4 Außenpools, geöffnet von 09:00 Uhr bis 18:00 Uhr, Liegestühle

Bewertungen von The SKYLOFTS at MGM Grand

5 out of 5
The SKYLOFTS at MGM Grand
3799 Las Vegas Boulevard, Las Vegas, NV

Bewertungen

9.2

Wunderbar

57 von insgesamt 71 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
6 von insgesamt 71 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
2 von insgesamt 71 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 71 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 71 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.6/10

Sauberkeit

9.4/10

Personal & Service

9.0/10

Ausstattung

9.4/10

Zustand der Unterkunft

9.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

G, Las Vegas

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Fantastische Location, schlechter Service
Wunderschöne Suite mit unglaublichem Ausblick. Der Service hingegen ist der Suite weit unterlegen, pre-arrivel Abmachungen wurden nicht eingehalten oder schlicht vergessen. Keinerlei Entschuldigung oder entgegenkommen, unfreundliche Behandlung...

10/10 – Hervorragend

EPS

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Skylofts are the #1 in Vegas
Having stayed at various Hotels on the Strip, Skylofts are by far the best in terms of rooms and service.

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff/service at Skylofts really shines. Lots of attention to detail in every aspect of the stay. The lofts are a bit dated, but very unique, spacious and well cared for.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Brett

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
If you want to feel like Vegas Baller. This is the place for you
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Santos

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Manuel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Allen, Washington

Mit dem Partner gereist
Simply amazing service. Amazing room in every way. True Las Vegas dream suite
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

2/10 – Ungenügend

victoria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The staff at the vip lounge and skylofts are incredibly rude. It shouldn’t matter how I look if I can afford to stay there. They refused service to us, ignored us, and didn’t extend to us many of the options that automatically come with staying in the lofts. The valet asked us for 300 cash to park. The room is beautiful( if a little dated) such a shame they can’t get their service on-par with the surroundings. I’ll stay somewhere else next time.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

4/10 – Schlecht

Alireza

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We got there early, they said the room would be ready at 12:30 but then they had “technical difficulties” and couldn’t give us the room until 2pm …. Just kept saying 10 more minutes continually for 90 mins
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Blake

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I liked how old fashion it felt with all the kooky old audio video equipment.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

4/10 – Schlecht

Ryan

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was our second stay within the week and the manager did not want to accept the company credit card on the second stay. He was thinking the card may have been stolen so I didn’t see that being very professional. Overall the room and service/staff is great and I will return. Thanks, Jamie. S Empire Equipment LTD Toronto, Canada
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Brian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I would highly recommend this stay. Hands-down the most pleasurable trip I’ve had to Vegas. The staff was super helpful and bent over backwards to make our state pleasant. The room was amazing.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Tyler

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly Staff and Exellent service to go with an incredible room
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Darin

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
great service
great service, room was very large and nice
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Robert, Anaheim

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome experience. The staff are so well aware of all and any needs. I highly recommend. I have been coming to Vegas for 40 years. Forgot staying at the B and T and even the W. Sky lofts is the best.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022

2/10 – Ungenügend

Isaac

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Checked in, went to take a shower first thing of course no hot water. Sent in a technician took him 4 hours and still was no hot water finally by midnight asked to change into another room finally they granted me it. Got into my room and by the time I got ready missed my event. Just cause I booked with a third party I felt like they went out of there way to not care. Everytime I said something they said we can’t do anything because you booked with a 3rd party. Paid for amenities and services I never received
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

10/10 – Hervorragend

shaye

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The butler jojo, one of the most amazing and kind hearted people I’ve ever met, he made the experience unforgettable
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

10/10 – Hervorragend

Kevin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2022

8/10 – Gut

Heather

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The SKYLOFTS were great. Check in was a little off. Room was not ready but we were early. We never got a call room was ready and VIP lounge was closed to get key. Butler service was great.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Gina m

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I have been to this property a dozen times. It’s home away from home ! The butler service this time was off the chart amazing !
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022

8/10 – Gut

Palwinder

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Yvonna

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Good
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021

10/10 – Hervorragend

Thomas

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Absolutely amazing from from the butler service to the views and all of the amenities. It’s the only way to stay in Vegas
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021

10/10 – Hervorragend

Manuel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Impressive suites
1st staying at this wonderful hotel Really high end suites with butler ready to help when needed, steam room jacuzzi wow I will come back for sure
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2021

