Doppelzimmer (Garden suite - King)

Bewertungen von Zeavola Resort

4.5 out of 5
Zeavola Resort
11 Moo 8 Laem Tong, Ao Nang, Ko Phi Phi, Krabi

Bewertungen

9.2

Wunderbar

301 von insgesamt 428 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
87 von insgesamt 428 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
20 von insgesamt 428 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
14 von insgesamt 428 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
6 von insgesamt 428 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.4/10

Sauberkeit

9.2/10

Personal & Service

9.2/10

Ausstattung

9.2/10

Zustand der Unterkunft

9.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Small paradise
Beautiful beach, white sand where no shoes are needed. A place to relax! Everyday we got a small present from the hotel. But we could not enjoy the Terrasse of the room as there were lots of mosquitos.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von HM am 29. Feb. 2020
Dear Khun Anonymous, Thank you very much for your enthusiasm and for your praise. It was truly our pleasure to host you at the Zeavola Resort. We are thrilled to learn that you enjoyed the Zeavolian “style” which is characterized by attentive and caring service, unique jungle setting and a magical paradise beach. We would be pleased to welcome you again and until then all the best, Lion and The Zeavola Family

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect stay
Stay at Zeavola was amazing. The hotel helped us organised our transfer and everything worked very smoothly. In the hotel, the staff was very friendly and helpful. After trying having dinner at the restaurant we loved and decided to have all meals there. The ambience is perfect; a lot of contact with nature and at the same time being pampered by the staff. We would definitely recommend it.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von EAM am 15. Apr. 2019
Dear Anonymous, With such a great review you wouldn't even need to hide. Joke aside! Thanks for your great review which I obviously share with the whole team will be a motivation booster. Especially your comments about our good kitchen and our friendly staff has made us happy. You know now how and where to find us and we hope you will return one time soon. Tropical regards, Lion & The Zeavola Family

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2019
Antwort von EAM am 4. März 2019
Dear Anonymous, Thank you very much for your 8 out of 10 rating. All the best, Lion & The Zeavola Family

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Der Lärm am Strand durch Boote und Fahrzeuge am Strand war extrem nervig
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019
Antwort von EAM am 21. Feb. 2019
Lieber Anonymous, Herzlichen Dank für Ihre Bewertung. Leider sind alle Strände in Thailand öffentliche Strände und durch die Schönheit von Koh Phi Phi wollen viele diese Insel bestaunen. Wir wünschen alles Liebe, Lion & Die Zeavola Familie

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von EAM am 29. Jan. 2019
Dear Khun Anonymous, Thank you very much for your 10 out of 10 rating. All the best, Lion & The Zeavola Family

10/10 – Hervorragend

Yanoxx, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Resort wie Shantis Siedlung im Dschungelbuch
Es war ein wunderbarer Aufenthalt, man kommt sich vor wie im Dschungelbuch. Die komfortablen Hütten sind riesig und halb einsehbar, man kann aber die Bambusrollos herunterlassen und ist dann völlig ungestört. Jeder läuft hier barfuß rum; genial ist die Fußwaschung vor dem Betreten der Hütte oder des Restaurants. Das Essen ist sehr gut, das Personal und das Management sehr herzlich. Einziger Kritikpunkt sind die Longtailboote und kleinen Traktoren, die ab und zu Lärm und Abgase verursachen. Der Strand, das saubere Meer und die ganze Inselbucht sind ein Traum !
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2018
Antwort von EAM am 14. Sept. 2018
Lieber Khun "Yanoxx", Herzlichen Dank für Ihre durchwegs positive Bewertung. Es freut uns zu lesen das Sie Ihren Aufenthalt in unserm kleinem Dschungel-Strand Resort genossen haben. Ich werde Ihr Lob an unsere hart arbeitende Familien Mitglieder des Zeavolas teilen. Wir wünschen alles Liebe, Lion & Die Zeavola Familie

