Außenbereich

Bewertungen von Bandara Resort and Spa, Samui

4 out of 5
Bandara Resort and Spa, Samui
178/2 Moo 1, Bophut, Koh Samui, Surat Thani

Bewertungen

9.0

Wunderbar

472 von insgesamt 869 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
311 von insgesamt 869 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
62 von insgesamt 869 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
16 von insgesamt 869 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
8 von insgesamt 869 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

9.2/10

Ausstattung

8.6/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Christian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne Anlage, Frühstück ist ausbaufähig
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von The Management Team am 24. März 2024
Dear Christian,Thank you for sharing your experience with us at Bandara Resort and Spa, Koh Samui.Nevertheless, we appreciate your feedback.We hope to have the pleasure of welcoming you back to our little patch of paradise in the future for another amazing stay.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Norbert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Besonders erwähnen wollen wir hiermit die beiden Hotelangestellten Kitty und Jasmine - sie haben uns besonders freundlich und professionell betreut. Wir waren nun schon zum 3. mal im Bandara Bophut auf Koh Samui
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2024
Antwort von The Management Team am 18. März 2024
Lieber Gabriel,Vielen Dank, dass Sie uns Ihre Erfahrungen mitgeteilt haben und dass Sie sich bei Ihrem letzten Aufenthalt hier auf Koh Samui für das Bandara Resort and Spa entschieden haben.Es war wirklich eine große Freude, Ihnen behilflich zu sein und wir freuen uns darauf, Sie bei einem weiteren fantastischen Aufenthalt wiederzusehen!Mit freundlichen Grüße,Das Bandara-Managementteam

8/10 – Gut

Sven

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hervorzuheben ist das sehr vielfältige Frühstück und die großen Pools. Außerdem hat das Hotel mit Kitty einen besonders freundlichen, sympathischen und deutschsprachigen Mitarbeiter, der sich um das Wohl der Gäste kümmert. Negativ zu erwähnen sind die schlecht isolierten Zimmer an der Straßenseite, die dringend eine Schallisolierung benötigen.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von The Management Team am 13. März 2024
Dear Sven,Thank you for sharing your lovely experience with us at Bandara Resort and Spa, Koh Samui.Nevertheless, we appreciate your feedback.We hope to have the pleasure of welcoming you back to our little patch of paradise in the future for another amazing stay.Best regards,

8/10 – Gut

Mark

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Management Team am 5. Jan. 2024
Dear Mark,We hope to have the pleasure of welcoming you back to our little patch of paradise in the future for another amazing stay.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Gülnaz

Aufenthalt von 12 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Management Team am 20. Jan. 2024
Dear Gulnaz,Thank you very much for your very positive feedback.We hope to have the pleasure of welcoming you back to our little patch of paradise in the future for another amazing stay.Best regards,

8/10 – Gut

Marion

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Paul am 6. Aug. 2023
Dear Marion,It was a great pleasure having you stay with us at Bandara Resort and Spa,Samui Bandara Resort and Spa, Samui Team would like to express our sincere gratitude for your continuous support.Wishing you all the best and looking forward welcoming you back soon.With Best regards,Thannawat (Paul) Ariyathornkanapong Mr.Resident Manager

8/10 – Gut

Marcel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Really nice rooms, big and always clean
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023
Antwort von Paul am 19. März 2023
Dear Marcel,Thank you for taking the time to share your reviews about your recent stay at Bandara Resort and Spa, SamuiWe do hope that in the near future we have the opportunity to welcome you again With Best Regards, Thannawat (Paul) Ariyathornkanapong Mr.Resident Manager