10/10 – Hervorragend

Sean

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic experience with our Dog
We loved our stay with our dog Dojo! Staff was over the top with friendliness to all three of us. The experience was great at the SkyLoft, Savannah and staff deserve 5 stars and beyond!
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2020

8/10 – Gut

douglas

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Skyloft experience
The Skyloft is a very nice experience, some of the decor is slightly dated although the space is great, as is the service. The remote for the TV's and curtains and lighting and A/C are not so straightforward, took some time to figure it out. The shower in the master bedroom is quite nice with 5 different water jets spraying and also is a steam room.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

Roger

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Just what we we needed for our business trip. Great includes amenities
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My stay at the skyloft MGM, was exceptional. Unlike any service we’ve had before, thank you!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von SKYLOFTS am 16. Sept. 2019
Thank you for choosing SKYLOFTS as your hotel destination. We are pleased to know you experienced our excellent service during your stay with us; in which we pride ourselves for our impeccable service. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von SKYLOFTS am 16. Sept. 2019
Thank you for choosing SKYLOFTS as your hotel destination. We are pleased to know you experienced our excellent service during your stay with us; in which we pride ourselves for our impeccable service. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von SKYLOFTS am 16. Sept. 2019
Thank you for choosing SKYLOFTS as your hotel destination. We are pleased to know you experienced our excellent service during your stay with us; in which we pride ourselves for our impeccable service. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent overall experience. Got delayed by 4 hours at airport. Met us when we got to hotel. Walked us thru everything about property and room features. Felt like home
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It's great, everything is perfect there. We stayed two days there and felt very good.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

haibin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent service et qualité-prix. Personnel chaleureux, avenant.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

carol, uk

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazinf
Amazing trip with my large family, lots of room for all of us
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worth The Money
The experience was all that was advertised. First class all the way.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

Jeff

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Air conditioning unit is in the bedroom and you can smell cigarette smoke in the rooms at times. It's not the Oasis it should be.

10/10 – Hervorragend

Alina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was the best hotel experience I've ever had. The customer service was bar none above the rest. I will recommend this hotel to everyone. I look forward to staying again very soon!

10/10 – Hervorragend

Spoiledbrant, NYC

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best Hotel Room :Hands down!
This Duplex loft is so nice, you never want to leave..

10/10 – Hervorragend

julia, Boise, ID

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Skyloft-- the only way to Vegas.
The Skylofts is not a place you just 'drop into'. Don't roll in at 8, unpack, sleep, and leave at 6 AM the next day. You're doing it wrong if you do. You need to -revel- in this room for a while. Start with the private lobby and valet. Get escorted through the VIP room and take a private elevator upstairs to your 30th floor view for private check-in. White-gloved butlers will mix you their mango-peach 'welcome drink', spiked to your preference, and it's good enough to bear mentioning. Leave your shoes and laundry to get shined and cleaned while you stand under 8 showerheads in the sauna. Soak in the luxurious jetted infinity tub, too. Text (yes, TEXT) a made-to-order room service request to the concierge desk. Want to go see Cirque du Solei's Ka? (Hint: yes, you do) Or Michael Jackson? Tell the concierge staff. You'll get box seats with a cocktail waitress tending your every need. They'll arrange a private towncar to and from wherever you need. Most of all, you need to enjoy this room. It's the perfect place for a romantic weekend for two, or for a few friends who really want to live it up in Vegas. Don't show up and nickel and dime yourself. Treat yourself to the generously stocked minibar. Order room service. Get a romantic bubble bath drawn and make full use of the incredibly professional and polite staff to make your Vegas trip truly exceptional.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Las Vegas Reunion
Nice size 2 bedroom skyloft for our family of 5! Butler service was fantastic & friendly. Massage at hotel spa was great! Meal at Mansion was nice & in-room dining food was fresh and tasty. The threshold in shower was missing so bathroom floor was wet after each shower. Staff could not do anything but offer to move us to another suite

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
This place was AWESOME!!!!!!!!!
I never ever felt like a king until I stayed at this place. The staff was amazing. The concierge was superb!!! If you ever go to Vegas, you have to stay here at least once.

10/10 – Hervorragend

Richard, Phoenix

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay
Had a great time. Service and room was beyond what I expected.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Skylofts-MGM
The Sky lofts at MGM made the trip worth it. We have stayed in regular rooms at the MGM and have not appreciated them. The Sky lofts are fantastic!. Would definitely go back again and stay there.