6/10 – Okay

Bernhard, Wien

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Optik gut, Service mangelhaft
Location, Ausstattung und Sauberkeit sind gut. Aber das Service war mehrmals Anlass zur Kritik: die beschmutzte Überzugsdecke der Liegen auf der Terrasse wurde 3 Tage lang nicht ausgetauscht, das dreckige Geschirr vom Roomservice nicht abserviert (was in der offenen Gartenvilla logischerweise die Insekten anzog) und auch am Strand muss man sich die Cocktails selber von der Bar holen. Außerdem waren die Klimaanlage viel zu kalt und die WC-Spülung kaputt. Schade um die schöne Location.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2018
Antwort von EAM am 30. Apr. 2018
Lieber Khun Bernhard, Lieben Dank für Ihren Beitrag hier auf Expedia. Ich möchte mich herzlich bei Ihnen entschuldigen das wir nicht die Leistung bieten konnten für die wir bekannt sind. Sein Sie versichert das ich alle genannten Punkte genauestens mit dem Team besprechen werde und das wir auch dort Trainings ansetzen werden. Wir wünschen Ihnen alles Gute, Lion & Die Zeavola Familie

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel in einer schönen Umgebung. Freundliche Mitarbeiter und ein einzigartiges Zimmer. So habe ich noch nie übernachtet. Dusche, Wohnbereich und Lavabo im Freien hat uns besonders gut gefallen.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2018
Antwort von EAM am 30. Apr. 2018
Lieber Mr. Unbekannt, Herzlichen Dank für die Bewertung und wir freuen uns zu lesen das Sie eine angenehme Zeit bei uns verbringen konnten. Wir wünschen alles Gute, Lion & Die Zeavola Familie

10/10 – Hervorragend

Max, Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Barfuss im Smart-Luxus
Sofort raus aus den Schuhen und den weichen Sand spüren. Und das neun Tage lang. Direkt am Strand in einer dschungelartigen Grün-Oase. Wer Chi-Chi, Gold-Dekor und Hochglanz-Messing sucht, ist hier falsch. Im Zeavola wird Understatement gepflegt, der Smart-Luxus aber im Detail ausgelebt. Es ist ein Ort zum Wohlfühlen, zum Seelen schaukeln lassen am Strand, zum Treiben-Lassen im Pool mit den Stimmen der Vögel ringsum. Kombiniert mit stimmiger Küche im Restaurant direkt am Ufer. Alles gut organisiert und ständig überprüft vom General Manager Florian aus Wien(!). Vielleicht ist es deshalb hier so easy going. Absolute Empfehlung!
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2018
Antwort von EAM am 8. Apr. 2018
Lieber Max, Herzlichen Dank das Sie sich die Zeit genommen haben Ihre persönlichen Eindrücke mit anderen Reisenden zu teilen. Lieben Dank vor allem das hervorheben unseres Konzeptes. Wir freuen uns das Sie eine schöne Zeit geniessen konnten und hoffen Sie nochmals begrüssen zu dürfen. Lieben Gruss, Lion, Florian und die Zeavola Familie

4/10 – Schlecht

Dr. Christopher, Nähe Bonn

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Back to simplicity-der Slogan sagt alles!
Zu dunkel. Zu muffig. Keine Zirkulation. Keine Brise. Nur Buschwerk und Bäume. Unfreundlich. Verständnislos. Unendlich viele Moskitos, auch tagsüber, bedingt durch: siehe oben! Absolut nicht zu empfehlen, es sei denn, man steht auf so etwas!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2018
Antwort von EAM am 24. März 2018
Lieber Dr. Christopher, Lieben Dank fuer Ihren Beitrag hier auf Expedia. Auch wenn dieser mich doch wirklich sehr überrascht, besonders - "unfreundlich und verständnislos". Wo unser Mitarbeiter sich doch wirklich mit Herz und Spass and der Sache um jeden einzelnen Gast bemühen. Ich würde mich persönlich sehr darüber freuen wenn Sie doch bitte mit mir über unsere Homepage und dem Kontaktformular (leider darf ich keine eMail hier angeben) in Kontakt treten würden. Ich würde gerne mehr über Ihren Aufenthalt bei uns im Detail erfahren. Ich freue mich von Ihnen zu hören, Lion & Die Zeavola Family