10/10 – Hervorragend

Herbert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne Anlage mit schönem Strand. Wir hatten ein Tropical Deluxe Zimmer, es war sehr geräumig, nett eingerichtet mit tollem Bett. Auch das Fitnessstudio war okay und ordentlich ausgestattet. Wir fanden lediglich die Preise in der Strandbar für die Getränke und das Essen etwas zu hoch. Auch die Preise für den Laundry Service fanden wir leider viel zu hoch im Vergleich zu vielen anderen Hotels.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Paul am 27. Feb. 2023
Dear Herbert,Greetings from Bandara Resort and Spa, Samui Team!!Always pleasure to read that our guests had an amazing time off with us. Thank you for giving us the perfect score and it means a lot to us and it keeps us more motivated to work hard and give the best for our guests.Once again, thank you for your precise and valuable feedback. We are look forward to see you again in the near future.With Best Regards,Thannawat (Paul) Ariyathornkanapong Mr.Resident Manager

8/10 – Gut

Torsten

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne Villa mit kleinem Tauchpool. Service sehr bemüht, alles ist möglich. vom Gärtner bis zum Empfang alle sehr freundlich.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von Paul am 21. Jan. 2023
Dear Torsten,It was a great pleasure having you stay with us at Bandara Resort and Spa, SamuiOur team would like to express our sincere gratitude for your continuous support. Wishing you all the best and looking forward welcoming you back soon.With Best regards,Thannawat (Paul) Ariyathornkanapong Mr.Resident Manager

8/10 – Gut

Walter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bandara im Zeichen von Coronavirus
Sehr gut geführtes Hotel. Sehr freundliches und kompetentes Personal. Guter Umgang mit der Corana Krise. Pool Ville könnte der Aussenbereich etwas netter gestaltet werden mit Pflanzen oder ähnlichem.
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2020
Antwort von gege am 3. Apr. 2020
Dear Walter, Thank you for choosing Bandara Resort and Spa Samui for your holiday destination. Thank you very much for your review. Your kind words about the service you received during your stay are much appreciated. We do try to make sure all our guests have the best experience they can with us and we will always go that 'extra mile' to ensure your expectations are met. Thank you once again for staying with us at Bandara Resort and Spa, Samui. You can always keep up to date with special offers and events over on our Bandara Facebook page. We are looking very much forward to welcome you back in the near future, for another amazing Bandara pure Asian experience. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
2 Duschen im Familienzimmer waren sehr toll sowie die 4 Pools
Aufenthalt von 14 Nächten im März 2020
Antwort von gege am 19. März 2020
Dear Valued Guests, Thank you for choosing Bandara Resort and Spa Samui for your holiday destination. We are pleased to read that you had a wonderful stay with us. Thank you once again for staying with us at Bandara Resort and Spa, Samui. You can always keep up to date with special offers and events over on our Bandara Facebook page. We are looking very much forward to welcome you back in the near future, for another amazing Bandara pure Asian experience. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Anlage und der Garten... der Blick aufs Meer aus dem Restaurant!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von gege am 14. März 2020
Dear Valued Guests, Thank you for your stay with us and for sharing your experience with other travelers. We were pleased to read that you had a relaxing holiday with us. Thank you once again for staying with us at Bandara Resort and Spa, Samui. You can always keep up to date with special offers and events over on our Bandara Facebook page. We are looking very much forward to welcome you back in the near future, for another amazing Bandara pure Asian experience. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

