Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von The Everly Putrajaya

4 out of 5
The Everly Putrajaya
No.1 Jalan Alamanda 2, Precint 1, Putrajaya

Bewertungen

8.6

Hervorragend

335 von insgesamt 796 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
340 von insgesamt 796 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
93 von insgesamt 796 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
18 von insgesamt 796 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 796 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.6/10

Sauberkeit

8.4/10

Personal & Service

8.6/10

Ausstattung

8.4/10

Zustand der Unterkunft

8.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

moby, 34359 Reinhardshagen

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel mit nicht zu öffnenden Fenstern
Wir kamen in das Zimmer und die Luft war stickig und stank. Wir wollten Lüften Fenster ließen sich nicht öffnen. Mann wollte uns das Zimmer mit Luftchemie reinigen ( Deospray) Dann hat man uns durch einen Lüftungsschlitz alle Stunden kurz Stossluft zugeführt. Auf Anfrage ob wir ein Zimmer mit Fenster bekommen können würden wir nur belächelt. Frühstück war für Moslemische Bevölkerung ausgelegt
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von FG Johniu am 18. Juli 2018
Dear moby, Warmest Greetings from The Everly Putrajaya! Thank you on your recent feedback about the property. It's unfortunate that you had such challenges during your stay with us. We're disappointed that the room and breakfast spread you received weren't up to par, therefore, your experience with us was less than ideal. Providing our guests with excellent service is something we take seriously. Please know this will be addressed with the appropriate members of our team, so we may improve for the future. Thank you again for your feedback and for bringing this to our attention. Best regards, Management Team, The Everly Putrajaya

8/10 – Gut

Miki

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Abid

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A night stay in Putrajaya
Spacious, clean and comfortable room except that the carpet a bit stinky. Friendly and helpful counter staff. Near to Alamanda Shopping Mall and easy to go around Putrajaya.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von The Everly Putrajaya am 19. Jan. 2024
Greetings from The Everly Putrajaya. Dear Thaddius, We appreciate your valuable input and apologize for any inconveniences during your stay. We are committed to improvement and ensuring better services in the future. Please feel free to reach out for any further assistance or concerns. We're here to help and thank you for sharing your thoughts.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent service
The hotel was very busy that weekend due to an event that was taking place. As a result, the room category that I had originally booked was entirely taken up. The hotel kindly offered to upgrade me to a larger room at no additional cost. Thank you to the front desk staff & management.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von The Everly Putrajaya am 17. Jan. 2024
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your understanding regarding the busyness of the hotel during the event weekend. We're glad that our team could accommodate you by offering a complimentary upgrade to a larger room. Your kind words for the front desk staff and management are truly appreciated. We aim to provide excellent service, and it's rewarding to know we met your expectations. We look forward to hosting you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Assim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Putrajaya Nov 23
Top holidays Fantastic nice service Sure, calme, kind people My freind Mohamed Abu elhassen was a very nice and kind man Thank you
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von The Everly Putrajaya am 19. Jan. 2024
Greetings from The Everly Putrajaya. Dear Assim, We're delighted your friend Mohamed Abu elhassen made your stay fantastic. We appreciate your appreciation. If you have further comments or need assistance, feel free to reach out.Regards, The Everly Putrajaya

4/10 – Schlecht

Samsuzzaman

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Very bad drinking water quality supplied by the hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von The Everly Putrajaya am 31. Okt. 2023
Greetings from The Everly Putrajaya. Dear Samsuzzaman, We extend our sincere apologies for the issues you encountered with the drinking water quality supplied by the hotel during your stay. Your feedback is of utmost importance to us, and we deeply regret any inconvenience this may have caused.We understand the significance of providing high-quality amenities, and we are committed to rectifying this situation. Our team will thoroughly investigate and address the water quality concerns to ensure that such issues do not reoccur in the future.We genuinely appreciate your understanding and the opportunity to improve your experience during your next visit. If you have any further concerns, questions, or require any assistance, please do not hesitate to contact us. Your satisfaction is our priority, and we are here to assist you in any way we can.Once again, we apologize for the inconvenience you experienced and thank you for choosing The Everly Putrajaya. We look forward to the possibility of serving you better in the future.Regards, The Everly Putrajaya

