Außenpool, Liegestühle

Bewertungen von KSL Hot Spring Resort

3.5 out of 5
KSL Hot Spring Resort
31, Jalan Kangkar Tebrau, Taman Daya, Johor Bahru, Johor

Bewertungen

8.2

Sehr gut

170 von insgesamt 465 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
193 von insgesamt 465 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
57 von insgesamt 465 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
27 von insgesamt 465 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
18 von insgesamt 465 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.6/10

Sauberkeit

8.2/10

Personal & Service

7.8/10

Ausstattung

8.2/10

Zustand der Unterkunft

7.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Jeanette

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything about the room was great! Spacious, clean and even has a clean mini fridge. The amenities were subpar at best - gym, hot spring. Gym was limited in equipment and lighting was super dim - located within the Apartments/Condo instead of the Hotel itself. Hot Spring was a bit stinky to be honest. Staff were alright, just that they were a bit shorthanded so when we called from the rooms a couple times (even during non-peak like 9pm) no one picked up. When we asked for directions to the gym the staff kept directing us to the hot spring (2 completely different things and places)... Didn't try the food there. Location is great - I like it because it's near enough to the malls (all 20 min and below by Grab) but sufficient private and quiet from the hustle and bustle. Would stay here again. I feel that the room and ambience is better than the KSL hotel attached to KSL mall. Was better than Atel**r and Tr*ve as well.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Say kian pamela

Mit der Familie gereist
The breakfast not very nice
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Sangeeta

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Its in a nice serene place.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

4/10 – Schlecht

tushar

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Wei Wah, Singapore

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property is good, free parking but no security
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Guat Pin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Comfortable enough stay for one night
The towels and bedsheets were not properly washed. The rooms themselves were not cleaned properly and they seemed ill-maintained. Had to request for room slippers. No bathrobes and hand towels. The breakfast of nasi lemak was yummy. Overall, it was a comfortable enough stay for 1 night.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Sze Yee

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Hotel is good for 1 night stay. Relatively unsafe because security isnt tight. No carpark gantry operated and lift to rooms are free easy access. I was being charged for early check in when i only ASK. Lack of bathroom amentites but ok for really a 3 star hotel. Could be better if security system are in place
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

SITI NURHAFIZAH BINTE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room is clean and well-maintained. Overall, it was a pleasant stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Wifi no good
Laptop unable to connect to wifi (poor wifi). Room and compound are clean except the car park.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

6/10 – Okay

Chua Kim

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Room was fine. But service is bad. The safe box in the room was not working and I had called the staff 4 times but still nobody was sent to fix the safe box. The water in the hot spring is just warm and not hot. There are 3 pools but only 1 is warm and the rest are just normal pools. The hotel is understaffed. The hotel location is quite isolated. Nothing near the hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

6/10 – Okay

Xuanhao

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
First entered the room and this what I saw: bins in the room were not emptied. The mini fridge was turned off and door was left open with a towel in it. Facility is starting to show its age.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

6/10 – Okay

Yoon How

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel with big room & very comfortable bed. Would be nice to have a bath tub. Hotel have a Hot Spring Spa, but only open for 2 hours from 8 - 10 pm. There are 3 pools but only 1 with hot spring (but not hot enough to truly enjoy it). Breakfast spread is good but the fried mee is too soggy (lousy cook?)
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Catherine

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

6/10 – Okay

Mohd Mahdzan, Sungai Rambai

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Limited space room, no hot water in bath
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Selamat

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Facilities usages at time's misleading with notice
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

koo chee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good 👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

8/10 – Gut

Kazutoshi

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

4/10 – Schlecht

Chun hao

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
很糟
剛住下開空調,太吵,後來去找服務員後來說回來修,回來之後進去,一分鐘冷氣就有問題,後來換房間還是很吵,而且在這邊訂的都是給最邊間,晚上被冷氣壓縮機有謢吵醒
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

6/10 – Okay

Helena

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

8/10 – Gut

Hao

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We chose the hotel by mistake. I thought I booked the one at KSL City Mall but was informed that I booked another KSL hotel. The hotel is not located in the downtown area and is quieter. Since I was driving, it was not too far away to find the hotel. The hotel is located in a residential area. It is not a fancy hotel but it has the basics you need. Don't be fooled by the name, it is not really a resort. You share the facilities with residents in the condos. It is more like a business hotel for a short stay. It is pretty new and has the basic things you need. It is worth the money you pay.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

SIEW

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good , Clean and well maintained.
Clean and well maintained hotel. Good for business stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

6/10 – Okay

Hui ping

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

2/10 – Ungenügend

jungwook

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Only if you want to try the hotsprings bath
Check in staff was friendly. But after going into the room found rubbish near the curtains, room was super hot as it seemed like there was nobody using the room for a long time and when I used the showers it flooded as they did not clear the drain properly and it clogged. Called the receiption line but staff wasn't as friendly and took about 30 mins before a maintenance staff came. But the maintenance staff was friendly and cleaned the clog and cleaned up the flood. They only provide breakfast so lunch and dinner have to either grabfood or go out to eat as there is no nearby places to eat..
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023

8/10 – Gut

Komala, Petaling Jaya

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall is good

6/10 – Okay

Meng Chong

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Room condition excellent , check in was rather slow as compared to other hotel , WiFi was bad as most time can't connect . Free parking. Need to drive out to eat or shop . Breakfast was just average . Coffee was not nice , better to bring your own coffee .

8/10 – Gut

Thoong Ee

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The quiet and cozy environment If laundry and restaurant service is available within the resort, it will be better

8/10 – Gut

Edven

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Reception
Good but still can be improve , reception waited too long for room on the process
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

4/10 – Schlecht

TENG TENG

Average stay
Check-in process was smooth, Spacious room but cleanliness need to be improved, bed linen has smell, not sure if it's fresh set. Previous occupants brought durian and there is smell from the Fridge, although this is not the hotel's fault but this room should not be assigned until the smell is cleared. Hot spring open from 5pm during weekdays which means no hot spring available if staying over during weekdays and wish to visit in the morning. Requested for late check-out at 1pm and got rejected for the reason due to sch holiday but we saw plenty of vacant rooms.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

8/10 – Gut

Noorazam

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

10/10 – Hervorragend

Danny

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the location is abit off the track but nice and quiet . will be good if the hot spring can be open whole day instead of selected hours.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

Josephine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel is good, but if is not driving is inconvenient.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

8/10 – Gut

Fan Chong

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
En Sahar is a very good staff which provided us a very good service.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

Noorazam

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

koo chee

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

6/10 – Okay

koo chee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

4/10 – Schlecht

Kok Hui

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I had booked 2 rooms for a night. 1 room had a leaking faucet. A replacement room was provided eventually but the replacement room was not cleaned properly as a used cotton bud was found in the bathtub. The rooms and corridor are very dark.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

ENG KEONG

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pleasant
It was good.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

4/10 – Schlecht

Siew Lan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

8/10 – Gut

MINSEON

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

6/10 – Okay

Youliang Royston

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

4/10 – Schlecht

jungwook

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

2/10 – Ungenügend

William

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the staffs are rude! the rooms air conditioner system failed!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

4/10 – Schlecht

Edwin Marc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Disappointing.
The Hot spring was closed for maintainenece during our stay and there was no updates given on their website. We were only informed on arrival. Should we have known that, we prolly would not book it.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Sylvia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020