8/10 – Gut

Sabrina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel
• schöne grüne Anlagen mit mehreren Pools • sehr sauber und geräumige Zimmer • Cocktails im Hotel eher teuer • tolle Lage in der nähe des am Fishermanns Village
Aufenthalt von 10 Nächten im Februar 2020
Antwort von gege am 9. März 2020
Dear Sabrina, Thank you for making Bandra Resort & Spa Samui your preferred holiday destination and share your great experience with us. We are pleased that you enjoy our hotel, amenities, facilities and service offered. Thank you once again for staying with us at Bandara Resort and Spa, Samui. You can always keep up to date with special offers and events over on our Bandara Facebook page. We are looking very much forward to welcome you back in the near future, for another amazing Bandara pure Asian experience. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020
Antwort von gege am 5. März 2020
Dear Valued Guests, Thank you once again for staying with us at Bandara Resort and Spa, Samui. You can always keep up to date with special offers and events over on our Bandara Facebook page. We are looking very much forward to welcome you back in the near future, for another amazing Bandara pure Asian experience. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
sehr schönes hotel sehr sauber und gepflegt sehr freundliches personal gutes umfangreiches frühstücksbuffet allgemein sehr gutes essen schöner wellness und spa bereich eine spielecke vorhanden sowie eine lese ecke billardtisch tischtennis schöne strand und poolbar immer saubere zimmerreinigung und frische früchte einwandfreier check in und check out genug liegen am strand und pool sowie sitzkissen immer irgendwelche aktivitäten wie bbq am strand oder night market am strand am valentinstag haben soe auch etwas spezielles angeboten.... ich könnte noch viel mehr aufzählen es war wirklich zufriedenstellend
Aufenthalt von 21 Nächten im Januar 2020
Antwort von gege am 22. Feb. 2020
Dear Valued Guests, Thank you for such a detailed and glowing review of your recent stay with us. We are all very proud, to say the least, to read all the points that made your stay such a perfect one. Thank you once again for staying with us at Bandara Resort and Spa, Samui. You can always keep up to date with special offers and events over on our Bandara Facebook page. We are looking very much forward to welcome you back in the near future, for another amazing Bandara pure Asian experience. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

10/10 – Hervorragend

B.M.

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne grüne Anlage - weitläufig angelegt. Das Personal ist überaus freundlich. Lediglich die Getränkepreise sind etwas übertreiben.
Aufenthalt von 13 Nächten im Januar 2020
Antwort von gege am 31. Jan. 2020
Dear Valued Guests, Thank you for staying with us and share your great holiday experience. We are delighted that you had a wonderful time with us. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Thank you once again for making Bandara Resort & Spa, Samui your preferred choice. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolle Anlage und schöne Atmosphäre. Traumhafter Pool und nicht zu sehr überfüllt (Stand Mitte Januar)
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2020
Antwort von gege am 23. Jan. 2020
Dear Valued Guests, Thank you for choosing Bandara Resort & Spa Samui for your holiday destination and for taking the time to share your wonderful comments regarding so many aspects of your stay here with us. Thank you once again for staying with us at Bandara Resort & Spa, Samui. You can always keep up to date with special offers and events over on our Bandara Facebook page. We are looking very much forward to welcome you back in the near future, for another amazing Bandara pure Asian experience. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

8/10 – Gut

Peter, München

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel ist schön, essen gut (leider Frühstück schlecht vor Mücken geschützt), Personal freundlich, Sandstrand leider grobkörnig, insgesamt empfehlenswert
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von gege am 16. Jan. 2020
Dear Peter, Thank you for staying with us and share your relaxing holiday experience with us. We are so glad you found our hotel a good place to stay. Thank you once again for staying with us at Bandara Resort & Spa, Samui. You can always keep up to date with special offers and events over on our Bandara Facebook page. We are looking very much forward to welcome you back in the near future, for another amazing Bandara pure Asian experience. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sehr freundliches und hilfsbereites Personal. Außergewöhnliche Hotel Anlage, sehr sauber, einfach eine Wohlfühloase der besonderen Art.
Aufenthalt von 12 Nächten im Dezember 2019
Antwort von gege am 6. Jan. 2020
Dear Valued Guests, Thank you for your stay with us and for sharing your experience with other travelers. We were pleased to read you had an enjoyable stay with us. Thank you once again for staying with us at Bandara Resort & Spa, Samui. You can always keep up to date with special offers and events over on our Bandara Facebook page. We are looking very much forward to welcome you back in the near future, for another amazing Bandara pure Asian experience. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

