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335 von insgesamt 796 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
335
340 von insgesamt 796 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
340
93 von insgesamt 796 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
93
18 von insgesamt 796 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
18
10 von insgesamt 796 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
10
8.6/10
Sauberkeit
8.4/10
Personal & Service
8.6/10
Ausstattung
8.4/10
Zustand der Unterkunft
8.2/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
2/10 – Ungenügend
moby, 34359 Reinhardshagen
16. Juli 2018
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel mit nicht zu öffnenden Fenstern
Wir kamen in das Zimmer und die Luft war stickig und stank.
Wir wollten Lüften Fenster ließen sich nicht öffnen.
Mann wollte uns das Zimmer mit Luftchemie reinigen ( Deospray)
Dann hat man uns durch einen Lüftungsschlitz alle Stunden kurz Stossluft zugeführt.
Auf Anfrage ob wir ein Zimmer mit Fenster bekommen können würden wir nur belächelt.
Frühstück war für Moslemische Bevölkerung ausgelegt
moby
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von FG Johniu am 18. Juli 2018
Dear moby,
Warmest Greetings from The Everly Putrajaya!
Thank you on your recent feedback about the property. It's unfortunate that you had such challenges during your stay with us. We're disappointed that the room and breakfast spread you received weren't up to par, therefore, your experience with us was less than ideal. Providing our guests with excellent service is something we take seriously. Please know this will be addressed with the appropriate members of our team, so we may improve for the future.
Thank you again for your feedback and for bringing this to our attention.
Best regards,
Management Team,
The Everly Putrajaya
8/10 – Gut
Miki
23. Feb. 2024
Miki
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
8/10 – Gut
Abid
17. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Abid
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
20. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
17. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A night stay in Putrajaya
Spacious, clean and comfortable room except that the carpet a bit stinky. Friendly and helpful counter staff. Near to Alamanda Shopping Mall and easy to go around Putrajaya.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von The Everly Putrajaya am 19. Jan. 2024
Greetings from The Everly Putrajaya. Dear Thaddius, We appreciate your valuable input and apologize for any inconveniences during your stay. We are committed to improvement and ensuring better services in the future. Please feel free to reach out for any further assistance or concerns. We're here to help and thank you for sharing your thoughts.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
14. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent service
The hotel was very busy that weekend due to an event that was taking place. As a result, the room category that I had originally booked was entirely taken up. The hotel kindly offered to upgrade me to a larger room at no additional cost. Thank you to the front desk staff & management.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von The Everly Putrajaya am 17. Jan. 2024
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your understanding regarding the busyness of the hotel during the event weekend. We're glad that our team could accommodate you by offering a complimentary upgrade to a larger room. Your kind words for the front desk staff and management are truly appreciated. We aim to provide excellent service, and it's rewarding to know we met your expectations. We look forward to hosting you again in the future.
10/10 – Hervorragend
Assim
23. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Putrajaya Nov 23
Top holidays
Fantastic nice service
Sure, calme, kind people
My freind Mohamed Abu elhassen was a very nice and kind man
Thank you
Assim
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von The Everly Putrajaya am 19. Jan. 2024
Greetings from The Everly Putrajaya. Dear Assim, We're delighted your friend Mohamed Abu elhassen made your stay fantastic. We appreciate your appreciation. If you have further comments or need assistance, feel free to reach out.Regards, The Everly Putrajaya
4/10 – Schlecht
Samsuzzaman
Geschäftlich gereist
27. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Very bad drinking water quality supplied by the hotel
Samsuzzaman
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von The Everly Putrajaya am 31. Okt. 2023
Greetings from The Everly Putrajaya. Dear Samsuzzaman, We extend our sincere apologies for the issues you encountered with the drinking water quality supplied by the hotel during your stay. Your feedback is of utmost importance to us, and we deeply regret any inconvenience this may have caused.We understand the significance of providing high-quality amenities, and we are committed to rectifying this situation. Our team will thoroughly investigate and address the water quality concerns to ensure that such issues do not reoccur in the future.We genuinely appreciate your understanding and the opportunity to improve your experience during your next visit. If you have any further concerns, questions, or require any assistance, please do not hesitate to contact us. Your satisfaction is our priority, and we are here to assist you in any way we can.Once again, we apologize for the inconvenience you experienced and thank you for choosing The Everly Putrajaya. We look forward to the possibility of serving you better in the future.Regards, The Everly Putrajaya
2/10 – Ungenügend
Amanda
Geschäftlich gereist
23. Okt. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Poor Service
Slow check in process, receptionist staffs are not helpful need more training on communication, concierge foreign employees are super rude! Gonna be my last stay, won’t repeat.
