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Bewertungen von Cinnamon Dhonveli Maldives

4.5 out of 5
Cinnamon Dhonveli Maldives
North Male Atoll, Kanuhuraa

Bewertungen

9.0

Wunderbar

360 von insgesamt 613 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
189 von insgesamt 613 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
41 von insgesamt 613 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
16 von insgesamt 613 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 613 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

9.2/10

Personal & Service

8.8/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

9.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Rene

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war einfach Top Gehen gerne wieder. Können dieses Resort nur Empfehlen
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2022
Antwort von Shiela Marie (FOM) am 12. Juni 2022
Dear Rene, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you for staying with us and sharing the positive impression following your experience with us. We are delighted to hear you enjoyed your stay and consider of coming back again. We appreciate your kind recommendation and we hope to welcome you again soon. Sea you again!

10/10 – Hervorragend

Mustafa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ausnahmslos exzellent! Wir wurden direkt ohne Probleme total herzlich am Flughafen empfangen und von dem super freundlichen Personal zu unserem Speedboat gebracht. Auf der Insel selbst steht Hygiene und die Zufriedenheit der Gäste ganz groß geschrieben. Das Essen bietet eine große Auswahl, insbesondere an asiatischen Gerichten an. Die Zimmer werden täglich mindestens 3 mal gereinigt. Es gibt tolle Angebote für Exkursionen, Wie zB eine Schnorcheltour mit Mantarochen und Schildkröten. Die Preise für diese Zusatzangebote halten sich im Rahmen. Auch die täglichen Entertainments des Hotels lassen nicht zu wünschen übrig. Von Livemusik bis hin zu Krabbenrennen und einer Beach Party ist für Jeden etwas dabei. Langweilig wird es einem definitiv nicht. Besonders empfehlenswert ist ein Wasserbungalow, von dem man direkten Zugang zum Meer hat. Zwar befinden sich diese nicht am „Hauptbeach“, für eine Schnorcheleinheit oder Abkühlung bietet es sich jedoch trotzdem an. Über die Aussicht muss man nichts schreiben. Ein Traum. Wir empfehlen dieses Resort aus tiefstem Herzen und hoffen selbst irgendwann nochmal Gast dort sein zu dürfen. PS: Besonders loben möchten wir unseren super freundlichen, zuvorkommenden Kellner Niyaz und unseren Roomservice Haroon.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2021
Antwort von Shiela Marie (FOM) am 23. Nov. 2021
Dear Mustafa, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you for sharing your positive feedback further to your recent stay with us. We are thrilled to know that you enjoyed your stay with us and appreciate your recognition of the efforts by the entire resort team. Knowing that we have succeeded in making you all feel welcome, is what keeps us going and what drives us to do better every day. Thank you for your recommendation and look forward to welcoming you back again.

10/10 – Hervorragend

Christina

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I loved every single day at Cinnamon, staff was so friendly and helpfull, reception polite and always determinded to find the best and pleasent solution. I stayed in a Over Water Bungalow that was super clean, nice furniture, lovely terrasse with comfy sunbeds and outside „couch“. The food was always delicous and allthough buffet fresh, clean and nicely presentet with great „kitchen - buffet - and service“ staff!! I would definitely go there again. Thank you for this lovely and fun time!
Aufenthalt von 11 Nächten im März 2021
Antwort von Shiela Marie (FOM) am 8. Apr. 2021
Dear Christina, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you so much for sharing your amazing experience! It gives us great pleasure to hear from you and we are thrilled that our teams hospitality made you feel comfortable and a truly memorable one. Your comments on the service provided are indeed moved our hearts and certainly will be shared with the whole team. Once again thank you and we’re all looking forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 11 Nächten im März 2021
Antwort von Shiela Marie (FOM) am 7. Apr. 2021
Dear Guest, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you so much for taking the time sharing your fantastic rating with us. It was an honor to host you here with us and we look forward to welcoming you back again. Stay safe and well!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir waren zum ersten Mal im Malediven und haben es geliebt. Das Hotel ist etwa 30 Minuten vom internationalen Flughafen Male entfernt. Die Insel ist toll, sie hat schöne Bäume, Palmen und alles, was man auf einer Insel erwarten würde. In der Lagune kann man auch viel schnorcheln und auf der Seite, wo das Tauchzentrum ist, kann man viele Fische sehen. Wir wohnten in einem Bungalow auf dem Wasser mit der Nummer 528. Der Blick geht über die Lagune. Von unserem Bungalow aus konnten wir oft das gitarrenhai Baby und Rochen sehen :-) es war fantastisch. Das Hotel hat auch Unterhaltungsprogramm wie das Grab-Rase :-), Strandparty, Live-Musik, einen Tag in der Woche Disco in der Pasta Bar (wo die Surfer sind), Grill am Strand (man muss etwas dafür bezahlen). Das Hotel ist sehr gut organisiert, Corona PCR Test kann im Hotel gemacht werden, sie kümmern sich um alles, man muss sie nur informieren, dass man den Test braucht. Der Transport vom Flughafen zum Hotel ist auch gut. Nun, in unserem Fall haben sie uns nicht nur am Flughafen gebracht, sondern auch unser Gepäck zum Check-In gebracht. Das Einzige, was ich dem Hotel raten würde, ist, dass sie Barrieren für die Stellen aufstellen sollten, an denen die Fische leben. In der Lagune sah ich ein Kind mit einem Kanu, das versuchte, an einer Stelle zu paddeln, wo das Wasser nicht sehr tief war und die Stelle zerstörte, an der die neuen Korallen wachsen. Vielen Dank an das Hotel Cinnamon!
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2021
Antwort von Shiela Marie (FOM) am 7. Apr. 2021
Dear Guest, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you very much for sharing your positive impression of your stay with us. We are delighted to learn that you had an excellent stay with us and particularly value our resort. Your compliments on the service provided by our teams and the efforts put in to ensure comfortable stay at these uncertain times are most gratifying and will be shared with the whole team. If you're traveling to Maldives again soon, don't hesitate to contact us to assist you further. We all look forward to welcoming you back at our resort. Stay safe and warm regards!

