Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
2112 von insgesamt 2978 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
2'112
685 von insgesamt 2978 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
685
117 von insgesamt 2978 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
117
37 von insgesamt 2978 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
37
27 von insgesamt 2978 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
27
9.6/10
Sauberkeit
9.6/10
Personal & Service
9.0/10
Ausstattung
9.2/10
Zustand der Unterkunft
9.0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Norbert
Mit der Familie gereist
26. März 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ideal kurz vor dem Rückflug
Norbert
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manuel Veloso - General Manager. am 26. März 2024
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards, Manuel Veloso General Manager
10/10 – Hervorragend
Janez
Geschäftlich gereist
26. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff at reception and in the restaurant were extremely friendly. The choice of dishes was more than satisfactory.
Thank you for your hospitality.
Janez Zadravec
Janez
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Manuel Veloso General Manager. am 26. Jan. 2024
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards, Manuel Veloso General Manager
8/10 – Gut
Elke
16. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Elke
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Manuel Veloso - General Manager. am 29. Dez. 2023
Dear GuestGrateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon.We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel.We stayed on the expectation of a future visit.With the best regards,Manuel VelosoGeneral Manager.
8/10 – Gut
markus
16. Nov. 2023
markus
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Manuel Veloso - General Manager. am 16. Nov. 2023
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards, Manuel Veloso General Manager
8/10 – Gut
Rita
Geschäftlich gereist
7. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
..
Rita
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Manuel Veloso - General Manager. am 7. Nov. 2023
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon.We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards, Manuel Veloso General Manager
8/10 – Gut
Thies
22. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Hotel wenige Fußminuten vom Flughafen entfernt. Das angebotene Abend-Buffet war übersichlich aber lecker.
Thies
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Manuel Veloso - General Mangaer am 22. Okt. 2023
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon.We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards, Manuel Veloso General Manager
8/10 – Gut
Wolfgang, Trier
19. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Abtrennung Schlafzimmer zu Toilette / Dusche vielleicht modern, aber nicht gelungen. Häßlicher Vorhang, nimmt alle Gerüche auf.
Wolfgang
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Manuel Veloso - General Mangaer am 20. Okt. 2023
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We have taken note of your comments.We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards, Manuel Veloso General Manager.
10/10 – Hervorragend
Brigitte
1. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean and nearby the airport
Brigitte
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Manuel Veloso - General Manager. am 2. Okt. 2023
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards, Manuel Veloso General Manager
10/10 – Hervorragend
Priska
Mit einer Gruppe gereist
25. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
War gut
Priska
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Manuel Veloso - General Manager. am 25. Sept. 2023
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards, Manuel Veloso General Manager
10/10 – Hervorragend
David
17. Sept. 2023
David
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Manuel Veloso, General Manager. am 18. Sept. 2023
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards, Manuel Veloso General Manager
10/10 – Hervorragend
Isabelle
Mit der Familie gereist
5. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Flughafenhotel
Isabelle
Antwort von Manuel Veloso am 5. Sept. 2023
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards, Manuel Veloso General Manager.
10/10 – Hervorragend
Tom Alan
15. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tom Alan
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Manuel Veloso - General Manager. am 16. Aug. 2023
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon.We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards, Manuel Veloso General Manager.
8/10 – Gut
Julian
Mit der Familie gereist
31. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice Hotel (very clean) with great breakfast and very customer friendly breakfast times!!
Location is very close to the airport an therefore to bus/subway station is very close to the hotel.
Price is quite high but rooms are very clean and silent.
Julian
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Manuel Veloso - General Manager. am 5. Aug. 2023
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards, Manuel Veloso General Manager.
10/10 – Hervorragend
Selda
8. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Selda
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Manuel Veloso General Manager. am 9. Juni 2023
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards, Manuel Veloso General Manager.
10/10 – Hervorragend
Helga
29. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Helga
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Manuel Veloso General Manager. am 29. Mai 2023
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon.We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards, Manuel Veloso General Manager.
8/10 – Gut
Christoph
5. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Praktisch
Ordentliches Hotel direkt am Flughafen
Christoph
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Manuel Veloso - General Manager. am 5. Mai 2023
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards,
8/10 – Gut
Phillip
1. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Phillip
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von MV am 2. Mai 2023
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon.We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards, Manuel Veloso General Manager.
8/10 – Gut
Petra
27. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Petra
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Manuel Veloso - General Manager. am 17. Mai 2023
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon.We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards, Manuel Veloso General Manager.
8/10 – Gut
Michael
24. Apr. 2023
Michael
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Manuel Veloso General Manager. am 25. Apr. 2023
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards, Manuel Veloso General Manager.
