Standard-Doppel- oder -Zweibettzimmer

Bewertungen von Oasis Hotel Kuwait

3.5 out of 5
Oasis Hotel Kuwait
Ahmad Al-Jaber Street, PO Box 26855, Safat, Kuwait City

Bewertungen

7.2

Gut

25 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
56 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
34 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
15 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7.2/10

Sauberkeit

7.6/10

Personal & Service

6.6/10

Ausstattung

6.4/10

Zustand der Unterkunft

8.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Elmir

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Team Oasis am 4. Okt. 2023
Thank you for your comments. We hope to welcome you back again to Oasis Hotel, soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel liegt sehr zentral,
hat mir gur gefallen obwohl Kuwat City keine Touristen Hoch burg ist. Taxi Kosten sind im erträglichen Rahmen

8/10 – Gut

Benjamin, Bonn

Gut: Personal & Service
Ordentliches Hotel in Kuwait City
Zentrale Lage, nettes Team (Rezeption, Reinigungspersonal, etc.). Gratis WiFi. Frühstück ok.
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 31. Jan. 2017
Thank you for staying with us. We look forward to welcome you back to Oasis hotel in the future

6/10 – Okay

Torsten, Hagen

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
günstige Möglichkeit in Kuwait City zu übernachten
Das Hotel liegt sehr zentral. Der große Souk ist direkt gegenüber.
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 23. Jan. 2016
Thank you for staying at Oasis Hotel. We look forward to welcoming you again,

10/10 – Hervorragend

HAMED

Closer to shopping area
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Team Oasis am 5. Mai 2024
Thank you for your comments. We hope to welcome you back to Oasis Hotel again, soon.

10/10 – Hervorragend

DP

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Team Oasis am 12. Feb. 2024
Thank you for your comments. We have noted your concern. We hope to welcome you back to Oasis Hotel again, soon.

8/10 – Gut

Michal

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Team Oasis am 12. Feb. 2024
Thank you for your Reviews. Kindly share us your concerns. We hope to welcome you back to Oasis Hotel again, soon.

8/10 – Gut

Saeed

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Team Oasis am 12. Feb. 2024
Thank you for your comments. We hope to welcome you back to Oasis Hotel again, soon.

8/10 – Gut

Mai Ong, Wausau

Gut: Personal & Service
Room was good.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Team Oasis am 5. Dez. 2023
Thank you for your comments. We hope to welcome you back again to Oasis Hotel, soon

10/10 – Hervorragend

Yasmen

Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Team Oasis am 4. Nov. 2023
Thankyou for your review.

8/10 – Gut

taiwon

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Team Oasis am 13. Sept. 2023
Thankyou for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Britta

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Team Oasis am 4. Nov. 2023
Thankyou for your review.

8/10 – Gut

Dirk

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Simple and friendly with helpful staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Jose Joseph, Hotel Manager am 20. März 2023
Thank you for your comments. We hope to welcome you back again to Oasis Hotel

8/10 – Gut

R. van

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Erg vriendelijke behulpzame en professionele medewerkers. Ons werd op het hart gedrukt dat het gehele hotel non smoking zou zijn. Niets is helaas minder waar. Zowel in naastgelegen kamers als op de gemeenschappelijke gang werd 's avonds meermalen uitgebreid gerookt en we konden niet in slaap komen door de smerige geur die door de kieren van onze kamerdeur heen drong. Wat een desillusie! Het tijdens inchecken louter benoemen dat het hotel non smoking is zonder expliciet te vermelden dat roken ten strengste verboden is en zonder op iedere etage, lift en kamer nog eens extra aparte verbodsborden te plaatsen is ons inziens te weinig dienstverlenend.
Antwort von Oasis Hotel am 22. Jan. 2023
Thankyou for your rating. We have noted your concerns.

8/10 – Gut

Aryan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Oasis Team am 8. Jan. 2023
Thank you for your comments. We hope to welcome you back to Oasis Hotel, soon

8/10 – Gut

Alexandra

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Oasis Team am 10. Dez. 2022
Thankyou For your feedback.

8/10 – Gut

Steven

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von Team Oasis am 4. Sept. 2023
Thank you for your comments.We hope to welcome you back soon to Oasis Hotel.