8/10 – Gut

Alexander

Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2021
Antwort von Shiela Marie (FOM) am 2. Feb. 2021
Dear Alexander, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you for sharing your rating on your experience with us and we look forward to the opportunity of welcoming you back again! Stay safe and well!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2020
Antwort von FOM am 14. März 2020
Dear Guest, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you for sharing this ten star wonderful review! Our team were delighted to receive such an honor. We look forward to warmly welcoming you back again soon! Wishing you a great day ahead! Best regards, Shiela Marie

8/10 – Gut

Rahel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
In vielerlei Hinsicht ein Traumurlaub, Strandhaus perfekt, Wasser und Strand wie auf der Postkarte, Mitarbeiter außergewöhnlich herzlich, Essen auf sehr hohem Niveau... und dann das ABER....Baustelle direkt hinter unserem Strandhaus - ab 07:00 Uhr in der Früh...ich erspare mir die Einzelheiten....sehr Schade!
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2020
Antwort von FOM am 9. März 2020
Dear Rahel , Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you for staying with us. We are very pleased to know that you've had a lovely time and thank you for your endorsement. Please rest assured that your kind words were conveyed to the team. However we regret to hear some unfavorable experience and we apologize. How we wish these could have highlighted whilst your stay for us to assist accordingly. Again, we thank you for sharing your feedback and we are very much looking forward to welcoming you back soon! Have a fantastic day!

6/10 – Okay

Alex, Schweiz

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
leider ist die Hotelanlage viel zu gross. passen sie auf wenn sie all inkl. buchen! es gibt noch ein all inkl Premium. beim normalen all inkl sind sie 2ter klasse unterwegs auf dieser insel und bezahlen z.bsp. jeden itlaliensichen kaffee & espresso extra. Sie werden mehrheitlich in den älteren restaurants verpflegt. ich habe auch kein problem auf der insel zusammen mit angestellten zu wohnen. doch wenn sie zum essen der 2 klasse müssen, passieren sie die alten villen wo jetzt das personal wohn und es stinkt übel dort. ich war zum glück nur während 2 nächten in diesem resort und glaube dass es bessere alternativen gibt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von fom am 8. März 2020
Dear Alex, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you for sharing your positive experience with us! Providing excellent service is at the core of our service commitment and we will convey your kind words to our ambassadors. We regret however that you were not made aware on your package upon arrival. Again. we appreciate your time in sharing this review and look forward to welcoming you back again soon. Have a great day!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von FOM am 2. März 2020
Dear Guest, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you so much for the five star review rating. It was a great pleasure having you and we look forward to welcoming you back again. Have a fantastic day ahead!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 10 Nächten im Februar 2020
Antwort von FOM am 19. Feb. 2020
Dear Guest, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you for staying with us and sharing your impression to our followers. We are delighted to learn on your five star and certainly will put a big smile to everyone's faces. We hope to see you again soon!Until then, we wish you pleasant day!

10/10 – Hervorragend

Giuseppe, China

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war super! Wir sind am Flughafen gelandet und wurde asap zum Pier und per Speed Boot zum Hotel gebracht. Das Personal, der Service und das Zimmer waren perfekt! Das Essen bag genügend Auswahl und war ebenfalls sehr gut. Auch die Auswahl an Getränken und Coktails hat gepasst. Wir wurden auf Premium AI upgegraded was natürlich noch dem ganzen das Sahnehäubchen aufgesetzt hat. Die Anlage war gerade noch im Umbau aber davon haben wir in unsere Suite nichts mitbekommen und auch am Strand war es ruhig und angenehm. Alles hat gepasst und wir würden jederzeit wieder kommen! Danke an das Personal für die tolle Zeit dort!!!
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
Antwort von FOM am 9. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking time to share your experience at Dhonveli.We are pleased to hear you have had a wonderful stay.We appreciate all the appreciation extended which will be shared to the team. We really hope to have an opportunity in welcoming you back ashore. Have a pleasant day ahead!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Ausstattung und Lage ist atemberaubend, das Personal sehr aufmerksam und höflich, das Essen fantastisch. Ein Himmel auf Erden.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von FOM am 5. Okt. 2019
Dear Guest, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you very much for the time spent sharing your feedback.We are delighted to received this 5 star rating review.Your appreciation to what we offers encourage us to do better everyday. We hope to see you back ashore. Have a pleasant day ahead!

