Fassade der Unterkunft

Bewertungen von VIP Executive Picoas Hotel

4 out of 5
VIP Executive Picoas Hotel
Rua Filipe Folque, 12, Lisbon

Bewertungen

9.4

Aussergewöhnlich

727 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
230 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
31 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
6 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.6/10

Sauberkeit

9.4/10

Personal & Service

9.0/10

Ausstattung

9.4/10

Zustand der Unterkunft

9.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Simon

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ruhiges Hotel mit schneller Anbindung an den ÖPNV. Zimmer sauber und groß. Super !
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Front Office am 19. Apr. 2024
Dear Mr. Simon,Thank you so much for giving us the highest score!It's comments like this that give us motivation and encouragement to always do more and better.We will continue to work to earn your trust. See you soon!Best regards,

8/10 – Gut

Mehmet

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Sauberes Hotel , würde wieder Buchen
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Front Office am 21. März 2024
Dear Mr. Mehmet,On behalf of the entire VIP Executive Picoas Hotel team, we thank you for your comments about your stay and experience at our hotel.It is very rewarding to have our guests acknowledge our performance.We hope to have the pleasure of seeing you at our hotel soon.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Vladimir

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
!
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von VIP EXECUTIVE PICOAS am 21. März 2024
Dear Mr. Vladimir,Thank you so much for giving us the highest score!It's comments like this that give us motivation and encouragement to always do more and better.We will continue to work to earn your trust. See you soon!Best regards,Front Ofifce

10/10 – Hervorragend

Sophie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im März 2024
Antwort von VIP EXECUTIVE PICOAS am 21. März 2024
Dear Mrs. Sophie,Thank you so much for giving us the highest score!It's comments like this that give us motivation and encouragement to always do more and better.We will continue to work to earn your trust. See you soon!Best regards,Front Office

8/10 – Gut

Claudia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
👍
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk am 15. März 2024
Dear Ms.Claudia,On behalf of the entire VIP Executive Picoas Hotel team, we thank you for your comments about your stay and experience at our hotel.It is very rewarding to have our guests acknowledge our performance.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Gevriye, Künzell

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne Gegend. Gute Restaurants in der Nähe. Parkmöglichkeit 2 Minuten entfernt. 2 Supermärkte nebendran. Frühstück beim Sonnenaufgang war immer perfekt. Für mich volle Punktzahl für den Preis.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Front Office am 5. Feb. 2024
Dear Guest,On behalf of the entire VIP Executive Picoas Hotel team, we thank you for your comments about your stay and experience at our hotel. It is very rewarding to have our guests acknowledge our performance.We hope to have the pleasure of seeing you at our hotel soon.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Clemens

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von VIP EXECUTIVE PICOAS am 15. Dez. 2023
Dear Mr. Clemens ,Thank you so much for giving us the highest score!It's comments like this that give us motivation and encouragement to always do more and better.We will continue to work to earn your trust. See you soon!Best regards,Front Office

8/10 – Gut

Sabine

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel und Personal ist top.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von VIP EXECUTIVE PICOAS am 15. Dez. 2023
Dear Ms. Sabine,We appreciate your comments regarding your experience at VIP Executive Picoas Hotel.All of our guests’ comments and suggestions are extremely important to us, because they help us correct possible flaws and improve the level of our services. We aim to meet and exceed our customers’ expectations.Front Office

10/10 – Hervorragend

Tenzen Khalden

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer war sehr kalt. Die Klimaanlage/Heizung hat am ersten Tag nicht richtig funktioniert…
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von VIP EXECUTIVE PICOAS am 28. Nov. 2023
Dear Mrs. Khalden,Thank you so much for giving us the highest score!It's comments like this that give us motivation and encouragement to always do more and better.We will continue to work to earn your trust. See you soon!Best regards,Front Office

10/10 – Hervorragend

Anna-Sophie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Front Office am 28. Nov. 2023
Dear Guest,On behalf of the entire VIP Executive Picoas Hotel team, we thank you for your comments about your stay and experience at our hotel.It is very rewarding to have our guests acknowledge our performance.We hope to have the pleasure of seeing you at our hotel soon.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Marco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Hotel für einen Städtetrip
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von VIP PICOAS am 28. Nov. 2023
Dear Mr. Marco,On behalf of the entire VIP Executive Picoas Hotel team, we thank you for your comments about your stay and experience at our hotel.It is very rewarding to have our guests acknowledge our performance.We hope to have the pleasure of seeing you at our hotel soon.Best regards,Front Office