10/10 – Hervorragend

Thomas, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Freundlichkeit der Mitarbeiter ist hervorzuheben! Haben uns sehr wohl gefühlt. Zimmer sind neu renoviert und alles was man benötigt ist vorhanden. Speisen und Getränke sind leider im Vergleich zu außerhalb (sehr) teuer.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von gege am 16. Sept. 2019
Dear Thomas, Thank you for staying with us and share your great and relaxing experience with us. We are so glad to read that you enjoyed your stay with us and that you found all our staff friendly and helpful. We always want our guests leaving the hotel having had a fantastic experience, and we do our up most to achieve that goal! Thank you for also taking the time out to highlight the convenient location of our hotel, I am sure this will be very useful to some of our future guest. Thank you once again for staying with us at Bandara Resort & Spa, Samui. You can always keep up to date with special offers and events over on our Bandara Facebook page. We are looking very much forward to welcome you back in the near future, for another amazing Bandara pure Asian experience. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

10/10 – Hervorragend

Gwen, München

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr herzliche und zuvorkommende Hotelmitarbeiter in allen Bereichen. -Vielen Dank insbesondere an Stefan und Andi. Sehr schönes Familienzimmer. Schöner Pool, sehr gutes Frühstück. Wir haben uns sehr wohl gefühlt.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019
Antwort von gege am 2. Sept. 2019
Dear Gwen, Thank you for choosing Bandara Resort & Spa Samui and share your relaxing holiday experiences us. We very much appreciate your fond feedback regarding your recent stay with us, especially how much you enjoyed the service the team delivered. Will share your kind words of appreciations to ANDY & STEFAN who provide an outstanding service to you. Thank you once again for staying with us at Bandara Resort & Spa, Samui. We are looking very much forward to welcome you back in the near future, for another amazing Bandara pure Asian experience. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

8/10 – Gut

Enrico, Berlin

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Familienbungalow. Sehr große Anlage mit etlichen Pools. Super Lage zum Strand. Tolles Frühstücksbuffet.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von gege am 31. Aug. 2019
Dear Enrico, Thank you for choosing Bandara Resort & Spa Samui for your holiday destination and share your relaxing holiday experience with us. Thank you once again for making Bandara Resort & Spa, Samui your preferred choice. On behalf of the entire team, we look forward to welcoming you back and to deliver another pure Bandara Asian experience. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019
Antwort von Gege am 31. Aug. 2019
Dear Valued Guests, Thank you once again for making Bandara Resort & Spa, Samui your preferred choice. On behalf of the entire team, we look forward to welcoming you back and to deliver another pure Bandara Asian experience. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir hatten ein Familienzimmer, welches in einem wirklich tollem Zustand und auch absolut top gereinigt wurde. Die Hotelanlage ist ein Traum, die Pools sind auch sehr schön, das Frühstück am Strand ist sehr schön und es ist alles fussläufig zu erreichen. Mit eines der schönsten Hotels, die wir bei unseren Thailandurlauben hatten.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
Antwort von gege am 11. Juli 2019
Dear Valued Guests, Thank you for making Bandara your preferred holiday destination and share your amazing holiday experience with us. As always we are very happy when we make such a wonderful impact. Our team is personally dedicated by giving each and every guest a wonderful memory of Koh Samui and I am pleased that we have succeeded in this regard. Thank you once again for making Bandara Resort & Spa, Samui your preferred choice. We look forward to welcoming you back and to deliver another pure Bandara Asian experience. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

