Ausblick vom Zimmer

Bewertungen von Hotel Cascais Miragem

5 out of 5
Hotel Cascais Miragem
Avenida Marginal, 8554, Cascais

Bewertungen

9.6

Aussergewöhnlich

555 von insgesamt 654 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
76 von insgesamt 654 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
11 von insgesamt 654 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 654 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 654 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.8/10

Sauberkeit

9.6/10

Personal & Service

9.6/10

Ausstattung

9.6/10

Zustand der Unterkunft

9.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Jürgen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von José Branco General Manager am 4. Nov. 2023
Dear Jürgen,we are pleased to know that you have enjoyed your stay with us!We look forward to welcome you again the next time you will come to Cascais!Kind Regards

8/10 – Gut

claudia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

Claudia Sofia Da silva

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Albino

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles gut

8/10 – Gut

Felix

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von José Branco- General Manager am 17. Aug. 2022
Dear Felix, We would like to thank you for taking the time to provide us with your positive feedback. We look forward to welcoming you again at Hotel Cascais Miragem. Best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2021
Antwort von Bruna Oliveira am 16. Juni 2021
Dear Guest, Thank you for choosing Hotel Cascais Miragem for your stay. We truly appreciate your comments and feedback regarding your Hotel and we hope to welcome you back. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Alexander

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bisher bestes Hotel
Super Service den ganzen Aufenthalt über, Corona super bewältigt, man fühlt sich sehr wohl. Besonders im Restaurant ist der Service hervorragend. Die Anbindung zum Strand könnte besser sein
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2020
Antwort von Bruna Oliveira am 4. Sept. 2020
Thank you for your preference in Hotel Cascais Miragem,it was great to have you. Looking forward to receive you again. Best Regards

10/10 – Hervorragend

DONGEUN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super luxury
Sehr luxury
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020
Antwort von Bruna Oliveira am 4. Sept. 2020
Thank you for your preference in Hotel Cascais Miragem,it was great to have you. Looking forward to receive you again. Best Regards

10/10 – Hervorragend

Thomas, Berlin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent, location, rooms, services, view... Go there and enjoy
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von Bruna Oliveira am 4. Sept. 2020
Thank you for your preference in Hotel Cascais Miragem,it was great to have you. Looking forward to receive you again. Best Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019
Antwort von Bruna Oliveira am 25. Juli 2019
Dear Guest, Thank you very much for your peference to Hotel Cascais Miragem! It was a great pleasure to have you as our guests. We are glad that you have enjoyed your stay with us and that we have met your expectations. Looking forward to welcome you in a near future. Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Unglaublich! Preis-Leistungsverhältnis absolute klasse, Personal eine Extraklasse.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Sofia Fernandes am 3. Nov. 2017
Dear Guest, Thank you for your kind words and evaluation. We hope to welcome you again in our Hotel and we hope to correspond again to your expectations. With our best regards Sofia Fernandes Reservations Manager