8/10 – Gut

Sandra

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Front Office am 24. Nov. 2023
Dear Guest,On behalf of the entire VIP Executive Picoas Hotel team, we thank you for your comments about your stay and experience at our hotel.It is very rewarding to have our guests acknowledge our performance.We hope to have the pleasure of seeing you at our hotel soon.Best regards,

8/10 – Gut

Wilfried

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Eine sehr ordentliches Hotel mit gutem Personal. Mein Zimmer war ruhig und sauber. Die Metrostation Parque ist gleich um die Ecke.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von . am 18. Nov. 2023
Good afternoon dear Mrs. Wilfried,We were delighted to welcome you to VIP Executive Picoas Hotel.Your kind words of appreciation will be shared with the entire team that welcomed you. We look forward to welcoming you back in the near future so that you can enjoy yet another new and pleasant experience.Best regards,Reception

10/10 – Hervorragend

Bernadette

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles wunderbar!
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Front Office am 3. Nov. 2023
Dear Mrs Bernadette,Thank you so much for giving us the highest score!We will continue to work to earn your trust.See you soon!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Andrea

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr sauberes und schönes Zimmer mit guter Aufteilung und bequemen Betten. Freundliches Personal, sehr hilfsbereit. Frühstück mit guter Auswahl und sehr lecker. Metrostation in unmittelbarer Nähe.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Front Office am 30. Okt. 2023
Dear Guest,We were delighted to welcome you to VIP Executive Picoas Hotel.Your kind words of appreciation will be shared with the entire team that welcomed you. We look forward to welcoming you back in the near future so that you can enjoy yet another new and pleasant experience.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Sarah

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Front Office am 4. Nov. 2023
Dear Mrs Sarah,Thank you so much for giving us the highest score!Score like that give us motivation and encouragement to always do more and better.We will continue to work to earn your trust. See you soon!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Rainer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Front Office am 5. Nov. 2023
Dear Mr Rainer,Thank you so much for giving us the highest score!Score like that give us motivation and encouragement to always do more and better.We will continue to work to earn your trust. See you soon!Best regards,

8/10 – Gut

Norma

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Un hotel tranquilo para pasar un buen tiempo en Lisboa. El personal muy amable. Solo en el baño había un olor raro que pienso que sería algo de las cañerías.. sino todo en orden 👍
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Front Office am 17. Okt. 2023
Dear Guest,We would like to thank you for the comments about your stay at our hotel.Our accommodation and maintenance team have been duly informed in order to correct the problem, as quickly as possible.We look forward to welcoming you to our hotel again in the near future.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Lorenz

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Front Office am 2. Nov. 2023
Dear Guest,Thank you so much for giving us the highest score!Scores like this that give us motivation and encouragement to always do more and better.We will continue to work to earn your trust. See you soon!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Front-Office am 3. Okt. 2023
Dear Mrs. JessicaWe were delighted to welcome you to VIP Executive Picoas Hotel.Your kind words of appreciation will be shared with the entire team that welcomed you. We look forward to welcoming you back in the near future so that you can enjoy yet another new and pleasant experience.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Mirko

Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Front Office am 20. Okt. 2023
Dear Guest,Thank you so much for giving us the highest score!scores like that give us motivation and encouragement to always do more and better.We will continue to work to earn your trust. See you soon!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Carsten

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Toller Service durch sehr aufmerksames Personal
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Front Office. am 17. Sept. 2023
Dear Guest,On behalf of the entire VIP Executive Picoas Hotel team, we thank you for your comments about your stay and experience at our hotel.It is very rewarding to have our guests acknowledge our performance.We hope to have the pleasure of seeing you at our hotel soon.Best regards,Front Office.

