Außenpool

Bewertungen von Hilton Kuching

5 out of 5
Hilton Kuching
1 Jln Tunku Abdul Rahman, Kuching, Sarawak

Bewertungen

8.4

Sehr gut

247 von insgesamt 628 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
267 von insgesamt 628 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
65 von insgesamt 628 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
34 von insgesamt 628 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
15 von insgesamt 628 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.4/10

Sauberkeit

8.4/10

Personal & Service

7.6/10

Ausstattung

7.8/10

Zustand der Unterkunft

7.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Rudi, Deutschland

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lage und Ausblick sehr gut. Sauberkeit und Personal am Pool sehr entäuschend.Mussten unsere Auflagen für die Liegen selber holen,und will man mal ein zweites Handtuch,wird gleich darauf hingewiesen,dass es nur ein Handtuch pro Person gibt und man ausnahmsweise noch ein bekommt.Pool Mitarbeiter sind nur präsent,um den Gästen Getränke anzubieten.Hotel allgemein sehr renovierungsbedürftig.
Aufenthalt von 11 Nächten im April 2019
Antwort von Hamish Watts am 29. Apr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us with a review. I am disappointed to hear about your experience here. Duly noted on your feedback for further improvements. I look forward to welcoming you back to Hilton Kuching again soon. At your service, Hamish Watts General Manager

8/10 – Gut

Hansjoachim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Schön gelegenes Hotel!
Schön gelegenes Hotel, leider schon etwas in die Jahre gekommen!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von Hamish Watts am 27. März 2019
Dear Hansjoachim, Thank you for leaving us with a great review. I am pleased to hear that you have enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back to Hilton Kuching again soon. At your service, Hamish Watts General Manager

4/10 – Schlecht

Hugy, NL

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Eine Renovierung der Zimmer ist dringend notwendig.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Hamish Watts am 27. Jan. 2019
Dear Hugy, Thank you for taking the time to share with us your review. Kindly be assured that your remarks have been well noted for improvements. I look forward to welcoming you back to Hilton Kuching again soon. At your service, Hamish Watts General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von Hamish Watts am 13. Aug. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us with a great rating. I hope you've enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back to Hilton Kuching again. At your service, Hamish Watts General Manager

8/10 – Gut

Tine, Potsdam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Hervorragende Lage
Das Hotel liegt wirklich hervorragend. Der Service ist prima und die Zimmer wurden immer top gereinigt. Richtig ist, dass es ein älteres Hotel ist, aber es kann ja nicht nur Neubauten geben. Ein Makel bleibt, dass das Hotel keine ausreichenden Sonnenliegen bereit stellt, obwohl sehr viele Gäste schon allein wegen der großen Hitze sehr oft in den schönen Pool gehen. Aktuell wird hinter dem Hotel, also bei Sicht vom Pool, ein neues Hotel gebaut. Ab und zu störte der Baulärm etwas, aber es hielt sich in Grenzen. Würde in jedem Fall wieder in dieses Hotel fahren. PS: Alle Ausflüge für Kuching kann man ganz bequem im Reisebüro buchen, das sich unten in der Lobby befindet. Service dort auch immer top!
Aufenthalt von 14 Nächten im Juli 2018
Antwort von Hamish Watts am 6. Aug. 2018
Dear Tine, Thank you for leaving us with a great review. I am pleased to note that you have enjoyed your stay with us and that our hotel has lived up to your expectations. I look forward to welcoming you back to Hilton Kuching again soon. At your service, Hamish Watts General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Zentral gelegen an der Waterfront, aber WI-FI-Zugang kostenpflichtig!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017
Antwort von Hamish Watts am 8. Okt. 2017
Dear Guest Thank you for your review of our property. I am glad that you liked the location of the Hilton Kuching. I have also noted your feedback about wifi. I would like to inform that all our Hilton Honors members get complimentary wifi and if you not already a member, you may wish to sign up for free upon arrival. We look forward to welcome you back again soon. At your service, Hamish Watts

10/10 – Hervorragend

Hans-Joachim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very giod
Just the Internet is terrible for that kind of hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2017

8/10 – Gut

andy, duss

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Festival
I was there when the Kuching festival was on,fantastic veiws of the proceedings from the hotel room.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2017