8/10 – Gut

Corinne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von gege am 12. Juli 2019
Dear Corinne, Thank you once again for staying with us at Bandara Resort & Spa, Samui. I hope you will continue to consider Bandara for your holidays and we would surely wait for your next visit. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2019
Antwort von gege am 8. Juli 2019
Dear Valued Guests, Thank you once again for staying with us at Bandara Resort & Spa, Samui. I hope you will continue to consider Bandara for your holidays and we would surely wait for your next visit. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir hatten eine Villa mit Plungepool. Es war ein Traum. Wir hatten eine überdachte Liegemöglichkeit. Frühstück direkt am Strand im Restaurant. Personal überaus freundlich und hilfsbereit. Englisch ist für thailändische Verhältnisse auch sehr gut gewesen. Zudem gibt es auch deutschsprachiges Personal. Lage optimal in ca 5 Minuten über den Strand im Fishermans Village. Generell sehr schön mit kleinen, alters/Nutzungsbedingt Schönheitsflecken. Eine Stufe als Einstieg in den Pool am Zimmer wäre optimal
Aufenthalt von 10 Nächten im Juni 2019
Antwort von gege am 28. Juni 2019
Dear Valued Guests, Thank you for staying with us and share your great holiday experience. Your kind words of appreciation will surely motivate our team that I’m sure will make them inspired & will surely continue to provide and deliver the best of service to each of our guests. Thank you once again for making Bandara Resort & Spa, Samui your preferred choice. On behalf of the entire team, we look forward to welcoming you back and to deliver another pure Bandara Asian experience. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer (Tropical Deluxe) war in einem sehr guten und neuwertigen Zustand. Das Hotel liegt direkt am Strand und in der Nähe von Fishermans Village. Das Frühstück lies keine Wünsche offen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von gege am 24. Mai 2019
Dear Valued Guests, Thank you for choosing Bandara for your holiday destination. We are delighted that you had a wonderful holiday with us. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Thank you once again for making Bandara Resort & Spa, Samui your preferred choice. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wir hatten einen tollen 15 tägigen Aufenthalt im Bandara Beach Resort gehabt . Das Personal war SEHR freundlich , dass Essen war lecker und reichhaltig mit direktem Blick aufs Meer 👍 Der Strand hatte entspannte Liegen ,allerdings kein richtig klares Meer und keinen puderweißen Sand. Das ist aber meckern auf hohem Nieveau, da die Atmosphäre einfach toll ist am Strand . Unser Zimmer war so wie in der Beschreibung erwähnt . Sauber und täglich gut gereinigt . Insgesamt waren wir sehr zufrieden und können dieses Hotel auf jeden Fall weiterempfehlen.
Aufenthalt von 14 Nächten im Mai 2019
Antwort von gege am 24. Mai 2019
Dear Valued Guests, Thank you for choosing Bandara for your holiday destination. We are pleased to read that you had an enjoyable stay and that we meet your expectations. Once again, thank you for sharing such kind comments, I do hope we have the pleasure of welcoming you back to the hotel very soon. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I did not like that you have to reserve a sunbed before breakfast otherwise you did not get one. The statt was very quick in any inquires
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2019
Antwort von gege am 24. Apr. 2019
Dear Valued Guests, Thank you for staying with us and sharing your recent stay experience. We apologize for the inconvenience regarding the sun bed reservation. We try our best to minimize and provide enough sunbed for our guests. Thank you for sharing your feedback with us. Thank you once again for staying with us at Bandara Resort & Spa, Samui. I hope you will continue to consider Bandara for your holidays and we would surely wait for your next visit. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

8/10 – Gut

michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel Nähe Fishermans village
Sehr tolles renoviertes Hotel. Alles sehr schön gewesen Der Hauptpool könnte mal so richtig die Ränder geputzt werden. Wäre dann Tadellos schön
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2019
Antwort von gege am 16. Apr. 2019
Dear Michael, Thank you for making Bandara your preferred choice for holiday destination. We are happy that you had a relaxing holiday with us. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Thank you once again for making Bandara Resort & Spa, Samui your preferred choice. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von gege am 11. Apr. 2019
Dear Valued Guests, Thank you for choosing Bandara for your holiday destination. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Thank you once again for making Bandara Resort & Spa, Samui your preferred choice. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne Villen mit kleinem PlungePool Super freundlicher Service
Aufenthalt von 12 Nächten im März 2019
Antwort von gege am 3. Apr. 2019
Dear Valued Guests, Thank you for staying with us and sharing your feedback with us. We are pleased that you had a nice holiday with us. We would hope to have another opportunity to welcome you back for another great experience here at Bandara Resort & Spa, Samui soon. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