10/10 – Hervorragend

Stefan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Freundliches und hilfsbereites Personal, sehr gute und zentrale Lage
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Front Desk. am 15. Sept. 2023
Dear Guest, Thank you so much for giving us the highest score!It's comments like this that give us motivation and encouragement to always do more and better.We will continue to work to earn your trust. See you soon!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Felix

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Front Desk. am 15. Sept. 2023
Dear Guest, Thank you so much for giving us the highest score!It's comments like this that give us motivation and encouragement to always do more and better.We will continue to work to earn your trust. See you soon!Best regards,

8/10 – Gut

Jan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer und Hotel allgemein war sauber, das Personal freundlich. Das Zimmer war gut ausgestattet und geräumig. Das Frühstücksbuffet war frisch und lecker. Die Lage ist ebenfalls gut. Mehrere Stationen der öffentlichen Verkehrsmittel sind fußläufig erreichbar und das Hotel liegt zentral. - Leider habe ich ein Zimmer in der 1. Etage direkt über der Anlieferungszone für den darunterliegenden Supermarkt erwischt. Jeden Morgen war gegen 4:30Uhr eine Anlieferung, wodurch ich geweckt wurde. Zudem war die Haus-Lüftung im Zimmer unglaublich laut (diese konnte man nicht selbst ausschalten, so wie die Klimaanlage). Als ich das an der Rezeption mitgeteilt habe, wurde sich die Sache direkt vom Hausmeister angesehen und es wurde abgeschaltet und ruhig. Die Nacht darauf war das Problem allerdings wieder zurück, was ich dann für die restliche Zeit des Aufenthalts einfach akzeptiert habe. Nachts war es aber wirklich zu laut und nervig.
Antwort von . am 31. Aug. 2023
Dear Mr. JanWe appreciate your comments regarding your experience at VIP Executive Picoas Hotel and we regret that we were unable to meet some of your expectations.All of our guests’ comments and suggestions are extremely important to us, because they help us correct possible flaws and improve the level of our services. We aim to meet and exceed our customers’ expectations.We sincerely hope you consider visiting us again.Best regards,Front Office

10/10 – Hervorragend

Livia

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Carlos Cavalcanti am 23. Aug. 2023
Dear Ms.LiviaWe were delighted to welcome you to VIP Executive Picoas Hotel.Your kind rate of appreciation will be shared with the entire team that welcomed you. We look forward to welcoming you back in the near future so that you can enjoy yet another new and pleasant experience.Best regards,Front Office

6/10 – Okay

Beat

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
TV should have German Channel
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von a am 19. Juli 2023
Dear Mr(s) Beat,Thank you in advance for your comment on your experience at VIP Executive Picoas Hotel. We are sorry that we did not live up to your expectations, especially with our TV.We hope you give us the opportunity to welcome you again and amaze you positively.Best regards,Fronte Office

10/10 – Hervorragend

Alexandra

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super Hotel, gute Anbindung mit Metro
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Front Office am 18. Juli 2023
Dear Ms. Alexandra,On behalf of the entire VIP Executive Picoas Hotel team, we thank you for your comments about your stay and experience at our hotel.It is very rewarding to have our guests acknowledge our performance.We hope to have the pleasure of seeing you at our hotel soon.Best regards,

8/10 – Gut

Hansrudolf

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel war gut
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Front Office am 3. Juli 2023
Dear Mr. Hansrudolf,We were delighted to welcome you to our Hotel.Your kind words of appreciation will be shared with the entire team of VIP Executive Picoas Hotel. We look forward to welcoming you back in the near future so that you can enjoy another new and pleasant experience.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Joachim

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne Zimmer, sehr nettes Personal, tolle Frühstücksterrasse, exellentes Frühstück
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von An am 24. Juni 2023
Dear Mr. Joachim,Thank you so much for giving us the highest score!It's comments like this that give us motivation and encouragement to always do more and better.We will continue to work to earn your trust. See you soon!Best regards,Front office

10/10 – Hervorragend

Ulrich

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel mit guter Einrichtung und gut geschultem Personal. Immer freundlich und auskunftsbereit. Vorbildlich, so muss es sein. Kleinigkeiten: Preisgefüge an der Bar könnte überdacht werden und bei Cocktails (Mojito) könnte man noch etwas üben. Aber unterm Strich ein sehr gutes Hotel in das ich sehr gerne zurückkehren werde beim nächsten Besuch in Lissabon.
Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2023
Antwort von . am 23. Juni 2023
Good morning dear guest,On behalf of the entire VIP Executive Picoas Hotel team, we thank you for your comments about your stay and experience at our hotel.It is very rewarding to have our guests acknowledge our performance.We hope to have the pleasure of seeing you at our hotel soon.Best regards,Reception