10/10 – Hervorragend

Hans

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good Hotel
Excellent stay. We got an upgrade. Value for Money. Good breakfast. Dinner at the chinese Restaurant was good however 3 peopel of our Group got the dinner together. I the fourth person had to wait very long got first only one dish(vegetables) and much later the second dish. Waiter was a Desaster. Very bad English skills.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel der 5 * Klasse mit herrlicher Aussicht
Bestes Preis-Leistungs-Verhältnis , das ich bisher in Hilton Hotels erlebt habe. Traum Aussicht auf den Fluß, gutes Essen , sehr zentral gelegen, freundliches Personal,schöner swimming pool

8/10 – Gut

Frederik, Karlsruhe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gewohnter Hilton-Standard
Gewohnter Hilton-Standard. Etwas in die Jahre gekommen. Frühstück war gut. Silvesterbuffet mittelmäßig. Preis-Leistung war sehr gut.
Antwort von Hilton Kuching am 20. Mai 2016
Warm greetings from Hilton Kuching. Thank you for having chosen our hotel for your recent stay in Kuching and we appreciate that you have taken the time to post a review. Guest feedback is an essential tool for us to continually improve the service and facilities we offer. I was delighted to learn that the experience you encountered at the hotel met your expectations and I will be sure to share your feedback with the team. The entire team and I strive to exceed our guest expectations and it was a great pleasure to have you as our guest, we look forward to have the opportunity to welcome you back next time you visit Hilton Kuching. At your service, Hamish Watts General Manager Hilton Kuching

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

Simon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kein Gratis Wlan

10/10 – Hervorragend

Sigrid, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel in sehr guter Lage
Dieses Hotel liegt zentral am Fluss, nur durch eine Straße getrennt. Nebenan gibt es ein Einkaufszentrum, weitere Einkaufsmöglichkeiten sind zu Fuß erreichbar. Wir hatten ein schönes Zimmer mit einer tollen Aussicht über den Fluss, das war es eigentlich schon wert. Ausstattung war vollständig, modern und sauber. Ich empfand die Hotelangestellten alle als kompetent und freundlich. Der Pool ist schön groß und nebenan an der Poolbar gibts leckere Snacks (und freundliche und lustige Herren, die uns wunderbar umsorgt haben). Wir haben leider nur eine Nacht im Hilton verbracht, waren sehr zufrieden und kommen gerne wieder. Das Hotel ist wirklich empfehlenswert.

10/10 – Hervorragend

Dieter, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Passt!
Schöner geht's nicht - besser geht's nicht. Hier passt alles. Der Blick auf den Fluß bei Tag und bei Nacht, die direkte Lage an der Promenade, zu Fuß in die tollsten Foodmalls und mehrere Museen. Und natürlich für Tagesausflüge zu den Orang Utas und in den Bako Nationalpark etc.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

10/10 – Hervorragend

Klaus, Heidenrod

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hilton Hotel direkt an der Waterfront
Unseres Erachtens nach sind die besten Zimmer in den oberen Stockwerken mit Blick auf die Waterfront.

10/10 – Hervorragend

Chrsitine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
lage und Service ausgezeichnet
Das Preis Leistungsverhältnis war ausgezeichnet. Alle Wünsche wurden schnell und freundlich zur vollen Ufriedenheit behandelt.Als Ausgangsort für Inlandreisen ganz ideal.

10/10 – Hervorragend

Uli, Ulm

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Keine Wünsche offen gelassen!
Waren rundum extrem zufrieden und völlig begeistert von dem unglaublich umfangreichen Frühstücksbuffet!

8/10 – Gut

Kathleen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The river view. The excellent breakfast buffet. The friendly, helpful staff. Convenient for sampan trips across the river to catch up on Sarawak’s history dating from the White Rajahs’ era.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Hilton Kuching Team am 2. Mai 2024
Dear Kathleen,Thank you for taking a moment to share your experience staying with Hilton Kuching. We are pleased to hear that you enjoyed our breakfast buffet and appreciate our team member's friendly and helpful gestures. We are glad that you found it convenient to cross the river and discover the unique of Sarawak's history. We appreciate your overall feedback and hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Hilton Kuching Team.