6/10 – Okay
Alexander
18. Apr. 2023
Gut: Personal & Service
Frühstück: Brote und Kuchen waren ok, Rührei war furchtbar, Speck war kalt trotz Wärmeschüssel
Zimmer: Toilette und Dusche war durch Glastür vom Bett getrennt, dadurch keine Privatsphäre; Lärm des Reinigungspersonals am Morgen
Restaurant: zu teuer
Gut: Laufweite zum Flughafen und Metro
Alexander
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Manuel Veloso General Manager. am 20. Apr. 2023
Dear Guest,Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We have taken note of your comments and we apologize for any embarrassment caused. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards, Manuel Veloso General Manager.
10/10 – Hervorragend
Thomas
10. März 2023
Thomas
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Manuel Veloso - General Manager. am 11. März 2023
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards,
10/10 – Hervorragend
Uwe
5. März 2023
Uwe
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Manuel Veloso General Manager. am 6. März 2023
Dear Guest,Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards, Manuel Veloso General Manager.
10/10 – Hervorragend
Daniel
5. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Daniel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Manuel Veloso General Manager. am 25. März 2023
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards,
10/10 – Hervorragend
Robert
24. Feb. 2023
Robert
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Manuel Veloso - General Manager. am 25. Feb. 2023
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards,
10/10 – Hervorragend
Sandro
19. Feb. 2023
Sandro
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Manuel Veloso General Manager. am 11. März 2023
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards,
4/10 – Schlecht
Sibylle
10. Feb. 2023
Gut: Personal & Service
Es gibt dort immer noch keinen einzigen deutschsprachigen TV Kanal noch nicht mal NETFLIX. Beides dürften im digitalen Zeitalter keine Probleme darstellen und zeugt nicht gerade von Gastfreundschaft gegenüber deutschsprachigen Gästen. Dafür jede Menge kommerzieller konservativer amerikanischer, (FOX! mehrere Sparten), französische, italienische Kanäle; sogar ein russischer Kanal. Armselig.
Auch war das Mobiliar nicht in Ordnung (Furniere die abgelöst waren) , im Bad "runde Ecken" beim putzen.
Sibylle
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Manuel Veloso - General Manager. am 11. Feb. 2023
Dear Guest Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We regret what happened.We would like to count on a future visit, in order to change our image not in accordance with our quality standards. With the best regards
8/10 – Gut
Andreas
8. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr reichhaltiges Frühstücksbuffet.
Zimmer zu wenig lärmisoliert ggü. Straßenverkehr ums Hotel.
Andreas
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Manuel Veloso,General Manager. am 8. Feb. 2023
Dear Guest,Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We have taken note of your comments.We apologize for any embarrassment caused. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards, Manuel Veloso General Manager.
8/10 – Gut
Aparecida de Fatima
Mit der Familie gereist
2. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Optimales Hotel neben dem Flughafen
Aparecida de Fatima
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Manuel Veloso General Manager. am 2. Feb. 2023
Dear GuestGrateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon.We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel.We stayed on the expectation of a future visit.With the best regards,Manuel VelosoGeneral Manager.
10/10 – Hervorragend
Hinrich
Geschäftlich gereist
30. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hinrich
Perfekt Business Hotel close to the airport in walking distance to terminal one. Breakfast starts at 2 am in the night! Perfect when travelling early. Beside this it's a concept hotel and not a luxury one but perfect for one or two nights.
Hinrich
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Manuel Veloso General Manager. am 30. Jan. 2023
Dear Guest,Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon.We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel.We stayed on the expectation of a future visit.With the best regards,Manuel VelosoGeneral Manager.
10/10 – Hervorragend
Lorna
9. Jan. 2023
Lorna
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Manuel Veloso General Manager. am 10. Jan. 2023
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon.We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards, Manuel Veloso General Manager.
10/10 – Hervorragend
Guenther
22. Dez. 2022
Guenther
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Manuel Veloso - General Manager am 23. Dez. 2022
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards,
10/10 – Hervorragend
Andreas
16. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Andreas
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Manuel Veloso - General Manager. am 16. Dez. 2022
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards,
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
12. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Manuel Veloso General Manager am 12. Dez. 2022
Dear Guest,Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon.We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel.We stayed on the expectation of a future visit.With the best regards,Manuel VelosoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Dirk
5. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles bestens nur 3 Minuten zu Fuß vom Flughafen entfernt.
Dirk
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Manuel Veloso General Manager. am 5. Dez. 2022
Dear Guest,Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon.We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel.We stayed on the expectation of a future visit.With the best regards,Manuel VelosoGeneral Manager.
