Außenbereich

Bewertungen von Sayong Resort

3 out of 5
Sayong Resort
No. 1, Persisiran Sayong, Kuala Kangsar, Perak

Bewertungen

8.4

Sehr gut

7 von insgesamt 27 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
16 von insgesamt 27 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
4 von insgesamt 27 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 27 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 27 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.0/10

Sauberkeit

9.2/10

Personal & Service

7.8/10

Ausstattung

8.4/10

Zustand der Unterkunft

7.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Richard Teo Koon

Gut: Personal & Service
Chalet style accommodation. Like living in a small house. Very quiet at certain timing and on weekdays if there are no school holidays. But you will surely wake up before 6 am.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

erick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I really liked the food and timeliness of the food room service. Again the food choices were really good and it arrived in a pretty short time from ordering.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Yanti Marina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Well done - clean, nice smell, decent condition rooms. Staff were nice, polite, and friendly. Very close to Kuala Kangsar town - cycling distance. To improve - hot shower.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

6/10 – Okay

Chua, Kuala Lumpur

Reception very good. Toilet needs improvement as not well cleaned.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

angela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel, good position Breakfast very poor
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

Margareta

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Fika am 2. Feb. 2020
Thanks for your feedback.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall stay is comfortable. Breakfast just include Nasi Lemak, Kuey Teow, 2types of kuih and bread with coffee n Tea served.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von syafiqa am 2. Feb. 2020
Thanks for your stay and feedback..We will improve our breakfast menu time to time.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Fyka am 2. Feb. 2020
Thanks for your feedback.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Fyka am 2. Feb. 2020
Thanks for your feedback

10/10 – Hervorragend

AHMAD SOFFIAN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

8/10 – Gut

Afiq

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The toilet is smelly
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

8/10 – Gut

BADRUL HISYAM BIN

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rejuvenating
stayed for 3 days 2 nights. check in was pleasent because of the great staff. got a spacious clean basic but comfortable room. breakfast buffets were very basic. menu prices at the cafe totally affordable and tasted good. overall a great place to relax
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Rozanita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

JayWhy, Penang

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Chalet was huge inside, but bed was too soft, not comfy as you may slump into it. Water pressure is low, not good for shower and the bathroom floor may be too slippery. Bathroom has some weird smell. Air con looks new and very cooling. Buffet breakfast was tasty although very limited in choice and they don't even fill up after finished at 9am - it should not be called buffet then. Staff service is very good, able to provide us with what we need during our stay. Car park is spacious and nearby to our room. Great view on the Sg Perak river but location is off as it is on the other side of the river. At night, there are some food stalls outside the hotel, walking distance 5 min to get supper. :D All in all, this is KK so don't expect too much. This is one of the best hotel in KK already by the way. For the price, it is worth to stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
So far so good.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

8/10 – Gut

MadZul, Shah Alam, my

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Like stay in Kampung, very nice
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
near town and more facilities
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

8/10 – Gut

JIMMY

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
-Near to town.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

8/10 – Gut

Nurul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
nearby sungai perak. good for kids as they have space for kids to play around. can rent bicycle.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

10/10 – Hervorragend

Syahmi, Malaysia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Comfortable for overnight snd clean.
Its quite okay. The view from my room not nice because the hall block the view. The breakfast menu still the same because before this i have been here. No choice. This is the only resort that can provide comfortable room and clean compared with other hotels in kuala kangsar. Improvement in facilities and foods can be make by owner and management team so that the customers expectation can be.fullfill and the place will be well known.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018

10/10 – Hervorragend

Mj

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018