB outlets available
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Sandra, Centurion

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ease of check in. Location great. Transportaion service good and safe
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Brian

Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023

6/10 – Okay

john holm

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Doreale Grande Team am 18. Juni 2023
Dear Mr HolnThank you so much for the feedback.Kind regardsDoreale Grande Team

10/10 – Hervorragend

Michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This is a wonderful place to stay for an overnight or extended stay, business or pleasure. Walkable dining and casino. Safe. My only wish would be an update of the fitness facility. Tired equipment and treadmills did not work.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Doreale Grande Team am 18. Juni 2023
Dear MichaelThank you so much for your feedback.Our Gym equipment is now working.Thank you so much.Kind regardsDoreale Grande Team

10/10 – Hervorragend

Brian, Minneapolis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Rebecca am 25. Apr. 2023
Dear Brian Thank you so much for the feedback.

4/10 – Schlecht

Thomas

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Seriously Poor
This hotel is seriously tired/in need of updatating. The service is absolutely woeful.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Rebecca am 25. Apr. 2023
Dear ThomasMy apologies that we did not meet your expectations. Looking forward to hosting you, please keep us in the loop as I would like to make sure you are well looked after.Kind regardsRebecca MpofuFront Office Manager

4/10 – Schlecht

Patrick, Helsinki

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Never been served a cold burger before in a restaurant. The kind waitress tried to get the maitre in charge to deal with the matter, but his reply was that he was busy with more important matters to have time to deal with me. Might have been the case, but the attitude tells even more.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

6/10 – Okay

Sutton

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The property was clean. The staff are not willing to assist/go that little bit out of their way in terms of room service. No porter assisted on arrival. The breakfast at Reign restaurant was terrible. Lack of qualified waiter. Bread given as toast with extra well done eggs when Sunny Side soft were requested. No mushrooms, substituted with bake-beans :-( A lot more and they were not even busy at the time. Terrible service. Requested manager to no avail.
Antwort von Rebecca am 2. Jan. 2023
Dear SuttonOn behalf of the team and myself, please accept my apologies for the lack of service rendered to you upon your arrival at the Hotel. I have forwarded your complaint to all heads of departments.My sincerest apologies once again.Kind regardsDoreale Grande Team

8/10 – Gut

Yolandi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Rebecca am 2. Jan. 2023
Dear YolandiThank you so much for choosing the Peermont Doreale Grande as your hotel of choice.Looking forward to hosting you soon.Kind regards Doreale Grande Team

8/10 – Gut

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Doreale am 20. Nov. 2022
Dear MichaelThank you so much for choosing the Doreale Grande as your hotel of choice.Kind regardsDoreale Grande team

8/10 – Gut

Ronald

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Christopher, San Francisco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room are pretty nice. Convenient and close to airport.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Doreale Grande am 11. Sept. 2022
Thank you for the fedback.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Our stay was good. Just that the sleeper couch was very uncomfortable
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Doreale Grande am 11. Sept. 2022
Dear GuestThank you for the feedback.

10/10 – Hervorragend

Ofer

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Doreale Grande am 11. Sept. 2022
Dear OferThank you for your feedback

10/10 – Hervorragend

Unali

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Doreale Grande am 11. Sept. 2022
Dear UnaliThank you for your feedback

10/10 – Hervorragend

Fiona

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Beautifully appointed and fabulous service!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Doreale Grande am 11. Sept. 2022
Dear FionaThank you for your feedback.

2/10 – Ungenügend

Sean

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Tired and over priced
Restaurant and bar under reconstruction which they did not mention on website. Water pressure and temperature in rooms are terrible. Gym is ancient . Terrible value for price paid.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Rebecca am 23. Juli 2022
Dear Sean I hope this message finds you well. My apologies for the issues you encountered on your recent stay with us. We are busy with renovations in order for our dining area to be able to accommodate all our guests for breakfast. When we are done with that project we will tackle a new project to make the gym more trendier than the one we have. Kind regards Doreale Grande Team

4/10 – Schlecht

Heather

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
What a bummer paid for a 5 star hotel and got a room over a jackhammer. They are doing major renovations and the place is super loud. We literally had room right over the area they are working on and the hammering started early. Restaurant is closed and they send you to a casino for breakfast.. at least you can get wine for breakfast. Oh and the water In Tub was green and you can’t see through it. Nicely mentioned these issues at check out and the only response was sorry. Still charged the full price Sheets are awesome and a great shower
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Rebecca am 23. Juli 2022
Dear Heather. Thank you so much for the feedback, my sincerest apologies in that we did not meet your expectations. We are busy renovating the restaurant as we want the restaurant to accommodate all our guests at one go. Please can you advise me on which room you where booked as we would like to check what could have caused the green water. I hope you will give us a chance in order for us to redeem ourselves. Kind regards Doreale Grande Team

10/10 – Hervorragend

SHARIEM

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Rebecca am 23. Juli 2022
Dear Shariem Thank you so much for the wonderful feedback. Kind regards Doreale Grande Hotel

8/10 – Gut

Daniel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very convenient for travel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Rebecca am 23. Juli 2022
Dear Daniel Thank you for the feedback. Looking forward to hosting you soon. Kind regards Doreale Grande Team

10/10 – Hervorragend

LAZARUS, KITWE

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

david

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
All Around Excellence.
Excellent all around. Good value. Splendid rooms. Very reasonable dinner prices.Friendly and helpful staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Rebecca am 23. Juli 2022
Dear David Thank you so much for your wonderful feedback. Looking forward to hosting you soon. Kind regards Doreale Grande Team

2/10 – Ungenügend

Paulo

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The property had a nice view during breakfast of the pool area. But overall the property was a disaster for the price. The heater for the room was set at one temperature couldn’t control it so it was extremely hot in the room. Attempted to take a shower there was no hot water. Called the front desk and there was no concern about that, staff was incompetent
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Rebecca am 23. Juli 2022
Dear Paulo Thank you so much for your feedback, we will definitely at all the points you have raised. Kind regards Doreale Grande Team

8/10 – Gut

Harry

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Lovely pool and outdoor area. Great dining options.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Rebecca am 23. Juli 2022
Dear Harry Thank you so much for your feedback. Kind regards Doreale Grande Team.

10/10 – Hervorragend

Tracey

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
5 star service. Excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Rebecca am 23. Juli 2022
Dear Tracey Thank you so much for your feedback. Kind regards Doreale Grande Team

10/10 – Hervorragend

Karen

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The decor is beautiful.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Rebecca am 16. Mai 2022
Dear Karen Thank you so much for making the Peermont Doreale Grande as your hotel of choice. Looking forward to hosting you soon. Kind regards Rebecca Mpofu Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Marcus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Rebecca am 8. Mai 2022
Good day Marcus Thank you so much for choosing the Peermont Doreale Grande Hotel as your hotel of choice. Kind regards Rebecca Mpofu Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Steven

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were friendly and helpful. Convenient location and shuttle service to the airport.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Rebecca am 8. Mai 2022
Good day Steven Thank you so much for choosing the Peermont Doreale Grande Hotel as your hotel of choice. Kind regards Rebecca Mpofu Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Glen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Property maintained to very high standards. Room really comfortable and had everything needed to make it a really comfortable stay. What set it apart was the staff. Cannot single any individual out they were all extremely friendly and efficient
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022
Antwort von Rebecca am 2. Mai 2022
Dear Glen Thank you so much for the feedback given. Looking forward to hosting you soon. Kind regards Rebecca Mpofu