6/10 – Okay
Vitor
27. Nov. 2022
Vitor
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Manuel Veloso, Diretor Geral. am 28. Nov. 2022
Estimado Hóspede,Grato pela preferência e pela partilha de experiência vivida no nosso Hotel Star Inn Lisbon. É com muita satisfação que constatamos que a estadia foi de vosso agrado.Desculpas pelo eventual constrangimento causado.Ficamos na expetativa de uma futura visita. Com os melhores cumprimentos,
8/10 – Gut
Guenter
Mit der Familie gereist
14. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Als Flughafenhotel gut. Sevice (zB Buchung für Fado-Abend in der Alfama) verbesserungsfähig.
Guenter
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Manuel Veloso General Manager. am 14. Nov. 2022
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards,
8/10 – Gut
Wolfgang
14. Nov. 2022
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beste Verbindung zum Flughafen, Ausstattung , Sauberkeit sehr gut, Frühstück ab 2h morgens perfekt, reiche Auswahl, allerdings: warme Sachen (Eierspeise, Würstchen etc.) erst ab 5h...
Wolfgang
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Manuel Veloso General Manager. am 14. Nov. 2022
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards,
10/10 – Hervorragend
Carsten
25. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfekt für Flugreisende
Carsten
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Manuel Veloso, General Manager. am 25. Okt. 2022
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards,
10/10 – Hervorragend
Daniel
20. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great for layovers
Friendly staff, clean, comfortable bed, excellent breakfast. Walking distance to airport and Vasco da Gama shopping centre.
Daniel
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Manuel Veloso General Manager. am 20. Okt. 2022
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards, Manuel Veloso General Manager.
8/10 – Gut
Thomas
Mit der Familie gereist
4. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Thomas
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Manuel Veloso General Manager. am 6. Okt. 2022
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards, Manuel Veloso General Manager.
8/10 – Gut
Phillip
20. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Phillip
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Manuel Veloso General Manager. am 20. Sept. 2022
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards, Manuel Veloso General Manager.
10/10 – Hervorragend
Magdalena
6. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war gut , nah Flughafen, frühstück ab 2 Uhr am morgen - sehr praktisch
Magdalena
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Manuel Veloso General Manager. am 6. Sept. 2022
Dear Guest,Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon.We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel.We stayed on the expectation of a future visit.With the best regards,Manuel VelosoGeneral Manager.
10/10 – Hervorragend
Christoph
2. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Christoph
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Manuel Veloso General Manager. am 2. Sept. 2022
Dear Guest, Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit. With the best regards, Manuel Veloso General Manager.
10/10 – Hervorragend
Bernhard, Wien
7. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bernhard
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
8/10 – Gut
Christoph
15. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Christoph
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Manuel Veloso am 15. Juli 2022
Dear Guest,
Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon.
We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel.
We stayed on the expectation of a future visit.
With the best regards,
6/10 – Okay
Rolf
Mit dem Partner gereist
4. Juli 2022
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Wir mussten das Zimmer wechseln, weil der Ventilator im Bad die ganze Nacht enormen Lärm verursachte. Im zweiten Zimmer funktionierte die WC Spühlung nicht. Der vom Hotel angegebene Transport in die Stadt kostet prantisch doppelt so viel wie ein normales Taxi
Rolf
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Manuel Veloso - General Manager am 6. Juli 2022
Dear Guest
Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon.
We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel.
We apologize for any embarrassment caused.
We stayed on the expectation of a future visit.
With the best regards,
Manuel Veloso
General Manager.
10/10 – Hervorragend
Alex
Mit der Familie gereist
26. Juni 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect location at the airport, if you have an early or late flight. Great breakfast.
Alex
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Manuel Veloso General Manager. am 26. Juni 2022
Dear Guest,
Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon.
We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel.
We stayed on the expectation of a future visit.
With the best regards,
10/10 – Hervorragend
Soenke
Mit dem Partner gereist
31. Mai 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches und hilfsbereites Personal. Zimmer geräumig und sauber. Frühstück reichhaltig und in guter Qualität. Nur 5 Gehminuten vom Flughafen.
Soenke
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Manuel Veloso General Manager. am 11. Juni 2022
Dear Guest,
Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit.
With the best regards,
Manuel Veloso
General Manager.
6/10 – Okay
Dieter
25. Mai 2022
Dieter
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
10/10 – Hervorragend
Rosario
24. Mai 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wonderfull B&B
A very friendly and nice place
Rosario
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Manuel Veloso General Manager. am 10. Juni 2022
Dear Guest,
Grateful for the preference and for sharing your experience lived in our Hotel Star Inn Lisbon. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We stayed on the expectation of a future visit.
With the best regards,
Manuel Veloso
General Manager.