Außenbereich

Bewertungen von Super OYO 494 EG Hotel

2 out of 5
Super OYO 494 EG Hotel
18 & 20, Jalan Setia Tropika 1/1, Taman Setia Tropika, Johor Bahru, Johor

Bewertungen

6.4
6 von insgesamt 23 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
4 von insgesamt 23 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
5 von insgesamt 23 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 23 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 23 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6.6/10

Sauberkeit

6.0/10

Personal & Service

5.8/10

Ausstattung

5.6/10

Zustand der Unterkunft

6.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

SATOSHI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This hotel is a little clean. Staffs in this hotel is kind but the room is a little small and a little dark and no window. In addition, bus stop and station is not near this hotel, so guests must go this hotel by taxi or car. And you pay 50RM per one stay as deposit. Deposit is returned by staffs when staffs finish checking your room.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Amirludin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy access and near to all facilities.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ammy am 25. Feb. 2024
Glad to see that you have rated us positively, Amirludin! Do give us more chances to delight you in the future. Regards, Noah.

10/10 – Hervorragend

Moganakumaran

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 12 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Ammy am 23. Jan. 2024
Hi, Moganakumaran! Thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Tim.

10/10 – Hervorragend

Ezza

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Ammy am 23. Jan. 2024
Thanks for the positive rating, Ezza! Hope to welcome you again soon. Regards, Noah.

10/10 – Hervorragend

LUEN

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Ammy am 23. Jan. 2024
Hi, Luen! Thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Tim.

4/10 – Schlecht

Shaik

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Ava am 12. Okt. 2023
Hi, Shaik! We are sorry to see that you are dissatisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones ahead. Regards, Ava

6/10 – Okay

MUHAMMAD AMMAR

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
ok
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Tim am 15. Juli 2023
Thank you so much for the perfect ranking, Muhammad! Be assured, we have made a note of this concern to ensure a relaxed and enjoyable stay ahead. Regards, Tim

2/10 – Ungenügend

georgeson

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Joey am 4. Mai 2023
Sincere apologies, Georgeson ! We understand that your experience was not up to expectations. Do not worry, we are continuously working to improve our services to make sure your next stay is a pleasant one. Regards, Joey

6/10 – Okay

Wendy Vanessa

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Facing main road the window are broken hence cant even close and noisy at night
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Ammy am 13. Apr. 2023
Hi, Wendy! Thank you for sharing your feedback. We have cascaded the same to our concerned team to keep up with your expectations. Have a great day! Regards, Noah.

6/10 – Okay

anderson

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Condition can be improve
Antwort von Ammy am 27. Dez. 2022
Hi, Anderson! Thank you for sharing your feedback. We have cascaded the same to our concerned team to keep up with your expectations. Have a great day! Regards, Noah

4/10 – Schlecht

Nor Hazli

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Jane am 8. Mai 2022
Hi, Nor! Thank you for rating us, it seems like your stay with us has not been up to the mark. We believe in continuous improvements. Do give us another chance and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Jane!

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
What an experience
One of the worst hotel i ever stayed in. Rude receptionist who check every people going into her hotel. May it closee soon and pls stop recommend this hotel to any guest anymore
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

2/10 – Ungenügend

Nor Hazli

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bad service
Poor service
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Jackson am 8. Nov. 2021
Sorry for the hassle you faced, We have taken note of the experience you had this time. Rest be assured, we will strive to ensure a pleasant stay with us in the future. Regards, Jackson

10/10 – Hervorragend

Mis

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Rehana am 1. Mai 2020
Hi, Mis! Thanks for rating us. We will make more efforts to serve you even better next time. Have a great day ahead. Regards, Rehana

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Zara am 19. Nov. 2019
Hi, As per the feedback, it seems that your stay with us has not been up to the mark, however, we will definitely improve our services with our continuous efforts. Do give us another chance and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Hope to host you soon :) Regards, Zara

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Property owner not attentive to request posted in Expedia...
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Joey am 21. Nov. 2019
Thank you for rating us, We have duly noted your feedback and ensure better services in the future. Regards, Joey

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
small but comfortable room
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Zara am 19. Aug. 2019
Thank you so much for the wonderful rating, Be assured, we’ve marked a note of this concern to ensure comfortable and relaxing stay ahead :) Regards, Zara

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
When we arrived there was no water. There was a water cut in JB. However the hotel did not inform me in advance. I could have cancelled the booking and made other arrangements. When I queried why they didn't inform me, the receptionist said the online booking staff had emailed me. I told her I only received one email from Expedia and one SMS from the hotel. Both were to confirm the booking. That's it. What a big fat liar! And then there's no Wi-Fi in the room even though it said so on the site. The towel rack in the bathroom was coming off the wall. And to top it all off, there was no electricity in the morning because the fuse box blew out. Shockingly bad hotel. No apologies and no compensation. WE WILL NOT BE COMING HERE AGAIN!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
we didnt like the place we expedted something like the pictures and it nothing like that
Aufenthalt von 13 Nächten im Mai 2019
Antwort von Cheshta am 25. Juni 2019
Hi, We're sorry to see that you're dissatisfied with our services. Be assured, we'll strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing one ahead 🙂 Regards, Cheshta

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2019
Antwort von Alex am 26. Mai 2019
Hi, Thanks a lot for staying with us. Looking forward to hosting you soon. Regards, Alex

4/10 – Schlecht

Rishi zam

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Megha am 27. Feb. 2019
Hi, Rishi! We're sad to see that you're not satisfied with our services. Be assured, we'll strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Megha

8/10 – Gut

Zaty

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Ritesh am 15. Feb. 2019
Glad to see that you have rated us super, Zaty! Hope to serve you soon with an even more happening stay.Regards, Ritesh

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Ritesh am 2. Jan. 2019
Hi, Guest! Thank you for rating us, it seems that your stay with us has not been up to the mark. We believe in continuous improvements. Do give us another chance and we'll ensure that you'd experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Ritesh