Amanda
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von The Everly Putrajaya am 31. Okt. 2023
Greetings from The Everly Putrajaya. Dear Amanda, We appreciate your feedback regarding your recent stay at The Everly Putrajaya, and we sincerely apologize for the inconveniences and issues you encountered during your visit.It's disheartening to learn that your check-in process was slow and that our receptionist staff did not meet your expectations in terms of helpfulness and communication. We understand the importance of efficient service, and we will certainly review our procedures and provide additional training to our team members to ensure that our guests have a smoother and more pleasant check-in experience.We are also sorry to hear about the issues you faced with the concierge staff. Rude behavior is not acceptable, and we will address this matter promptly. Please accept our apologies for the discomfort you experienced.We genuinely value your feedback, as it helps us identify areas for improvement. Your satisfaction is essential to us, and we aim to provide every guest with a pleasant and memorable stay. We hope you'll reconsider and give us another opportunity to serve you better in the future.Should you decide to visit us again or if you have any further concerns or questions, please do not hesitate to reach out. We are here to assist you and ensure that you have a more positive and enjoyable stay. Thank you for choosing The Everly Putrajaya, Regards,The Everly Putrajaya
6/10 – Okay
Leong Leng
23. Okt. 2023
Leong Leng
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
8/10 – Gut
Ludwig Jinpa
17. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hygiene can be better. Room without bathtub a drawback
Ludwig Jinpa
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
10/10 – Hervorragend
Alisham
2. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Confortable and cozy... and just walking distance for shopping mall
Alisham
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
8/10 – Gut
AFNIL DANIAL BIN AHMAD
Mit der Familie gereist
26. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Near Alamanda
AFNIL DANIAL BIN AHMAD
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von The Everly Putrajaya am 27. Apr. 2023
Thank you for your feedback about your recent stay. We are thrilled to hear that you had a positive experience and appreciate your kind words about our establishment. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.
4/10 – Schlecht
Henrik
Mit der Familie gereist
20. März 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Cheap but dirty, moldy and run down.
Henrik
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von The Everly Putrajaya am 27. Apr. 2023
We are sorry to hear that your recent stay at our establishment did not meet your expectations. We take cleanliness and maintenance very seriously, and we have already taken steps to address the issues you mentioned. We apologize for any inconvenience caused and hope to have the opportunity to welcome you back in the future to demonstrate our commitment to providing a quality experience.
6/10 – Okay
A
Geschäftlich gereist
18. März 2023
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Not for business trips. Feels like a Cruise Ship
If you want a hotel where breakfast feels like dining in a cruise ship with 1000 other people, if you feel like going to a pool with 20 kids jumping next to you, then look no further. This is your hotel in Putrajaya.
Ok for Malaysian families, not great for business trips.
A
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2023
Antwort von The Everly Putrajaya am 27. Apr. 2023
Thank you for taking the time to share your experience and provide valuable feedback regarding the hotel . It is evident from your review that the hotel offers a lively atmosphere with a multitude of activities, which may be well-suited for families. However, it appears that the hotel may not be the optimal choice for individuals on business trips, who may require a quieter and more professional environment. It's always helpful to hear different perspectives and preferences when it comes to hotel stays, so thank you for sharing your thoughts.
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
11. März 2023
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Comfortable, cozy, eco friendly.
NORRIZAH
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von The Everly Putrajaya am 27. Apr. 2023
Thank you for your feedback about your recent stay. We are thrilled to hear that you had a positive experience and appreciate your kind words about our establishment. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.
4/10 – Schlecht
Nur Aina
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
23. Jan. 2023
Late check in for more than an hour. Moldy roof in bathroom ! Health hazards..
Nur Aina
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
8/10 – Gut
Mohd sahril
20. Dez. 2022
Mohd sahril
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
8/10 – Gut
KAZUNORI
Geschäftlich gereist
15. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
KAZUNORI
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
20. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
久しぶりのKL出張での利用
久しぶりの海外出張での利用、近くにショッピングモールもあり、快適に過ごすことが出来ました。
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2022
8/10 – Gut
Nur Faizah
Geschäftlich gereist
26. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nur Faizah
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
10/10 – Hervorragend
norhazamimah
20. Juni 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
norhazamimah
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
23. März 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dirty pool
Poor breakfast. Dirty pool. Old furniture
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
23. März 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Old hotel
Quite old furniture. Breakfast was poor.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