8/10 – Gut

Stephan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderschönes Hotel in Koh Phi Phi
Wunderschönes Hotel in Koh Phi Phi weit weg von den Party und Menschenmassen. Man kann einfach nicht mehr schreiben, als dass es ein perfekter Aufenthalt war!
Antwort von EAM am 1. März 2018
Lieber Stephan, Lieben Dank für Ihre Bewertung hier auf hotels dot com. Es freut uns zu hoeren das Sie eine wunderschoene Zeit bei uns verbracht haben. Wir wuenschen Ihnen alles Liebe, Lion & Die Zeavola Familie

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr coole 5* “Bambushütten im Dschungel
2Wochen traumhafter Erholungsurlaub, man zieht die Schuhe bei Ankunft aus und erst wieder auf der Rückfahrt an, alle Wege sind aus Sand, sehr nettes Personal samt Managern, Reichhaltiges Frühstück, tolle Events zum Abendessen, supersauberer Privatstrand mit viel Service
Aufenthalt von 13 Nächten im November 2017
Antwort von EAM am 29. Jan. 2018
Lieber Anonymous, Schoenen Dank fuer diese nette Bewertung. Wir freuen uns das Sie eine schoene Zeit hatten und hoffen Sie kommen nochmals wieder. Lieben Gruss, Lion & Die Zeavola Familie

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Kein 5* Hotel, 3-4* wären angebracht
Aufgrund der Mosquitplage leider keine entspannte Zeit in diesem Hotel gehabt. In den Zimmer gibt es keine Tages - oder/ und Nachtzeit in denen diese Problem nicht surrend zur Gegend war. Somit hat man sich quasi nicht im Zimmer aufhalten können. Das Hotel ist zudem sehr in die Jahre gekommen und das Personal spricht quasi kein Englisch - selbst eine Teebesstellung wurde schwierig. Wir waren davor im Layana auf Ko Lanta dies kostet nur 30-40.- mehr die Nacht, ist allerdings Welten besser. Danach noch eine Nacht im Marriott verbracht, dies kostet 70.- weniger und ebenfalls einiges besser. Definitiv keine Empfehlung für dieses Hotel zu diesen Preisen.

10/10 – Hervorragend

Jürgen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Sascha, Liechtenstein

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful hotel with amazing staff!
Very beautiful hotel, professional, friendly and helpful staff. Top service... The room was nice. The garden arround the room was a bit disappointing. I expected it to be lusher and more beautiful. There are nice Restaurants arround but I missed the bars a bit. There was a beautifull little bar and restaurant village nearby. We walked to there twice on a little path along the shore, about 1.5 km distance.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für ruhesuchende das perfekte Hotel
Ausgezeichnetes Hotel in absolut ruhiger Lage. Hier passt einfach alles. Ich kann das Hotel auf jeden Fall weiterempfehlen.

8/10 – Gut

R.S., Zürich, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Barfusserlebnis in ruhiger und natürlicher Umgebun
Tolles Resort in ruhiger natürlicher Umgebung. Ideal für Paare und Urlauber, die Ruhe und Entspannung suchen. Ein spezieller Anreiz bietet die Barfuss-Erfahrung. Im ganzen Resort werden keine Schuhe getragen; die Schuhe kann man also getrost zu Hause lassen.

10/10 – Hervorragend

Jai Dee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Wunderschöne Inselwelt Thailands
Zeavola bietet verliebten Paaren die ideale Rückzugsmöglichkeit in einer private Villa, umrandet von tropischen Planzen. Die Seele baumeln lassen, sich im Spa durch fachkundige, freundliche Thaidamen behandeln zu lassen, dem Wind in den Palmen rauschen hören, im Meer oder Hotelpool zu schwimmen, ein Ausflug zur Nachbarinsel Phi Phi Ley um Leonardo die Caprio's 'The Beach', den sogenannten Maya Beach zu bewundern, welcher von bewachsenen Hügeln eingerahmt ist, Schnorcheln, Tauchen, Kajak paddeln, vom Hotel zur Tonsai Bay joggen (2 Stunden für die Runde), den Viewpoint in Tonsai Bay zu besteigen und die beiden Buchten zu bewundern, all das wird als Ausgangspunkt vom Zeavola geboten. Gerne kehrt man nachmittags hierher zurück, um sich Zeit für einander zu nehmen.