10/10 – Hervorragend

Reinhard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Edel, edel - und Ronaldo war auch gerade da
Das Cascais Miragem ist zweifelsohne eines der besten Portugals. Nicht zufällig gastierte gerade die portugiesische Nationalmannschaft mit Ronaldo und Co. für zwei Tage bei uns im Hotel - übrigens lautlos - man fuhr nur Fahrstuhl mit den Stars. Die Pool-Area im 3. Stock ist groß und edel. Schaut man abends auf die beleuchtenen Palmen, das Lichterspiel im Pool und auf den Atlantik, fällt der Gedanke ans Abreisen schwer. Wirklich spitze ist auch der Gratis-Zutritt zum Holmes-Place-Gym im Hotel mit allem, was die Muskeln begehren. Der Service ist fast schon aufdringlich: Viermal pro Tag kamen Mitarbeiterinnen ins Zimmer, um Wasserflaschen zu verteilen, die Betten zu richten und Süssigkeiten zu plazieren. Die Einrichtung ist edel und modern, allerdings roch eines unserer beiden Zimmer auch für unempfindliche Nasen so stark nach kaltem Rauch und muffigster Klimaanlage, das es 2 Stunden lang gelüftet und mit Raumspray versehen wurde. Dennoch ein Wahnsinnshotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Outstanding
Perfect stay at the Miragem. From the reception up to all Hotel team members Service at its best. We full recommend the Miragem.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2017
Antwort von Sofia Fernandes am 3. Nov. 2017
Dear Guest, Thank you for your kind words and evaluation. We hope to welcome you again and we keep corresponding to your expectations. With our best regards Sofia Fernandes Reservations Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne Aussenterrasse mit Blick zum Meer...
Sehr freundliches Personal..sehr zuvorkommend und immer hilfsbereit.. Der Pool sehr groß und viele Sonnenliegen.das Frühstück ein Traum, besonders wenn man auch noch am Morgen draußen. Frühstücken kann..die besten Mangos, die ich je gegessen habe. Ein Aufenthalt wert.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel mit traumhaften Meerblick und gutem Service
Freundliches, sehr aufmerksames Personal. Großes Zimmer mit traumhaften Ausblick und kleinen Fehlern (nur ein Sessel für ein Deluxe Doppelzimmer, im Badezimmer kaum Möglichkeiten, die Hand-und Badetücher aufzuhängen). Gute Betten, großer Balkon. Frühstück reichhaltig, etwas mehr Abwechslung wäre für die Sterne angemessen.Mittagsbüfett einmal ausprobiert, ganz gut, aber für 37,00 € pro Person viel zu teuer. Großes Lobfür das Personal. Wir haben uns sehr wohl gefühlt.

10/10 – Hervorragend

Dirk

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel
Wir waren für 4 Nächte im Hotel. Zufällig war zeitgleich die Fußballnationalmannschaft von Portugal im Hotel einquartiert. Dadurch waren manche Bereiche des Hotels nicht zugänglich. Das Hotel versuchte trotz allem den normalen Hotelbetrieb durchzuführen was meiner Meinung nach gut gelungen ist. Als Ausgleich gab es dafür vieles zu beobachten ;)

10/10 – Hervorragend

Horchata

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Great comfortable place to stay
Initially not planning to stay in Cascais I've found this hotel which left me with a positive impression, felt effectively in a five star hotel. One thing I always ask is decent WiFi because we are on the 21st century and this hotel delivered. Comfortable not only the room but also the common areas with nice amusing decoration, spacious. Very friendly service, found right to have parking and a fantastic gym, sauna, steam and pool included, this was very correct to me. Included breakfast good it would be even better if there is one different warm dish every other day or a local speciality. Dinner at room service well done, drinks at bar nice with nice music. Very pleased. Cascais is a nice town to enjoy quite touristic though. Will come back for sure.

10/10 – Hervorragend

Poul, Luxemburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Spitzenaufenthalt
Kurzfassung: Schönes geräumiges Hotel. Personal sehr bedacht auf das Wohl der Gäste ohne aufdringlich zu sein. Lage: Zum Strand 200m, ins Zentrum von Cascais 5 Minuten zu Fuss über die Promenade. Insgesamt sehr zufrieden.

10/10 – Hervorragend

Schilling, Ermatingen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
shr schöner Pool
sehr angenehm

10/10 – Hervorragend

Claudia, Mainz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr guter Service
Uns (Paar 60J) hat es im Hotel ausgezeichnet gefallen. Es war der beste Service den wir bisher in einem 5 Sterne Hotel erlebt haben. (Wir waren schon oft in 5 * Hotels) An Aufmerksamkeit und Freundlichkeit kaum zu überbieten. Ob morgens beim Frühstück oder der Zimmerservice alles war perfekt. Dazu kleine Aufmerksamkeiten die den Aufenthalt einfach angenehm machen wie z.B. jeden Tag kostenlos eine Flasche Wasser im Zimmer. Tee im Aufenthaltsraum nachmittags und abends beim turn down noch mal ein Handtuchservice. Das Zimmer war immer vormittags schon gemacht. Sehr schnelles kostenloses W-Lan im Zimmer. Computer zum online einchecken vorhanden. Einfach alles gut.