8/10 – Gut

SilviuOprisan, vienna, Austria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A resort where you can disconnect. Staff at the resort are very friendly. Their service is excellent. Everyone is so kind, cute and helpful. Beach and water are beautiful here. The food was great. I have nothing to say about staff or resort. I will recommend this resort to my family and friends. I do not recommend this resort to those who want to be in action with music and dance. It is a resort where you can relax and rest.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2019
Antwort von FOM am 1. März 2019
Dear Guest, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you very much for the time spent sharing your vacation at Expedia Web.We are delighted to received your praises more than thrilled to know you've had a relaxing time.We will share your comments and observations to the team.We really hope to see you back ashore. Have a pleasant day ahead!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2019
Antwort von FOM am 2. Apr. 2019
Dear Guest, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you very much for the time spent rating your stay. Have a pleasant day ahead!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2019
Antwort von FOM am 2. Apr. 2019
Dear Guest, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you very much for the time spent rating your stay. Have a pleasant day ahead!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne Anlage mit relativ gutem Hausriff. Kann Schnorchelausflug zu den Schildkröten empfehlen. Fischen kann man - muss man aber nicht. Wer Ruhe sucht ist hier richtig. Sehr gute Küche. Gäste kommen überwiegend aus Russland.
Aufenthalt von 11 Nächten im Januar 2019
Antwort von FOM am 2. Feb. 2019
Dear Guest, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you for the time taken sharing your feedback.We are pleased to know you've had a great time.Your appreciation to the team is appreciated and valued. We hope to see you back ashore. Have a pleasant day ahead!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
perfect hotel for relaxing vacation. the location, the infrastructure is great
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2018
Antwort von FOM am 4. Dez. 2018
Dear Guest, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you very much for the time taken sharing your 5 star review.We are delighted to know you've had a great stay with us. We hope to see you back soon. Have a pleasant day ahead!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beste, hat alles was man braucht. Cocktails sind super
Aufenthalt von 8 Nächten im November 2018
Antwort von FOM am 16. Nov. 2018
Dear Guest, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you very much for the time taken sharing your 5 star review.We are delighted to receive this feedback. We hope to see you back ashore. Have a pleasant day ahead!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2018
Antwort von AFOM am 16. Okt. 2018
Dear Guest, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! We are extremely happy to receive a 5 star review rating and truly grateful for you for taking the time to post such very pleasant. We hope to welcome you back for another wonderful holiday in the Maldives! Have a pleasant day!

8/10 – Gut

AZ, Niedernhausen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Klein aber fein!
Insgesamt neun Nächte. Unterkunft, Bungalow auf Wasser, so wie beschrieben. Vielleicht nicht ganz vier Sterne, aber dennoch toll. Kleine Insel, super nettes Personal, sehr gutes und vor allem, reichlich (!) essen. Kleiner Strand. Wir waren in unseren Flitterwochen und wollten es eher ruhig. Wer Action sucht, ist hier sicher falsch. Für Pärchen, wie wir finden, absolut ideal. Hier kann man die Seele baumeln lassen. Ich war Schnorcheln und kann es nur empfehlen, wenn man nicht gleich tauchen will...schöne und tolle Unterwasserwelt.
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2018
Antwort von FOM am 29. Aug. 2018
Dear Guest, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you very much for the time taken sharing your experience.We are so pleased to hear you enjoyed your stay loving all that we offers including the variety of food,hospitable staff's as well as the resorts natural beauty.We hope to see you again. And again someday. Have a pleasant day ahead!

8/10 – Gut

Thomas, Ehringshausen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumhafte Over-Water Suite
Die Suiten über Wasser lassen nichts zu wünschen übrig. Service und Essen auf sehr hohem Niveau.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2018
Antwort von FOM am 2. Juni 2018
Dear Guest, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! We appreciated your time taken sharing your review.We are glad to note your appreciation to the newly renovated Over Water Suites as well as the service extended in the location.We just hope we were able to know which area you think we can improve reason as to why receiving 4 star rating from you.Nonetheless,we hope to have an opportunity in welcoming you back for a fully satisfactory stay. Have a fantastic day ahead!