8/10 – Gut

Kathleen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great breakfast buffet. The airconditioning in my room needs servicing - I turned it to 18 and it was still warm. I therefore did not sleep well. Shame the Riverview café had tinted windows, which prevented one from looking out onto the lovely river view outside. Overall, the hotel was dark and it did not give one a welcoming feeling.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von HIlton Kuching Team am 11. März 2024
Dear Kathleen,Thank you for taking a moment to share your experience staying with Hilton Kuching.We are pleased to hear that you enjoyed our breakfast buffet. We apologize for the inconvenience caused by the air conditioning in your room, and we have shared your feedback with our team.We appreciate your overall feedback and hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the not too distant future.Sincerely, Hilton Kuching Team.

10/10 – Hervorragend

CHINGWEN

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hilton Kuching Team am 11. März 2024
Dear Chingwen,Thank you for taking a moment to share your experience staying with Hilton Kuching. It is our great pleasure to have you as our guest. I am pleased to hear you found the overall experience to your liking! We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.Sincerely, Hilton Kuching Team.

2/10 – Ungenügend

Yooshik

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von HIlton Kuching Team am 11. März 2024
Dear Yooshik,Thank you for taking a moment to share your experience and rating of your stay with Hilton Kuching. We regret to have found that you rated us 2 out of 10. Please accept our sincere apologies for any inconveniences caused.Thank you again for your feedback. We hope you will consider staying with us again in the future.Sincerely, Hilton Kuching Team.

8/10 – Gut

Dennis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
quite nicely renovated, but the toilet was WAY too small for 2 persons, unlike the previous toilets. so narrow it was impossible for 2 persons to stand inside.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hilton Kuching Team am 11. März 2024
Dear Dennis,Thank you for taking a moment to share your experience staying with Hilton Kuching. We are pleased to hear you found the overall experience to your liking. We apologize for any inconvenience caused during your stay, we'll take into consideration on improving this aspect to ensure a more comfortable stay for our guests in the future. Thank you again for sharing your feedback, we look forward to welcoming you again soon. Sincerely, Hilton Kuching Team

10/10 – Hervorragend

Kah Hoe

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von HIlton Kuching Team am 11. März 2024
Dear Kah Hoe,Thank you for taking a moment to share your rating and feedback. We are pleased to hear that you found the overall experience to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future.Sincerely, Hilton Kuching Team

10/10 – Hervorragend

Richard

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Christmas weekend family holiday
Was expecting busy and crowd bcos of Christmas weekend. Pleasantly surprised it was not so. Had good personalised services by concierge
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

LEE WEI

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
great room, very comfortable. good customer service and the breakfast is awesome.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Rhona

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

JONG MIN

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Song Kheun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel with river view.
Hotel comfortable but a bit dated. Good location.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Hilton Kuching Team am 18. Sept. 2023
Dear Song Kheun, Thank you for making us your hotel of choice and letting us know your invaluable thoughts. We are delighted to learn that you have found our location to be quite convenient. We sincerely apologize for the inconvenience that occurred during your stay. Kindly be assured that we are currently going under renovation process and that we are looking forward to welcoming you again soon for an improved experience.

10/10 – Hervorragend

KAZUO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
フレンドリーなスタッフ対応。部屋も清潔、静かで、部屋のソファーチェアがとても心地よい座り心地です。カフェ、飲食店も徒歩圏内に沢山有って、便利な立地です。
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Hilton Kuching Team am 22. Aug. 2023
Dear Kazuo, We are elated to receive your kind words and learn that you enjoyed your most recent stay and found our proximity to nearby attractions to your kind preference. We look forward to welcoming you again soon.

4/10 – Schlecht

Rebecca

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Started off lovely. Room nice and freshly renovated. A little noisy as work was still being completed. Breakfast was ok. Went down hill the night we had dinner at the hotel. It was a wagyu night. I have never in my life seen anything so bad. Unsure how they even managed to make the meat so wrong. Topped off by the staff bringing the wrong bottle of wine three times. And once looking it up the wine was $9.00 online and the Hilton charged us $150 AUD The dinner was beyond the worst food I have ever eaten. Beyond disappointed.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Hilton Kuching am 27. Juli 2023
Dear Rebecca,Thank you for taking your time to share your invaluable review. As a brand that constantly focuses on delivering heartfelt experiences to our guests, we regret that you have experienced such inconveniences. We have noted your disappointment and we will be taking steps to welcome you again soon for an improved stay.

