Allergikerbettwaren, Zimmersafe, Schreibtisch

Bewertungen von Harrah's Hotel and Casino Las Vegas

3.5 out of 5
Harrah's Hotel and Casino Las Vegas
3475 Las Vegas Blvd S, Las Vegas, NV

Bewertungen

7.6

Gut

4279 von insgesamt 11070 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
2804 von insgesamt 11070 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
1839 von insgesamt 11070 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1088 von insgesamt 11070 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1060 von insgesamt 11070 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.0/10

Sauberkeit

7.8/10

Personal & Service

7.4/10

Ausstattung

7.8/10

Zustand der Unterkunft

7.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Efkan

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne renovierte Zimmer im Valley Tower mit direktem Blick auf die Sphere. Bei Ankunft wurde uns gesagt das tägliche Zimmerreinigung erfolgt. Den Müll mussten wir uns selbst rausbringen da nie einer kam. Bei den Aufzügen hat sich der Müll von den anderen gestapelt da es vom Zimmerservice nicht mitgenommen worden ist . Am 5. Tag mussten sind wir zum Concierge um nach frische Handtücher zu fragen. Dann wurde auch nur 1x das Bett gemacht und die Handtücher gewechselt aber weder gesaugt noch gewischt. Schlecht ist das Hotel nicht aber der Service könnte besser sein.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von ALM am 9. Apr. 2024
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

4/10 – Schlecht

Wolfgang

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
There was a Party next to our room, we didn't get any sleep the whole night. Security did nothing
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Ben am 30. März 2024
Hello Wolfgang, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

6/10 – Okay

Matthias Georg

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bauarbeiten im Eingangsbereich
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Doug am 27. Jan. 2024
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

10/10 – Hervorragend

Alexander

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das war für uns der der 3 Besuch in dem Hotel in den letzten 10 Jahren und es war wie immer wunderbar. Sie gehen mit der Zeit, die Zimmer sind sehr schön und das Personal meh als freundlich. Ich kann dieses Hotel nur empfehlen.
Aufenthalt von 11 Nächten im Dezember 2023
Antwort von ALM am 23. Jan. 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Ausstattung
Lage am Strip sehr gut. Trotz Renovierung merkt man das Alter der Unterkunft. Insgesamt stimmt das Preis-Verhältnis
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Michelle am 12. Jan. 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 – Gut

Peter

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Latrice am 23. Dez. 2023
"Hello, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. Guest satisfaction is our number one priority. We’re sorry you were disappointed with your stay. We are working hard daily to improve the Hotel/Casino so that our guest can have a fantastic experience. Please have a great day."

10/10 – Hervorragend

Dirk

Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Ruby am 23. Nov. 2023
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Hervorragend

Sasa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Toll
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Michelle am 3. Okt. 2023
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 – Okay

Elena

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Nur 2 von 6 Aufzügen haben funktioniert. Lange Wartezeiten. Pool größtenteils reservierungspflichtige und gebührenpflichtige liegen. Sehr in die Jahre gekommen. Zimmer waren okay. Kein Kühlschrank. Viel zu teuer für dieses Hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Issac am 17. Sept. 2023
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

10/10 – Hervorragend

Adrian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Central Strip. I visited Caesers as well, and the rooms are basically the same in the lower price category. Casino is a bit confusing but you have all you need there. Piano Bar is super cool, everyday live music. Would definitely recommend! At other hotels you pay more for the same.
Antwort von Latrice am 11. Sept. 2023
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 – Okay

Marcus

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Michelle am 10. Sept. 2023
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

8/10 – Gut

Peter

Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Dan am 29. Juli 2023
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 – Okay

Stefan

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Dan am 18. Juli 2023
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

6/10 – Okay

Ralf Spilios

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage ist super zentral, Caesars Palace, Venetian uvm. zu Fuß erreichbar. Zimmeruprade war letzten endes kostenlos, danke. Parken kostet pro Tag $18, finde ich für Gäste viel zu teuer. Housekeeping erst am dritten Tag, nach 3 maliger Aufforderung durchgeführt. Ab dann jedoch kam das Zimmermädchen täglich. Alles in allem dennoch empfehlenswert.
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2023
Antwort von Michelle am 2. Mai 2023
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

10/10 – Hervorragend

Antje, München

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das ganze einfach ist mega
Aufenthalt von 13 Nächten im April 2023
Antwort von Michelle am 30. Apr. 2023
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 – Okay

Matthias

Geschäftlich gereist
Die Teppiche in den Fluren waren wellig, die Dusche hat getropft und leider gab es kein Buffett mehr.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2023
Antwort von Harrah's Las Vegas am 14. Feb. 2023
We appreciate your loyalty, Matthias. Your feedback is greatly appreciated! We wouldn't be able to do what we do without valued customers like you.

6/10 – Okay

Flauresa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Man wird gedrängt zum Self Check in Schalter zu gehen. Zudem zahlt man ja die Servicegebühr…
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Harrah's Las Vegas am 20. Jan. 2023
We appreciate you taking the time to provide your feedback, Flauresa. Your comments have been shared with the appropriate team for their input and attention. We value your patronage and hope to look forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

markus

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.............................................