8/10 – Gut

Stefan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I‘ve forgotten my sun glasses on the bedroom, when we departed. The hotel staff was very friendly and helpful to send my sun glasses back to Germany.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Front-Office am 18. Juni 2023
Dear Mr. StefanOn behalf of the entire VIP Executive Picoas Hotel team, we thank you for your comments about your stay and experience at our hotel.It is very rewarding to have our guests acknowledge our performance.We hope to have the pleasure of seeing you at our hotel soon.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Patricia

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von VIP EXECUTIVE PICOAS am 17. Mai 2023
Exmo. Sra. D. Patricia,Muito obrigado por nos atribuir a pontuação máxima!São comentários como este que nos dão motivação e alento para fazermos sempre mais e melhor.Continuaremos a trabalhar para merecer a vossa confiança. Até breve!Com os melhores cumprimentos,Front Office

10/10 – Hervorragend

Christine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel war perfekt für unser verlängertes Wochenende in Lissabon! Super zentral gelegen, U-Bahn direkt am Hotel und zu Fuß ist man in 10 Minuten an der Avenida da Liberdade. Es gibt auch nette Cafés und gute Speiselokale in unmittelbarer Nähe.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Front-Office am 1. Mai 2023
Dear Mrs. ChristineWe were delighted to welcome you to VIP Executive Picoas Hotel.Your kind words of appreciation will be shared with the entire team that welcomed you. We look forward to welcoming you back in the near future so that you can enjoy yet another new and pleasant experience.Best regards,

8/10 – Gut

Julieta

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von VIP EXECUTIVE PICOAS am 17. Mai 2023
Exmo. Sra. D. Julieta,Desde já agradecemos o comentário referente à sua estadia.A opinião dos nossos hóspedes é muito importante para que possamos melhorar e aperfeiçoar os nossos serviços e ir de encontro com as suas expectativas. Esperamos voltar a recebê-lo em breve, no VIP Executive Picoas Hotel.Com os melhores cumprimentos,Front Office

8/10 – Gut

Robert, Frankfurt am Main

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel war für 5 Tage Lissabon perfekt. Ich hatte leider ein Zimmer zur Straße, war etwas laut aber man kann damit leben. Das Frühstück war sehr lecker.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023
Antwort von Front-Office am 11. März 2023
Dear Mr. Robert,We appreciate your comments regarding your experience at VIP Executive Picoas Hotel and we regret that we were unable to meet some of your expectations.All of our guests’ comments and suggestions are extremely important to us, because they help us correct possible flaws and improve the level of our services. We aim to meet and exceed our customers’ expectations.We sincerely hope you consider visiting us again.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super lage bei Metro. Grosse Zimmer. Leider immer musste täglich neue Gläser und Kaffee Kapseln am Empfang holen. Welche super nett waren. Sonst werde ich beim nächsten Besuch sich wieder dort übernachten
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2023
Antwort von Reception am 1. März 2023
Lieber Herr Peter,Wir haben uns sehr gefreut, Sie im VIP Executive Picoas Hotel begrüßen zu dürfen.Ihre freundlichen Worte der Wertschätzung werden mit dem gesamten Team geteilt, das Sie willkommen geheißen hat. Wir freuen uns darauf, Sie in naher Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen, damit Sie eine weitere neue und angenehme Erfahrung machen können.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Hervorragend

Markus

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Hotel für einen Kurztrip.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Recepçao am 28. Feb. 2023
Lieber Gast Markus Lüthi,Wir haben uns sehr gefreut, Sie im VIP Executive Picoas Hotel begrüßen zu dürfen.Ihre freundlichen Worte der Wertschätzung werden mit dem gesamten Team geteilt, das Sie willkommen geheißen hat. Wir freuen uns darauf, Sie in naher Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen, damit Sie eine weitere neue und angenehme Erfahrung machen können.Mit freundlichen Grüßen,Kajal Malla.

10/10 – Hervorragend

Rainer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir haben kurz vor Weihnachten in diesem schönen Stadthotel mit guter Anbindung zu 3 Metrostationen eine Woche Urlaub gemacht. Der Service von dem Personal in allen Bereichen war sehr gut. So sollte es sein. Das Frühstücksbuffet wird im 5. Stock angeboten. Es war ausreichend, lecker und vollkommen zufriedenstellend gewesen. Einzig die Wlan Verbindung war nicht immer stabil.Wir kommen gerne wieder in dieses Hotel.
Antwort von Front Office am 30. Dez. 2022
Dear Ms. Rainer Manfred Schröder,On behalf of the entire VIP Executive Picoas Hotel team, we thank you for your comments about your stay and experience at our hotel.It is very rewarding to have our guests acknowledge our performance.We hope to have the pleasure of seeing you at our hotel soon.Best regards,Front Office.