10/10 – Hervorragend

Teng

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Endroit paradisiaque. Je recommande à 10000/100. Petites attentions tous les jours. Séjour merveilleux
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von GM am 15. Apr. 2024
Dear Khun Teng,Thank you so much for your glowing recommendation! We're thrilled to hear that the little touches throughout your stay made it a wonderful experience. Your satisfaction and enjoyment are what we strive for every day at Zeavola.We look forward to welcoming you back to our heavenly place soon.Tropical regards,Lion and the Zeavola Family

10/10 – Hervorragend

Kristyan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von GM am 18. März 2024
Dear Khun Kristyan,Thank you for choosing our little Zeavola as part of your vacation. Thank you as well for your kind rating.Tropical regards,Lion and the Zeavola Family

10/10 – Hervorragend

andrew

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Probably one of the nicest and exclusive hotels you can stay at on Ko Phi Phi. Not cheap but beautifully run. Don’t settle for less.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von GM am 8. März 2024
Dear Khun Andrew,Thank you for your kind words and recognition of our dedication to providing a beautiful and exclusive experience. We're delighted you see the value in what we offer. It was our pleasure to host you, and we hope to welcome you again in the future.Tropical regards,Lion and the Zeavola Family

10/10 – Hervorragend

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Excelente
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von GM am 21. Feb. 2024
Dear Khun David,Thank you for choosing the Zeavola as part of your vacation. Thank you as well for your kind 5 Star review.Tropical regards,Lion and the Zeavola Family

10/10 – Hervorragend

Marla

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Just Go!
Fabulous low key resort on a small beach with a few other hotels and casual restaurants. Zeavola was great from the marina check in to the van drop off at the airport. We did a private 4 person speed boat day trip which included the best snorkeling we have seen. The resort is small but perfect for what we were looking for. Great service
Loved the bean bag lounges
Amazing water
Very eco conscious
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von GM am 21. Feb. 2024
Dear Khun Marla,Thank you for your wonderful review. We're delighted you enjoyed the seamless experience from start to finish, along with the exceptional snorkeling on your snorkeling trip. It's great to hear our resort was the perfect fit for your getaway, and we're glad our service stood out. Looking forward to welcoming you back for another great stay.Tropical regards,Lion and the Zeavola Family

10/10 – Hervorragend

Kyosuke

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von GM am 15. Feb. 2024
Dear Khun Kyosuke,Thank you for choosing our little Zeavola as part of your vacation. Thank you as well for your kind 5 Star rating.Tropical regards,Lion and the Zeavola Family

10/10 – Hervorragend

Rafael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von GM am 7. Feb. 2024
Dear Khun Rafael,Thank you for choosing our little Zeavola as part of your vacation. Thank you as well for your kind 5 Star rating.Tropical regards,Lion and the Zeavola Family

10/10 – Hervorragend

Paolla

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I recently had the pleasure of staying at Zeavola, and I must say, it exceeded all my expectations. Nestled amidst breathtaking natural beauty, the surroundings were simply enchanting. The staff went above and beyond to ensure a memorable stay, providing impeccable service with genuine warmth and hospitality. I couldn’t have chosen a better place to celebrate my honeymoon. Breakfast was a culinary delight, offering a delectable array of dishes that tantalized the taste buds. I ordered room service for two nights in a row and couldn’t have been more satisfied with the food. Just keep in mind that access is only by boat and you are a bit far from Tonsai pier. Overall, my experience at Zeavola was amazing, and my husband and I have plans to go back again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von GM am 7. Feb. 2024
Dear Khun Paolla,We're thrilled to hear that our Zeavola exceeded your expectations and was the ideal setting for your honeymoon. Your kind words about our Zeavolians hospitality and the culinary experiences are greatly appreciated. We look forward to welcoming you and your husband back.Tropical regards,Lion and the Zeavola Family

10/10 – Hervorragend

Cristian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von GM am 5. Feb. 2024
Dear Khun Cristian,Thank you very much for staying with us and giving us a 10 out of 10.Tropical regards,Lion and the Zeavola Family