8/10 – Gut

Marc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ist ein Besuch wert
schönes Hotel. Wir würden jederzeit wieder gehen. Leider war der private Pool bei unserem Zimmer in schlechtem Zustand.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von gege am 25. März 2019
Dear Marc, Thank you for choosing Bandara for your holiday destination. We are glad that you had a relaxing holiday with us. Regarding our pool villa we just had a minor refurbishment this year, but will take your comment for our future reference. We would hope to have another opportunity to welcome you back for another great experience here at Bandara Resort & Spa, Samui soon. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Herrliche Anlage, schön grün und sauber. Nicht gefallen hat mir, wie alle Gäste sich Liegen mit Handtücher reservierten und die Handtücher auch nach verlassen der Liege nicht wegräumten. Respektlos
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2019
Antwort von gege am 11. März 2019
Dear Valued Guests, Thank you once again for making Bandara Resort & Spa, Samui your preferred choice. On behalf of the entire team, we look forward to welcoming you back and to deliver another pure Bandara Asian experience. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 16 Nächten im Januar 2019
Antwort von gege am 2. Apr. 2019
Dear Valued Guests, Thank you once again for staying with us at Bandara Resort & Spa, Samui. I hope you will continue to consider Bandara for your holidays and we would surely wait for your next visit. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

8/10 – Gut

Mat

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr große und super gepflegte Anlage. Personal immer freundlich, wenn auch Absprachen manchmal einfach nicht weitergeleitet wurden und es dadurch zu mehreren Missverständnissen kam. Das Frühstück ist top, für jeden ist etwas da. Durch viele Events am Strand wurden die Liegen am (ohnehin nicht sehr breiten) Strand immer wieder eng zusammengerückt. Die Zimmer sind groß und sauber.
Aufenthalt von 11 Nächten im Februar 2019
Antwort von gege am 1. März 2019
Dear Mat, Thank you for choosing Bandara for your holiday destination and sharing your feedback here. Thank you once again for making Bandara Resort & Spa, Samui your preferred choice. We look forward to welcoming you back and to deliver another pure Bandara Asian experience. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Schöner Strand. Ausgesprochen freundliches Personal und Manager.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2018
Antwort von gege am 2. Jan. 2019
Dear Valued Guests, Thank you for staying with us and we are delighted that you had an enjoyable stay. Our team is personally dedicated by giving each and every guest a wonderful memory of Koh Samui and I am pleased that we have succeeded in this regard. Thank you once again for staying with us at Bandara Resort & Spa, Samui. I hope you will continue to consider Bandara for your holidays and we would surely wait for your next visit. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

6/10 – Okay

mimi, Österreich

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Leider kein schönes Hotel
Gute Lage, jedoch kein gepflegtes Hotel, alles sieht lieblos aus, Plastiktische mit blauen plastikstühlen am Strand beim Buffet, geht gar nicht. Frühstück wie massenabfertigung, kein Platz, laut, für Paare, die Ruhe suchen, nicht das richtige Hotel, Personal zwar freundlich, jedoch ein Hotel, das ich nicht nochmal buchen würde , alles schon etwas in die Jahre gekommen . Wir reisen seit über 10 Jahren mindestens 2 mal nach Asien, bis jetzt das schlechteste Hotel, schade
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2018
Antwort von gege am 28. Sept. 2018
Dear Mimi, Thank you for choosing Bandara Resort & Spa Samui for your holiday destination. We apologize that we didn't meet your expectation during your stay. Regarding the plastic table & blue chair on the beach as this concept is market so we have to show and make it real experience as local market, otherwise we have our restaurant with nice table cloth and nice chair for another casual dinner experience. And our breakfast normally it gets busy during 9AM that is why we advise most of our guests to come early or before 9AM. Hence, thank you for sharing your detailed feedback with us. And we hope that you will change your mind to give us another visit as next year as we have rooms refurbished. Thank you once again for making Bandara Resort & Spa, Samui your preferred choice. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Rooms have to be modernized
old room, buildings look if modernization is necessary. Pool is very beautiful. Restaurant too expensive
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2018
Antwort von gege am 10. Sept. 2018
Dear Valued Guests, Thank you for staying with us and sharing your great experience with us. We hope to see us again next year with our newly renovated deluxe rooms. Thank you once again for making Bandara Resort & Spa, Samui your preferred choice. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