2/10 – Ungenügend

Amanda

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Poor Service
Slow check in process, receptionist staffs are not helpful need more training on communication, concierge foreign employees are super rude! Gonna be my last stay, won’t repeat.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von The Everly Putrajaya am 31. Okt. 2023
Greetings from The Everly Putrajaya. Dear Amanda, We appreciate your feedback regarding your recent stay at The Everly Putrajaya, and we sincerely apologize for the inconveniences and issues you encountered during your visit.It's disheartening to learn that your check-in process was slow and that our receptionist staff did not meet your expectations in terms of helpfulness and communication. We understand the importance of efficient service, and we will certainly review our procedures and provide additional training to our team members to ensure that our guests have a smoother and more pleasant check-in experience.We are also sorry to hear about the issues you faced with the concierge staff. Rude behavior is not acceptable, and we will address this matter promptly. Please accept our apologies for the discomfort you experienced.We genuinely value your feedback, as it helps us identify areas for improvement. Your satisfaction is essential to us, and we aim to provide every guest with a pleasant and memorable stay. We hope you'll reconsider and give us another opportunity to serve you better in the future.Should you decide to visit us again or if you have any further concerns or questions, please do not hesitate to reach out. We are here to assist you and ensure that you have a more positive and enjoyable stay. Thank you for choosing The Everly Putrajaya, Regards,The Everly Putrajaya

6/10 – Okay

Leong Leng

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Ludwig Jinpa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hygiene can be better. Room without bathtub a drawback
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Alisham

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Confortable and cozy... and just walking distance for shopping mall
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

8/10 – Gut

AFNIL DANIAL BIN AHMAD

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Near Alamanda
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von The Everly Putrajaya am 27. Apr. 2023
Thank you for your feedback about your recent stay. We are thrilled to hear that you had a positive experience and appreciate your kind words about our establishment. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.

4/10 – Schlecht

Henrik

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Cheap but dirty, moldy and run down.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von The Everly Putrajaya am 27. Apr. 2023
We are sorry to hear that your recent stay at our establishment did not meet your expectations. We take cleanliness and maintenance very seriously, and we have already taken steps to address the issues you mentioned. We apologize for any inconvenience caused and hope to have the opportunity to welcome you back in the future to demonstrate our commitment to providing a quality experience.

6/10 – Okay

A

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Not for business trips. Feels like a Cruise Ship
If you want a hotel where breakfast feels like dining in a cruise ship with 1000 other people, if you feel like going to a pool with 20 kids jumping next to you, then look no further. This is your hotel in Putrajaya. Ok for Malaysian families, not great for business trips.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2023
Antwort von The Everly Putrajaya am 27. Apr. 2023
Thank you for taking the time to share your experience and provide valuable feedback regarding the hotel . It is evident from your review that the hotel offers a lively atmosphere with a multitude of activities, which may be well-suited for families. However, it appears that the hotel may not be the optimal choice for individuals on business trips, who may require a quieter and more professional environment. It's always helpful to hear different perspectives and preferences when it comes to hotel stays, so thank you for sharing your thoughts.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
高樓層邊間打掃不確實 廁所有小蟲跟小蟑螂 天花板還有蜘蛛絲 低樓層邊間外面有噪音很大 附近有shopping mall
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023

6/10 – Okay

Mohd Fairul

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

8/10 – Gut

NORRIZAH

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Comfortable, cozy, eco friendly.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von The Everly Putrajaya am 27. Apr. 2023
Thank you for your feedback about your recent stay. We are thrilled to hear that you had a positive experience and appreciate your kind words about our establishment. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.