6/10 – Okay

Stefan, Stuttgart

Gut: Sauberkeit
Zurück zur Holzklasse, schade.
Weitgehend hat es mir gut gefallen. Insbesondere das Tauchcenter und der Spa-Bereich. Leider muss ich den Komfort im Restaurant als auch in den Bars bei den Außenbestuhlung bemängeln. Lackierte Holzstühle und mehr als unbequem. Hier wahr ich mir mit anderen Gästen einig. Eigene Mitarbeiter sitzen auf Auflagen, Gäste auf Nacktem Holz. Es wird zu wenig auf Instandhaltung gesetzt öffnet man tatsächlich die Augen. Bis auf das Restaurant ist das Servicepersonal sehr freundlich. Im Restaurant wirken Sie leider wie Schlaftabletten und es fällt einem schwer Trinkgeld zu geben. Unserer hat in der zweiten Woche nichts erhalten. Ob Kaffee oder anderes, man musste es einfordern, da leere Tassen oder Gläser nie seine Aufmerksamkeit erreichte. Schade Entspricht einem 3 Sterne Hotel mit leichten Mängel.
Aufenthalt von 12 Nächten im April 2018
Antwort von FOE am 17. Mai 2018
Dear Guest, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you very much for your valuable comment. We are pleased to hear that you enjoyed your time whilst with us. However, we regret to hear the service shortcomings you had encountered.Please accept our sincere apologies, rest assured we have tabled your feedback to the relevant department heads to better our services. We hope this situation will not mar your whole impression of the resort and hopefully you will give us a chance in the future to somehow recover your faith in our resort.

6/10 – Okay

jim

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Die Lage entschuldigt das Hotel..
12 Tage Cinnamon, Man wurde herzlich empfangen, gebucht war all inklusive mit Garden-Bungalow. Wie wir bald erfuhren ist all-inklusive dort so etwas wie die 3. klasse auf der Titanic. > stark begrenzte Anzahl an Cocktails, Leistungen wie Spa und Wassersport waren exklusive ebenso wie Weihnachtsdiner, Silvesterdiner und der Transport vom Flughafen zum Hotel (pP jeweils 170$!!!) Nachdem nach der Ankuft für erwähntes dann die Kreditkarte gleich um 1000€ geschmälert wurde, ging es in ein geräumiges aber abgewohntes Appartement, verteilt auf 2 Etagen. Um hier nicht jede Einzelheit zu erwähnen, Sauberkeit ließ zu wünschen übrig, Klimaanlage war gut, Schnorcheln kann man am entweder am dafür vorgesehenen Strandabschnitt und sich tote Korallen ansehen oder auf eigene Gefahr am Hausriff, wo dann doch mal ein Riffhai zu sehen ist. Aber nicht früh morgens, da schwimmt nämlich der ganze Müll vorbei den nachts die Schiffe draußen auf dem Meer abkippen... Zusammenfassung: für Leute die in Euhe etwas Sonne tanken wollen zu empfehlen, um zu Schnorcheln oder zu tauchen eher ungeeignet. Unser Fazit: selten bekommt man die Gelegeheit so hautnah zu sehen was der Mensch dieser wundervollen Natur antut...
Aufenthalt von 11 Nächten im Dezember 2017
Antwort von FOM am 15. Jan. 2018
Dear Guest, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives, Thank you for taking time sharing your thoughts on your recent stay with us.We appreciate your positive notes on the review shared.However,we regret to hear the inconvenience encountered. We are apologetic that the extra charges during the Christmas and New year period was not capture at the time of your booking as this was shown at the website as well.Please note that this comments shall be shared to the team to look into in order to do better in future,surely your feedback will give us an opportunity in doing so. We wish you a fantastic day ahead.

8/10 – Gut

Norman, Berlin

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne Anlage mit sehr schöner Badebucht und Riff
Sehr schöne Badebucht mit vorgelagerten Korallenriff. Gut geeignet zum tauchen und schnorcheln. 3 Restaurants mit täglich wechselnden Themen. Das Essen ist gut. Der Service ist 3+ Die Bungalows sind großzügig und gut ausgestattet.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2017
Antwort von FOM am 16. Dez. 2017
Dear Guest, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you very much for taking time to leave us great review.We are delighted to hear that you loved the selection of food we offer along with the natural resources our island has to offer. Thank you once again,we hope to have an opportunity in welcoming you once again in future. Have a fantastic day ahead!

10/10 – Hervorragend

Georgel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Klein aber fein
Wir waren sehr zufrieden nur Essen, Trinken, Liegen, Relaxen, einfach nichts tun. Klappte hervorragend. . Insgesamt eine super Woche! Ein und auschecken unkompliziert, Personal sehr freundlich, Insel sehr gepflegt und eine Riff gabt auch
Aufenthalt von 8 Nächten im November 2017
Dear Guests, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you for spending time sharing your feedback relating to your recent stay with us.It is a great read going through your 5 star review.Knowing that we were able to make your holiday a totally relaxing one is indeed a great reward. All of us at Cinnamon Dhonveli Maldives wish you fantastic day ahead!