8/10 – Gut

Lars Holm

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018
Antwort von gege am 31. Juli 2018
Dear Lars, Thank you for choosing Bandara Resort and Spa Samui for your holiday destination. We hope to see you again. Thank you gege

8/10 – Gut

Dani, Oberpullendorf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel, auch super für Familien geeignet
Ein wirklich schönes Hotel. Sieht genauso aus wie auf den Fotos. Personal sehr freundlich, vor allem sehr sehr kinderfreundlich. Wir hatten ein Family Zimmer, wirklich TOP, ... mit dem Stockbett (Queen-Bett unten, normales Bett oben) und der Schiebetür als Trennung vom Eltern - Kinderzimmer. Es gab ein großes Bad mit 2 Duschen und 2 Waschbecken. Jeden Tag bei der Reinigung wurde Duftöl angezündet, damit es immer gut riecht. Essen war OK, nach 10 Tagen Fazit aber, immer das selbe. Vielleicht gibt es da bessere Hotels, aber es war alles in Ordnung und nichts schlechtes dabei. Strand ist dort eher mau, Sand so grobkörnig, dass die Kinder nicht mal eine Sandburg bauen konnten. Wasser leider trüb... anscheinend vom Grund, also nicht dreckig, aber leider nicht glasklar. Am besten ein Auto im Hotel mieten, kostet rund 60€ für 24h und die Insel und ihre Strände erkunden.
Aufenthalt von 9 Nächten im Mai 2018
Antwort von gege am 2. Juni 2018
Dear Dani, Thank you for sharing you and your family holiday experience with us. We take note of your comment about food, I'm not sure if the breakfast or at lunch, but then I shared it with our Chef to see how he could improve to cater all the guests need. Thank you for sharing your feedback with us. Thank you once again for making Bandara Resort & Spa, Samui your preferred choice. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Personal Assistant to General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel, toller Empfang.
Nachteil: Sehr viele Pauschalurlauber, Liegen waren voll reserviert, belegt
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2018
Antwort von gege am 20. Apr. 2018
Dear Valued Guests, Thank you for choosing to stay with us and I am glad to hear that your stay with us was a memorable one! We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Events Manager

8/10 – Gut

Alexander, Moskau

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gute Lage. Tolles Frühstück. Nettes und freundliches Personal.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2018
Antwort von gege am 15. Jan. 2018
Dear Alexander, Thank you for choosing Bandara resort & Spa Samui for your holiday destination. We are delighted to read that you enjoy our hotel, facilities and services offered. And that you’re recent stay meet & exceed your expectation. I am very glad that we are part of this amazing journey. Thank you once again for making Bandara Resort & Spa, Samui your preferred choice. On behalf of the entire team, we look forward to welcoming you back and to deliver another pure Bandara Asian experience. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Events Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 14 Nächten im November 2017
Antwort von Gie am 5. Dez. 2017
Dear Valued Guests, Thank you for staying with us during your recent travels to Samui. We look forward to welcoming you back again here at Bandara Resort & Spa Samui. With Kind Regards, Evangeline A. Raquel Events Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Tolle Hotelanlage (derzeit in Renovierungsphase)
Das Hotel hat eine sehr gute Lage, circa 20 Minuten mit dem Taxi zum Nathan Pier, 15 Minuten zum Flughafen und fussläufig zum Fisherman's Village. Direkt an der Hauptstraße gelegen, hat man eine große Auswahl and Bars und Restaurants, sowie Verleih, Massage Salons und Supermärkten. Leider befand sich das Hotel in einem kompletten Renovierungsphase, wodurch wir einen Upgrade bekommen haben. Eine sehr nette Geste und zum Glück haben uns die Baumaßnahmen nicht beeinträchtigt. Jedoch konnten zwei der drei Pools nicht ohne Lärm genutzt werden. Das Personal war stets freundlich und hilfsbereit und haben jeden Wunsch ermöglicht. Das Hotel bietet diverse Aktivitäten und veranstaltet auch einen eigenen Night Market am Strand an. Aufgrund des Wetters konnten wir den Strandabschnitt und die Wasseraktivitäten nicht so wirklich nutzen, dies liegt jedoch an der Jahreszeit. Das Fitness Center ist in die Jahre gekommen (hoffentlich wird es auch noch renoviert) und das Spa war für uns überteuert. Wenn in unmittelbarer Nähe Massagen für 200-400 Baht angeboten werden, ob am Strand oder an der Straße, dann würde es mich wirklich interessieren, wieso Preise jenseits der 1000 Baht aufgerufen werden. Sicherlich ein ganz anderes Ambiente, persönlicher, etwas zu trinken und Entspannungsmusik, doch ist der Preis es wert? Dies muss jeder für sich entscheiden. Wir jedenfalls haben uns für die günstigen Alternativen entschieden und waren sehr glücklich damit. Meeresrauschen :)
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Sak am 12. Nov. 2017
Dear Valued Guests, Thank you for taking the time to share your experience during your stay at our resort. I am pleased to see that your impressions were satisfactory in the main, I have made a special note of the point mentioned which did not meet your approval and we will definitely look into it. I hope we may have the pleasure of welcoming you back to the Bandara Resort and Spa Samui. Yours sincerely, Chalermsak Lengthong Operations Manager