8/10 – Gut

Maik, Muenchen

8/10 – Gut

Frank

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

Oliver

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Direkt am Strip bessere Lage geht nicht
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good. We‘ll come back
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

Michael

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Das Hotel liegt super zentral. Die Einrichtung ist nicht mehr zeitgemäß im Vergleich zur großen Konkurrenz. Die Pool-area liegt in der Sonne, mehr ist aber auch nicht zu erwarten. Würde aber wieder dieses Hotel buchen, da die Lage unschlagbar ist.
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2022

8/10 – Gut

Juergen

Aufenthalt von 9 Nächten im März 2022

8/10 – Gut

Stephan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Die Lage ist perfekt, in der Mitte von Strip. Was mittlerweile unverschämt ist, ist die Resort-Fee, die mittlerweile 41,95$ beträgt.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2021

8/10 – Gut

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had a nice time !
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Philipp

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything good! No bad surprises.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021

6/10 – Okay

Melissa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The rooms didn’t have fridges, microwaves or USB ports to charge so make sure you bring your plugs. The half glass showers were awkward and floors get wet. I probably won’t stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von John am 3. Mai 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 – Gut

Gladys

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I did not like the bathroom lacks handrails for safety. The sink was clogged and having to sign in to internat every day (annoying)
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Ruby am 2. Mai 2024
Hello, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerningyour visit. We’re sorry you are disappointed. We will work hard to fix the issues you've experienced. Please have a great day

10/10 – Hervorragend

azin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was very good but it can improve as usual. Bathroom and towel quality.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Ruby am 2. Mai 2024
Hello, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerningyour visit. We’re sorry you are disappointed, and Please let us know what the issues were and we will work hard to fix the issues you've experienced. Please have a great day.

10/10 – Hervorragend

Leroy Mark, North Sioux City

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Central location to walk either north or south.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Dan am 2. Mai 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 – Okay

guoying

Mit der Familie gereist
The shower room has no door, the water is all in the bathroom, I feel unsafe, the door is not soundproof, I can hear the door of the next room open, I thought someone opened their door
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von John am 2. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

8/10 – Gut

John Michael

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I like it being close to things
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Kimberly am 2. Mai 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

4/10 – Schlecht

Delrina

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Front desk was not helpful when I got hurt
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kimberly am 2. Mai 2024
Hello Delrina, thank you for providing your feedback on your most recent stay.  Please contact Harrah's directly to speak to a member of management regarding your experience so we may assist with filing a report for you.

6/10 – Okay

Brock

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
No fridge in room and no coffee
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kimberly am 2. Mai 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 – Okay

Eduardo

Check in time is too late 4pm, early check in cost $25
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kimberly am 2. Mai 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 – Okay

andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
No WiFi in room , this after paying a resort fee that was supposed to include WiFi , went to reception to be told the WiFi only really works in the main casino area , bathroom very poor , low water pressure and inadequate basin plugs
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von ALM am 1. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

8/10 – Gut

Carmen

Mit einer Gruppe gereist
It was pleasant
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Doug am 1. Mai 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Hervorragend

Samantha Leona

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
great food options
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Doug am 1. Mai 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 – Okay

Maria

Mit dem Partner gereist
Paid extra for pool view and heard loud music all night. Pool has very little seating area unless you pay extra for a lounger. 37 for frozen drink in pool area but no outside food or drinks allowed. No prices are listed for anything and it appears it’s random rates for items. Stayed at Harrah’s in Reno and loved it. Will not stay here again. Way overpriced!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Doug am 1. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

4/10 – Schlecht

John

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No fridge in room. Called to ask about the fridge and they told me that I can rent one for $50. No one came to change over towels or make the bed on the first day. Beds have not been made up since I arrived. Room was not very clean. Feels dirty. No curtain or glass in shower. Water leaks all over the floor. Bathroom smelled like sewage.could not regulate the temperature properly.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Doug am 1. Mai 2024
Hello John, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

10/10 – Hervorragend

Dewayne Charles

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Kimberly am 2. Mai 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 – Gut

Grace

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything is good except for the base wood of the bed it was sticking out and when we walk, we are bumping on it and hitting our legs and that is why we have brushes on our legs. The wood bed frames do not fit the bed.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von John am 1. Mai 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 – Okay

Michaela

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Kimberly am 2. Mai 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Hervorragend

Richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Always a pleasant experience
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Michelle am 30. Apr. 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

2/10 – Ungenügend

Gary

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Dirty underwear was in our room when we arrived and when checking out they didn't really care!!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Michelle am 30. Apr. 2024
Hello Gary, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

10/10 – Hervorragend

Christine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was our 3rd trip to Las Vegas staying at Harrahs we love the convience, the property and find it very enjoyable.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Michelle am 30. Apr. 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Hervorragend

Brenda, KENNA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Centrally located to everything! Great spot to start your day.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Michelle am 30. Apr. 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 – Gut

Jorge

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property is in great location on the strip, near restaurants, shops, and other big hotels.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Dan am 30. Apr. 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 – Okay

Imelda

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
The bathroom walls were dirty. Stains and hairs everywhere. Our AC did not work either so we had to call someone to come and fix it at 2 am.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Latrice am 30. Apr. 2024
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your stay. Guest satisfaction is our number one priority. We’re sad to hear that your stay was not fantastic, and you're disappointed with your recent stay. We apologize for any inconveniences that you may have experienced during your stay. We are working had daily so that the Casino/Hotel is at its best. Make today a great one.