8/10 – Gut

Sascha, Frankenthal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxus mit kleinen Mängeln
Hier und da sind Renovierungsarbeiten notwendig. Freundliches Personal mit wenigen Ausnahmen. Livemusik am Abend war katastrophal . Vor Ort wird klar, dass all inklusive nicht alles beinhaltet.
Aufenthalt von 10 Nächten im November 2017
Antwort von Front office Manager am 14. Nov. 2017
Dear Guest, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives!Thank you very much for spending time sharing your feedback with us.Your insights will surely contribute to which areas we can look into. Have a fantastic day ahead!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel
Wir hatten eine Overwater Suite und waren vollauf zufrieden! Saubere Zimmer, keine Insekten oder irgendwelche andere Beanstandungen. Sehr freundliches Personal, gutes Essen, tolle Freizeitangebote wie Tauch- und Surfschule, Ausflüge zur Hauptstadt, Delfin Tour, Schildkrötenschnorcheln, etc... Ich kann das Hotel ohne Einschränkung empfehlen.

6/10 – Okay

Isi, Verl, Deutschland

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Tolle Lage, hohe Nebenkosten,eingeschränktes Baden
Wir haben ein Wasserbungalow gebucht. Vom Bunaglow führt eine Badeleiter ins Meer. Wenn man hier jedoch, auch bei schönstem Wetter und völlig ruhigem Wasser ins Meer will, kommt sofort jemand mit einer schrillen Pfeife und sagt: Baden verboten. Unglaublich aber wahr und ich möchte mich im Urlaub nicht anpfeifen lassen. Leider versuchen die Führungskräfte ständig, etwas zusätzlich zu verkaufen. Im Restaurant kann man nicht draußen sitzen - das kostet extra, wirklich lächerlich. Sobald man nur einen Snack draußen essen will kommt jemand und sagt: Essen nur im Restaurant, draußen kostet Aufpreis. Beachparty am Strand kostet 20,- USD. Mineralwasser 5,50 USD für 0,25 l. Ein normaler Cocktail ca. 11,50 USD. Als wir Silvester einen bestimmten Tisch haben wollten ging das nur, wenn man Champagner bestellt (ab ca. 200 USD/Flasche). Mittagessen, Ausflüge ect. - alles ist wirklich sehr sehr teuer. Der Transfer kostet z.B. 147,- USD/Person für 25 min Bootsfahrt. Wir waren mit 16 Leuten im Boot. Dusche hatte nur Tröpfelwasser, konnte auch nach mehrmaliger Aufforderung nicht repariert werden. Zur Info: Bei HP sind die Tischgetränke nicht enthalten. Beim Frühstück waren die Getränke wie O-Saft ect. total verzuckert, Früchte sind ohne Geschmack.

10/10 – Hervorragend

Ruri

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
最後のお見送りまで感動しました! 最高のハニームーンをありがとうございました!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Sanjeeva Perera (General Manager) am 30. Apr. 2024
Dear Ruri,Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives!Thank you so much for your kind words! We are thrilled to hear that you had the best honeymoon experience with us. It was a pleasure to have you as our guests, and we hope to welcome you back for more unforgettable memories in the future. Best wishes to you both!

6/10 – Okay

Destini

Gut: Zustand der Unterkunft
I’ve traveled to several different countries as a solo traveler, and I had higher expectations for Maldives. The service was decent. Some of the excursions were a little overpriced. There was a dirty mop smell near entrance where the mini bar was located. I thought housekeeping would have done something about the smell considering it was very strong. The chef at Tex Mex during the morning shift makes great food according to the menu. When I went back in the evening on my last day to purchase the same meal, the Nachos were completely different from what I had in the morning and it was difficult for me to finish the food (didn’t want to waste it). I did inform two staff members at the restaurant and the waiter asked if I wanted another one and I told her it would still come out the same because of the chef who’s cooking the meal. So all in all I paid for a meal I didn’t enjoy. This was the case for the items in the mini freezer, when I arrived I was told that the drinks in the freezer were complementary. When I went to grab a drink that turned out to be alcohol, I took a sip and it wasn’t good so I disposed the rest of the drink and I told the housekeeper this and I was still charged. In that same freezer I found something that appeared to look like mold on two of the alcohol bottles, and that could have contributed to the dirty mop smell I smelled around that area. I wasn’t aware that I was suppose to get VIP amenities during my stay, it sure didn’t feel like a VIP stay.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Sanjeeva Perera (General Manager) am 25. Apr. 2024
Dear Destini,Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives!Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay in the Maldives. We apologize that your experience did not meet your expectations and that you encountered several issues during your visit.We have addressed your concerns with the relevant departments to ensure that necessary improvements are made. It is disappointing to hear about the cleanliness issues you encountered and the inconsistencies in the food quality. Rest assured that we will work on rectifying these issues to provide a better experience for future guests.Regarding the overpriced excursions and the misunderstanding about the complimentary drinks, We will ensure that our pricing and communication are clearer moving forward to avoid any confusion.We truly appreciate your feedback about the VIP amenities, and will look into how we can enhance the VIP experience for our guests in the future.Once again, we apologize for the shortcomings you experienced during your stay. We hope that you will give us another opportunity to provide you with a more enjoyable and memorable stay in the future.Thank you for bringing these matters to our attention.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Sanjeeva Perera (General Manager) am 25. Apr. 2024
Dear Elizabeth,Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives!Thank you for taking the time to share your positive feedback with us. We are pleased to hear that you enjoyed your visit. We would be delighted to welcome you back in the future.