10/10 – Hervorragend

hudoz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
exklusives Hotel
Das Hotel ist fantastisch um sich zu erholen. Die Küche ist fantastisch und sehr flexiebel.

10/10 – Hervorragend

Sonja L.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
5 Sterne Hotel
Das Hotel hat 5 Sterne verdient. Service, Freundlichkeit etc. sehr niveauvoll und angenehm. Früshtück in angenehmer Athmosphäre. Sehr zu empfehlen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle drei Tage im Hotel Caiscais Miragem
Zwar an einer Hauptverkehrsstraße gelegen und an der Bahnlinie nach Lissabon, aber trotzdem ein super ruhiges Hotel, auch die Poollandschaft ganz hervorragend (Service dort könnte etwas regelmäßiger auftauchen), tolles Wellnessangebot und ein tolles Frühstück und ganz fantastische Bar mit super netten Kellnern und ein hervorragendes Gourmet Restaurant. Da fahren wir bestimmt noch mal hin. Wir waren und sind begeister.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Gisela, Wien, Österreich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dieses Hotel übertrifft alle Erwartungen
Man kommt aus dem Staunen nicht heraus. Die Beschäftigten strahlen große Ruhe und Kompetenz aus. Innenausstattung und Service sind überwältigend. Die Großzügigkeit der Zimmerausstattung nicht zu übertrefffen. Bisher dachte ich, dass diese Qualität nur in Asien zu finden ist. In Europa heißt es Hotel Cascais Miragem!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Wayne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place to stay!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von José Branco General Manager am 17. Apr. 2024
Dear Wayne,we are pleased to know that you have enjoyed your stay with us and that it met your expectations!We look forward to welcome you again the next time you will come to Cascais!Kind Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Good to stay but maintenance needed.
While taking a shower, the temperature of water was not stable so I had to stop and resume the shower frequently… Breakfast was good. Staff at the lobby were kind.
Morning….
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von José Branco General Manager am 11. Feb. 2024
Dear Guest, We would like to thank you for sharing your experience with us and other travelers! Your feedback about the water temperature is important and it will be taken into consideration, as it helps us to improve. We hope to welcome you again in the future!Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Fadi

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We have enjoyed our stay very much; great location Rooms are served twice clean and spacious Excellent facilities
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023
Antwort von José Branco General Manager am 29. Nov. 2023
Dear Fadi,we are pleased to know that you have enjoyed your stay with us and that it met your expectations!We look forward to welcome you again the next time you will come to Cascais!Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Nigel

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von José Branco General Manager am 4. Nov. 2023
Dear Nigel,we are pleased to know that you have enjoyed your stay with us!We look forward to welcome you again the next time you will visit Cascais!Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Taku

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von José Branco General Manager am 29. Nov. 2023
Dear Taku,we are pleased to know that you have enjoyed your stay with us!We hope to welcome you again the next time you'll come to Cascais!Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Oliver

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von José Branco General Manager am 4. Nov. 2023
Dear Oliver,we are pleased to know that you have enjoyed your stay with us and that it met your expectations!We hope to welcome you again in the future!Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Heidi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel. The spa is absolutely fabulous! The staff are extremely friendly and can not do enough to make your stay as memorable as they can. The food in the restaurant is excellent. Would highly recommend.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von José Branco General Manager am 25. Okt. 2023
Dear Heidi,we are pleased to know that you have enjoyed your stay with us and that it met your expectations!Thank you for mentioning the quality of our team as well as the Hotel itself. We look forward to welcome you again the next time you will come to Cascais!Kind Regards

8/10 – Gut

Davoud

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The gym was extremely difficult to find.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von José Branco General Manager am 4. Nov. 2023
Dear Davoud, We would like to thank you for sharing your experience with us and other travelers! Your feedback is very important and it will be taken into consideration. Looking forward to your next visit, we wish you all the best.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Five star experience
Overall everything excellent. Only complaint was sun loungers not very comfortable and lined up very close together. Apart from that it was five star.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von José Branco General Manager am 25. Okt. 2023
Dear Bruce,We would like to thank you for sharing your experience with us and other travelers!Your feedback is very important and it will be taken into consideration.Looking forward to your next visit.