10/10 – Hervorragend

Daniel

10/10 – Hervorragend

Jessica

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage, ruhig aber zentral.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von Front Office am 14. Nov. 2022
Dear Mr. Jessica, Thank you so much for giving us the highest score!It's comments like this that give us motivation and encouragement to always do more and better.We will continue to work to earn your trust. See you soon!Best regards,Front Office

10/10 – Hervorragend

Klaus

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Hotel. Personal sehr, sehr freundlich und hilfsbereit
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Front Office am 30. Okt. 2022
Dear Mr. Klaus Rath,On behalf of the entire VIP Executive Picoas Hotel team, we thank you for your comments about your stay and experience at our hotel.It is very rewarding to have our guests acknowledge our performance.We hope to have the pleasure of seeing you at our hotel soon.Best regards,

8/10 – Gut

Wolfgang

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Hotel in der Innenstadt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Front Office am 21. Okt. 2022
Dear Guest,On behalf of the entire VIP Executive Picoas Hotel team, we thank you for your comments about your stay and experience at our hotel.It is very rewarding to have our guests acknowledge our performance.We hope to have the pleasure of seeing you at our hotel soon.Best regards,Front Office

10/10 – Hervorragend

Florian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sauberkeit, Erreichbarkeit
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022
Antwort von Rezeption am 26. Sept. 2022
Sehr geehrter Herr Florian,Vielen Dank, dass Sie uns die höchste Punktzahl gegeben haben!Es sind Kommentare wie diese, die uns motivieren und ermutigen, immer mehr und besser zu werden.Wir werden weiter daran arbeiten, Ihr Vertrauen zu verdienen. Bis bald!Mit freundlichen Grüßen,Rezeption.

8/10 – Gut

Christian Thomas, Steinhausen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zimmergrösse, gut erhalten/frisch renoviert
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Nuno Nunes am 20. Sept. 2022
It is very rewarding to have our guests acknowledge our performance.We hope to have the pleasure of seeing you at our hotel soon.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel in zentraler Lage
Sehr gutes Hotel in guter Lage. U Bahn Stationen in laufbarer Nähe. Einkaufsmöglichkeiten sowie Restaurants und Cafés in unmittelbarer Nähe.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Front Office am 28. Aug. 2022
Dear Guest,We were delighted to welcome you to VIP Executive Picoas Hotel.Your kind words of appreciation will be shared with the entire team that welcomed you. We look forward to welcoming you back in the near future so that you can enjoy yet another new and pleasant experience.Best regards,Front Office

10/10 – Hervorragend

Waldemar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Zimmer, freudliches Personal und sehr gutes Frühstück.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Reception am 8. Mai 2022
Dear Mr. Waldemar, We were delighted to welcome you to VIP Executive Picoas Hotel. Your kind words of appreciation will be shared with the entire team that welcomed you. We look forward to welcoming you back in the near future so that you can enjoy yet another new and pleasant experience. Best regards, Vitória André

10/10 – Hervorragend

Jens

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022
Antwort von . am 5. Mai 2022
Good morning dear guest, We were delighted to welcome you to VIP Executive Picoas Hotel. Your kind words of appreciation will be shared with the entire team that welcomed you. We look forward to welcoming you back in the near future so that you can enjoy yet another new and pleasant experience. Best regards, Front Office

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2022
Antwort von Front Desk am 5. Apr. 2022
Dear Guest, On behalf of the entire VIP Executive Picoas Hotel team, we thank you for your comments about your stay and experience at our hotel. It is very rewarding to have our guests acknowledge our performance. We hope to have the pleasure of seeing you at our hotel soon. Best regards, Front Desk

8/10 – Gut

Larissa Alena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
GUTES UND SAUBERES sTADTHOTEL.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Front Desk am 14. März 2022
Dear Ms. Larissa Alena, We would like to thank you for the comment regarding your stay. Our guests’ opinions are very important to us, so that we can improve and perfect our services. We hope to see you again soon at VIP Executive Picoas Hotel. Best regards, Front Desk