10/10 – Hervorragend

Emily

Very relaxing. Most staff very nice and accommodating. A few weren’t as friendly. I also noticed they allow garbage to float in the ocean around the shore, which bothered me, but apparently not them. Styrofoam, glass, plastic, wrappers, chips containers, etc. also looked like sewage leaking into water big time along one side of beach. Room also wasn’t too clean and had a lot of bugs. Bedding also smelled a little like previous guests sweat. But what to expect when it’s an island?! Food was amazing! All you could want and more. Very relaxing vibe overall. Thankful there was no loud, blaring music or rowdiness. Felt safe and comfortable. Would recommend!
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Cinnamon Dhonveli Maldives am 16. März 2024
Dear Emily,Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives!We trust you had a safe journey back home and thank you for taking the time to share your review following your recent stay with us.We are delighted to learn that you enjoyed your stay and found our service to be exceptional. Your kind words is a source of motivation for our dedicated colleagues, inspiring us to continually strive for excellence in ensuring our guests' utmost satisfaction. Your constructive feedback highlighting specific areas of concern is important to us, and we assure you that it has been duly noted for comprehensive review and improvement within our operations. It was truly our pleasure to have had the opportunity to host you at Cinnamon Dhonveli Maldives, and we eagerly anticipate the chance to welcome you back.Thank you for choosing Cinnamon Dhonveli Maldives for your stay.Sanjeeva PereraGeneral Manager

6/10 – Okay

Heitham

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Sanjeeva Perera (General Manager) am 25. Apr. 2024
Dear Heitham,Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives!Thank you for sharing your thoughts on your visit with us. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more memorable stay.

10/10 – Hervorragend

Pauline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like beach the staff my room was amazing. The only thing is I need to get dining times I didn’t ask that question
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sanjeeva Perera (General Manager) am 25. Feb. 2024
Dear Pauline,Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives!We trust you had a safe journey back home and thank you for taking the time to share your review following your recent stay with us.We are delighted to learn that you enjoyed your stay and found our service to be exceptional. Your kind words is a source of motivation for our dedicated colleagues, inspiring us to continually strive for excellence in ensuring our guests' utmost satisfaction.It was truly our pleasure to have had the opportunity to host you at Cinnamon Dhonveli Maldives, and we eagerly anticipate the chance to welcome you back.Thank you for choosing Cinnamon Dhonveli Maldives for your stay.

6/10 – Okay

Kalaichelvan

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sanjeeva Perera (General Manager) am 25. Feb. 2024
Dear Kalaichelvan,Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives, We trust you had a safe journey back home and thank you for taking the time to share your feedback following your recent experience with us. However, we are disheartened to learn that your overall experience did not meet your expectations, and for any inconveniences you may have encountered, please accept our heartfelt apologies. We take your feedback seriously as it plays a pivotal role in our continuous improvement efforts. Your constructive feedback highlighting specific areas of concern is important to us, and we assure you that it has been duly noted for comprehensive review and improvement within our operations. We kindly request that you reach out to me at sanjeevap@cinnamonhotels.com for any further communication in this regard. Your insights are invaluable, and we are committed to addressing any shortcomings to enhance the overall guest experience. We sincerely hope that you will consider staying with us again, affording us the opportunity to provide you with a superior and memorable experience. Thank you for choosing Cinnamon Dhonveli Maldives.

10/10 – Hervorragend

Rosalind, Orlando

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The whole All-Inclusive experience was incomparable! The Resort location and the Cinnamon staff were both perfect, I had an incredible time! Nasa at Reception helped arrange transport for me to Malé, so I could get the city experience in Maldives, as well as the Island. I will never forget my 30th birthday experience in the Water Bungalow!
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Sanjeeva Perera (General Manager) am 13. Jan. 2024
Dear Rosalind,Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives!We trust you had a safe journey back home and thank you for taking the time to share your review following your recent stay with us.We are delighted to learn that you enjoyed your stay and found our service to be exceptional. Your kind words are a source of motivation for our dedicated colleagues, inspiring us to continually strive for excellence in ensuring our guests' utmost satisfaction.It was truly our pleasure to have had the opportunity to host you at Cinnamon Dhonveli Maldives, and we eagerly anticipate the chance to welcome you back.Thank you for choosing Cinnamon Dhonveli Maldives for your stay.Sanjeeva PereraGeneral Manager

