Ahmad Al-Jaber Street, PO Box 26855, Safat, Kuwait City
Bewertungen
7.2
Gut
Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
25 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
25
56 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
56
34 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
34
15 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
15
5 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
5
7.2/10
Sauberkeit
7.6/10
Personal & Service
6.6/10
Ausstattung
6.4/10
Zustand der Unterkunft
8.0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Elmir
4. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Elmir
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Team Oasis am 4. Okt. 2023
Thank you for your comments. We hope to welcome you back again to Oasis Hotel, soon.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
5. Mai 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel liegt sehr zentral,
hat mir gur gefallen obwohl Kuwat City keine Touristen Hoch burg ist. Taxi Kosten sind im erträglichen Rahmen
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Benjamin, Bonn
16. Jan. 2017
Gut: Personal & Service
Ordentliches Hotel in Kuwait City
Zentrale Lage, nettes Team (Rezeption, Reinigungspersonal, etc.). Gratis WiFi.
Frühstück ok.
Benjamin
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 31. Jan. 2017
Thank you for staying with us. We look forward to welcome you back to Oasis hotel in the future
6/10 – Okay
Torsten, Hagen
15. Jan. 2016
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
günstige Möglichkeit in Kuwait City zu übernachten
Das Hotel liegt sehr zentral. Der große Souk ist direkt gegenüber.
Torsten
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 23. Jan. 2016
Thank you for staying at Oasis Hotel. We look forward to welcoming you again,
10/10 – Hervorragend
HAMED
5. Mai 2024
Closer to shopping area
HAMED
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Team Oasis am 5. Mai 2024
Thank you for your comments. We hope to welcome you back to Oasis Hotel again, soon.
10/10 – Hervorragend
DP
26. Jan. 2024
DP
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Team Oasis am 12. Feb. 2024
Thank you for your comments. We have noted your concern. We hope to welcome you back to Oasis Hotel again, soon.
8/10 – Gut
Michal
Mit einer Gruppe gereist
9. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Michal
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Team Oasis am 12. Feb. 2024
Thank you for your Reviews. Kindly share us your concerns. We hope to welcome you back to Oasis Hotel again, soon.
8/10 – Gut
Saeed
Mit der Familie gereist
22. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Saeed
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Team Oasis am 12. Feb. 2024
Thank you for your comments. We hope to welcome you back to Oasis Hotel again, soon.
8/10 – Gut
Mai Ong, Wausau
2. Dez. 2023
Gut: Personal & Service
Room was good.
Mai Ong
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Team Oasis am 5. Dez. 2023
Thank you for your comments. We hope to welcome you back again to Oasis Hotel, soon
10/10 – Hervorragend
Yasmen
23. Nov. 2023
Yasmen
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
23. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Team Oasis am 4. Nov. 2023
Thankyou for your review.
8/10 – Gut
taiwon
12. Sept. 2023
taiwon
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Team Oasis am 13. Sept. 2023
Thankyou for your feedback.
10/10 – Hervorragend
Britta
6. Sept. 2023
Britta
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Team Oasis am 4. Nov. 2023
Thankyou for your review.
8/10 – Gut
Dirk
20. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Simple and friendly with helpful staff.
Dirk
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Jose Joseph, Hotel Manager am 20. März 2023
Thank you for your comments. We hope to welcome you back again to Oasis Hotel
8/10 – Gut
R. van
Mit dem Partner gereist
22. Jan. 2023
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Erg vriendelijke behulpzame en professionele medewerkers. Ons werd op het hart gedrukt dat het gehele hotel non smoking zou zijn. Niets is helaas minder waar. Zowel in naastgelegen kamers als op de gemeenschappelijke gang werd 's avonds meermalen uitgebreid gerookt en we konden niet in slaap komen door de smerige geur die door de kieren van onze kamerdeur heen drong. Wat een desillusie! Het tijdens inchecken louter benoemen dat het hotel non smoking is zonder expliciet te vermelden dat roken ten strengste verboden is en zonder op iedere etage, lift en kamer nog eens extra aparte verbodsborden te plaatsen is ons inziens te weinig dienstverlenend.
R. van
Antwort von Oasis Hotel am 22. Jan. 2023
Thankyou for your rating. We have noted your concerns.
8/10 – Gut
Aryan
Geschäftlich gereist
2. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aryan
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Oasis Team am 8. Jan. 2023
Thank you for your comments. We hope to welcome you back to Oasis Hotel, soon
8/10 – Gut
Alexandra
Geschäftlich gereist
9. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Alexandra
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Oasis Team am 10. Dez. 2022
Thankyou For your feedback.