8/10 – Gut

Sabrina

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Poolvilla lohnt sich zu buchen. Massiv schöner wie die normalen Zimmer. Frühstück ist ok, Buffets am Abend aber sehr enttäuschend. Poollandschaften und Gartenanlage wunderschön. Sand leider sehr grobkörnig, aber schöne Bucht. Und die nähe zum Fisherman Village ist super praktisch.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2017
Antwort von Gie am 19. Sept. 2017
Dear Sabrina, Thank you for choosing Bandara Resort & Spa Samui for your preferred holiday destination. We are delighted that in various ways. We take note of your comment regarding our buffet and I shared this to our Chef. We still hope you give Bandara Resort & Spa a chance to visit again. Nevertheless, we really appreciate sharing your comment that will help us to improve our operation and overcome our shortfall. Thank you for choosing Bandara Resort & Spa for your holiday. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Events Manager

8/10 – Gut

Daniel, NRW

Direkt am Stand.Ruhig und Zentral.Schöne Pools
Wir haben das Hotel nach 5 Jahren jetzt 2017 zum zweiten mal besucht und ja, wie zu erwarten ist es nicht mehr neu und hier und da sieht man das auch.ABER immernoch bedenkenlos zu empfehlen.Tolle Lage direkt an Strand. Sehr saubere und gepflegte Gartenanlage mit mehreren Pools.Alle sehr sauber.Frühstück für 4 Sterne absolut ausreichend.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2017
Antwort von gege am 21. Juli 2017
Dear Daniel, We would like to thank you for sharing your experience of your recent holiday with us at Bandara Resort & Spa Samui. I will share your feedback with our team and thank you for sharing your comment regarding our concierge. I hope you will continue to consider Bandara for your holidays and we would surely wait for your next visit. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Events Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Wir waren für 2 Wochen Badeurlaub im Bandara Resort.
Antwort von gege am 30. Mai 2017
Dear Valued Guests, Thank you once again for staying with us at Bandara Resort & Spa, Samui. I hope you will continue to consider Bandara for your holidays and we would surely wait for your next visit. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Events Manager

8/10 – Gut

Blerim, Bern.Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Es lohnt sich
Super Personal alle freundlich und zuvorkommend. Hat kleinere Mängel die man jedoch suchen muss. Preise im Hotel zu teuer.
Antwort von gege am 25. Mai 2017
Dear Blerim, Thank you once again for making Bandara Resort & Spa, Samui your preferred choice. On behalf of the entire team, we look forward to welcoming you back and to deliver another pure Bandara Asian experience. With Best Regards, Evangeline A. Raquel Events Manager