8/10 – Gut

Sylvia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cinnamon
As an older adult with knee surgeries, I found the sand pathways to be tricky. There were not many lights so I could not find my way safely to dinner (dark early in January). The boardwalk to my restaurant was under repair. Staff generally excellent, but a few common courtesies were missed here and there. One young man did retrieve my hat which blew off during a wind storm, so I was grateful to him! Spa staff also outstanding -- especially Ita.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Sanjeeva Perera (General Manager) am 12. Jan. 2024
Dear Sylvia,Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives!We trust you had a safe journey back home and thank you for taking the time to share your review following your recent stay with us.We are delighted to learn that you enjoyed your stay and found our service to be exceptional. Your kind words is a source of motivation for our dedicated colleagues, inspiring us to continually strive for excellence in ensuring our guests' utmost satisfaction. Your constructive feedback highlighting specific areas of concern is important to us, and we assure you that it has been duly noted for comprehensive review and improvement within our operations.It was truly our pleasure to have had the opportunity to host you at Cinnamon Dhonveli Maldives, and we eagerly anticipate the chance to welcome you back.Thank you for choosing Cinnamon Dhonveli Maldives for your stay.Sanjeeva PereraGeneral Manager

6/10 – Okay

Satbir Singh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Sanjeeva Perera (General Manager) am 12. Jan. 2024
Dear Satbir,Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives, We trust you had a safe journey back home and thank you for taking the time to share your feedback following your recent experience with us. However, we are disheartened to learn that your overall experience did not meet your expectations, and for any inconveniences you may have encountered, please accept our heartfelt apologies. We take your feedback seriously as it plays a pivotal role in our continuous improvement efforts. Your constructive feedback highlighting specific areas of concern is important to us, and we assure you that it has been duly noted for comprehensive review and improvement within our operations. Your insights are invaluable, and we are committed to addressing any shortcomings to enhance the overall guest experience. We sincerely hope that you will consider staying with us again, affording us the opportunity to provide you with a superior and memorable experience. Thank you for choosing Cinnamon Dhonveli Maldives. Sanjeeva PereraGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Shun

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent foods, facility and hospitality. I'd like to come again with families.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Sanjeeva Perera (General Manager) am 8. Jan. 2024
Dear Shun, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives!We trust you had a safe journey back home and thank you for taking the time to share your review following your recent stay with us.We are delighted to learn that you enjoyed your stay and found our service to be exceptional. Your kind words are a source of motivation for our dedicated colleagues, inspiring us to continually strive for excellence in ensuring our guests' utmost satisfaction.It was truly our pleasure to have had the opportunity to host you at Cinnamon Dhonveli Maldives, and we eagerly anticipate the chance to welcome you back.Thank you for choosing Cinnamon Dhonveli Maldives for your stay.

10/10 – Hervorragend

Mike

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our goal was to relax and slow down for a few days. Cinnamon Dhonveli Maldives was the perfect choice. The staff there is incredible. We would definitely recommend this place and intend to return.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Sanjeeva Perera (General Manager) am 17. Dez. 2023
Dear Mike,Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives!We trust you had a safe journey back home and thank you for taking the time to share your review following your recent stay with us.We are delighted to learn that you enjoyed your stay and found our service to be exceptional. Your kind words are a source of motivation for our dedicated colleagues, inspiring us to continually strive for excellence in ensuring our guests' utmost satisfaction.It was truly our pleasure to have had the opportunity to host you at Cinnamon Dhonveli Maldives, and we eagerly anticipate the chance to welcome you back.Thank you for choosing Cinnamon Dhonveli Maldives for your stay.Sanjeeva PereraGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Gregory, Somerset

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Sanjeeva Perera (General Manager) am 11. Dez. 2023
Dear Gregory,Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives!We trust you had a safe journey back home and thank you for taking the time to share your review following your recent stay with us.We are delighted to learn that you enjoyed your stay and found our service to be exceptional. Your kind words are a source of motivation for our dedicated colleagues, inspiring us to continually strive for excellence in ensuring our guests' utmost satisfaction.It was truly our pleasure to have had the opportunity to host you at Cinnamon Dhonveli Maldives, and we eagerly anticipate the chance to welcome you back.Thank you for choosing Cinnamon Dhonveli Maldives for your stay.Sanjeeva PereraGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Tommaso