4/10 – Schlecht

Nur Aina

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Late check in for more than an hour. Moldy roof in bathroom ! Health hazards..
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

8/10 – Gut

Mohd sahril

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

8/10 – Gut

KAZUNORI

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
久しぶりのKL出張での利用
久しぶりの海外出張での利用、近くにショッピングモールもあり、快適に過ごすことが出来ました。
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2022

8/10 – Gut

Nur Faizah

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

norhazamimah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dirty pool
Poor breakfast. Dirty pool. Old furniture
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Old hotel
Quite old furniture. Breakfast was poor.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

8/10 – Gut

Timothy

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

10/10 – Hervorragend

Goh

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

8/10 – Gut

Mohd sahril

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing with lake view. Good breakfast.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Yuliani

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything good sofar keep it up
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Muhamad Firdaus bin

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room is clean.. Staff is friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Kuang Kiat

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

VASUGHIAMMAI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Enjoy the stay and very happy with front desk staff.Very friendly n efficient
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Zamzuri

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021

2/10 – Ungenügend

Abdul mutalib

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hotels.com didn’t register my booking on the premises , registration takes 2 hours
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel staff adhered to covid 19 SOP. Every detail of cleanliness was taken care of.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Checkin start at 3pm with long queue but think because i stayed on last weekend before ramadan so everyone want to have weekend getaway. Swimming pool below expectation, medium size i would say. Swimming pool limited to 15 pax with time slot (1 hour if im not mistaken). We stayed at executive lounge so the room huge with separated living hall & bedroom with bath tub.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Kettle and drinking glass very dirty and dusty and bed sheet with blood stains. Saw some hairs on it too.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very near to the shopping complex and some of the staff are friendly
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2021
Antwort von The Everly Hotel, Putrajaya am 11. März 2021
Dear Sir, Thank you for the stellar review, hope to see you gaain soon!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
convenient
convenient as it is just next to Alamanda shopping centre
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021
Antwort von The Everly Hotel, Putrajaya am 11. März 2021
Dear Sir, Thank you for this stellar review, hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
nice view with good environment. near to shopping and also very close to lakeside where we can jog and brisk walk
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

6/10 – Okay

ang chee jin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

10/10 – Hervorragend

Hailmy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2020

10/10 – Hervorragend

Norlila

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2020
Antwort von The Everly Hotel, Putrajaya am 8. Okt. 2020
We’re humble for the excellent review you’ve given us. We’re pleased to hear that you had a delightful stay with us. We strive to provide our guests with the best possible experience, so this is great to hear.

10/10 – Hervorragend

MOHAMAD FAUZI

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything perfect
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von The Everly Hotel, Putrajaya am 8. Okt. 2020
We’re humble for the excellent review you’ve given us. We’re pleased to hear that you had a delightful stay with us. We strive to provide our guests with the best possible experience, so this is great to hear.

10/10 – Hervorragend

Norhidah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
TERBAIK
SANGAT MEMUASKAN
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

8/10 – Gut

Zulkipli

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von The Everly Hotel, Putrajaya am 8. Okt. 2020
We’re humble for the excellent review you’ve given us. We’re pleased to hear that you had a delightful stay with us. We strive to provide our guests with the best possible experience, so this is great to hear.

6/10 – Okay

Nor

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020
Antwort von The Everly Hotel, Putrajaya am 8. Okt. 2020
We’re humble for the excellent review you’ve given us. We’re pleased to hear that you had a delightful stay with us. We strive to provide our guests with the best possible experience, so this is great to hear.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von The Everly Hotel, Putrajaya am 25. Aug. 2020
Dear Anonymous, Warmest Greetings from The Everly Putrajaya! Thank you for the excellent review. We're delighted to hear that you had a wonderful experience with us. We strive to provide our guests with the best possible experience, so this is great to hear. We look forward to welcome you again whenever you’re in Putrajaya. Until then, have a wonderful day!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von The Everly Hotel, Putrajaya am 25. Aug. 2020
Dear Guest, Warmest Greetings from The Everly Putrajaya! Thank you for spending the time to give us a splendid review. We’re pleased to hear that you had a delightful experience with us. We strive to provide our guests with the best possible experience, so this is great to hear. Let us know whenever you are in Putrajaya so that we can host you again. In the meantime, have a great day!