8/10 – Gut
Steven
30. Sept. 2022
Steven
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von Team Oasis am 4. Sept. 2023
Thank you for your comments.We hope to welcome you back soon to Oasis Hotel.
8/10 – Gut
Abrar
11. Sept. 2022
Abrar
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Oasis Hotel am 6. Nov. 2022
Thank you for your comments. Hope to welcome you back soon to Oasis Hotel
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
8. März 2020
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sijainti on ihan hyvä kaupungin keskustassa sijaitsevan souqin yhdessä päässä. Useimpiin paikkoihin on joka tapauksessa mentävä taksilla. Hotellia remontoidaan parhaillaan ja sen oma ravintola ei ole käytössä. Muutoin työt eivät juuri häirinneet. Hyvin ystävällinen henkilökunta toteutti kaikki toiveet välittömästi.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Jose Joseph - Oasis Hotel Manager am 8. März 2020
Thank you for staying with us. Hope to welcome you back soon
8/10 – Gut
Michael
7. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Michael
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Jose Joseph Hotel Manager am 4. Jan. 2020
Thank you
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
21. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best location, friendly and helpful staff at the reception and NJAC Cafe.
Rooms serviced everyday.
Thank you
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 11 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Ranjith - Front Office Service Manager am 26. Okt. 2019
Respected Sir,
Thanks for your commends.
Regards,
6/10 – Okay
Faihan
15. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit
جمال الموقع فقط
أجمل مافي الفندق موقعه
Faihan
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Jose Joseph am 17. Sept. 2019
Thank you for your comments. Hope to welcome you back to our hotel
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
9. Sept. 2019
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Jose Joseph am 17. Sept. 2019
Thank you for staying with us. Hope to welcome you back soon
4/10 – Schlecht
Nawaf
29. Juli 2019
Verbesserungswürdig: Personal & Service
مستوى الفندق غير مرضي مقارنه بسعر الغرف والخدمة
الموقع ممتاز جداًو ولكن الفندق سيئ ومساحة الغرف صغيرة فيه ازعاج في الغرف بسب عدم وضع عوازل صوت لنوافذ وإزعاج في الممرات بسبب عمال الفندق والأثاث قديم جداً ولايجد مواقف لسيارات ولا يوجد تحديد اتجاه القبلة بالغرف كذلك إدارة الفندق جميعهم من الجنسية الهندية وتعامل الطاقم غير مرضي والنت ضعيف جدا والشئ الإيجابي فقط موقع الفندق
Nawaf
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Jose Joseph - Oasis Hotel Manager am 28. Aug. 2019
Thank you for your comments. Hope to welcome you back again
6/10 – Okay
Firas
6. Mai 2019
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
مقبول
فندق عادي جدا.. الفطور عااادي جدا الأثاث قديم لا يوجد أداوت الحمام
ما يميز الفندق الموظفين خدومين جدا وبشوشيين
الموقع قريب من الأسواق
Firas
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Ranjith am 1. Juni 2019
Dear Sir,
Thanks for the comments, will look into your request.
Regards,
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
22. Apr. 2019
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
These hotels are not good for three star to star is OK
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Jose Joseph am 30. Apr. 2019
thank you for your feedback.
6/10 – Okay
ANDREAS
15. Feb. 2019
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
2-days stay
Ni kan ta bort Gratis frukost som det står när man bokar, det ingår inte! Slitet men rent. Lyhört från gatan och korridor. Service medelmåttig inte mer!
ANDREAS
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 19. Feb. 2019
thank you for your comments.
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
12. Feb. 2019
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location is good. The room looked really dated: furniture stained, walls cracked, windows filthy, shower cramped.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2019
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 19. Feb. 2019
Thank you for your feedback.
10/10 – Hervorragend
CHRISTER
29. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
CHRISTER
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2019
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 30. Jan. 2019
Thank you for your comments. Hope to welcome you back soon
8/10 – Gut
Ulf
26. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bra frukost och restaurang. Bra läge mitt i stan. Rymliga rum.
Ulf
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2019
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 29. Jan. 2019
Thank you for your comments
6/10 – Okay
Mohammed, Bahrain
25. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Low sercives and asistance, but near Mubarkiay Market
Mohammed
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 29. Jan. 2019
Thank you for your feedback
4/10 – Schlecht
Wassim
21. Jan. 2019
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Disappointed, 2 years ago I stayed in the same property, rooms has been deteriorated considerably and without amenities at all. Very old and un confortable matres. Also it was indicated that parking free of charge but there is no parking in the hotel, parking very difficult in the street.