8/10 – Gut

Abrar

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Oasis Hotel am 6. Nov. 2022
Thank you for your comments. Hope to welcome you back soon to Oasis Hotel

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sijainti on ihan hyvä kaupungin keskustassa sijaitsevan souqin yhdessä päässä. Useimpiin paikkoihin on joka tapauksessa mentävä taksilla. Hotellia remontoidaan parhaillaan ja sen oma ravintola ei ole käytössä. Muutoin työt eivät juuri häirinneet. Hyvin ystävällinen henkilökunta toteutti kaikki toiveet välittömästi.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Jose Joseph - Oasis Hotel Manager am 8. März 2020
Thank you for staying with us. Hope to welcome you back soon

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Jose Joseph Hotel Manager am 4. Jan. 2020
Thank you

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best location, friendly and helpful staff at the reception and NJAC Cafe. Rooms serviced everyday. Thank you
Aufenthalt von 11 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Ranjith - Front Office Service Manager am 26. Okt. 2019
Respected Sir, Thanks for your commends. Regards,

6/10 – Okay

Faihan

Gut: Sauberkeit
جمال الموقع فقط
أجمل مافي الفندق موقعه
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Jose Joseph am 17. Sept. 2019
Thank you for your comments. Hope to welcome you back to our hotel

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Jose Joseph am 17. Sept. 2019
Thank you for staying with us. Hope to welcome you back soon

4/10 – Schlecht

Nawaf

Verbesserungswürdig: Personal & Service
مستوى الفندق غير مرضي مقارنه بسعر الغرف والخدمة
الموقع ممتاز جداًو ولكن الفندق سيئ ومساحة الغرف صغيرة فيه ازعاج في الغرف بسب عدم وضع عوازل صوت لنوافذ وإزعاج في الممرات بسبب عمال الفندق والأثاث قديم جداً ولايجد مواقف لسيارات ولا يوجد تحديد اتجاه القبلة بالغرف كذلك إدارة الفندق جميعهم من الجنسية الهندية وتعامل الطاقم غير مرضي والنت ضعيف جدا والشئ الإيجابي فقط موقع الفندق
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Jose Joseph - Oasis Hotel Manager am 28. Aug. 2019
Thank you for your comments. Hope to welcome you back again

6/10 – Okay

Firas

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
مقبول
فندق عادي جدا.. الفطور عااادي جدا الأثاث قديم لا يوجد أداوت الحمام ما يميز الفندق الموظفين خدومين جدا وبشوشيين الموقع قريب من الأسواق
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Ranjith am 1. Juni 2019
Dear Sir, Thanks for the comments, will look into your request. Regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
These hotels are not good for three star to star is OK
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Jose Joseph am 30. Apr. 2019
thank you for your feedback.

6/10 – Okay

ANDREAS

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
2-days stay
Ni kan ta bort Gratis frukost som det står när man bokar, det ingår inte! Slitet men rent. Lyhört från gatan och korridor. Service medelmåttig inte mer!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 19. Feb. 2019
thank you for your comments.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location is good. The room looked really dated: furniture stained, walls cracked, windows filthy, shower cramped.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2019
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 19. Feb. 2019
Thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

CHRISTER

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2019
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 30. Jan. 2019
Thank you for your comments. Hope to welcome you back soon

8/10 – Gut

Ulf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bra frukost och restaurang. Bra läge mitt i stan. Rymliga rum.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2019
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 29. Jan. 2019
Thank you for your comments

6/10 – Okay

Mohammed, Bahrain

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Low sercives and asistance, but near Mubarkiay Market
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 29. Jan. 2019
Thank you for your feedback

4/10 – Schlecht

Wassim

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Disappointed, 2 years ago I stayed in the same property, rooms has been deteriorated considerably and without amenities at all. Very old and un confortable matres. Also it was indicated that parking free of charge but there is no parking in the hotel, parking very difficult in the street.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 29. Jan. 2019
Thank you for your comments. We will look into your concerns and try to rectify the same

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Staff is willing to help. Location of the hotel is good.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 18. Dez. 2018
Thank you for your comments. Hope you enjoyed the stay at Oasis Hotel, Kuwait