8/10 – Gut

Sachin

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great view of Sarawak river from the room
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Hilton Kuching am 27. Juli 2023
Dear Sachin,We are pleased to receive your kind 8/10 rating and that you found our view to your liking. We hope that you enjoyed your stay, and we look forward to welcoming you again soon!

10/10 – Hervorragend

Celine

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Hilton Kuching am 27. Juli 2023
Dear Celine,Thank you for the wonderful full rating. We are glad to learn that you enjoyed your most recent stay. We look forward to welcoming you again soon!

10/10 – Hervorragend

Alven

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Hilton Kuching am 27. Juli 2023
Dear Alven,Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. We are glad to learn that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again soon!

10/10 – Hervorragend

Ser Cheng

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Hilton Kuching am 27. Juli 2023
Dear Ser Cheng,Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. We are glad to learn that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again soon!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Hilton Kuching am 27. Juli 2023
Dear guest,Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. We are glad to learn that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again soon!

10/10 – Hervorragend

Robin, Albion

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Hilton Kuching am 27. Juli 2023
Dear Robin,Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. We are glad to learn that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again soon!

10/10 – Hervorragend

Mohammed Aiman Rashad

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Complete with great facilities. Just need to do some renovations on some of them e.g.swimming pool etc.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Hilton Kuching am 27. Juli 2023
Dear Mohammed Aiman,Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. We sincerely admire your understanding on the currently undergoing renovation work. Kindly be assured that we will be showcasing a brand-new experience in the near future. We look forward to welcoming you again soon.

10/10 – Hervorragend

Robin, Albion

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Chambre spacieux avec une belle vue sur la rivière
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Hilton Kuching am 25. Juli 2023
Dear Robin,Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. We are glad that you enjoyed your stay, and we look forward to welcoming you again soon!

10/10 – Hervorragend

Prasad

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Hilton Kuching am 25. Juli 2023
Dear Prasad,Thank you for the full rating and making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. We are glad that you enjoyed your stay, and we look forward to welcoming you again soon!

2/10 – Ungenügend

Hag Sung

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Confirmed hotel booking was not available
reserved room was not available due to renovation but not informed before arrival to hotel and brought another hotel which is lower grade without any compensation. I paid to Hilton hotel price level but stayed lower grade hotel. Very disappointed.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Bong

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
This hotel is required to renovate the room.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Hilton Kuching am 8. März 2023
Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. We sincerely appreciate your understanding on the currently ongoing renovation work. Kindly be assured that we will be showcasing a brand-new experience in the near future. We look forward to welcoming you again soon!

4/10 – Schlecht

Quresh

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Should close down the hotel
The hotel is undergoing major renovations. They were unable to fix the phone in my room though I stayed 4 nights. Only one or 2 lifts were working leading to long waits . The swimming pool had no attendant to direct me to the showers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023
Antwort von Hilton Kuching am 8. März 2023
Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. Please be assured that we will be addressing your feedback along with our ongoing renovation process. We sincerely appreciate your understanding, and we are very sorry for the inconveniences caused. We will be showcasing a brand-new experience in the near future, and we look forward to welcoming you again soon.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von Hilton Kuching am 25. Juli 2023
Dear guest,Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice. We hope that you enjoyed your stay, and we look forward to welcoming you again soon!

6/10 – Okay

Daniel Soon Ping

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2023
Antwort von Hilton Kuching am 25. Juli 2023
Dear Daniel,Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. We hope that you enjoyed your stay, and we look forward to welcoming you again soon.

4/10 – Schlecht

Wing

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Under renovation. Existing rooms not in good stead.
Antwort von Hilton Kuching am 9. Jan. 2023
Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. We sincerely appreciate your understanding on the currently undergoing renovation work. Kindly be assured that we will be showcasing a brand-new experience in the near future. We look forward to welcoming you again soon.

10/10 – Hervorragend

sudarsono

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Hilton Kuching am 11. Jan. 2023
Dear Sudarsono,Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. We are glad that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again soon!

6/10 – Okay

Eng Kiang, Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It's ok.
Antwort von Hilton Kuching am 9. Jan. 2023
Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. We are glad that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again soon!

4/10 – Schlecht

Aaron

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Hilton Kuching am 11. Jan. 2023
Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. We sincerely appreciate your feedback and we're very sorry you were unhappy. We are looking forward to welcoming you again soon for an improved experience.