8/10 – Gut

Bryan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay
Great hotel with amazing views. Staff were really friendly and the service at the breakfast buffet was great. Pool side staff could be quicker with orders. Gym is very well equipped although the staff can be quite pedantic, but understand it’s run by a separate company .
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von José Branco General Manager am 25. Okt. 2023
Dear Bryan,Thank you for having the time to post this review regarding your recent stay with us. Thank you for mentioning the friendliness of our team as well as the quality of service and breakfast.It was a pleasure to have you here as our Guest and we look foward to seeing you again on your next visit to Cascais Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Robert

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von José Branco General Manager am 25. Okt. 2023
Dear Robert,we are pleased to know that you have enjoyed your stay with us and that it met your expectations!We hope to welcome you again the next time you will visit Cascais!Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Aaron

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved our 6 days at the Hotel Miragem. All staff were friendly and welcoming. Facilities were great. Can’t fault anyone or anything.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von José Branco General Manager am 4. Okt. 2023
Dear Aaron,Thank you for having the time to post this review regarding your recent stay with us. Thank you for mentioning the friendliness of our team. It was a pleasure to have you here as our Guest and we look foward to seeing you again on your next visit to Cascais Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Helle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Skønt hotel
Virkelig dejligt hotel. Rent. God service. Fantastisk morgenbuffet. Dejlig swimmingpool. Skønne værelser med god balkon.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von José Branco General Manager am 4. Okt. 2023
Dear Helle,we are pleased to know that you have enjoyed your stay with us and that it met your expectations!We look forward to welcome you again the next time you will come to Cascais!Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Laurie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic property and beautiful view on the Portuguese Riviera! Highly recommend!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von José Branco General Manager am 21. Sept. 2023
Dear Laurie,Thank you for having this review regarding your recent stay with us. It was a pleasure to have you here as our Guest and we look foward to seeing you again on your next visit to Cascais. Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Lisa

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von José Branco General Manager am 21. Sept. 2023
Dear Lisa,we are pleased to know that you have enjoyed your stay with us and that it met your expectations!We hope to welcome you again in the future.Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel. Beautifully furnished. Decor on each floor and particularly the foyer was very artistic and awe inspiring. View fom balcony along the coast was spectacular. Would highly recommend.
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2023
Antwort von José Branco General Manager am 21. Sept. 2023
Dear Robert,we are pleased to know that you have enjoyed your stay with us and that it met your expectations!Thank you for mentioning the quality of the Hotel itself. We look forward to welcome you again the next time you will come to Cascais!Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Late summer break
Have to say the location is great one way to estoril beach and the other to cascais . Huge reception but I guess they need it for conferences. Breakfast had everything you would want cereal to eggs station and was well organised . Staff well trained courteous and efficient . Nice balcony on 6th floor near ineternal pool . Would recommend this place
Looking towards cascais marina
Looking towards estoril
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von José Branco General Manager am 13. Sept. 2023
Dear Michael,Thank you for having the time to post such a lovely review regarding your recent stay with us. Thank you for mentioning the quality of our team as well as the Hotel itself.It was a pleasure to have you here as our Guest and we look foward to seeing you again on your next visit to Cascais Kind Regards

10/10 – Hervorragend

LUCIANO

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von José Branco General Manager am 13. Sept. 2023
Estimado Luciano,Agradecemos a sua preferência pelo Hotel Cascais Miragem! É um enorme prazer saber que o nosso hotel foi ao encontro das suas expectativas e que desfrutou da sua estadia.Teremos muito gosto em recebê-lo de novo no nosso hotel num futuro próximo! Aguardamos a sua próxima visita! Com os melhores cumprimentos,