10/10 – Hervorragend

Nim

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Life changing experience. Prior to going I had no clue how outdoors it is. I came across so many animals in the night walking back to the room, I really loved my experience. One to remember for a lifetime
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von GM am 18. Jan. 2024
Dear Khun Nim,Thrilled to hear your stay at Zeavola was a memorable journey into nature. It's wonderful that the wildlife encounters added to your unique experience. We hope these cherished moments bring you back to our shores.Tropical regards,Lion and the Zeavola Family

10/10 – Hervorragend

Lauren

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von GM am 18. Jan. 2024
Dear Khun Lauren,Thank you very much for your top rating!Tropical regards.Lion and the Zeavola Family

10/10 – Hervorragend

Henrik

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay at Zeavola
Great experience to stay at the beautiful Zeavola - we were here with my family for five nights and really enjoyed it.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von GM am 9. Jan. 2024
Dear Khun Henrik,It's wonderful to hear that you and your family had a great experience during your five-night stay at Zeavola. We're thrilled you enjoyed the beauty of our resort and look forward to the pleasure of welcoming you back in the future.Tropical regards,Lion and the Zeavola Family

10/10 – Hervorragend

Deepal

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Overall it was flawless - absolutely recommend
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von GM am 9. Jan. 2024
Dear Khun Deepal,We're delighted to hear that your stay with us was flawless and truly appreciate your recommendation. Looking forward to welcoming you back soon!Tropical regards,Lion and the Zeavola Family

6/10 – Okay

Andrea

Mit der Familie gereist
Bello ma non balla … prezzo esagerato
Struttura discreta e vicino al mare… Prezzo elevato rispetto agli standard internazionali … Purtroppo acqua del mare sporca a causa delle troppe barche Staff gentilissimo ma per queste cifre credo sia il minimo
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von GM am 9. Jan. 2024
Dear Khun Andrea,Thank you for your feedback on your recent stay at Zeavola Resort. We are pleased to hear that you appreciated our location near the sea and the kindness of our Zeavolians. We hope to have the opportunity to welcome you back and offer an experience that fully meets your expectations.Tropical regards,Lion and the Zeavola Family

8/10 – Gut

Lindita

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastisk ophold
Overodnet set et fantastisk ophold med super god service. Et dejligt sted at koble af i et par dage med henblik på at få noget ro. Hyggelig indretning af hytterne, hvor de om aften kom og satte myggenet rundt om sengen og sprayede med myggespray. Der blev også tændt op for æterisk olie på badeværeslset, hvilket var skønt. Morgenmaden var tilfredsstillende. Eneste minusser var, alt indkøb på hotellet var dyrt, herunder også massagen. Derudover kunne rengøringen af badeværelset være bedre. Desuden var poolen placeret et sted der ikke gav anledning til at benytte den, stranden er dog fantastisk. OBS der ligger ingen indkøbsmuligheder i nærheden og transport med speedbåd fra hotellet til krabi koster 1500 THB.
Super sød note efter klargørring af værelse om aften.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von GM am 25. Dez. 2023
Dear Khun Lindita,Thank you for sharing your experience staying with us. It's wonderful to hear that you found peace and relaxation in our rustic Thai Villas, and that our evening turn-down-service enhanced your comfort. We hope the pristine beach provided a memorable backdrop to your stay.Tropical regards,Lion and the Zeavola Family

10/10 – Hervorragend

Nicolas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice green hotel
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von GM am 28. Nov. 2023
Dear Khun Nicolas,Thank you very much for your wonderful review. We are delighted that you enjoyed a great time-out with us.Tropical regards,Lion and the Zeavola Family

10/10 – Hervorragend

Carrie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The resort was stunning. Very clean and comfortable. The staff was very friendly and helpful. This hotel is in a great location to get away from the touristy feel of the island and it’s a short trip to get to the main land where the party scene is.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von GM am 6. Nov. 2023
Dear Khun Carrie,Thank you for your kind words. We're delighted to hear you appreciated the serene beauty of Zeavola, our dedicated Zeavolians efforts, and the comfort of our Thai Teakwood Villas. We look forward to welcoming you back for another stay, whether you're seeking relaxation or adventure—or a bit of both!Tropical regards,Lion and the Zeavola Family