Wassim
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 29. Jan. 2019
Thank you for your comments. We will look into your concerns and try to rectify the same
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
17. Dez. 2018
Gut: Personal & Service
Staff is willing to help. Location of the hotel is good.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 18. Dez. 2018
Thank you for your comments. Hope you enjoyed the stay at Oasis Hotel, Kuwait
10/10 – Hervorragend
asim
16. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
asim
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 18. Dez. 2018
Thank you for your good rating. Hope to welcome you back soon
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
13. Dez. 2018
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 13. Dez. 2018
Thank you for comments. Hope to welcome you back soon
8/10 – Gut
Tomoghno
5. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Location
Right in the centre of town and across the road from the main souk. Great Indian Breakfast and awesome service and Biriyani at the Tipu Sultan Restaurant inside hotel. Metered cab to airport will cost 5 KWD, or hotel will arrange for 6. Close to a major bus stop also.
Tomoghno
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 12. Dez. 2018
Thank you for your good comments. Hope to welcome you back to Oasis Hotel Kuwait soon.
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
30. Okt. 2018
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Okay for a 12-hour layover
If you are in Kuwait for transit day visa, this hotel/motel will work.
Was only in the city for about 12 hours and since the airport does not have luggage storage, decided to rent a room in Oasis for the day.
Nothing like what the photos show on Hotels.com.
Staff is not that helpful.
Bedrooms are old, no modern updates at all.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Jose Joseph am 11. Nov. 2018
thank you for staying with us. We will look into your concerns and address them
8/10 – Gut
Chun-nan
18. Okt. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good
Very good
Chun-nan
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 11. Nov. 2018
thank you for your comments. hope to welcome you back soon
8/10 – Gut
Chun-nan
16. Okt. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Chun-nan
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 17. Okt. 2018
Thank you for your comments. Looking forward to welcome you again.
10/10 – Hervorragend
Nobuhiko
20. Sept. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nobuhiko
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Aneesh am 30. Sept. 2018
Dear Sir,
Thank your valuable review. Our aim is guest satisfaction and we believe we have accomplished.
Thank you once again for spending your valuable time for remarks.
Looking forward to welcome you once again.
Regards,
Team Oasis
2/10 – Ungenügend
Fuad, Jordan
22. Juni 2018
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bad hotel
Poor WiFi
Poor breakfast
Bad smell
Old hotel
Need rejuvenatation
Fuad
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018
Antwort von Team Oasis am 4. Sept. 2023
Thank you for your comments. We have noted your concern. We hope to welcome you back soon to Oasis Hotel.
8/10 – Gut
taiwon
9. Juni 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good price
Good location
taiwon
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 12. Juni 2018
Thank you for staying with us. Hope to welcome you back soon
6/10 – Okay
Rayed, Brighton- UK
3. Mai 2018
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
The room was old and it needs maintenance
the room was not good as i was expecting. breakfast was not good as most of the food indian.
disappointed (room and breakfast.)
Rayed
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2018
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 9. Mai 2018
We will look into your comments and make necessary improvements.
Thank you & best regards,
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
28. Apr. 2018
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 30. Apr. 2018
Thank you for staying with Oasis Hotel. We hope to welcome you back soon
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
20. Apr. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
the staff was very helpful and polite
Verifizierter Reisender
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 30. Apr. 2018
Thank you for staying with Oasis Hotel. We hope to welcome you back soon
6/10 – Okay
Huda
9. Apr. 2018
الموقع يشفع للفندق
الفندق غير نظيف وطلبت تغير الاغطيه من جديد ولكن موقع الفندق رائع
Huda
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 9. Mai 2018
Thank you for your comments. we will look into your comments and make necessary improvements.
10/10 – Hervorragend
Gary
23. Jan. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good service
Excellent service and a good place to stay with.
Gary
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018
Antwort von Jose Joseph - Hotel Manager am 30. Jan. 2018
We are happy to know that you've enjoyed your stay with us. Looking forward to your next visit.
Thank you for bringing to our attention we will address it and make sure you have better experience during your next visit
6/10 – Okay
SAEED
8. Dez. 2017
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not an enjoyable stay
The hotel was going under extensive facelift, during my 3 day stay they changed the carpet, re papering the walls and were fixing the lifts. The whole place stunk of gasoline or whatever they used to fix the carpet and I was disappointed with the noise so overall it was not as enjoyable as my previous stay.
The hotel management did not apologize or offset these problems but just ignored it and there was a lack of customer care missing in all.
SAEED
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017
Thank you for your feedback.We would like to apologize for the inconvenience caused to you during your stay. Unfortunately, all the carpets were changed on the same day and the smell was from the adhesive they used.
We are sorry we did not manage to contact all the guests in time. We would like to make it up for you during your next visit.
Please accept our apologies.
Thank you & best regards,
Jose Joseph
Hotel Manager