10/10 – Hervorragend

Mike

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von José Branco General Manager am 13. Sept. 2023
Dear Mike,we are pleased to know that you have enjoyed your stay with us and that it met your expectations!We hope to welcome you again the next time you will visit Cascais!Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Phillip, Southbury

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I absolutely loved our stay at Hotel Miragem. This is a beautiful place and a true 5 star hotel. Indoor and outdoor pools are breathtaking as are the views from the rooms facing the front of the hotel. The breakfast buffet is quite extensive. It was included in our room rate which was important since the individual price was expensive. The bar menu was reasonable for a hotel of this kind. We did not eat in the main restaurant as it was very expensive. The hotel is about a half mile walk away from central city shops and restaurants. Uber was readily available and most local rides were under 5 euros.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von José Branco General Manager am 13. Sept. 2023
Dear Philip,we are pleased to know that you have enjoyed your stay with us and that it met your expectations!We look forward to welcome you again the next time you will come to Cascais!Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Eric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really a wonderful facility
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2023
Antwort von José Branco General Manager am 13. Sept. 2023
Dear Eric,we are pleased to know that you have enjoyed your stay with us and that it met your expectations!We look forward to welcome you again the next time you will come to Cascais!Kind Regards

8/10 – Gut

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Look Between The Lines
Excellent hotel, spacious and clean facilities, friendly staff and very good food. Shame about the location next to the main road and railway line.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von José Branco General Manager am 13. Sept. 2023
Dear Robert, I would like to thank you for sharing your experience with us and other travelers! We are pleased to know that you enjoyed your stay in Hotel Cascais Miragem. Your feedback is very important and it will be taken into consideration. Looking forward to your next visit, we wish you all the best, Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Suzanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Blessed to see the Pope in route!!
The staff, the staff, the staff.....we enjoyed the hotel immensely! The amenities are top notch and everyone was so kind. It was important to them that we be happy with our stay and it showed throughout our visit! The Turkish Baths are incredible, the outdoor pool is amazing and morning breakfast is the best we have had. Our room placement would not have been our top choice and it seemed that they could have been more central of a room, but we loved our stay!! Icing on the cake...the Pope was visiting Cascais and passed directly in front of the hotel, to and from one of his events!
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von José Branco General Manager am 25. Aug. 2023
Dear Suzanne,Thank you for having the time to post such a lovely and detailed review regarding your recent stay with us. We are pleased about your words about not only the staff but from the Hotel itself.It was a pleasure to have you here as our Guest and we look foward to seeing you again on your next visit to Cascais Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Anders

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stayed three nights during Aug 2023
Staff was very friendly and helpful. Room on the 8th floor was top notch with sea view. Excellent breakfast service. Not problem to eat there every morning even on the longer stay. Good food at the bar and also on the buffet dinner service (45€(incl. water, coffee)+drinks). Actually, the buffet was positive surprise. Would definetly eat there again. Nice pool area. Only drawback on the pool area was that quests seem to try to reserve "best" places by placing their towels on to the sundecks. Reservation is against hotel policy and the staff try to guide quests by placing notes to the places where towels have been left. However, the enforcement of the policity seems not to work. One morning we saw small argement between some quests on the topic of towels being removed. Hotel should come up with better process on how to handle places on the pool. Indoor pool/spa was also nice. Smooth access from free parking garage. This hotel is one of those places where you do not necessarily need to leave the hotel at all during the stay, if you do not want.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von José Branco General Manager am 23. Aug. 2023
Dear Anders,Thank you for having the time to post such a lovely and detailed review regarding your recent stay with us. Thank you for mentioning the qualities of the Hotel. We took good note about the swimming pool policy sugestion, as your feedback is important and it will be taken into consideration. It was a pleasure to have you here as our Guest and we look foward to see you again the next time you'll visit CascaisKind Regards