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Truly one of a kind - well worth it!
Amazing, one of a kind place to stay. Far from the overly touristic part of Phi Phi island, this beachside resort really made us feeling like we were staying in paradise. Their no sandal policy meant that you can walk around barefoot, a truly liberating experience that makes you feel in one with the environment. The staff were really friendly and helpful. They helped us arrange exclusion boat tour around the islands and handled the transfer to and off the island even though we did not use their private boat service. The food is simply amazing. The breakfast buffet has great variety - including a selection of different sets you can order, from a full English to a Thai platter. They had different menus for lunch and dinner - when we were there we were lucky to have the seafood BBQ which were so fresh and delicious!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von GM am 16. Okt. 2023
Dear Khun Anonymous,Thank you so much for your wonderful review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and felt the unique essence of Zeavola. Our location, away from the busier parts of Phi Phi, is designed to provide a tranquil and genuine experience for our guests. We're thrilled that you appreciated our barefoot way of life, and felt at one with the environment.Our Zeavolians take great pride in ensuring our guests have a memorable stay, and it warms our hearts to hear that their efforts made a difference in your trip. Thank you for highlighting the food offerings; our Chef Satya and his team work diligently to provide diverse and fresh options for our guests every day.We hope to have the pleasure of hosting you again in the future. Wishing you many more travels filled with memorable experiences.Tropical regards,Lion and the Zeavola Family

10/10 – Hervorragend

Ming Keen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von GM am 9. Okt. 2023
Dear Khun Ming,Thank you for staying with us and your kind 5 Star rating.Wishing you all the best,Lion and the Zeavola Family

6/10 – Okay

David

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
If you want the experience of living ‘off grid’ then this is the place for you. Perhaps I stayed in the wrong hotel for what I wanted but it was almost like ‘glamping’ to use a uk term. In that it was open to the elements and didn’t feel like a proper hotel room. Especially for the price. I stayed in the six senses in Koh Samui and it is virtually identical on its layout and design. I’m sorry but it’s not for me at all with all the mosquitoes and bugs and I shan’t be coming back. The staff however were great.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von GM am 3. Okt. 2023
Dear Khun David,Thank you for taking the time to share your feedback. We understand that the unique environment and concept of our resort may not resonate with everyone. Our aim at Zeavola is to provide an authentic 'back to simplicity' experience, allowing our guests to immerse themselves in nature while enjoying our hospitality.While the Six Senses in Koh Samui indeed offers a luxury experience, it's worth noting that their pricing is nearly double ours, reflecting the different levels of amenities and experiences each property provides.We're pleased to hear that our staff left a positive impression on you. Should you ever reconsider and wish to return, we'd be more than happy to help select a room type that might better suit your preferences.Tropical regards,Lion and the Zeavola Family

8/10 – Gut

Khalifah, salwa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von GM am 26. Sept. 2023
Dear Khun Khalifah,Thank you very much for your positive rating and for staying with us.All the best,Lion and the Zeavola Family

8/10 – Gut

Yossi

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel. A lot of misquotes
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von GM am 28. Aug. 2023
Dear Khun Yossi,Thank you for your kind words about our little resort. We're glad you had a nice stay.Regarding the mosquitoes, being immersed in a beautiful tropical jungle means they are part and parcel of the natural environment. We do offer complimentary mosquito repellents and continue to take measures to control them as best we can.We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back.Tropical regards,Lion and the Zeavola Family

10/10 – Hervorragend

Rachel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is my favorite resort I’ve ever stayed at. The location and accommodations are beautiful, the food is delicious and the staff is wonderful. They also provide add ons which are amazing, the spa experience was very nice, and the staff took us by long tail boat to a number of different places around the island to explore. We will come back for sure the next time we are visiting Phi Phi Don!
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von GM am 23. Aug. 2023
Dear Khun Rachel,Thank you so much for your glowing review! We're thrilled to hear that Zeavola is your favorite resort and that you thoroughly enjoyed our location, accommodations, and food. It's wonderful to know that our add-ons and spa experience added to your enjoyment, and that the island excursions were a highlight for you.We look forward to welcoming you back the next time you visit Phi Phi Don. Your praise is the highest form of encouragement for us all here, especially for our dedicated team of Zeavolians.Tropical regards,Lion and the Zeavola Family