8/10 – Gut
Timothy
17. März 2022
Timothy
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
10/10 – Hervorragend
Goh
4. März 2022
Goh
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
8/10 – Gut
Mohd sahril
Geschäftlich gereist
27. Jan. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing with lake view. Good breakfast.
Mohd sahril
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022
10/10 – Hervorragend
Yuliani
Geschäftlich gereist
19. Jan. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything good sofar keep it up
Yuliani
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
10/10 – Hervorragend
Muhamad Firdaus bin
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
17. Jan. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room is clean.. Staff is friendly
Muhamad Firdaus bin
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
10/10 – Hervorragend
Kuang Kiat
Geschäftlich gereist
31. Dez. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kuang Kiat
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021
10/10 – Hervorragend
VASUGHIAMMAI
12. Dez. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Enjoy the stay and very happy with front desk staff.Very friendly n efficient
VASUGHIAMMAI
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
10/10 – Hervorragend
Zamzuri
Geschäftlich gereist
14. Okt. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zamzuri
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
2/10 – Ungenügend
Abdul mutalib
Mit der Familie gereist
8. Okt. 2021
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hotels.com didn’t register my booking on the premises , registration takes 2 hours
Abdul mutalib
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
25. Apr. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel staff adhered to covid 19 SOP. Every detail of cleanliness was taken care of.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
16. Apr. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Checkin start at 3pm with long queue but think because i stayed on last weekend before ramadan so everyone want to have weekend getaway. Swimming pool below expectation, medium size i would say. Swimming pool limited to 15 pax with time slot (1 hour if im not mistaken). We stayed at executive lounge so the room huge with separated living hall & bedroom with bath tub.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
11. März 2021
Kettle and drinking glass very dirty and dusty and bed sheet with blood stains. Saw some hairs on it too.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2021
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
3. März 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very near to the shopping complex and some of the staff are friendly
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2021
Antwort von The Everly Hotel, Putrajaya am 11. März 2021
Dear Sir,
Thank you for the stellar review, hope to see you gaain soon!
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
12. Jan. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
convenient
convenient as it is just next to Alamanda shopping centre
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021
Antwort von The Everly Hotel, Putrajaya am 11. März 2021
Dear Sir,
Thank you for this stellar review, hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
4. Jan. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
nice view with good environment. near to shopping and also very close to lakeside where we can jog and brisk walk
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
6/10 – Okay
ang chee jin
Geschäftlich gereist
29. Dez. 2020
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
ang chee jin
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
10/10 – Hervorragend
Hailmy
Mit der Familie gereist
19. Nov. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hailmy
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2020
10/10 – Hervorragend
Norlila
Mit der Familie gereist
1. Okt. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Norlila
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2020
Antwort von The Everly Hotel, Putrajaya am 8. Okt. 2020
We’re humble for the excellent review you’ve given us. We’re pleased to hear that you had a delightful stay with us. We strive to provide our guests with the best possible experience, so this is great to hear.
10/10 – Hervorragend
MOHAMAD FAUZI
Geschäftlich gereist
29. Sept. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything perfect
MOHAMAD FAUZI
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von The Everly Hotel, Putrajaya am 8. Okt. 2020
We’re humble for the excellent review you’ve given us. We’re pleased to hear that you had a delightful stay with us. We strive to provide our guests with the best possible experience, so this is great to hear.
10/10 – Hervorragend
Norhidah
23. Sept. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
TERBAIK
SANGAT MEMUASKAN
Norhidah
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
8/10 – Gut
Zulkipli
10. Sept. 2020
Zulkipli
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von The Everly Hotel, Putrajaya am 8. Okt. 2020
We’re humble for the excellent review you’ve given us. We’re pleased to hear that you had a delightful stay with us. We strive to provide our guests with the best possible experience, so this is great to hear.
6/10 – Okay
Nor
Geschäftlich gereist
4. Sept. 2020
Nor
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020
Antwort von The Everly Hotel, Putrajaya am 8. Okt. 2020
We’re humble for the excellent review you’ve given us. We’re pleased to hear that you had a delightful stay with us. We strive to provide our guests with the best possible experience, so this is great to hear.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
21. Aug. 2020
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von The Everly Hotel, Putrajaya am 25. Aug. 2020
Dear Anonymous,
Warmest Greetings from The Everly Putrajaya!
Thank you for the excellent review. We're delighted to hear that you had a wonderful experience with us. We strive to provide our guests with the best possible experience, so this is great to hear.
We look forward to welcome you again whenever you’re in Putrajaya. Until then, have a wonderful day!
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
18. Aug. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von The Everly Hotel, Putrajaya am 25. Aug. 2020
Dear Guest,
Warmest Greetings from The Everly Putrajaya!
Thank you for spending the time to give us a splendid review. We’re pleased to hear that you had a delightful experience with us. We strive to provide our guests with the best possible experience, so this is great to hear.
Let us know whenever you are in Putrajaya so that we can host you again. In the meantime, have a great day!