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Reaort che si estende su tutta l’isola. Cibo molto buono, staff attento alle necessità dei clienti e molto disponibili. Mare strepitoso!
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Sanjeeva Perera (General Manager) am 11. Dez. 2023
Dear Tommaso,Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives!We trust you had a safe journey back home and thank you for taking the time to share your review following your recent stay with us.We are delighted to learn that you enjoyed your stay and found our service to be exceptional. Your kind words are a source of motivation for our dedicated colleagues, inspiring us to continually strive for excellence in ensuring our guests' utmost satisfaction.It was truly our pleasure to have had the opportunity to host you at Cinnamon Dhonveli Maldives, and we eagerly anticipate the chance to welcome you back.Thank you for choosing Cinnamon Dhonveli Maldives for your stay.Sanjeeva PereraGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jaclyn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everyone is friendly and professional! We stayed in the over water bungalows and highly recommend doing all inclusive. The buffet is delish! So many options! And tasty, flavorful! Excited to visit again!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Sanjeeva Perera (General Manager) am 30. Nov. 2023
Dear Jaclyn,Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives!We trust you had a safe journey back home and thank you for taking the time to share your review following your recent stay with us.We are delighted to learn that you enjoyed your stay and found our service to be exceptional. Your kind words are a source of motivation for our dedicated colleagues, inspiring us to continually strive for excellence in ensuring our guests' utmost satisfaction.It was truly our pleasure to have had the opportunity to host you at Cinnamon Dhonveli Maldives, and we eagerly anticipate the chance to welcome you back.Thank you for choosing Cinnamon Dhonveli Maldives for your stay.Sanjeeva PereraGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Cynthia

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exactly what I expected. Rooms were awesome and well kept. Great privacy on the balcony. Loved accessibility to the ocean and waking up to waves crashing on the reef. Food was decent with a lot of options. Would go back for sure!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sanjeeva Perera (General Manager) am 6. Nov. 2023
Dear Cynthia,Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives!We trust you had a safe journey back home and thank you for taking the time to share your review following your recent stay with us.We are delighted to learn that you enjoyed your stay and found our service to be exceptional. Your kind words is a source of motivation for our dedicated colleagues, inspiring us to continually strive for excellence in ensuring our guests' utmost satisfaction.It was truly our pleasure to have had the opportunity to host you at Cinnamon Dhonveli Maldives, and we eagerly anticipate the chance to welcome you back.Thank you for choosing Cinnamon Dhonveli Maldives for your stay.Sanjeeva PereraGeneral Manager

6/10 – Okay

Jacqueline

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sanjeeva Perera (General Manager) am 11. Okt. 2023
Dear Jacqueline,Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! We trust you had a safe journey back home and thank you for taking the time to complete our hotel survey following your recent stay with us. However, we are disheartened to learn that your overall experience did not meet your expectations, and for any inconveniences you may have encountered, please accept our heartfelt apologies. We take your feedback seriously as it plays a pivotal role in our continuous improvement efforts. We kindly request that you reach out to me at sanjeevap@cinnamonhotels.com for any further communication in this regard. Your insights are invaluable and we are committed to addressing any shortcomings to enhance the overall guest experience.We sincerely hope that you will consider staying with us again, affording us the opportunity to provide you with a superior and memorable experience. Thank you for choosing Cinnamon Dhonveli Maldives. Sanjeeva PereraGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing !!
Don't know how to explain and describe this trip. Everything was amazing. We had a shower situation on the first day, and they came to help in 30 minutes. I will definitely come back. A big thank you to the staff at the restaurant.... we will miss you!
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von . am 23. Sept. 2023
Dear Sir/Madam,Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! We trust you had a safe journey back home and thank you for taking the time to complete our hotel survey following your recent stay with us. We are absolutely delighted to learn that you enjoyed your stay and found our service to be exceptional. Your kind words are a source of motivation for our dedicated colleagues, inspiring us to continually strive for excellence in ensuring our guests' utmost satisfaction. It was truly our pleasure to have had the opportunity to host you at Cinnamon Dhonveli Maldives, and we eagerly anticipate the chance to welcome you back. Thank you for choosing Cinnamon Dhonveli Maldives for your stay. Sanjeeva PereraGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Stephanie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The entire staff was incredibly helpful. We created some friendships while staying at this resort seeing that everything in the island is within walkable distance. It has stunning views all around and is definitely a memorable stay!
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2023
Antwort von Shiel Marie (Manager, Front Office) am 2. Sept. 2023
Dear Stephanie,Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives!Thank you so much for your wonderful comment on us. We are delighted that you were satisfied with your stay with us and created beautiful bondings to take. Please be assured that we will share your compliments to the team for a job well done.All of us are excited and looking forward to welcoming you and your friends back to Cinnamon Dhonveli Maldives again in the future.Warm regards,Shiela MarieManager, Front Office

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023
Antwort von Shiela (Manager, Front Office) am 21. Mai 2023
Dear James,Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives!Thank you for choosing to stay with us and sharing five star rating following your stay. We hope your wonderful stay experience will make you consider of returning back in future.Sea you soon!

10/10 – Hervorragend

juan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice staff, nice amenities at night, very good infrastructure. Food service extraordinary Only they could have more chairs and umbrellas available at the beach
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023
Antwort von Shiela (Manager, Front Office) am 24. Feb. 2023
Dear Juan,Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives!Thank you for taking the time sharing such a wonderful stay experience. We are thrilled to read the highlights of your stay. Rest assured that your kind words will be shared to the team. We look forward to welcoming you soon!