10/10 – Hervorragend

AKIKO, Minato

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
部屋はタイの伝統的なコテージで自然の風も入って毎朝鳥の声で目覚める事ができて最高です。プライベートビーチも美しく、スタッフの気配りも素晴らしい。リクエストを全て叶えてくれ、フライトまで時間があるため相談したら、バンをアレンジしてナイトマーケット行きも実現しました。また絶対行きたい!
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von GM am 6. Aug. 2023
Dear Khun Akiko,Thank you for your kind feedback. We're delighted you enjoyed your stay, our traditional Thai teakwood Villas, and the assistance from our Zeavolians. Looking forward to your next visit.Tropical regards,Lion and the Zeavola Family

10/10 – Hervorragend

HYO JUN

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von GM am 2. Aug. 2023
Dear Khun Hyo Jun,Thank you for the 10 out of 10 rating.All the best,Lion and the Zeavola Family

10/10 – Hervorragend

Tiana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Beautiful property with amazing staff. The food was great and the view is stunning.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von GM am 30. Mai 2023
Dear Khun Tiana,Thank you very much for your glowing review. We're thrilled that you had an unforgettable experience in our slice of paradise, and that our attentive Zeavolians and the mouthwatering dishes from Chef Satya and his hard-working culinary team won your heart over.We look forward to welcoming you back to Zeavola in the not so distant future, and hope you carry fond memories of your time here with you.Tropical regards,Lion and the Zeavola Family

10/10 – Hervorragend

Catalina

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von GM am 17. Mai 2023
Dear Khun Catalina,Thank you very much for your top rating and your short but lovely review.Tropical regards,Lion and the Zeavola Family

10/10 – Hervorragend

Hashem

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great staff, nice hotel and beach. Food was great.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von GM am 15. Mai 2023
Dear Khun Hashem,Thank you for your top rating and your short but lovely review. We are glad to hear that you enjoyed a great time-out on our little piece of paradise.Thank you again and all the best,Lion and the Zeavola Family

8/10 – Gut

Gal

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von GM am 15. Mai 2023
Dear Khun Gal, Thank you for this top rating and for staying with us.Until next time and all the best,Lion and the Zeavola Family

8/10 – Gut

Ruben

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful place and top notch staff. Turn down service left dirty sheets on bed "mosquito trauma" and had to strip my own bed to get fresh ones. Mosquito spraying three times a week by poor staff member with no PPE. Gorgeous otherwise and staff attentiveness was very good.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023
Antwort von GM am 24. Apr. 2023
Dear Khun Ruben,Thank you for taking the time to share your experience at our resort. We're delighted to hear that you found our location beautiful and our staff attentive.We apologize for the issue with the turn-down service and the inconvenience you experienced. We have taken note of this and will address it with our housekeeping team to ensure it doesn't happen again.Regarding mosquito spraying, we appreciate your concern for our staff members' safety. I will investigate why they were not wearing PPE, as the resort is actually providing them with proper protective equipment.We're grateful for your feedback and hope to welcome you back to Zeavola for an even better experience in the future.Tropical regards,Lion and the Zeavola Family

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von GM am 11. Apr. 2023
To whom it may concern,We appreciate you taking the time to share your feedback with us. It is our aim to provide all of our guests with exceptional service and an unforgettable experience, and we are disappointed to learn that we fell short of your expectations.We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay with us. Please know that we take your feedback seriously and we will work to address the issues you have mentioned.We would like to learn more about your experience and would appreciate the opportunity to speak with you directly. Kindly contact us through our website's contact form and we will do our best to address any concerns you may have.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Tropical regards,Lion and the Zeavola Family

10/10 – Hervorragend

brandy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
staff was exceptional
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von GM am 30. März 2023
Dear Khun Brandy,Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We are thrilled to hear that you found our staff to be exceptional.At our resort, we take great pride in providing our guests with the highest level of service and hospitality. Our team works tirelessly to ensure that every guest feels welcome, comfortable, and taken care of during their stay with us.We are glad to hear that you enjoyed your time at our resort, and we hope to have the pleasure of welcoming you back again in the future.Tropical regards,Lion and the Zeavola Family