10/10 – Hervorragend

asim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 18. Dez. 2018
Thank you for your good rating. Hope to welcome you back soon

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 13. Dez. 2018
Thank you for comments. Hope to welcome you back soon

8/10 – Gut

Tomoghno

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Location
Right in the centre of town and across the road from the main souk. Great Indian Breakfast and awesome service and Biriyani at the Tipu Sultan Restaurant inside hotel. Metered cab to airport will cost 5 KWD, or hotel will arrange for 6. Close to a major bus stop also.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 12. Dez. 2018
Thank you for your good comments. Hope to welcome you back to Oasis Hotel Kuwait soon.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Okay for a 12-hour layover
If you are in Kuwait for transit day visa, this hotel/motel will work. Was only in the city for about 12 hours and since the airport does not have luggage storage, decided to rent a room in Oasis for the day. Nothing like what the photos show on Hotels.com. Staff is not that helpful. Bedrooms are old, no modern updates at all.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Jose Joseph am 11. Nov. 2018
thank you for staying with us. We will look into your concerns and address them

8/10 – Gut

Chun-nan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good
Very good
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 11. Nov. 2018
thank you for your comments. hope to welcome you back soon

8/10 – Gut

Chun-nan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 17. Okt. 2018
Thank you for your comments. Looking forward to welcome you again.

10/10 – Hervorragend

Nobuhiko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Aneesh am 30. Sept. 2018
Dear Sir, Thank your valuable review. Our aim is guest satisfaction and we believe we have accomplished. Thank you once again for spending your valuable time for remarks. Looking forward to welcome you once again. Regards, Team Oasis

2/10 – Ungenügend

Fuad, Jordan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bad hotel
Poor WiFi Poor breakfast Bad smell Old hotel Need rejuvenatation
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018
Antwort von Team Oasis am 4. Sept. 2023
Thank you for your comments. We have noted your concern. We hope to welcome you back soon to Oasis Hotel.

8/10 – Gut

taiwon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good price Good location
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 12. Juni 2018
Thank you for staying with us. Hope to welcome you back soon

6/10 – Okay

Rayed, Brighton- UK

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
The room was old and it needs maintenance
the room was not good as i was expecting. breakfast was not good as most of the food indian. disappointed (room and breakfast.)
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2018
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 9. Mai 2018
We will look into your comments and make necessary improvements. Thank you & best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 30. Apr. 2018
Thank you for staying with Oasis Hotel. We hope to welcome you back soon

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
the staff was very helpful and polite
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 30. Apr. 2018
Thank you for staying with Oasis Hotel. We hope to welcome you back soon

6/10 – Okay

Huda

الموقع يشفع للفندق
الفندق غير نظيف وطلبت تغير الاغطيه من جديد ولكن موقع الفندق رائع
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 9. Mai 2018
Thank you for your comments. we will look into your comments and make necessary improvements.

10/10 – Hervorragend

Gary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good service
Excellent service and a good place to stay with.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 30. Jan. 2018
We are happy to know that you've enjoyed your stay with us. Looking forward to your next visit.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
日本で換金して準備していた通貨が古くて使えなくなっており困っていたところ、受付のスタッフに親切に相談に乗っていただきました。 ただ、トイレットペーパーが皿に乗せてあったりヒーターの効きが悪かったりなど、使いにくい点もありました。
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Jose Joseph am 8. Jan. 2018
Thank you for bringing to our attention we will address it and make sure you have better experience during your next visit

6/10 – Okay

SAEED

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not an enjoyable stay
The hotel was going under extensive facelift, during my 3 day stay they changed the carpet, re papering the walls and were fixing the lifts. The whole place stunk of gasoline or whatever they used to fix the carpet and I was disappointed with the noise so overall it was not as enjoyable as my previous stay. The hotel management did not apologize or offset these problems but just ignored it and there was a lack of customer care missing in all.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017
Thank you for your feedback.We would like to apologize for the inconvenience caused to you during your stay. Unfortunately, all the carpets were changed on the same day and the smell was from the adhesive they used. We are sorry we did not manage to contact all the guests in time. We would like to make it up for you during your next visit. Please accept our apologies. Thank you & best regards, Jose Joseph Hotel Manager